Goed haar, bredere schouders dan de mijne en een stevige kont.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk mooi en opwindend bij vrouwen/mannen?
Lichamelijk dan bedoel ik hč, innerlijk zal me een worst wezen
Dan was het niet ernstig, dat scheelt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat ze mij bij de huisarts vergeten zijn
was voor hulp bij stoppen met roken :pquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan was het niet ernstig, dat scheelt.
zoveel, keuzestressquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed haar, bredere schouders dan de mijne en een stevige kont.
Ik las dat eerst als een klacht naar Joop, maar nu besef ik dat je je eigen schouders bedoelt...quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed haar, bredere schouders dan de mijne en een stevige kont.
ik heb aan 1 genoeg.quote:
Ja, ik ben er wel tevreden mee zat gewoon niet veel meer in. Was ook wel te warm om echt een toptijd te lopen. Daarnaast ligt de tijden van PR's lopen wel achter mequote:Op woensdag 17 juni 2020 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stappen zijn stappen.
Prima tijd ook zag ik!
Oja, het gaat om de uitstraling natuurlijk!quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een vrij ruim begrip (helaas).
Het was hier ook al redelijk warm, maar ruim de helft van de 5k was in een bosrijke omgeving, dat scheelt wel een paar gradenquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uiteraard telt dat gewoon meeZo maar even op m'n crosstrainer, het is geen hardloopweer hier
quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt sexuele gevoelens?
nadeel daarvan is meestal wel dat er meer vliegbeestjes in de lucht hangenquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was hier ook al redelijk warm, maar ruim de helft van de 5k was in een bosrijke omgeving, dat scheelt wel een paar graden
Hey, het is een eerlijk antwoord.quote:
Ja, schouders van kerel moeten breder zijn dan mijn schouders, ik wil niet de grotere lepel zijn, zeg maar.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik las dat eerst als een klacht naar Joop, maar nu besef ik dat je je eigen schouders bedoelt...
Het is vooral echt vies vochtig op het moment, dat maakt het extra zwaar omdat je amper gekoeld wordt door de lucht.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was hier ook al redelijk warm, maar ruim de helft van de 5k was in een bosrijke omgeving, dat scheelt wel een paar graden
Kleur, binnenvoering, grootte, mate van hygiëne, vorm, reuk, elasticiteit, viscositeit, wars van abnormaliteiten en dat kleine randje vlees eromheen dat ze vrouw noemen daar moet het wel in beetje in balans mee zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oja, het gaat om de uitstraling natuurlijk!
Krullen en heupen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
een flesje water meenemen is op zich geen slecht plan.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Pff, dit is niet echt het weer om matig voorbereid 2 uur buiten te lopen
Ja was achteraf wel handig geweest, en vooraf even een flinke sloot water drinken ook, beiden niet gedaan helaas.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een flesje water meenemen is op zich geen slecht plan.
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleur, binnenvoering, grootte, mate van hygiëne, vorm, reuk, elasticiteit, viscositeit, wars van abnormaliteiten en dat kleine randje vlees eromheen dat ze vrouw noemen daar moet het wel in beetje in balans mee zijn.
Bitterbal staat sowieso al op +10 voor d'r persoonlijkheidquote:
Nou nouquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bitterbal staat sowieso al op +10 voor d'r persoonlijkheid
quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dat wel durven natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nou![]()
Zou je dan eens niet heel gauw kaartjes voor de Beekse Bergen bestellen jongeman
zoveelquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeg dan, wat vind jij aantrekkelijk?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soort van stockholmsyndroom.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dat ondanks mijn moordneigingen
Met jou?quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja moet je misschien toch met iemand over praten
Alles vrouwen hebben moordneigingenquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dat ondanks mijn moordneigingen
Onderling zeker ja.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles vrouwen hebben moordneigingen
Mja goed punt wel, maar als ik met dorpspsycholoog UitStraling ga praten dan word ik straks ook zo'n onzedelijk figuur.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dan wordt het alleen maar erger
Weet je wel zeker dat je straks als je oud bent dat je met een voldane en snaakse glimlach en met een versleten piemel je kist in stapt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja goed punt wel, maar als ik met dorpspsycholoog UitStraling ga praten dan word ik straks ook zo'n onzedelijk figuur.
redt misschien wel je leven :pquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja goed punt wel, maar als ik met dorpspsycholoog UitStraling ga praten dan word ik straks ook zo'n onzedelijk figuur.
k wil trouwens aangifte doen van smaad en lasterquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke commissie heeft dat goedgekeurd?
quote:Bitterbal - serveerster Gare Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb om 4u plek, dan kunnen we gelijk een flesje wijn opentrekken.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k wil trouwens aangifte doen van smaad en laster
[..]
Of jij gaat met hem praten zodat je misschien wat minder moordlustig wordt?quote:
Heb je ook cola?quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb om 4u plek, dan kunnen we gelijk een flesje wijn opentrekken.
durf ik nietquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of jij gaat met hem praten zodat je misschien wat minder moordlustig wordt?
Zie je, we hebben gewoon allebei hetzelfde probleem, we zijn gewoon bange schijterdsquote:
Ga nou eens met elkaar praten.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of jij gaat met hem praten zodat je misschien wat minder moordlustig wordt?
?quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom is een goede korte broek zo'n eenhoorn?
Wat?quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
dat doen we alquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga nou eens met elkaar praten.
Jezus
Onmogelijk te vinden.quote:
uhm..quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Praten is niet het probleem.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga nou eens met elkaar praten.
Jezus
huel niet.quote:
DorpsTarasinghvarmaquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh?quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In. Het. Echt.![]()
Geen date, gewoon vriendschappelijk.
Serieus, een korte broek die comfortabel zit en er niet uitziet alsof ik uit de ANWB-gids gestapt ben, is een uitdaging.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huel niet.
In mijn kast, linker deur. 2de plank aan de linker kant.
jij ziet er toch sowieso niet uit alsof je uit een anwb gids stapt?quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Serieus, een korte broek die comfortabel zit en er niet uitziet alsof ik uit de ANWB-gids gestapt ben, is een uitdaging.
Ik heb zo'n enorm degelijke jeanscapriquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij voorkeur niet nee, daarom is de korte broek zo'n uitdaging.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij ziet er toch sowieso niet uit alsof je uit een anwb gids stapt?
ga lekker met kwiwi afspreken johquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In. Het. Echt.![]()
Geen date, gewoon vriendschappelijk.
Die lengte snap ik sowieso niet.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n enorm degelijke jeanscapri
Koop deze, een stuk of tien.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet nee, daarom is de korte broek zo'n uitdaging.
Die eten m'n bovenbenen op aka niet comfortabel.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop deze, een stuk of tien.
https://www.esprit.nl/dam(...)aEAkYBCABEgLf1vD_BwE
Zelf al een keer gebeld?quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar waarschijnlijk hebben ze urgentere zaken, dan schuift iets als hulp met stoppen met roken gewoon door.
Gewoon doen, wees wel verstandiger dan ik en neem een fles water mee.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou gaan wandelen maar gvd wat is het warm.
Ja, dat vind ik ook weer sneu, want ze vindt 'm erg leuk.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach die kan zo uit de weg worden geruimd :p
Het leven is niet eerlijkquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook weer sneu, want ze vindt 'm erg leuk.
Hmm, een patiënt met hartproblemen of een bitterbal die nicotinepleisters wil. Ja, echt een lastige keuze voor een artsquote:
Zou het ja?quote:
Bitterbalquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, een patiënt met hartproblemen of een bitterbal die nicotinepleisters wil. Ja, echt een lastige keuze voor een arts
wat kunnen we doen om dit nog wat erger te maken?quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kunnen we doen om dit nog wat erger te maken?
Waarheid wel.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bitterbal
Want die kan voor nog veel meer slachtoffers zorgen
Kan je toch gewoon bij de Etos kopen?quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, een patiënt met hartproblemen of een bitterbal die nicotinepleisters wil. Ja, echt een lastige keuze voor een arts
Ook een beetje last van vandaag. Maar gelukkig krijg ik niet de neiging om mensen met scherpe spietsen te prikkenquote:
gewoon een heel stickervel van die standaard dingen opplakken.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik wil champix. Das op recept
Champix vind ik nog steeds klinken als een term dat door een te decadent tutje wordt gebruikt om meerdere glazen champagne te bestellen 'ober, mag ik 3 champix'quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het klinkt voor mij als champagne die geen champagne mag heten. Dus noemen ze het in Azerbadjan maar champix.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Champix vind ik nog steeds klinken als een term dat door een te decadent tutje wordt gebruikt om meerdere glazen champagne te bestellen 'ober, mag ik 3 champix'
als je het een keer zou mogen doen denk dat ik je het best ontstressend vindt :pquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook een beetje last van vandaag. Maar gelukkig krijg ik niet de neiging om mensen met scherpe spietsen te prikken
En als het niet te hachelen is kun je het altijd nog champies noemen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het klinkt voor mij als champagne die geen champagne mag heten. Dus noemen ze het in Azerbadjan maar champix.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je het een keer zou mogen doen denk dat ik je het best ontstressend vindt :p
Aan de kustgebieden Scampix.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het klinkt voor mij als champagne die geen champagne mag heten. Dus noemen ze het in Azerbadjan maar champix.
Hallo Budi we hadden al afgesproken - geen date, gewoon vriendschappelijk - of ben je dat vergetenquote:
ik weet het niet maar denk dat het zo werktquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nu moet ik vragen hoe jij dat weet. Maar ik wil het geloof ik niet weten
Kan je niet gewoon stoppen?quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:44 schreef gianni61 het volgende:
Champix klinkt een beetje als het broertje van Schimpie
quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon stoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vies mannetje was datquote:
Nee, maar Bitterbal doelde wel op een datequote:Op woensdag 17 juni 2020 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hallo Budi we hadden al afgesproken - geen date, gewoon vriendschappelijk - of ben je dat vergeten
Oh, verkeerd begrepenquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar Bitterbal doelde wel op een date
Een collega ging aan de e-sigaretten. Naar eigen zeggen zat ie op een gegeven moment op 0% nicotine maar kon nog steeds niet zonder 25x per dag naar buiten om te blazen. Dan heeft het toch niet helemaal geholpen, dachten wij allen. Was hij het niet mee eensquote:
Ik moet natuurlijk richting de vele, vele single vrouwen op FOK! wel duidelijk maken dat ik beschikbaar benquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk richting de vele, vele single vrouwen op FOK! wel duidelijk maken dat ik beschikbaar ben
Helaasch is de FOK!-populatie wat kleiner geworden.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:04 schreef kwiwi het volgende:
Overigens zijn er al heel wat FOK! baby's, dus ik zou m'n ogen maar open houden want FOK!dates komen nogal eens voor
Geen mini Buda?quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaasch is de FOK!-populatie wat kleiner geworden.
En ik wil geen baby hoor
Ik heb er al 1, zie signaturequote:Op woensdag 17 juni 2020 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee
Wil jij kleine Kwiwi's kweken?
spreek net die vrouw. Heeft nog nooit gerooktquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Een collega ging aan de e-sigaretten. Naar eigen zeggen zat ie op een gegeven moment op 0% nicotine maar kon nog steeds niet zonder 25x per dag naar buiten om te blazen. Dan heeft het toch niet helemaal geholpen, dachten wij allen. Was hij het niet mee eens
en ze wordt al bijna 11quote:
Nog nietquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En van die echte, die thuis in de fruitmand liggen te gillen om aandacht?
Zo ziet 30-40% van mijn dag er normaal uitquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:12 schreef Koen66 het volgende:
heb een conferencecall opstaan maar ik luister er niet eens naar
Misschien ben je wel oud?quote:
Als het kan en ik een partner heb die dat ook wil, dan wel jaquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar zou je die willen?
Maar mischien is dat te persoonlijk
quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
En nu even wat anders pffffff
vrouwen die geen kinderen willenquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het kan en ik een partner heb die dat ook wil, dan wel jaMaar het is geen must, ben niet zo iemand die al vanaf jonge leeftijd altijd kinderen heeft gewild.
Hmm ja, dat herken ik wel. Ik heb zelf nooit een kinderwens gehad. Maar als ik een partner zou hebben die ze erg graag wil, zou ik er ook geen bezwaar tegen hebben. Hoewel ik nu wel wat oud word om nog aan kids te beginnen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het kan en ik een partner heb die dat ook wil, dan wel jaMaar het is geen must, ben niet zo iemand die al vanaf jonge leeftijd altijd kinderen heeft gewild.
Ik heb tijd maar geen zwembad. Ruilen?quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil zwemmen maar ik heb geen tijd
hoe oud was jij ook alweer?quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm ja, dat herken ik wel. Ik heb zelf nooit een kinderwens gehad. Maar als ik een partner zou hebben die ze erg graag wil, zou ik er ook geen bezwaar tegen hebben. Hoewel ik nu wel wat oud word om nog aan kids te beginnen.
Zo oud ben je toch nietquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm ja, dat herken ik wel. Ik heb zelf nooit een kinderwens gehad. Maar als ik een partner zou hebben die ze erg graag wil, zou ik er ook geen bezwaar tegen hebben. Hoewel ik nu wel wat oud word om nog aan kids te beginnen.
Vader van ex kreeg op zijn 71e nog een extra kleintje dus het kan welquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja, dat idee heb ik ook wel.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb tijd maar geen zwembad. Ruilen?
hmmm ja toen had ik er idd al 2quote:
omdat het over kinderen maken gaat?quote:
Technisch wel. Maar zo'n oude vader is niet leuk voor de vader en al helemaal niet voor het kindquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vader van ex kreeg op zijn 71e nog een extra kleintje dus het kan wel
Even denken, dan heb ik dus tijd maar geen zwembad en jij geen tijd maar wel een zwembad.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb tijd maar geen zwembad. Ruilen?
"Het waren 6 hele leuke jaren pappa"quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Technisch wel. Maar zo'n oude vader is niet leuk voor de vader en al helemaal niet voor het kind
nee johquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat het over kinderen maken gaat?
Ja, en dan zou ik gewoon tijd maken en in dat bad plonzen. Dat is makkelijker dan eerst een zwembad graven namelijkquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even denken, dan heb ik dus tijd maar geen zwembad en jij geen tijd maar wel een zwembad.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het waren 6 hele leuke jaren pappa"
Nou ja, als pappa miljonair is en een vrouw heeft van 40 jaar jonger, dan heeft het kind wel geld en een moeder..quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Technisch wel. Maar zo'n oude vader is niet leuk voor de vader en al helemaal niet voor het kind
Mja. Wat minder geld en een vader en moeder lijkt me dan wel beterquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, als pappa miljonair is en een vrouw heeft van 40 jaar jonger, dan heeft het kind wel geld en een moeder..
Het kan wel. Dan ben je 65 als je kinderen volwassen zijn. Maar ik heb voor mezelf altijd 40 als grens gesteld.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb een aantal vrienden die rond hun 45e hun eerste kind kregen, maar die zijn allemaal gewoon fit, kunnen lekker met de kinderen buiten spelen e.d., dus dan kan dat wel toch.
Klopt, maar als je met 71 nog een kind produceert, moet je er niet van uit gaan dat je zijn/haar middelbare school examen nog zult meemaken..quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Wat minder geld en een vader en moeder lijkt me dan wel beter
Nee, dat zou ik een kind niet willen aandoen. Een ouder verliezen is echt wel het kutste dat er is, zeker als je zo jong bent.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je met 71 nog een kind produceert, moet je er niet van uit gaan dat je zijn/haar middelbare school examen nog zult meemaken..
Jawel dat kan technisch gezien erg makkelijk, echter deze man maakte een kind bij een vrouw die 35 jaar jonger was, hij gepensioneerd en zij nog vol in de carričre dus hij verzorgde de opvoeding van 't nieuwe wurmpje, en hij had ook echt wel een klik met dat kind, beiden hoogbegaafd ook maar na zes jaar stierf hij aan alvleesklierkanker, die kans zit erin als je zo oud nog werpt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb een aantal vrienden die rond hun 45e hun eerste kind kregen, maar die zijn allemaal gewoon fit, kunnen lekker met de kinderen buiten spelen e.d., dus dan kan dat wel toch.
Mijn moeder was 43 toen ze mij nog kreeg en mijn vader 44, geweldige jeugd gehad maar dat zijn mensen met energie en flair voor 100 levens en die zijn altijd met een grote glimlach van plezier door het leven gestapt, zelfs nu nog.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het kan wel. Dan ben je 65 als je kinderen volwassen zijn. Maar ik heb voor mezelf altijd 40 als grens gesteld.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder was 43 toen ze mij nog kreeg en mijn vader 44, geweldige jeugd gehad maar dat zijn mensen met energie en flair voor 100 levens en die zijn altijd met een grote glimlach van plezier door het leven gestapt, zelfs nu nog.
Maar 58 covid-slachtoffers in Thailand, hoor ik net. Zit even te chatten met een vriend in Bangkok.quote:
Ik zou de leukste vader ooit zijn maar niet zo'n hele goedequote:Op woensdag 17 juni 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zoveel flair heb ik niet. Al denk ik dat ik verder best een goede vader zou zijn.
Mja geloof het niet zo :p al lijkt het aantal besmettingen idd mee te vallen. Economie daar in tegenquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar 58 covid-slachtoffers in Thailand, hoor ik net. Zit even te chatten met een vriend in Bangkok.
Ach, als een kind maar liefde krijgt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou de leukste vader ooit zijn maar niet zo'n hele goede
3135 confirmed cases. Ik denk dat het werkelijke aantal hoger ligt, maar Chinese toestanden hebben ze daar toch echt niet gehad.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja geloof het niet zo :p al lijkt het aantal besmettingen idd mee te vallen. Economie daar in tegen
Dat staat buiten kijf.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, als een kind maar liefde krijgt.
koffie met peuk is toch nog altijd 's werelds beste laxeermiddelquote:
Nee dat geloof k ook niet. Gelukkig maar :pquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
3135 confirmed cases. Ik denk dat het werkelijke aantal hoger ligt, maar Chinese toestanden hebben ze daar toch echt niet gehad.
Dat heb ik eigenlijk nooit echt gemerkt?quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koffie met peuk is toch nog altijd 's werelds beste laxeermiddel
Heeft bal dat nodig?quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koffie met peuk is toch nog altijd 's werelds beste laxeermiddel
geen idee. Ik ben niet bekend met haar bathroomschedulequote:
oostblokkersquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:53 schreef bitterbal het volgende:
gingen een paar Oostblokkers naast mij zitten. Praktisch op mijn schoot
je zou verwachten dat andersom de voorkeur heeft..quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:53 schreef bitterbal het volgende:
Heb je toch wel even een paar keer kurwa geroepen?quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:53 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
van die opgepompte anabolen en een opblaaspop
Ze zijn wat groot dus ben maar gewoon verplaatst....quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je toch wel even een paar keer kurwa geroepen?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:58 schreef gianni61 het volgende:
je gaat niet op een bitterbal zitten.
dat geeft vlekken..
En een brandplek op je bil want die dingen zijn gvd altijd super heetquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:58 schreef gianni61 het volgende:
je gaat niet op een bitterbal zitten.
dat geeft vlekken..
Das de enige verdedigingstaktiek die k hebquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En een brandplek op je bil want die dingen zijn gvd altijd super heet
Auw.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En een brandplek op je bil want die dingen zijn gvd altijd super heet
quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
naar klaipeda, dan Antwerpen en dan naar huus
Lekkerquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
naar klaipeda, dan Antwerpen en dan naar huus
quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das de enige verdedigingstaktiek die k heb
Ieuwquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen ben je zwanger van een klein groen mannetje met rode ogen en een harige rug.
Iewww..quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Net een vlieg gemept. Zijn binnenwerk zat uitgesmeerd over mijn raam. Maar hij vloog toch nog weg.
In je wc?quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels een zeemansgraf gekregen.
De wc, of voor spinnen de stofzuigerquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is ook mijn massagraf voor insecten
Nee daar kruipen ze weer uit tochquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De wc, of voor spinnen de stofzuiger
Nee ze overleven het nietquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee daar kruipen ze weer uit tochEen vriendin had laatst muntgeld opgezogen (only in Switzerland
) omdat ze gelezen had dat dat de spin doodmaakt die in je stofzuigerzak zit.
Ik laat 'm altijd nog een minuutje aanstaan. Dan gaan ze wel dood door het rondbotsen in de zak. Als heb ik bij een hoornaar voor alle zekerheid een prop in de buis gedaan omdat ik het niet vertrouwdequote:Op woensdag 17 juni 2020 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee daar kruipen ze weer uit tochEen vriendin had laatst muntgeld opgezogen (only in Switzerland
) omdat ze gelezen had dat dat de spin doodmaakt die in je stofzuigerzak zit.
Febo?quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:23 schreef Karzai het volgende:
kroketje uit de muur getrokken onderweg naar huis
quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
toen ik hier net woonde heb ik een keer een spin opgezogen. bang dat die er uit kwam heb ik de buis afgesloten met alu folie en hem 2 weken op dezelfde plek laten staan.... En na 2 weken maar mijn vader gebeld of hij de zak wilde komen vervangen
Ik heb ooit de hele badkamer dichtgetaped omdat er een grote spin in zat, en toen door m'n ex laten vangen toen ie aan het einde van de dag thuiskwamquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
toen ik hier net woonde heb ik een keer een spin opgezogen. bang dat die er uit kwam heb ik de buis afgesloten met alu folie en hem 2 weken op dezelfde plek laten staan.... En na 2 weken maar mijn vader gebeld of hij de zak wilde komen vervangen
begrijpelijkquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ooit de hele badkamer dichtgetaped omdat er een grote spin in zat, en toen door m'n ex laten vangen toen ie aan het einde van de dag thuiskwam
quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ooit de hele badkamer dichtgetaped omdat er een grote spin in zat, en toen door m'n ex laten vangen toen ie aan het einde van de dag thuiskwam
Ben je ziek?quote:
Bij een hornaar zou ik die hele stofzuiger in de container flikkerenquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik laat 'm altijd nog een minuutje aanstaan. Dan gaan ze wel dood door het rondbotsen in de zak. Als heb ik bij een hoornaar voor alle zekerheid een prop in de buis gedaan omdat ik het niet vertrouwde
Maar jij hebt het altijd koud?quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee constateer alleen dat het warm is
Ik lag lekker te lezen in bed, hoorde iets brommen onder de dekens. En dat bleek dus dat beest te zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij een hornaar zou ik die hele stofzuiger in de container flikkeren![]()
Jezus..quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lag lekker te lezen in bed, hoorde iets brommen onder de dekens. En dat bleek dus dat beest te zijn.
Ik heb wel een gilletje geslaakt toen
En dan in de fik stekenquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij een hornaar zou ik die hele stofzuiger in de container flikkeren![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lag lekker te lezen in bed, hoorde iets brommen onder de dekens. En dat bleek dus dat beest te zijn.
Mijn mental image van jou in combinatie met een gilletje is wel vermakelijk hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn mental image van jou in combinatie met een gilletje is wel vermakelijk hoor.
Ohjeequote:Op woensdag 17 juni 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu niet. zelfs zonder jas naar buiten gegaan
Het kan nog veel vreemder. Ik heb er ook eens eentje aangetroffen in mijn ondergoed na een wandeling in Schotlandquote:
Neeeeeee.. dit zijn echt mijn ergste nachtmerries..quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het kan nog veel vreemder. Ik heb er ook eens eentje aangetroffen in mijn ondergoed na een wandeling in Schotland
Ik snap dat ik hier te boek sta als stoer en dapperquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn mental image van jou in combinatie met een gilletje is wel vermakelijk hoor.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap dat ik hier te boek sta als stoer en dapper
Mja. Ik snap nog niet hoe dat beest daar terecht is gekomen. Waarschijnlijk tijdens een sanitaire stop in de bosjesquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neeeeeee.. dit zijn echt mijn ergste nachtmerries..
ja dat je niet oververhit raakt :pquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohjeeneem ik voor de zekerheid maar even een ijsje.
Had je een tartan aan?quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het kan nog veel vreemder. Ik heb er ook eens eentje aangetroffen in mijn ondergoed na een wandeling in Schotland
Sneaky bastards..quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Ik snap nog niet hoe dat beest daar terecht is gekomen. Waarschijnlijk tijdens een sanitaire stop in de bosjes
quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je een tartan aan?
En zou laten steken, uit nieuwsgierigheid om te kijken hoe groot de lul op kan zwellen
allemaal onzin, geen last van..quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:31 schreef UitStraling het volgende:
https://www.ad.nl/ad-werk(...)or-je-werk~af68efb9/
Jij wel ja..quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je een tartan aan?
En zou laten steken, uit nieuwsgierigheid om te kijken hoe groot de lul op kan zwellen
Nee, gewoon een spijkerbroek.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je een tartan aan?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
Ik slaap overigens met een knuffel voor m'n mond omdat m'n moeder me ooit heeft verteld dat je in je slaap 40 spinnen eet in je leven o.i.d.
Deze mental imagequote:Op woensdag 17 juni 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon een spijkerbroek.
Ik weet niet of een steek mijn wandeling leuker had gemaakt. Loop je daar met een boa constrictor over je schouders rond in de Great Glen
Ja das geen huis-tuin-en-keuken-wespje..quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie dat die beesten best boos kijken en groot zijn bij nader inzien
Allemaal smachtende en kirrende ginger lassies erachteraanquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon een spijkerbroek.
Ik weet niet of een steek mijn wandeling leuker had gemaakt. Loop je daar met een boa constrictor over je schouders rond in de Great Glen
Ja, ik moet toch nog eens terug met mijn boaquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal smachtende en kirrende ginger lassies erachteraan
Er is toch zo'n gast die zich laat steken door allerlei ongedierte en dat vervolgend filmt, die heb ik wel eens zitten kijken met een stel Afrikanen, die kwamen echt niet meer bij, white man is completely crazyquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja das geen huis-tuin-en-keuken-wespje..
Was lekkerquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat je niet oververhit raakt :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |