Je weet dat deze hetze tegen Nederland(ers) niet meer gaat stoppen. Men rust niet tot er een knieval volgt. Het 'probleem' (en ons geluk) is zodra zij 'gewonnen' hebben, ze elkaar het leven zuur maken. NIDA accepteert geen Queers in haar droom- samenleving, DENK- aanhang zijn nationalistische Turken die eigenlijk niks hebben met andere, Marokkanen zijn nog racistischer dan de gehate Hollanders. En ga zo maar door.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Achja, die sponsoren hebben hier al eerder mee te maken gehad.
ik blijf erbij dat de boel alleen maar grimmiger gaat worden.
als er confrontaties ontstaan dan gaat het mis.
weet niet meer op welke datum het BLM/KOZP-circus naar het beeld in Hoorn gaat.
wel zie ik dat morgenmiddag 17:30 een tegenactie staat; Coen is OK!
denk je? Ik heb toch het idee dat islamisering momenteel een groter probleem is dan Afrikanenquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:56 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Je weet dat deze hetze tegen Nederland(ers) niet meer gaat stoppen. Men rust niet tot er een knieval volgt. Het 'probleem' (en ons geluk) is zodra zij 'gewonnen' hebben, ze elkaar het leven zuur maken. NIDA accepteert geen Queers in haar droom- samenleving, DENK- aanhang zijn nationalistische Turken die eigenlijk niks hebben met andere, Marokkanen zijn nog racistischer dan de gehate Hollanders. En ga zo maar door.
Waar ik me helemaal zorgen om maak, is de demografische veranderingen op zowel nationaal als internationaal niveau. Die Afrikanen zorgen nog steeds voor veel nageslacht, terwijl het hier in het westen, verre oosten en andere ontwikkelde maatschappijen binnen afzienbare tijd snel vergrijst. Dat zorgt natuurlijk voor een enorm exodus die plaats vind vanuit Afrika en in mindere mate Pakistan, Afghanistan en Bangladesh, naar de welvarende landen. Dan is de zogenoemde 'brain- drain' niet meer tegen te houden. Word War Z is coming.
Die krijg je er gratis bij. Maar racisme bevind zich onder de Arabieren in veel grotere en ergere mate dan hier in Nederland. En laat dat nou het uitverkorene volk zijn van Islam. Moslims zullen nooit een heid worden, ze hebben 1500 jaar de kans gehad. Uiteindelijk alleen maar ellende.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je? Ik heb toch het idee dat islamisering momenteel een groter probleem is dan Afrikanen
In your face:quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is echt een
Gewoon de poot stijf houden en vrijheid van meningsuiting in stand houden, hulde.
quote:Er zit dus een andere kant aan het beroep op inclusiviteit.
Mee eens.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je? Ik heb toch het idee dat islamisering momenteel een groter probleem is dan Afrikanen
Je bedoeld die BLM figuren en medestanders, zoals Antifa? Dat komt wel als wij, de slimmerikken, een kopje kleiner zijn gemaakt.quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mee eens.
Bijzonder veel mensen zien in deze verwarrende tijden die nuance niet, helaas.
Waar ik in deze hele blm debat ben achtergekomen is dat Surinamers Ghanezen echt haten. Dus die blm beweging in NL, met aan het hoofd Ghanees airfryer en akwasi is de Surinamers een doorn in het oog. Want Ghanezen verkochten slaven en Surinamers waren de slaven Voor mij als blanke racist zijn zwarten allemaal hetzelfde. Maar onder die mensen heerst veel racisme. Zo leer je elke dag iets nieuwsquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:56 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Je weet dat deze hetze tegen Nederland(ers) niet meer gaat stoppen. Men rust niet tot er een knieval volgt. Het 'probleem' (en ons geluk) is zodra zij 'gewonnen' hebben, ze elkaar het leven zuur maken. NIDA accepteert geen Queers in haar droom- samenleving, DENK- aanhang zijn nationalistische Turken die eigenlijk niks hebben met andere, Marokkanen zijn nog racistischer dan de gehate Hollanders. En ga zo maar door.
Waar ik me helemaal zorgen om maak, is de demografische veranderingen op zowel nationaal als internationaal niveau. Die Afrikanen zorgen nog steeds voor veel nageslacht, terwijl het hier in het westen, verre oosten en andere ontwikkelde maatschappijen binnen afzienbare tijd snel vergrijst. Dat zorgt natuurlijk voor een enorm exodus die plaats vind vanuit Afrika en in mindere mate Pakistan, Afghanistan en Bangladesh, naar de welvarende landen. Dan is de zogenoemde 'brain- drain' niet meer tegen te houden. Word War Z is coming.
Zoals Einstein zei, de 3e wereld oorlog zal niet met hypewapens worden gevochten meer met stokken. En dat is niet omdat er een meteoriet oid plaatsvindt..
Geen idee.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Eerste zeggen leraren tegen iedereen.
Laatste is wel een aparte situatie idd.
Hoezo weiger je als docent om het te kopiëren.
Als ik vragen mag, hoe ben jij er achter gekomen?quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:07 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Waar ik in deze hele blm debat ben achtergekomen is dat Surinamers Ghanezen echt haten. Dus die blm beweging in NL, met aan het hoofd Ghanees airfryer en akwasi is de Surinamers een doorn in het oog. Want Ghanezen verkochten slaven en Surinamers waren de slaven Voor mij als blanke racist zijn zwarten allemaal hetzelfde. Maar onder die mensen heerst veel racisme. Zo leer je elke dag iets nieuws
Volgens mij bedoel je 4e.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:56 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Zoals Einstein zei, de 3e wereld oorlog zal niet met hypewapens worden gevochten meer met stokken. En dat is niet omdat er een meteoriet oid plaatsvindt..
Klopt wat je zegt. Maar met Afrikanen aan het roer is dat niet eens nodig...quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je 4e.
De 3e is de nucleaire die alles eeuwen terugzet.
Jerry is eveneens Ashanti.quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:07 schreef maryen65 het volgende:
Ghanezen en dan de Ashanti dat waren de slavenhandelaren en die akwasi is van de Ashanti stam. Welke stam die airfryer is weet ik niet
Ik zit ook op andere fora's en een Surinaamse ging helemaal leip op die blm beweging omdat die het onderwerp zeg maar gekaapt hadden.quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:11 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, hoe ben jij er achter gekomen?
Ja logisch, natuurverschijnsel. Eerst pakken ze de blanken, want men ziet er anders uit en heeft niks van Afro- cultuur. Is dat gedaan, is het menselijk om andere mensen aan te pakken die niet op jou lijken. En als puntje bij paaltje de geschiedenis er nog bij komt is het uiteraard raak.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:12 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Bijna alle Ghanezen in NL zijn Ashanti.
O toch wel, ik wist het niet zekerquote:
dit had je nog nooit gezien? (2017)quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:13 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik zit ook op andere fora's en een Surinaamse ging helemaal leip op die blm beweging omdat die het onderwerp zeg maar gekaapt hadden.
jezus wat een hypocrisiequote:Op donderdag 18 juni 2020 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit had je nog nooit gezien? (2017)
[ afbeelding ]
Nee ik lees geen krantenquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit had je nog nooit gezien? (2017)
[ afbeelding ]
quote:Waar de Indonesiër op doelt, wordt in het Bijlmerparktheater stukje bij beetje duidelijk: het geld en de museale voorziening blijken alleen bestemd voor de trans-Atlantische slavernij en niet voor de gehele geschiedenis van de Nederlandse slavernij, zoals oorspronkelijk de bedoeling zou zijn geweest. Tenslotte zegt de wethouder het die zondag voor het eerst hardop: ‘Dit voorstel gaat over trans-Atlantische slavernij. We gaan dit niet veranderen. Dit staat vast.’ ‘Die doekoe is voor ons, mensen,’ vat Guilly Koster de zaak samen. De zaal reageert dolenthousiast. Zowel de Indonesiër als de Indische man verlaten het Bijlmerparktheater.
quote:Maar eind april, als de adviescommissie eenmaal is opgetuigd - na intensief overleg met voorzitter Kathleen Ferrier, ex-Kamerlid en van Surinaamse afkomst - is voor alle directbetrokkenen al duidelijk dat in het nationale museum alleen plaats zal zijn voor de trans-Atlantische slavernijgeschiedenis.
Zo zie je maarquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:18 schreef Eufonie het volgende:
Ik moet dankzij bovenstaande reacties opeens hieraan denken ook: https://www.vn.nl/nationaal-slavernijmuseum/
Het slavernijmuseum komt er, maar wiens verhaal gaat het vertellen?
[..]
[..]
Des te beter dat DENK dan nu een Marokkaan als partijleider heeft. Het is dus afgelopen met DENK bij de volgende verkiezingen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:56 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Wij hoeven alleen maar te wachtenquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:20 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Zodra de gemeenschappelijke vijand verslagen is, komt de aap uit de mouw en vallen ze elkaar aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |