Heb je het symptomenlijstje al even gecontroleerd?quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:06 schreef Candaasje het volgende:
Warme vla? Ik zweet me kapot man... Warme vla....
quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:59 schreef golfer het volgende:
Paella was weer gelukt.Vindt B het niet erg dat je zo vaak aan mij denkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vindt B het niet erg dat je zo vaak aan mij denkt?
Met zo'n velletjequote:Op woensdag 17 juni 2020 19:06 schreef Candaasje het volgende:
Warme vla? Ik zweet me kapot man... Warme vla....
Mijn vader leeft niet meer, anders was hij het zo komen halenquote:
Na de langste dag toch? Dat geeft ons nog 5 dagen..quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
mm, lekker Sigme! Is het seizoen niet afgelopen?
Ik vind het wel grappig dat jullie denken dat ik niet assertief was. De assistente had gewoon goede redenen om aan te nemen dat het nu niet acuut meer is.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Even aanzien tot na pinksteren kreeg ik te horen vorig jaar... ja doei, zelf naar SEH gegaan.
Kan jij ook doen als het vanaaf weer zo erg wordt.
Assertief zijn, wij zijn er voor je.
wij = de zorg.
En dit is NIET sarcastisch of ironisch bedoelt.
Kan me ook niet zo voorstellen dat jij eem gebrek aan assertiviteit hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat jullie denken dat ik niet assertief was. De assistente had gewoon goede redenen om aan te nemen dat het nu niet acuut meer is.
Als ik morgenochtend last heb, bel ik echt wel.
Ben ik ineens koninklijk meervoudquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat jullie denken dat ik niet assertief was. De assistente had gewoon goede redenen om aan te nemen dat het nu niet acuut meer is.
Als ik morgenochtend last heb, bel ik echt wel.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:07 schreef Tele6 het volgende:
Ik had zelf eerder de indruk dat Krea een kans zag om onder iets uit te komen waar hij al geen zin in had.
Als in:
Krea: "ik heb geen zin om naar de dokter te gaan"
Krea's gezond verstand: "bel nou toch maar even"
Krea belt dokter, assistent doet moeilijk
Krea: "ha zie je wel ik hoef helemaal niet, geen gedoe, niks, beter" dus doet geen extra moeite om toch de dokter te kunnen spreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct. Komt door mijn gebrek aan zelfvertrouwen wegens micropenis.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:05 schreef golfer het volgende:
Krea is een heel schuchter en verlegen knaapje.
Ja, daar klaagde jouw vriendin ook al over bij mij.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:14 schreef Kreator het volgende:
Correct. Komt door mijn gebrek aan zelfvertrouwen wegens micropenis.
Ik had een leuk en lang gesprek gehad met de telefoniste vd huisarts. Ze was geīnteresseerd en geruststellend. Ik gaf zelf al aan dat de pijn minder was dan gisteren, waarna ze nog van alles vroeg en uit wilde sluiten. Ik vond het meer dan netjes. Dat er beleid is om niet acute zaken gewoon via de normale afsoraaktijden te regelen, vind ik ook niet meer dan normaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |