SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste :
@GlennQuagmire doet zo een nieuwe
E20 Denemarkenquote:
Lol je wil niet weten hoe ik deze gevonden heb...quote:
Eens kijken hoe jullie het er vanaf brengen met een blauwe rail...quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:40 schreef chufi het volgende:
Ik wou net wat meer details posten maar dat is niet meer nodig dus
Zal ik het dan maar doen ?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:21 schreef GlennQuagmire het volgende:
We hebben wel even genoeg bruggen gehad:
[ afbeelding ]
Lol zover was ik idd..1e ingeving die ik erbij heb gezien de achtergrond en de roodwitte strepen is een wielerwedstrijd..mogelijk een tour etappe maar dan blijft het nog steeds zoeken naar een speld in een hooiberg en het zou tegelijkertijd ook zomaar een autosport evenement kunnen zijn geweest.quote:
Dat is het spel iddquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol zover was ik idd..1e ingeving die ik erbij heb gezien de achtergrond en de roodwitte strepen is een wielerwedstrijd..mogelijk een tour etappe maar dan blijft het nog steeds zoeken naar een speld in een hooiberg en het zou tegelijkertijd ook zomaar een autosport evenement kunnen zijn geweest.
Ah well..back to the drawing board eens zien of we nog meer details kunnen ontwaren.
De drang om te openbaren is mij te machtig geworden......quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:07 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu zelfs een foto van de afgebouwde brug in een Nederlandse krant ..
Mooi hoor..ik vraag me af of die schilderingen op die "kruizen" de kern eigenschappen of liefhebberijen van de overledenen moeten voorstellen..dan is met name dat plaatje met die man achter die computer wel gaaf natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Photosphere, wel SV aan de straat
Deze? https://goo.gl/maps/aGu3ZJSay5ThVNEV7quote:Op dinsdag 7 juli 2020 06:54 schreef Jappie het volgende:
[ afbeelding ]
Photospheres maar ik ben coulant.voor het antwoord hoeft het niet exact deze te zijn...
Geen idee of het oorspronkelijk dezelfde is maar het is zeker de locatie en dus goed genoeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:19 schreef Clubman het volgende:
[..]
Deze? https://goo.gl/maps/aGu3ZJSay5ThVNEV7
Ze schrijven het dan ook niet als Don Quixote maar als Don Quijote...ik heb het echter wel gevonden middels de door jouw genoemde Engelse vertaling al was daar meer voor nodig dan de juiste schrijfwijze alleen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:13 schreef Clubman het volgende:
In dit land schrijven ze het blijkbaar als Don Quixote.
Vind ik persoonlijk niet erg spaans klinken hoewel ze hier bijna 300 jaar aan de macht waren.
Netjesquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:40 schreef Camphuys het volgende:
Vond het eruitzien als Oost- of Zuid-Europa, maar uiteindelijk gevonden via de geel/witte kentekenplaten.
Oude Kleine Beltbrug, Middelfart, Denemarken
gaat het vandaag nog lukken ? Anders kan het morgen ook hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
Oh shit, helemaal een nieuwe vergeten, momentje...
Hij zal toch niet ergens onderweg overvallen zijn of geveld door corona ?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
gaat het vandaag nog lukken ? Anders kan het morgen ook hoor
A3203 London aka Imperial war museumquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:54 schreef Nico_S. het volgende:
En weer verder. Simpel waarschijnlijk, maar even weinig in voorraad. PS, wel SV vlakbij.
[ afbeelding ]
Stand:
chufi 7
Jappie 6
GlennQuagmire 5
Nico_S. 3
Clubman 2
Camphuys 1
Mieron 1
Lol why ?quote:
Aaaah,,nice..dacht al dat het een achtergrond moest hebben..quote:Op maandag 13 juli 2020 21:28 schreef Clubman het volgende:
[..]
Dit is het stadhuis van Carmel. Clint Eastwood was hier burgemeester
Het is Kaunas Castle https://goo.gl/maps/z1DNdkKk6WSRtJ1TAquote:Op maandag 13 juli 2020 19:55 schreef Jappie het volgende:
[ afbeelding ]
Bonus punt als je de naam van de hond goed spelt.
Ja en nee....ik snap nu beter wrom ik die vreemde achterkant niet bij een merk kon plaatsen en waarom de wielen niet zichtbaar waren.quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:47 schreef Clubman het volgende:
Het wordt wel een weggevertje zo denk ik..
[ afbeelding ]
Exacte plaatje hoeft wat mij betreft ook niet. Het heet ook 'raad de straat' dus een plaatje van het gebouw lijkt mij ruim voldoendequote:Op woensdag 15 juli 2020 12:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja en nee....ik snap nu beter wrom ik die vreemde achterkant niet bij een merk kon plaatsen en waarom de wielen niet zichtbaar waren.Tevens weet ik inmiddels waar de "wagens" moeten staan en kan ik op ca 200 meter van de hoofdingang van het gebouw komen. Ook kan ik aan de hand van aanwezige sphere photo's zien dat ik op de goede plek ben. Maar het exacte plaatje heb ik nog niet terug kunnen vinden wat opmerkelijk is te noemen.
ik zoek nog ff verder....
Doet mij denken aan de Red Bull Ring in Oostenrijk?quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:39 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
PhotoSphere, wel SV aanwezig
Nah..die postte Chufi een paar weken geleden voor aanvang van de race op een andere manier lijkt mij niet dat hij zo kort op elkaar hetzelfde item gebruikt..ben het wel met je eens dat het op een circuit lijkt idd.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:33 schreef Clubman het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de Red Bull Ring in Oostenrijk?
Ah well..de eerste vrije traningen van deze race zijn ook alweer achter de rug en om nu te wachten tot na de race lijkt mij overdreven.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:39 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
PhotoSphere, wel SV aanwezig
Alexandra Park https://goo.gl/maps/bCN23s74ZEeQpFqL7quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:55 schreef chufi het volgende:
PhotoSphere, maar wel SV aanwezig
[ afbeelding ]
Dat klopt inderdaad. Er is een bekende chilisaus vernoemd naar deze regio.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:57 schreef chufi het volgende:
Deze is lastiger alhoewel je ook weer Azie zou verwachten
Dat klopt heel aardig ;-)quote:Op zondag 26 juli 2020 01:49 schreef chufi het volgende:
Geen idee.. op een of andere manier heb ik een associate met ZO Azie
Lol...ik dacht daadwerkelijk dat de helling waar het gebouw op staat zelf zo schuin was.quote:Op zondag 26 juli 2020 11:49 schreef Clubman het volgende:
[..]
Dat klopt heel aardig ;-)
De vorm van het gebouw rechts is geinspireerd door zogeheten Cuestas.
Laten we hem dan maar gewoon inkoppen ook...gaaf plaatje daar heb ik me echt stuk op gebeten voor de aanwijzing.quote:
Voetbal stadionquote:Op maandag 27 juli 2020 12:09 schreef Clubman het volgende:
Voetbal stadion in aanbouw? Ergens zuid europa denk ik. Spanje, Italie, zoiets?
Was ff zoeken welk eiland precies maar dan heb je ook wat...quote:
Golden Gate Parkquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:55 schreef Clubman het volgende:
Dit park is vernoemd naar een zeer beroemde brug.
Het standbeeld rechts is onlangs slachtoffer geworden van de BLM beeldenstorm
Die ook maar ff doen dan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:53 schreef chufi het volgende:
en oh jaAls dat onze anti jeugdheld Billy Turf niet is.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....uiteindelijk besloot ik dat het geen probleem zou mogen zijn gezien het feit dat de W.I.C. ook dit stukje van de wereld op oneigenlijke gronden heeft toegeeigend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 00:50 schreef Jappie het volgende:
Voor de nachtbrakers en vroege vogels onder ons....
In verband met de titel van dit topic en de locatie van dit kerkje vroeg ik mij n stilte af of dit technisch gesproken mogelijk een overtreding van de regels zou kunnen zijn...........
Bij mij doet deze het niet, maar dat kan ook aan de vpn liggen.quote:
Denk dat het idd aan je vpn ligt maar heb dezelfde afb nu nog een keer als jpg geupload.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:14 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Bij mij doet deze het niet, maar dat kan ook aan de vpn liggen.
Thailand , zo ver was ik inmiddels maar dan houdt het opquote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:08 schreef Jappie het volgende:
Hmm...hard om een hint te geven zonder het direct weg te geven, bovendien zijn er m.i. genoeg details in het plaatje te vinden die met een beetje speurdrift voor een k.o. zouden moeten zorgen. Ik wacht nog even met het geven van de 1e punch.
Anderton boat liftquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:05 schreef Nico_S. het volgende:
En weer verder:
[ afbeelding ]
Stand:
chufi 16
Jappie 16
Clubman 10
GlennQuagmire 7
Nico_S. 7
FrankRicard 4
Camphuys 2
Mieron 1
Nah..laten we het dan maar gewoon helemaal goed doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:55 schreef 4-elements het volgende:
[ afbeelding ]
De stad raden lijkt mij voldoende.
Heraklionquote:
Die had je snel.... We wachten op de nieuwequote:
Mja..vanaf het moment dat duidelijk was dat het hier geen toeristenpaar betrof maar een standbeeld was het eigenlijk vrij snel bekeken.......quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had geen idee, alleen wel een vermoeden dat het VK was
OK, dat was mij nog niet duidelijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mja..vanaf het moment dat duidelijk was dat het hier geen toeristenpaar betrof maar een standbeeld was het eigenlijk vrij snel bekeken.......![]()
Weten wat het is waar je naar kijkt is gelijk aan opzoeken en weten waar het gelokaliseerd is.quote:
Hmmm ja dat is nou ook net het punt ...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Weten wat het is waar je naar kijkt is gelijk aan opzoeken en weten waar het gelokaliseerd is.
Yep. Deze plaats is bekend geworden door de film Groundhog Day.quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:42 schreef Camphuys het volgende:
'eagle house 238'
Fraternal Order of Eagles, Punxatawney, Pennsylvania
Ik wist hetquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:56 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Yep. Deze plaats is bekend geworden door de film Groundhog Day.
Stromstrasse Dusseldorfquote:Op maandag 31 augustus 2020 10:57 schreef Camphuys het volgende:
[ afbeelding ]
Stand:
Jappie 20
chufi 19
Clubman 14
GlennQuagmire 8
Nico_S. 8
FrankRicard 4
Camphuys 4
4-elements 3
Mieron 1
Performing arts centre Taiwanquote:
Daar was ik al wezen kijken maar kon het niet vinden..nog maar eens opnieuwe met wat meer vertrouwen nu.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:27 schreef 4-elements het volgende:
Het ligt inderdaad ver van het vaste land, dat klopt. En het dappere sloeg ook op de vogels die op dit eiland hebben geleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |