abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2020 @ 12:56:32 #51
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193683518
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:37 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Achja, die sponsoren hebben hier al eerder mee te maken gehad.

ik blijf erbij dat de boel alleen maar grimmiger gaat worden.
als er confrontaties ontstaan dan gaat het mis.

weet niet meer op welke datum het BLM/KOZP-circus naar het beeld in Hoorn gaat.
wel zie ik dat morgenmiddag 17:30 een tegenactie staat; Coen is OK!
Je weet dat deze hetze tegen Nederland(ers) niet meer gaat stoppen. Men rust niet tot er een knieval volgt. Het 'probleem' (en ons geluk) is zodra zij 'gewonnen' hebben, ze elkaar het leven zuur maken. NIDA accepteert geen Queers in haar droom- samenleving, DENK- aanhang zijn nationalistische Turken die eigenlijk niks hebben met andere, Marokkanen zijn nog racistischer dan de gehate Hollanders. En ga zo maar door.

Waar ik me helemaal zorgen om maak, is de demografische veranderingen op zowel nationaal als internationaal niveau. Die Afrikanen zorgen nog steeds voor veel nageslacht, terwijl het hier in het westen, verre oosten en andere ontwikkelde maatschappijen binnen afzienbare tijd snel vergrijst. Dat zorgt natuurlijk voor een enorm exodus die plaats vind vanuit Afrika en in mindere mate Pakistan, Afghanistan en Bangladesh, naar de welvarende landen. Dan is de zogenoemde 'brain- drain' niet meer tegen te houden. Word War Z is coming.

Zoals Einstein zei, de 3e wereld oorlog zal niet met hypewapens worden gevochten meer met stokken. En dat is niet omdat er een meteoriet oid plaatsvindt..
  donderdag 18 juni 2020 @ 12:59:26 #52
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193683545
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:56 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Je weet dat deze hetze tegen Nederland(ers) niet meer gaat stoppen. Men rust niet tot er een knieval volgt. Het 'probleem' (en ons geluk) is zodra zij 'gewonnen' hebben, ze elkaar het leven zuur maken. NIDA accepteert geen Queers in haar droom- samenleving, DENK- aanhang zijn nationalistische Turken die eigenlijk niks hebben met andere, Marokkanen zijn nog racistischer dan de gehate Hollanders. En ga zo maar door.

Waar ik me helemaal zorgen om maak, is de demografische veranderingen op zowel nationaal als internationaal niveau. Die Afrikanen zorgen nog steeds voor veel nageslacht, terwijl het hier in het westen, verre oosten en andere ontwikkelde maatschappijen binnen afzienbare tijd snel vergrijst. Dat zorgt natuurlijk voor een enorm exodus die plaats vind vanuit Afrika en in mindere mate Pakistan, Afghanistan en Bangladesh, naar de welvarende landen. Dan is de zogenoemde 'brain- drain' niet meer tegen te houden. Word War Z is coming.
denk je? Ik heb toch het idee dat islamisering momenteel een groter probleem is dan Afrikanen
  donderdag 18 juni 2020 @ 13:03:06 #53
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193683587
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

denk je? Ik heb toch het idee dat islamisering momenteel een groter probleem is dan Afrikanen
Die krijg je er gratis bij. Maar racisme bevind zich onder de Arabieren in veel grotere en ergere mate dan hier in Nederland. En laat dat nou het uitverkorene volk zijn van Islam. Moslims zullen nooit een heid worden, ze hebben 1500 jaar de kans gehad. Uiteindelijk alleen maar ellende.
  donderdag 18 juni 2020 @ 13:03:09 #54
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193683589
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 11:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit is echt een _O_

Gewoon de poot stijf houden en vrijheid van meningsuiting in stand houden, hulde.
In your face:

quote:
Er zit dus een andere kant aan het beroep op inclusiviteit.
_O- _O_
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 18 juni 2020 @ 13:03:25 #55
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_193683593
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Mee eens.
Bijzonder veel mensen zien in deze verwarrende tijden die nuance niet, helaas.
  donderdag 18 juni 2020 @ 13:04:57 #56
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193683611
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:03 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Mee eens.
Bijzonder veel mensen zien in deze verwarrende tijden die nuance niet, helaas.
Je bedoeld die BLM figuren en medestanders, zoals Antifa? Dat komt wel als wij, de slimmerikken, een kopje kleiner zijn gemaakt.
pi_193683649
quote:

[..]

Zoals Einstein zei, de 3e wereld oorlog zal niet met hypewapens worden gevochten meer met stokken. En dat is niet omdat er een meteoriet oid plaatsvindt..
Waar ik in deze hele blm debat ben achtergekomen is dat Surinamers Ghanezen echt haten. Dus die blm beweging in NL, met aan het hoofd Ghanees airfryer en akwasi is de Surinamers een doorn in het oog. Want Ghanezen verkochten slaven en Surinamers waren de slaven Voor mij als blanke racist zijn zwarten allemaal hetzelfde. Maar onder die mensen heerst veel racisme. Zo leer je elke dag iets nieuws ^O^

Ghanezen en dan de Ashanti dat waren de slavenhandelaren en die akwasi is van de Ashanti stam. Welke stam die airfryer is weet ik niet
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  donderdag 18 juni 2020 @ 13:10:36 #58
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_193683675
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Eerste zeggen leraren tegen iedereen.
Laatste is wel een aparte situatie idd.
Hoezo weiger je als docent om het te kopiëren. :')
Geen idee.

Zou kunnen dat er een rij achter hem stond en hij geen zin heeft om weer een halfuur in de rij te staan, of ze zijn pas binnengekomen nadat hij geteld had. Docenten zijn net mensen af en toe.

Er zijn tientallen redenen te bedenken waarom hij daar geen zin in had en dan staat racisme ergens onderaan in het rijtje qua waarschijnlijkheid. Toch is dat wel meteen de reden die door de schrijver vermoed wordt.

Met de gemiddelde samenstelling van hogescholen in de Randstad is het sowieso onwaarschijnlijk dat er maar 3 allochtone leerlingen in een klas zitten.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  donderdag 18 juni 2020 @ 13:11:15 #59
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193683680
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:07 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Waar ik in deze hele blm debat ben achtergekomen is dat Surinamers Ghanezen echt haten. Dus die blm beweging in NL, met aan het hoofd Ghanees airfryer en akwasi is de Surinamers een doorn in het oog. Want Ghanezen verkochten slaven en Surinamers waren de slaven Voor mij als blanke racist zijn zwarten allemaal hetzelfde. Maar onder die mensen heerst veel racisme. Zo leer je elke dag iets nieuws ^O^
Als ik vragen mag, hoe ben jij er achter gekomen?

Ja logisch, natuurverschijnsel. Eerst pakken ze de blanken, want men ziet er anders uit en heeft niks van Afro- cultuur. Is dat gedaan, is het menselijk om andere mensen aan te pakken die niet op jou lijken. En als puntje bij paaltje de geschiedenis er nog bij komt is het uiteraard raak.
  donderdag 18 juni 2020 @ 13:11:36 #60
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193683689
quote:

[..]

Volgens mij bedoel je 4e.

De 3e is de nucleaire die alles eeuwen terugzet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 18 juni 2020 @ 13:12:09 #61
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193683696
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:11 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je 4e.

De 3e is de nucleaire die alles eeuwen terugzet.
Klopt wat je zegt. Maar met Afrikanen aan het roer is dat niet eens nodig...
pi_193683698
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:07 schreef maryen65 het volgende:

Ghanezen en dan de Ashanti dat waren de slavenhandelaren en die akwasi is van de Ashanti stam. Welke stam die airfryer is weet ik niet
Jerry is eveneens Ashanti.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  donderdag 18 juni 2020 @ 13:12:55 #63
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193683704
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:12 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Bijna alle Ghanezen in NL zijn Ashanti.
pi_193683706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:11 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Als ik vragen mag, hoe ben jij er achter gekomen?

Ja logisch, natuurverschijnsel. Eerst pakken ze de blanken, want men ziet er anders uit en heeft niks van Afro- cultuur. Is dat gedaan, is het menselijk om andere mensen aan te pakken die niet op jou lijken. En als puntje bij paaltje de geschiedenis er nog bij komt is het uiteraard raak.
Ik zit ook op andere fora's en een Surinaamse ging helemaal leip op die blm beweging omdat die het onderwerp zeg maar gekaapt hadden.
pi_193683709
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:12 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Bijna alle Ghanezen in NL zijn Ashanti.
^O^
- Fernando Pessoa
pi_193683720
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:12 schreef Eufonie het volgende:

[..]

O toch wel, ik wist het niet zeker
  donderdag 18 juni 2020 @ 13:16:10 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193683738
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:13 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ik zit ook op andere fora's en een Surinaamse ging helemaal leip op die blm beweging omdat die het onderwerp zeg maar gekaapt hadden.
dit had je nog nooit gezien? (2017)

donderdag 18 juni 2020 @ 13:17:30 #68
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_193683753
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
jezus wat een hypocrisie
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 18 juni 2020 @ 13:17:56 #69
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193683757
Wat ik mijn afvraag he, mbt die herstelbetalingen. Wie moeten daar aan mee betalen? Enkel de regering of ook de bevolking?

In dat laatste geval zou ik graag zien dat de overheid haar bevolking een genetica test laat doen icm onderzoek naar de stamboom van het volk.

Zal je zien dat voornamelijk de voorouders van de Surinaamse diaspora slavenmeesters en slavenhandelaren waren. Men verkrachte, of gingen relaties aan met vrouwelijke slaven. Dus de voorouders van Mitchell Esajas, Sylvana Simons, Jurgen Rayman e.a.

Ik weet dat al mijn voorouders zich nooit hebben bezig gehouden met slavenhandel.
Zo zie je maar dat het opgroeien in een incestdorp ook zijn voordelen heeft.
pi_193683758
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee ik lees geen kranten
pi_193683772
Ik moet dankzij bovenstaande reacties opeens hieraan denken ook: https://www.vn.nl/nationaal-slavernijmuseum/

Het slavernijmuseum komt er, maar wiens verhaal gaat het vertellen?

quote:
Waar de Indonesiër op doelt, wordt in het Bijlmerparktheater stukje bij beetje duidelijk: het geld en de museale voorziening blijken alleen bestemd voor de trans-Atlantische slavernij en niet voor de gehele geschiedenis van de Nederlandse slavernij, zoals oorspronkelijk de bedoeling zou zijn geweest. Tenslotte zegt de wethouder het die zondag voor het eerst hardop: ‘Dit voorstel gaat over trans-Atlantische slavernij. We gaan dit niet veranderen. Dit staat vast.’ ‘Die doekoe is voor ons, mensen,’ vat Guilly Koster de zaak samen. De zaal reageert dolenthousiast. Zowel de Indonesiër als de Indische man verlaten het Bijlmerparktheater.
quote:
Maar eind april, als de adviescommissie eenmaal is opgetuigd - na intensief overleg met voorzitter Kathleen Ferrier, ex-Kamerlid en van Surinaamse afkomst - is voor alle directbetrokkenen al duidelijk dat in het nationale museum alleen plaats zal zijn voor de trans-Atlantische slavernijgeschiedenis.
- Fernando Pessoa
  donderdag 18 juni 2020 @ 13:20:57 #72
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193683793
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:18 schreef Eufonie het volgende:
Ik moet dankzij bovenstaande reacties opeens hieraan denken ook: https://www.vn.nl/nationaal-slavernijmuseum/

Het slavernijmuseum komt er, maar wiens verhaal gaat het vertellen?
[..]

[..]

Zo zie je maar :P. Zodra de gemeenschappelijke vijand verslagen is, komt de aap uit de mouw en vallen ze elkaar aan.
pi_193683831
quote:

[..]

Des te beter dat DENK dan nu een Marokkaan als partijleider heeft. Het is dus afgelopen met DENK bij de volgende verkiezingen.

Marokkanen geven meer geweldsdelicten. Al vanaf jongs af aan worden Marokkanen de straat op gestuurd. ze hebben vaak niet eens een eigen kamer(!). Eerst was de gedachte altijd dat ze geen driewieler gehad hadden als kind.
dit soort jeugd loopt al jaren met messen op zak en het merendeel heeft op jonge leeftijd een jeugdrechter gezien.

het is raar dat Marokkaanse kinderen zo aan hun lot worden overgelaten door nota bene de ouders zelf. geen opvoeding, geen corrigerende tik, geen driewieler en zelfs geen eigen kamer.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193683836
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:20 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Zo zie je maar :P. Zodra de gemeenschappelijke vijand verslagen is, komt de aap uit de mouw en vallen ze elkaar aan.
Wij hoeven alleen maar te wachten :)
pi_193683949
Toch blijf ik van mening dat minderheden het nergens zo goed hebben als in het Westen, waar de rechten van minderheden veelal in de grondwet zijn geregeld. Dit in tegenstelling tot veel andere plaatsen op de wereld waar rascisme veel normaler is. Dat er een bepaalde mate van uitsluiting van een minderheid in een dominante cultur kun je helaas nooit 100% uitsluiten.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')