abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2020 @ 20:33:54 #151
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193702755
Als ik de 'zwarte gemeenschap' was, en ik had eindelijk de aandacht van de media waar ik zo lang voor gewerkt had, dan zou ik toch verrekte goed oppassen dat ik er het maximale uithaalde, en dat het momentum niet door een paar idioten omgekeerd werd.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 21:51:04 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193703855
geveegd

game on
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 21:52:54 #153
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_193703883
Police officers shoot and kill Los Angeles security guard: 'He ran because he was scared'
https://www.reddit.com/r/(...)nd_kill_los_angeles/

Andrew Heney, owner of the Freeway autoshop, told a local CBS affiliate: “We had a security guard that was out front, because we had just had certain issues with people tagging and stuff like that.”

“And then the police came up, and they pulled their guns on him and he ran because he was scared, and they shot and killed him. He’s got a clean background and everything. There’s no reason.”
======================
Fox11 also reports that the body shop owner told them LA county sheriff's investigators removed all surveillance footage from the shop before he could access it and left two of the three camera destroyed.
pi_193703980
/

[ Bericht 99% gewijzigd door LLOD op 19-06-2020 22:33:11 ]
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:09:04 #155
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193704213
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Police officers shoot and kill Los Angeles security guard: 'He ran because he was scared'
https://www.reddit.com/r/(...)nd_kill_los_angeles/

Andrew Heney, owner of the Freeway autoshop, told a local CBS affiliate: “We had a security guard that was out front, because we had just had certain issues with people tagging and stuff like that.”

“And then the police came up, and they pulled their guns on him and he ran because he was scared, and they shot and killed him. He’s got a clean background and everything. There’s no reason.”
======================
Fox11 also reports that the body shop owner told them LA county sheriff's investigators removed all surveillance footage from the shop before he could access it and left two of the three camera destroyed.
Klinkt als weer een bijzonder slecht opgeleide agent. Die hebben ze best veel daar, lijkt 't.

Of hoef je daar geen goeie reden te hebben om iemand die wegrent neer te schieten? Ik dacht dat je dan al voor een paar gewelddadige handelingen gezocht moest worden...

[ Bericht 0% gewijzigd door Tyr80 op 20-06-2020 08:41:12 ]
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:12:20 #156
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193704284
Waarom ren je weg als je niks op je kerfstok hebt?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_193704404
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:12 schreef daNpy het volgende:
Waarom ren je weg als je niks op je kerfstok hebt?
Een mogelijke reden staat er toch? Volgens de eigenaar was hij bang.

Hoezo is dat relevant voor jou? Vind je wegrennen op zich een reden om doodgeschoten te worden? Zo van, je wandelt door rood, een agent houdt je staande, je rent weg en hij knalt je neer.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:25:17 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193704574
En al had 'ie wel wat op z'n kerfstok, is het dan oké om hem af te knallen?
Huilen dan.
pi_193705110
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:18 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hoezo is dat relevant voor jou? Vind je wegrennen op zich een reden om doodgeschoten te worden? Zo van, je wandelt door rood, een agent houdt je staande, je rent weg en hij knalt je neer.
Misschien vraagt hij zich ook af waarom vrouwen een rokje dragen als ze niet verkracht willen worden.
pi_193705193
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:49 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Misschien vraagt hij zich ook af waarom vrouwen een rokje dragen als ze niet verkracht willen worden.
Of waarom mensen hun telefoon niet aan willekeurige mensen geven die erom vragen om even door je whatsapp geschiedenis te scrollen. Je hebt toch niks te verbergen immers?
  vrijdag 19 juni 2020 @ 23:34:14 #161
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193706208
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:18 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:25 schreef Isdatzo het volgende:
En al had 'ie wel wat op z'n kerfstok, is het dan oké om hem af te knallen?
Nee en nee. Ik vraag me gewoon af waarom je weg rent als je niks gedaan hebt.
Dan ben je of bang voor niks (goede beveiliger...) of het systeem is zo rot als ik weet niet hoe als er agenten met getrokken wapens op een beveiliger afkomen.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 23:47:06 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193706383
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:34 schreef daNpy het volgende:

[..]

[..]

Nee en nee. Ik vraag me gewoon af waarom je weg rent als je niks gedaan hebt.
Dan ben je of bang voor niks (goede beveiliger...) of het systeem is zo rot als ik weet niet hoe als er agenten met getrokken wapens op een beveiliger afkomen.

Dat het politieapparaat in de VS behoorlijk verpest is, is denk ik inmiddels voor iedereen aardig helde geworden. Wat ik ervan begrepen heb is dat het om een jong gastje (18) ging en was het niet heel duidelijk dat hij een beveiliger was.
Huilen dan.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 04:34:40 #163
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_193708051
Colorado governor signs police accountability bill, ending qualified immunity defense in the state
https://www.reddit.com/r/(...)lice_accountability/

The new law requires all local and Colorado State Patrol officers who have contact with the public to be equipped with body cameras by July 1, 2023. Unedited footage from body cameras must be released to the public within 21 days of the filing of misconduct complaints.

If an officer does not activate the camera or tampers with the footage, then their testimony will be inadmissible, there is a presumption that the missing footage would have shown malfeasance on the part of the cop, and they could be fired.
pi_193708230
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 20:33 schreef Tyr80 het volgende:
Als ik de 'zwarte gemeenschap' was, en ik had eindelijk de aandacht van de media waar ik zo lang voor gewerkt had, dan zou ik toch verrekte goed oppassen dat ik er het maximale uithaalde, en dat het momentum niet door een paar idioten omgekeerd werd.
Ja, ook het maximale aantal COVID-!( besmettingen, straks.

Scroll anders even naar beneden naar die grafiekjes van Texas.

https://www.worldometers.info/coronavirus/usa/texas/

Ga jij ze straks maar weer beter maken. ;) :)

[ Bericht 26% gewijzigd door tesssssssss op 20-06-2020 07:34:39 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 08:26:59 #165
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193708437
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 04:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Colorado governor signs police accountability bill, ending qualified immunity defense in the state
https://www.reddit.com/r/(...)lice_accountability/

The new law requires all local and Colorado State Patrol officers who have contact with the public to be equipped with body cameras by July 1, 2023. Unedited footage from body cameras must be released to the public within 21 days of the filing of misconduct complaints.

If an officer does not activate the camera or tampers with the footage, then their testimony will be inadmissible, there is a presumption that the missing footage would have shown malfeasance on the part of the cop, and they could be fired.
Schuldig tot het tegendeel is bewezen.
Dit gaat allemaal alleen maar de verkeerde kant op.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 08:33:08 #166
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193708457
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat het politieapparaat in de VS behoorlijk verpest is, is denk ik inmiddels voor iedereen aardig helde geworden. Wat ik ervan begrepen heb is dat het om een jong gastje (18) ging en was het niet heel duidelijk dat hij een beveiliger was.
Het hele politie apparaat is verpest?

Of is dat gewoon een resultante van gebrek aan fatsoenlijke opleidingen en een enorme wij/zij cultuur. Je kan de gevolgen aanpakken (zie boven) net als we in NL altijd doen :') maar het lijkt me belangrijker om de bronnen eens góed te gaan bestuderen. Wáárom zijn er zoveel mensen die niet vinden dat ieder mensen gelijkwaardig is?
pi_193708483
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat het politieapparaat in de VS behoorlijk verpest is, is denk ik inmiddels voor iedereen aardig helde geworden.
Lol nee.
pi_193708509
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 08:26 schreef daNpy het volgende:

[..]

Nee, dat zou zijn wanneer ze van een concreet misdrijf worden beticht en daarvoor worden veroordeeld omdat hun bodycam uitstaat. Nu is het niet volgen van procedures simpelweg grond voor ontslag. Misschien schokkend voor Nederlanders, naar werknemers in de VS kunnen vrij makkelijk ontslagen worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 20 juni 2020 @ 08:51:24 #169
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193708535
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 08:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, dat zou zijn wanneer ze van een concreet misdrijf worden beticht en daarvoor worden veroordeeld omdat hun bodycam uitstaat. Nu is het niet volgen van procedures simpelweg grond voor ontslag.
Er staat letterlijk dat als de cam uitstaat er wordt aangenomen dat de agent iets verkeerd deed. Zonder enig bewijs.

Er staat niet "IF there is a presumption", er staat "then there IS a presumption".

quote:
Misschien schokkend voor Nederlanders, naar werknemers in de VS kunnen vrij makkelijk ontslagen worden.
Ja dat laatste weet ik. Je kan ook sneller je baan op zeggen, er is geen WW, als ze je tijdelijk niet nodig hebben (corona crisis) 'mag' je onbetaald verlof opnemen etc.
Sowieso loopt de VS op sociale zekerheid lichtjaren achter, maar het is dan ook gewoon 3e wereld land.
pi_193708554
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 08:26 schreef daNpy het volgende:

[..]

Schuldig aan uitschakelen van apparatuur om je eigen onschuld te blijven bewijzen. :D

Het is een mooi streven om iedere agent met cams uit te rusten, zouden we in heel de wereld ook moeten doen. We kennen genoeg verhalen van collega's die elkaars leugens tot waarheid maken, laat objectieve camerabeelden maar de feitelijke waarheid worden ipv de subjectieve waarheden die in elkaar gefantaseerd zijn. Waarbij burgers slachtoffer zijn van het geweldsmonololy van de politie.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 09:07:14 #171
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193708602
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 08:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Schuldig aan uitschakelen van apparatuur om je eigen onschuld te blijven bewijzen. :D
Graag eerst aantonen wat er feitelijk gebeurt is voor we mensen gaan veroordelen.

Onbegrijpelijk dat juist in een tijd als deze, iedereen het geweldig vind om mensen zonder rechtsgang te straffen. |:( |:( Was dat niet juist de hele aanleiding? :|W
  zaterdag 20 juni 2020 @ 09:08:07 #172
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193708613
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 08:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het is een mooi streven om iedere agent met cams uit te rusten, zouden we in heel de wereld ook moeten doen. We kennen genoeg verhalen van collega's die elkaars leugens tot waarheid maken, laat objectieve camerabeelden maar de feitelijke waarheid worden ipv de subjectieve waarheden die in elkaar gefantaseerd zijn. Waarbij burgers slachtoffer zijn van het geweldsmonololy van de politie.
Lol. Hoe spreek je jezelf tegen in 1 zin :')
pi_193708626
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 09:07 schreef daNpy het volgende:

[..]

Graag eerst aantonen wat er feitelijk gebeurt is voor we mensen gaan veroordelen.

Onbegrijpelijk dat juist in een tijd als deze, iedereen het geweldig vind om mensen zonder rechtsgang te straffen. |:( |:( Was dat niet juist de hele aanleiding? :|W
Waar wil men zonder rechtsgang straffen, alleen als er een incident is geweest en er op een of andere manier geknoeid is door de politieagent zelf met zijn eigen bewijs van onschuld. Toon maar aan dat deze bodycams notoir onbetrouwbaar zijn en altijd op cruciale punten de beelden uitvallen. :D
  zaterdag 20 juni 2020 @ 09:16:55 #174
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193708654
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 09:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waar wil men zonder rechtsgang straffen, alleen als er een incident is geweest en er op een of andere manier geknoeid is door de politieagent zelf met zijn eigen bewijs van onschuld.
Dat moet toch éérst onderzocht en aangetoond worden? Of

quote:
Toon maar aan dat deze bodycams notoir onbetrouwbaar zijn en altijd op cruciale punten de beelden uitvallen. :D
Dus schuldig tot het tegendeel is bewezen, bij bijv een lege batterij.

Overigens vind ik dat agenten (zeker juist agenten en anderen in dergelijke posities) hard gestraft moeten worden als ze bewijsmateriaal op welke wijze dan ook veranderen, verdraaien of kwijt maken. Dat is gewoon corruptie en daar kom je niet zo maar vanaf.
pi_193708674
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 08:51 schreef daNpy het volgende:

[..]

Er staat letterlijk dat als de cam uitstaat er wordt aangenomen dat de agent iets verkeerd deed. Zonder enig bewijs.

Er staat niet "IF there is a presumption", er staat "then there IS a presumption".
Klopt, dat staat op Reddit. In de wet staat:

quote:
IF A PEACE OFFICER FAILS TO ACTIVATE A BODY-WORN CAMERA
OR DASH CAMERA AS REQUIRED BY THIS SECTION OR TAMPERS WITH
BODY-WORN- OR DASH-CAMERA FOOTAGE OR OPERATION WHEN REQUIRED
TO ACTIVATE THE CAMERA, THERE IS A PERMISSIVE INFERENCE IN ANY
INVESTIGATION OR LEGAL PROCEEDING, EXCLUDING CRIMINAL PROCEEDINGS
AGAINST THE PEACE OFFICER, THAT THE MISSING FOOTAGE WOULD HAVE
REFLECTED MISCONDUCT BY THE PEACE OFFICER.
Dat betreft dus sowieso geen strafrechtelijke zaken en 'permissive inference' is nog wel wat anders dan 'we gaan er vanuit dat'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')