abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 17 juni 2020 @ 14:31:11 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193670562
Het is nog niet voorbij mensen!!! We moeten nog steeds voorzichtig zijn!!

quote:
Zestien vrienden gaan op stap om einde quarantaine te vieren in Florida: allemaal besmet



Een vrouw uit Jacksonville in de Amerikaanse staat Florida heeft zich haar eerste avondje uit na een maandenlange quarantaine erg beklaagd. Ze sprak met vijftien vrienden af in een van hun favoriete cafés om het einde van de lockdown te vieren en ze bleken nadien allemaal besmet te zijn met het nieuwe coronavirus.

Erika Crisp (40) deed haar verhaal aan de Amerikaanse nieuwszender News4JAX. Zij en haar vrienden waren maandenlang binnengebleven en hadden zich naar eigen zeggen zorgvuldig aan de regels van de sociale afstand gehouden. “We deden alles op de juiste manier”, klinkt het.

Ademhaling
Het eerste weekend van juni besloten ze te vieren dat de maatregelen in de staat Florida versoepeld werden en ze spraken op 6 juni af in een Ierse pub in Jacksonville Beach: Lynch’s. De sociale afstand leek nog maar een verre herinnering en mondmaskers droegen ze niet.

Enkele dagen later begon Crisp plots problemen te krijgen met haar ademhaling. Een test wees uit dat ze Covid-19 had. Haar 15 vrienden bleken in dezelfde schuit te zitten. Net als heel wat andere gasten die op dezelfde avond een pint hadden gedronken in de betrokken pub. De manager besloot daarop zijn zaak een weekend te sluiten en volledig te ontsmetten.

Op Facebook liet Crisp intussen weten dat ze spijt heeft van haar uitje en waarschuwt ze anderen. “Ik had beter moeten weten. Ik had voorzichtiger moeten zijn”, schrijft ze. “Maar het is wat het is. Ik heb het. Mijn vrienden hebben het. We zeggen het maar, doe ermee wat je wil.”

Ze beklemtoont dat ze geen kroegentocht ondernamen. “Lynch’s was de enige zaak waar ik met mijn vrienden geweest ben. En het was de enige keer dat ik hen zag”, schrijft ze.

https://www.hln.be/nieuws(...)aal-besmet~a80ed233/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 17 juni 2020 @ 14:34:36 #2
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_193670630
FOK!kers die het allemaal onzin vinden, meld u!
Praat over de hel en je komt er.
pi_193670633
Zo heeft zij met haar vriendin een groepsimmuuniteit opgebouwd. Straks kan zij gerust rond wandelen.. zonder te vrezen voor besmetting..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_193670755
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:34 schreef Scheepskok het volgende:
FOK!kers die het allemaal onzin vinden, meld u!
Meld.

Ze hebben het virusje opgelopen. Big deal.

Eentje ademt even wat moeilijker en de rest mankeert niets. Over een week is die ene ook weer beter.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_193670770
:') De VS zit nog midden in de pandemie. Hier is het op zn retour.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 17 juni 2020 @ 14:44:37 #6
37248 BertV
Handgemaakt
pi_193670777
...en nu? Allemaal dood?
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_193670792
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:43 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Meld.

Ze hebben het virusje opgelopen. Big deal.

Eentje ademt even wat moeilijker en de rest mankeert niets. Over een week is die ene ook weer beter.
Deze man weet. Er word gedaan alsof iedereen sterft aan dit virus en wanneer je besmet raakt het einde daar is. :')
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193670809
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:31 schreef Nikonlover het volgende:
hadden zich naar eigen zeggen zorgvuldig aan de regels van de sociale afstand gehouden. “We deden alles op de juiste manier”, klinkt het.

[...]

De sociale afstand leek nog maar een verre herinnering en mondmaskers droegen ze niet.
Welke van de twee is het?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_193670830
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
:') De VS zit nog midden in de pandemie. Hier is het op zn retour.
De VS denkt ook dat ze eruit zijn. Die idioten praten over een tweede golf terwijl ze nog in de eerste zitten.
Aandachtsspanne van een goudvis.
Men is coronamoe en heeft nu blm als focuspunt dus lang leve de lol.
pi_193670852
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:34 schreef Scheepskok het volgende:
FOK!kers die het allemaal onzin vinden, meld u!
Ze zijn ook alle 16 dood he...
Ik zwaai naar dieren.
pi_193670866
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

De VS denkt ook dat ze eruit zijn. Die idioten praten over een tweede golf terwijl ze nog in de eerste zitten.
Aandachtsspanne van een goudvis.
Men is coronamoe en heeft nu blm als focuspunt dus lang leve de lol.
De cijfers zijn daar nog nooit structureel dalende geweest volgens mij dus hoe kunnen ze dat stellen? :? Misschien een aantal staten wel. Maar ik houd die cijfers niet bij eerlijk gezegd. NY lijkt het ergste wel gehad te hebben maar het ging daar ook als eerste los.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 17 juni 2020 @ 14:51:35 #12
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_193670885
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:44 schreef BertV het volgende:
...en nu? Allemaal dood?
Hartstikke morsdood. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 17 juni 2020 @ 14:56:05 #13
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193670941
Kom maar terug als ze alle 16 dood zijn.
pi_193671030
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kom maar terug als ze alle 16 dood zijn.
Waarom die fixatie op overlijden?
De maatregelen waren om zorg te ontlasten, mensen die dus in zks terecht komen om te voorkomen dat ze dood gaan.
Verder is in ieder geval een van deze dames in de zorg werkzaam, waar je dus hele kwetsbare mensen kan besmetten voordat jezelf door hebt dat je besmetting hebt.
pi_193671055
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Waarom die fixatie op overlijden?
De maatregelen waren om zorg te ontlasten, mensen die dus in zks terecht komen om te voorkomen dat ze dood gaan.
Verder is in ieder geval een van deze dames in de zorg werkzaam, waar je dus hele kwetsbare mensen kan besmetten voordat jezelf door hebt dat je besmetting hebt.
Precies en als ze ook toevalligerwijs nog een soa hebben opgelopen is het al helemaal geen pretje voor hun.
pi_193671077
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Waarom die fixatie op overlijden?
De maatregelen waren om zorg te ontlasten, mensen die dus in zks terecht komen om te voorkomen dat ze dood gaan.
Verder is in ieder geval een van deze dames in de zorg werkzaam, waar je dus hele kwetsbare mensen kan besmetten voordat jezelf door hebt dat je besmetting hebt.
Het meerendeel komt ook niet in het ziekenhuis terecht, naast dat het meerendeel er niet aan komt te overlijden. Voor 95% verloopt dit als een verkoudheid of een griepje. Dat is het punt juist.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193671127
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het meerendeel komt ook niet in het ziekenhuis terecht, naast dat het meerendeel er niet aan komt te overlijden. Voor 95% verloopt dit als een verkoudheid of een griepje. Dat is het punt juist.
Het maakt helemaal niet uit dat meerderheid niet in ziekenhuis terecht komt. De minderheid die wel in ziekenhuis terecht komt kan voor genoeg problemen zorgen. Flattening the curve, weet je nog?

[ Bericht 0% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 17-06-2020 15:28:59 ]
pi_193671226
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Voor 95% verloopt dit als een verkoudheid of een griepje. Dat is het punt juist.
90% heeft alleen milde verschijnselen. Mild is in deze context niet dat je een paar daagjes slapjes voelt maar dat er geen ziekenhuisopname nodig is. Je bent dan vaak alsnog vreselijk beroerd. Ook van die groep heeft een wezenlijk deel na maanden nog steeds klachten.

Dan gaan we verder rekenen. 10% (niet 5% wat jij stelt) 10% dus van NL die in korte tijd serieuze medische hulp nodig heeft. Die hulp is niet aan te slepen dus vrijwel die hele groep zal er aan overlijden.

Wat denk je dat de economische gevolgen zijn als werkelijk tussen de vijf en tien procent van NL dood gaat? De maatschappelijke gevolgen heb ik het dan maar niet over want dat schijnt niet belangrijk te zijn bij de griepjes mensen.

Ga er eens voor zitten en haal eens diep adem en denk er over na. Reken even uit hoeveel mensen je het over hebt als je 5 of 10 procent op noemt. Kijk voor de lol ook eens wat er in Brazilië aan de gang is.
pi_193671403
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:23 schreef qajariaq het volgende:

[..]

90% heeft alleen milde verschijnselen. Mild is in deze context niet dat je een paar daagjes slapjes voelt maar dat er geen ziekenhuisopname nodig is. Je bent dan vaak alsnog vreselijk beroerd. Ook van die groep heeft een wezenlijk deel na maanden nog steeds klachten.

Dan gaan we verder rekenen. 10% (niet 5% wat jij stelt) 10% dus van NL die in korte tijd serieuze medische hulp nodig heeft. Die hulp is niet aan te slepen dus vrijwel die hele groep zal er aan overlijden.

Wat denk je dat de economische gevolgen zijn als werkelijk tussen de vijf en tien procent van NL dood gaat? De maatschappelijke gevolgen heb ik het dan maar niet over want dat schijnt niet belangrijk te zijn bij de griepjes mensen.

Ga er eens voor zitten en haal eens diep adem en denk er over na. Reken even uit hoeveel mensen je het over hebt als je 5 of 10 procent op noemt. Kijk voor de lol ook eens wat er in Brazilië aan de gang is.
Die mensen die hulp behoeven raken heus niet tegelijkertijd besmet. Zeker niet met al die beperkingen en maatregelen nu. Wanneer je mensen die verkouden zijn of zich beroerd voelen thuis laat blijven dan heb je de angel er al grotendeels uit. Even geen Ahoy of carnaval en je krijgt geen piek toestanden. Maar we doen nu net alsof een restaurant of een discotheek met 100 man er voor gaat zorgen dat we terug bij af zijn. Het percentage wat hier in NL het virus bij zich draagt is klein. In de VS nog wat groter doordat ze er nog midden in zitten.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193671437
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Zeker niet met al die beperkingen en maatregelen nu.
Dan zijn we het in ieder geval eens dat de maatregelen gewoon gerespecteerd moeten blijven tot er een vaccin of goed medicijn is.
  woensdag 17 juni 2020 @ 15:44:53 #21
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_193671470
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
:') De VS zit nog midden in de pandemie. Hier is het op zn retour.
Is de VS ook allang op retour. Het is geen exponentiële steiging meer
#KICKOUTZP
pi_193671494
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:41 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dan zijn we het in ieder geval eens dat de maatregelen gewoon gerespecteerd moeten blijven tot er een vaccin of goed medicijn is.
Klopt. Binnen is het vooral nog even oppassen. Maar er mag best wel weer gefeest worden om maar een voorbeeld te noemen. Natuurlijk geen volle zalen zoals "vroeger" maar een paar honderd man moet prima kunnen in een grote gelegenheid. Buiten kan je die 1.5 meter wel de prullenbak in doen en overschakelen op een gezond verstand beleid. Zoals ik al zei, het aantal dragers van het virus is zo klein hier. In de VS niet, dus dan krijg je dit. Maar we moeten niet doen alsof dit zo'n ramp is en ze morgen dood zijn bij wijze van spreken.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193671496
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:44 schreef wollah het volgende:

[..]

Is de VS ook allang op retour. Het is geen exponentiële steiging meer
Mooi ^O^
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 17 juni 2020 @ 15:51:47 #24
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193671540
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Klopt. Binnen is het vooral nog even oppassen. Maar er mag best wel weer gefeest worden om maar een voorbeeld te noemen. Natuurlijk geen volle zalen zoals "vroeger" maar een paar honderd man moet prima kunnen in een grote gelegenheid. Buiten kan je die 1.5 meter wel de prullenbak in doen en overschakelen op een gezond verstand beleid. Zoals ik al zei, het aantal dragers van het virus is zo klein hier. In de VS niet, dus dan krijg je dit. Maar we moeten niet doen alsof dit zo'n ramp is en ze morgen dood zijn bij wijze van spreken.
In bepaalde staten in de VS gaat het wel de goede kant op, die zijn al over het hoogtepunt heen.

De VS als 1 land zien is bijna niet te doen.
pi_193671578
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:
een paar honderd man moet prima kunnen in een grote gelegenheid.
Net had je het er nog over dat carnaval niet slim is. De TT geeft wel aan dat het heel snel kan gaan met besmettingen.
quote:
Buiten kan je die 1.5 meter wel de prullenbak in doen en overschakelen op een gezond verstand beleid.
Gezond verstand is die anderhalve meter afstand zo veel mogelijk behouden.

Je hebt het over binnen en buiten. Ik zou niet graag buiten zijn tussen een hoop mensen. Sowieso, wat is buiten? Mag het onder een afdak? Ook als er één wand winddicht is? of drie? Of een dakraampje open?

Ik wil best geloven dat je met veel luchtverversing minder risico loopt maar het blijft gewoon dom om met veel mensen bij elkaar in de buurt te zijn. Weinig mensen met weinig ruimte er tussen houd in ieder geval het aantal besmetten laag maar ik poog dit geheel te ontlopen dus houd ik afstand en mijdt drukke plaatsen.
pi_193671704
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Klopt. Binnen is het vooral nog even oppassen. Maar er mag best wel weer gefeest worden om maar een voorbeeld te noemen. Natuurlijk geen volle zalen zoals "vroeger" maar een paar honderd man moet prima kunnen in een grote gelegenheid. Buiten kan je die 1.5 meter wel de prullenbak in doen en overschakelen op een gezond verstand beleid. Zoals ik al zei, het aantal dragers van het virus is zo klein hier. In de VS niet, dus dan krijg je dit. Maar we moeten niet doen alsof dit zo'n ramp is en ze morgen dood zijn bij wijze van spreken.
Niemand zegt dat ze morgen dood zijn! Dit voorbeeld maakt wel duidelijk hoe makkelijk je in een horeca gelegenheid het virus kan overbrengen.
En dan zijn de grote meerderheid van de Nederlanders ook nog niet bereid om zich te laten testen
pi_193671799
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:54 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Net had je het er nog over dat carnaval niet slim is. De TT geeft wel aan dat het heel snel kan gaan met besmettingen.
[..]

Gezond verstand is die anderhalve meter afstand zo veel mogelijk behouden.

Je hebt het over binnen en buiten. Ik zou niet graag buiten zijn tussen een hoop mensen. Sowieso, wat is buiten? Mag het onder een afdak? Ook als er één wand winddicht is? of drie? Of een dakraampje open?

Ik wil best geloven dat je met veel luchtverversing minder risico loopt maar het blijft gewoon dom om met veel mensen bij elkaar in de buurt te zijn. Weinig mensen met weinig ruimte er tussen houd in ieder geval het aantal besmetten laag maar ik poog dit geheel te ontlopen dus houd ik afstand en mijdt drukke plaatsen.
Tijdens carnaval is het normaal om met honderden mensen in een klein kroegje te zitten bijvoorbeeld. Ik doel op grote discotheken etc met voldoende oppervlakte bijvoorbeeld. Het is volstrekt ridicuul die gelegenheden nog gesloten te hebben of dat daar maar 30 man naar binnen mag, wat onnodige schade geeft aan een uitbater.

Daar moet gewoon onderzoek naar gedaan worden wat betreft de ventilatie en buiten. De overheid blijft alles onnodig eng en onbekend houden en dat is verkeerd. Kom met onderzoek en stel richtlijnen op. Goede ventilatie doet wonderen en dat is algemeen bekend. Er word steeds meer bekend hierover.

Natuurlijk, als jij dat vind moet je dat zeker doen. Niemand houdt je tegen :)
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193671833
Het is helemaal niet ridicuul om discotheken dicht te houden juist. Meer voldoende voorbeelden van besmettingshaard men in dat soort horeca
pi_193671844
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Niemand zegt dat ze morgen dood zijn! Dit voorbeeld maakt wel duidelijk hoe makkelijk je in een horeca gelegenheid het virus kan overbrengen.
En dan zijn de grote meerderheid van de Nederlanders ook nog niet bereid om zich te laten testen
Nou zo komt het wel over uit de media. Die pakken dit lekker met beide handen aan. Ook het restaurant in Leer. Geen enkele aanleiding tot dusverre dat dat uit de hand gelopen is qua besmettingen of opnames. Het gaat gewoon goed, de horeca zorgt niet voor meer besmettingen 99%. Om die ene 1% nou zo uit te lichten :{
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193671860
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Het is helemaal niet ridicuul om discotheken dicht te houden juist. Meer voldoende voorbeelden van besmettingshaard men in dat soort horeca
Ook genoeg voorbeelden van geen besmettingshaarden daaruit tot dusverre.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193671868
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

In bepaalde staten in de VS gaat het wel de goede kant op, die zijn al over het hoogtepunt heen.

De VS als 1 land zien is bijna niet te doen.
Goed teken ^O^
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193671877
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Nou zo komt het wel over uit de media. Die pakken dit lekker met beide handen aan. Ook het restaurant in Leer. Geen enkele aanleiding tot dusverre dat dat uit de hand gelopen is qua besmettingen of opnames. Het gaat gewoon goed, de horeca zorgt niet voor meer besmettingen 99%. Om die ene 1% nou zo uit te lichten :{
Volgens mij ben je niet echt rationeel. De horeca IS een besmettingsbron, einde discussie
pi_193671891
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Volgens mij ben je niet echt rationeel. De horeca IS een besmettingsbron, einde discussie
Ziekenhuizen ook. :P
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 juni 2020 @ 16:22:29 #34
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_193671921
Zijn zij allemaal rond de 40, :o :@?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 17 juni 2020 @ 16:23:52 #35
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_193671942
Mokerdom
#KICKOUTZP
pi_193671944
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ziekenhuizen ook. :P
Daar gaat dit topic toch niet over?
Edit: En buiten dat is men in de zorg wel bereid om zich te testen

[ Bericht 5% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 17-06-2020 16:31:49 ]
pi_193672095
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Tijdens carnaval is het normaal om met honderden mensen in een klein kroegje te zitten bijvoorbeeld. Ik doel op grote discotheken etc met voldoende oppervlakte bijvoorbeeld. Het is volstrekt ridicuul die gelegenheden nog gesloten te hebben of dat daar maar 30 man naar binnen mag, wat onnodige schade geeft aan een uitbater.
Nou zijn mijn kroegdagen wel over dus kan de uitgaanswereld er nu totaal anders uitzien. Maar op de een of andere manier geloof ik niet dat in een club/disco of hoe dat nu heet mensen afstand van elkaar houden. in mijn tijd hingen wel elkaar juist regelmatig om de nek al was het alleen al om je verstaanbaar te maken.

Is de uitgaanswereld zo afstandelijk geworden dat mensen niet meer elkaar aanraken en zelfs ruim afstand tot elkaar houden?

Het verhaal in de OP laat toch wel zien dat kroegen/clubs/disco's toch wel erg makkelijk superspread gelegenheden kunnen zijn.
pi_193672261
De kans dat je als vrouw onder de 40 zelf aan een besmetting overlijdt is echt wel heel klein. In Nederland zijn er welgeteld 3 vrouwen van tussen de 30 en 44 overleden aan Covid (en geen jongere vrouwen). Ze zijn vooral een gevaar voor mensen met wie ze omgaan.
pi_193672291
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:34 schreef Scheepskok het volgende:
FOK!kers die het allemaal onzin vinden, meld u!
"het virus is weg
"het is uitgedoofd"
"alles moet weer open"
"pinkpop kan toch gewoon doorgaan ?"
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_193672306
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:50 schreef DrParsifal het volgende:
De kans dat je als vrouw onder de 40 zelf aan een besmetting overlijdt is echt wel heel klein. In Nederland zijn er welgeteld 3 vrouwen van tussen de 30 en 44 overleden aan Covid (en geen jongere vrouwen). Ze zijn vooral een gevaar voor mensen met wie ze omgaan.
maargoed diezelfde mensen hebben gewoon wel contact met anderen en/of kwetsbaren/ouderen
en daar gaat het om, hoe moeilijk is het om te begrijpen dat dit virus gewoon erg besmettelijk is.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_193672320
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Nou zo komt het wel over uit de media. Die pakken dit lekker met beide handen aan. Ook het restaurant in Leer. Geen enkele aanleiding tot dusverre dat dat uit de hand gelopen is qua besmettingen of opnames. Het gaat gewoon goed, de horeca zorgt niet voor meer besmettingen 99%. Om die ene 1% nou zo uit te lichten :{
Bron ? :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_193672337
Vriend van me werkt in een nachtclub en na een uur of 1 's nachts wordt echt niet meer de 1,5 meter regel nageleefd. Dit zal ongetwijfeld zo op veel meer plekken zijn. Ben benieuwd of dit bij ons hier ook tot meer besmettingen gaat leiden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_193672742
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:44 schreef wollah het volgende:

[..]

Is de VS ook allang op retour. Het is geen exponentiële steiging meer
Tsja, nu krijg je van die mensen die het 'krijgen' zodat ze aandacht kunnen vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2020 17:36:30 ]
pi_193672992
Wow een dagje uitgeziekt en nu al wereldnieuws.
pi_193673188
Voor de mensen die denken dat het slechts een griepje is;
Ik heb de "milde" variant gehad en het is niet te vergelijken met een griepje.
Totale uitputting, je hart die tekeer gaat en dan nog de andere symptomen. Ik heb serieus in die periode gedacht 'Nou, dat was het dan, m'n hart kan het elk moment begeven'

Je wilt dit niet krijgen, echt niet.
pi_193673522
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:08 schreef Brybry het volgende:
Voor de mensen die denken dat het slechts een griepje is;
Ik heb de "milde" variant gehad en het is niet te vergelijken met een griepje.
Totale uitputting, je hart die tekeer gaat en dan nog de andere symptomen. Ik heb serieus in die periode gedacht 'Nou, dat was het dan, m'n hart kan het elk moment begeven'

Je wilt dit niet krijgen, echt niet.
En dit was bij thuis uitzieken?
pi_193673687
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En dit was bij thuis uitzieken?
Ja
pi_193673764
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:41 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja
En ben je nu goed hersteld?
  woensdag 17 juni 2020 @ 18:50:25 #49
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193673832
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:08 schreef Brybry het volgende:
Voor de mensen die denken dat het slechts een griepje is;
Ik heb de "milde" variant gehad en het is niet te vergelijken met een griepje.
Totale uitputting, je hart die tekeer gaat en dan nog de andere symptomen. Ik heb serieus in die periode gedacht 'Nou, dat was het dan, m'n hart kan het elk moment begeven'

Je wilt dit niet krijgen, echt niet.
Erg vervelend en ik hoop dat het nu weer beter gaat, maar heb je wel eens echte griep gehad? Ik heb ooit een week half ijlend in bed gelegen daarmee. 'Griepje' is urban slang voor wat hoofd- en spierpijn en niet voor de real deal.
pi_193673842
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En ben je nu goed hersteld?
Mwoah, m'n conditie is compleet weg en ik moet m'n activiteiten goed plannen want energielevel is nogal verstoord
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')