Laten we het hopen.quote:
Veel schitzofrener ga je ze niet krijgen...quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:10 schreef wollah het volgende:
Oh ja bonusklacht: 2 weken quarantaine voor een griepje![]()
![]()
quote:
Nee hoezo, sommige mensen zijn er wel bang voorquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:13 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Veel schitzofrener ga je ze niet krijgen...
[..]
Je bent bang hè?quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
En aangezien TS zegt dat het maar een griepje is, is dit geen doodsverwensing.
Logisch toch. Als iemand een doodsverwensing doet maar zegt dat het dat niet is dan blijft het een doodsverwensing. Jochem beseft zich dat heel goed maar wil gewoon zien of hij ermee weg kan komen op deze manier.quote:
Pure angstquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:19 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Logisch toch. Als iemand een doodsverwensing doet maar zegt dat het dat niet is dan blijft het een doodsverwensing. Jochem beseft zich dat heel goed maar wil gewoon zien of hij ermee weg kan komen op deze manier.
Preciesquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:20 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Exact wat een bang iemand zou zeggen.
Jochem mag tegen me zeggen wat ie wil, het boeit me niets. Boze mensen zoals hij kan ik alleen om lachenquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:19 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Logisch toch. Als iemand een doodsverwensing doet maar zegt dat het dat niet is dan blijft het een doodsverwensing. Jochem beseft zich dat heel goed maar wil gewoon zien of hij ermee weg kan komen op deze manier.
Aii thanks broer ik heb straks afspraak om 15:00 eerst ff sossa idd respectquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:21 schreef VarkensHart het volgende:
@:wollah sterkte niffo als je gaat testen wel ff neus vol proppen met snuif zodat ze niet zo diep kunnen
quote:
Ook met snuif kunnen ze vanuit de neus de keelholte kweken hoor, wees niet bang!quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:21 schreef VarkensHart het volgende:
@:wollah sterkte niffo als je gaat testen wel ff neus vol proppen met snuif zodat ze niet zo diep kunnen
Ik heb liever dat jij dat zegt dan dat iemand met zijn volle verstand dat zegt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:20 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Exact wat een bang iemand zou zeggen.
Je hebt een goed afweermechanisme opgebouwdquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij dat zegt dan dat iemand met zijn volle verstand dat zegt.
Doen alsof je vader overleden is, dat is pas respectloos.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:46 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Wat een respectloze reacties weer. Veel sterkte met je vriendin wollah.
Zijn rechterhand heeft ook coronaquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:46 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Wat een respectloze reacties weer. Veel sterkte voor je vriendin wollah.
Thanksquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:46 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Wat een respectloze reacties weer. Veel sterkte voor je vriendin wollah.
Ja helaas wel. We hadden wat dingen gepland, zoals vrijdag samen uit eten maar ja gaat niet door. Moet allemaal 2 weken verplaatst wordenquote:
Waarom dan deze reactie?quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:50 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja helaas wel. We hadden wat dingen gepland, zoals vrijdag samen uit eten maar ja gaat niet door. Moet allemaal 2 weken verplaatst worden
Lijkt net alsof je vindt dat ze overdrijft, een jankert is, en dat deelt op een forum... Niet echt leuk voor je vriendin als ze dit zou lezenquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:08 schreef wollah het volgende:
Mijn vriendin belde me net helemaal overstuur dat ze Corona heeft![]()
Omdat ik het ook overdreven vind. Het is maar een griepjequote:Op woensdag 17 juni 2020 11:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waarom dan deze reactie?
[..]
Lijkt net alsof je vindt dat ze overdrijft, een jankert is, en dat deelt op een forum... Niet echt leuk voor je vriendin als ze dit zou lezen
Ja bedoel lijkt van niet maar beter toch maar navragen. Iemand kan dan ook nog wel weer liegen maar ja, moet toch ergens vanuit gaan op internet.quote:
Deze man verzint alles.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:00 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja bedoel lijkt van niet maar beter toch maar navragen. Iemand kan dan ook nog wel weer liegen maar ja, moet toch ergens vanuit gaan op internet.
Toevallig wel ja. Samen met mijquote:
Je weet dat je hier tijdens die demonstratie non stop aan het posten was?quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Toevallig wel ja. Samen met mijdus misschien heb ik het ook wel maar dat hoor ik overmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |