Goed haar, bredere schouders dan de mijne en een stevige kont.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk mooi en opwindend bij vrouwen/mannen?
Lichamelijk dan bedoel ik hè, innerlijk zal me een worst wezen
Dan was het niet ernstig, dat scheelt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat ze mij bij de huisarts vergeten zijn
was voor hulp bij stoppen met roken :pquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan was het niet ernstig, dat scheelt.
zoveel, keuzestressquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed haar, bredere schouders dan de mijne en een stevige kont.
Ik las dat eerst als een klacht naar Joop, maar nu besef ik dat je je eigen schouders bedoelt...quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed haar, bredere schouders dan de mijne en een stevige kont.
ik heb aan 1 genoeg.quote:
Ja, ik ben er wel tevreden mee zat gewoon niet veel meer in. Was ook wel te warm om echt een toptijd te lopen. Daarnaast ligt de tijden van PR's lopen wel achter mequote:Op woensdag 17 juni 2020 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stappen zijn stappen.
Prima tijd ook zag ik!
Oja, het gaat om de uitstraling natuurlijk!quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een vrij ruim begrip (helaas).
Het was hier ook al redelijk warm, maar ruim de helft van de 5k was in een bosrijke omgeving, dat scheelt wel een paar gradenquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uiteraard telt dat gewoon meeZo maar even op m'n crosstrainer, het is geen hardloopweer hier
quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt sexuele gevoelens?
nadeel daarvan is meestal wel dat er meer vliegbeestjes in de lucht hangenquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was hier ook al redelijk warm, maar ruim de helft van de 5k was in een bosrijke omgeving, dat scheelt wel een paar graden
Hey, het is een eerlijk antwoord.quote:
Ja, schouders van kerel moeten breder zijn dan mijn schouders, ik wil niet de grotere lepel zijn, zeg maar.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik las dat eerst als een klacht naar Joop, maar nu besef ik dat je je eigen schouders bedoelt...
Het is vooral echt vies vochtig op het moment, dat maakt het extra zwaar omdat je amper gekoeld wordt door de lucht.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was hier ook al redelijk warm, maar ruim de helft van de 5k was in een bosrijke omgeving, dat scheelt wel een paar graden
Kleur, binnenvoering, grootte, mate van hygiëne, vorm, reuk, elasticiteit, viscositeit, wars van abnormaliteiten en dat kleine randje vlees eromheen dat ze vrouw noemen daar moet het wel in beetje in balans mee zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oja, het gaat om de uitstraling natuurlijk!
Krullen en heupen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
een flesje water meenemen is op zich geen slecht plan.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Pff, dit is niet echt het weer om matig voorbereid 2 uur buiten te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |