Je weet dat je hier tijdens die demonstratie non stop aan het posten was?quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Toevallig wel ja. Samen met mijdus misschien heb ik het ook wel maar dat hoor ik overmorgen
Gezellig samen met je vader🚨🚨🚨🚨🚨🌚quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Toevallig wel ja. Samen met mijdus misschien heb ik het ook wel maar dat hoor ik overmorgen
quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
En aangezien TS zegt dat het maar een griepje is, is dit geen doodsverwensing.
Het is maar een griepje niffo je bent jong en gezond je weet zelf toggquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Sws neef ik maak me ook geen zorgen jwzquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is maar een griepje niffo je bent jong en gezond je weet zelf togg
Anders pak je je dikke waggie met schuifdak ben je zo bij ziekenhuis in Agga jwzquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:17 schreef wollah het volgende:
[..]
Sws neef ik maak me ook geen zorgen jwz
Wetenquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Anders pak je je dikke waggie met schuifdak ben je zo bij ziekenhuis in Agga jwz
Moet je sowieso niet in quarantaine omdat je in die tussentijd met haar contact had?quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:08 schreef wollah het volgende:
Mijn vriendin belde me net helemaal overstuur dat ze Corona heeft![]()
Ze had eergister een test gedaan en ze kreeg net uitslag. Ze moet nu 2 weken in quarantaine![]()
Ik mag haar ook 2 weken niet zienen als ik haar wel zie moet ik ook 2 weken in quarantaine
Ik zou er gewoon heen gaan. Boeie dat jij dan ook 2 weken quarantaine moet. Gewoon 2 weken aan een stuk flink pompenquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:50 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja helaas wel. We hadden wat dingen gepland, zoals vrijdag samen uit eten maar ja gaat niet door. Moet allemaal 2 weken verplaatst worden
Haha dat is ook waarquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon heen gaan. Boeie dat jij dan ook 2 weken quarantaine moet. Gewoon 2 weken aan een stuk flink pompen
Beterschap in elk geval
Ja iddquote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:28 schreef wollah het volgende:
Update: ik ben net gebeld en ik heb ook Corona![]()
![]()
![]()
Ik mag komende 2 weken ook niet werken
[..]
Ja idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |