Mensen die je kaaskop noemen balen alleen maar dat zij het zelf niet zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, heb geen materiaal
Vond zelf altijd de opmerking Kaaskop wel een interessante. Niet dat ik me daardoor beledig voel, maar degenen die dat zeggen behoren vaak tot een groep die zich buitengesloten voelen omdat ze een stempel krijgen op basis van afkomst.
Zelfde als een Surinaamse jongen uit mijn buurt die mij een kontjeneuker noemt. En dan met als doel mij te beledigen en te kwetsen. Dan denk ik ook van: jij ondervindt zelf de gevolgen van discriminatie op basis van je afkomst, en dan ga je mij discrimineren op basis van seksuele geaardheid...
Mocht het niet fake zijn dan is het natuurlijk wel een bedenkelijke brief. Jerry is een lul maar je verlagen tot het niveau van racist is nou precies wat die gast goed uitkomt. Hopelijk is het fake, anders gewoon hersenloos.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
100% fake, een afzender erbij zetten.
Nooit tweeteN ze iets over bedreigingen en aangiftestwitter:Politie_Adam twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 17:42:18Wij hebben contact gehad met Jerry Afriyie over de dreigbrief die hij heeft ontvangen. Zijn aangifte wordt opgenomen en uiteraard gaan wij onderzoeken van wie de brief afkomstig is. Als politie nemen wij deze zaak zeer serieus. https://t.co/ScwGDyAJfF reageer retweet
Natuurlijk, anders is de politie als orgaan een nog grotere racist volgens de blm beweging.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 19:03 schreef RipCity het volgende:
Nooit tweeteN ze iets over bedreigingen en aangiftestwitter:Politie_Adam twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 17:42:18Wij hebben contact gehad met Jerry Afriyie over de dreigbrief die hij heeft ontvangen. Zijn aangifte wordt opgenomen en uiteraard gaan wij onderzoeken van wie de brief afkomstig is. Als politie nemen wij deze zaak zeer serieus. https://t.co/ScwGDyAJfF reageer retweet
maar nu het over Jerry gaat gaan ze er meteen over tweeten...
Media duikt er ook extreem op met hun politiek gekleurde agenda's.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 19:03 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij is er ook al afstand van gedaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 19:17 schreef capricia het volgende:
Ik neem aan dat Pegida het ook heel vervelend vindt dat de dreigbrief uit haar naam geschreven is?
Ja. Kan me goed voorstellen dat ze dit niet willen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 19:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook al afstand van gedaan.
Dat zou een goed signaal zijn in dit .. ik wil het geen debat meer noemen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 19:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Kan me goed voorstellen dat ze dit niet willen.
Mss doen ze ook aangifte.
Hij heeft toch geen aangifte gedaan dacht ik?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 19:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Kan me goed voorstellen dat ze dit niet willen.
Mss doen ze ook aangifte.
Pegida? Tegen valsheid in geschrifte, identiteitsfraude..waar kan ik dat lezen?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 19:32 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen aangifte gedaan dacht ik?
Ik bedoelde die Airfryie (weet niet precies hoe je het schrijft).quote:Op zaterdag 20 juni 2020 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Pegida? Tegen valsheid in geschrifte, identiteitsfraude..waar kan ik dat lezen?
Zou goed zijn.
Oh edit: geen aangifte schrijf je.
![]()
Vreemd, als ik 2 seconde google vind ik meteen een tweet van de politie over de bedreigingen aan het adres van John van den Heuvel. Ben je bewust aan het liegen of ben je gewoon niet zo handig op internet?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 19:03 schreef RipCity het volgende:
Ik zou diversiteit ook graag overal willen zien. In de Marokkaanse theehuizen, de shisha lounge, de misdaadstatistieken, de moskee, de aspergeplukkers of de rapscene.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:07 schreef Ciclon het volgende:
Er werd bij "M" gesproken over diversiteit en dat de tafelgasten graag overal de afspiegeling van de maatschappij willen zien. Zo werden de 2e kamer, hockey, schaatsen, onderwijs aangehaald. Echter liet men de populairste bezigheid van Nederland achterwege, namelijk voetbal. We weten allemaal denk wel waarom..
Iemand al iets hierover gelezen behalve dit?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:09 schreef JohnWickPic het volgende:
In Hoorn is een arrestant overleden in de cel, en nu gaat de pleuris helemaal uitbreken natuurlijk.
Wat gek is, want er zijn redelijk wat donkere schaatsers.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:07 schreef Ciclon het volgende:
Er werd bij "M" gesproken over diversiteit en dat de tafelgasten graag overal de afspiegeling van de maatschappij willen zien. Zo werden de 2e kamer, hockey, schaatsen, onderwijs aangehaald. Echter liet men de populairste bezigheid van Nederland achterwege, namelijk voetbal. We weten allemaal denk wel waarom..
Heul wel!quote:Op zondag 21 juni 2020 00:02 schreef sp3c het volgende:
je kunt donkere mense moeilijk dwingen aan veldhockey te doen
Een hockeyclub waar ze gaan matten lijkt me linkquote:Op zondag 21 juni 2020 00:02 schreef sp3c het volgende:
Je kunt rechtse mensen ook moeilijk dwingen om tegen een hongerloontje in het onderwijs te gaan werken, maar toch hoor ik rechtspopulisten regelmatig klagen dat leraren te links zijn...quote:Op zondag 21 juni 2020 00:02 schreef sp3c het volgende:
veldhockey is echt heel matig hoorquote:
Niet dat leraren te links zijn, dat ze hun politieke overtuiging opleggen aan leerlingen, leerlingen met afwijkende meningen daarop afrekenen en subjectieve opvattingen als feitelijk presenteren in hun lessen.quote:Op zondag 21 juni 2020 00:19 schreef Kansenjongere het volgende:
maar toch hoor ik rechtspopulisten regelmatig klagen dat leraren te links zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |