Dat lekken had dan ook geen betrekking op jullie huisquote:Op donderdag 18 juni 2020 01:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was een complimentje naar jouHier is alles droog
Ehquote:Op donderdag 18 juni 2020 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Godverdomme, heb hier serieus ook vanmiddag nog naar geluisterd
Als ik had geweten dat je nog zou komen, was ik langer gebleven natuurlijk!quote:Op donderdag 18 juni 2020 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pfffff, je wordt bedankt hammetje
Jullie konden niet even 2 uur wachten??
Enórm grote kans dat de slapende Jobi er dan ook al uit is gekickt hoor; zij het automatisch, zij het van niet.quote:Op donderdag 18 juni 2020 01:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer had het wel grappig gevonden om binnen te komen en als enige nog een snurkende jobi te zien
Story of my lifequote:Op donderdag 18 juni 2020 01:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat je nog zou komen, was ik langer gebleven natuurlijk!
EN IK SNURK NIET!quote:Op donderdag 18 juni 2020 01:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer had het wel grappig gevonden om binnen te komen en als enige nog een snurkende jobi te zien
Ben nu ingelogd!quote:Op donderdag 18 juni 2020 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pfffff, je wordt bedankt hammetje
Jullie konden niet even 2 uur wachten??
Nee alles functioneerde hier prima!quote:Op donderdag 18 juni 2020 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat lekken had dan ook geen betrekking op jullie huis
Niet precies die video, maar wel op een K3 top 50quote:
quote:
nou eh bedankt jobiquote:Op donderdag 18 juni 2020 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
Podverdikkeme, Sky krijgt nooit meer een quote van mij
Sterktequote:Op donderdag 18 juni 2020 01:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
“Je termijnbedrag is aangepast
Via jouw energiedashboard heb je je termijnbedrag gewijzigd. Hierbij bevestigen wij dat jouw termijnbedrag is gewijzigd van ¤ 10,00 naar ¤ 10,00.
Hopelijk is alles duidelijk zo.”
Strani lieve schat ben je tochquote:Op donderdag 18 juni 2020 02:28 schreef Strani het volgende:
*Zet ontbijt klaar voor iedereen
[ afbeelding ]
Succes vandaag voor degenen die weer vroeg aan de slag moeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |