Mja..vanaf het moment dat duidelijk was dat het hier geen toeristenpaar betrof maar een standbeeld was het eigenlijk vrij snel bekeken.......quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had geen idee, alleen wel een vermoeden dat het VK was
OK, dat was mij nog niet duidelijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mja..vanaf het moment dat duidelijk was dat het hier geen toeristenpaar betrof maar een standbeeld was het eigenlijk vrij snel bekeken.......![]()
Weten wat het is waar je naar kijkt is gelijk aan opzoeken en weten waar het gelokaliseerd is.quote:
Hmmm ja dat is nou ook net het punt ...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Weten wat het is waar je naar kijkt is gelijk aan opzoeken en weten waar het gelokaliseerd is.
Yep. Deze plaats is bekend geworden door de film Groundhog Day.quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:42 schreef Camphuys het volgende:
'eagle house 238'
Fraternal Order of Eagles, Punxatawney, Pennsylvania
Ik wist hetquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:56 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Yep. Deze plaats is bekend geworden door de film Groundhog Day.
Stromstrasse Dusseldorfquote:Op maandag 31 augustus 2020 10:57 schreef Camphuys het volgende:
[ afbeelding ]
Stand:
Jappie 20
chufi 19
Clubman 14
GlennQuagmire 8
Nico_S. 8
FrankRicard 4
Camphuys 4
4-elements 3
Mieron 1
Performing arts centre Taiwanquote: