Dat klopt heel aardig ;-)quote:Op zondag 26 juli 2020 01:49 schreef chufi het volgende:
Geen idee.. op een of andere manier heb ik een associate met ZO Azie
Lol...ik dacht daadwerkelijk dat de helling waar het gebouw op staat zelf zo schuin was.quote:Op zondag 26 juli 2020 11:49 schreef Clubman het volgende:
[..]
Dat klopt heel aardig ;-)
De vorm van het gebouw rechts is geinspireerd door zogeheten Cuestas.
Laten we hem dan maar gewoon inkoppen ook...gaaf plaatje daar heb ik me echt stuk op gebeten voor de aanwijzing.quote:
Voetbal stadionquote:Op maandag 27 juli 2020 12:09 schreef Clubman het volgende:
Voetbal stadion in aanbouw? Ergens zuid europa denk ik. Spanje, Italie, zoiets?
Was ff zoeken welk eiland precies maar dan heb je ook wat...quote:
Golden Gate Parkquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:55 schreef Clubman het volgende:
Dit park is vernoemd naar een zeer beroemde brug.
Het standbeeld rechts is onlangs slachtoffer geworden van de BLM beeldenstorm
Die ook maar ff doen dan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:53 schreef chufi het volgende:
en oh jaAls dat onze anti jeugdheld Billy Turf niet is.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....uiteindelijk besloot ik dat het geen probleem zou mogen zijn gezien het feit dat de W.I.C. ook dit stukje van de wereld op oneigenlijke gronden heeft toegeeigend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 00:50 schreef Jappie het volgende:
Voor de nachtbrakers en vroege vogels onder ons....
In verband met de titel van dit topic en de locatie van dit kerkje vroeg ik mij n stilte af of dit technisch gesproken mogelijk een overtreding van de regels zou kunnen zijn...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |