Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel het type dat Lowa bergschoenen draagt.
Dat is inderdaad erg leuk ja!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:56 schreef Buitendam het volgende:
Het leukste aan heel die rel met Sneijder is dat de supporters van Utrecht ook niet precies weten wat ze er nou mee aan moeten.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:56 schreef Buitendam het volgende:
Het leukste aan heel die rel met Sneijder is dat de supporters van Utrecht ook niet precies weten wat ze er nou mee aan moeten.
Woest.quote:
Hahahahaha, inderdaad zeg. HILARISCH.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:56 schreef Buitendam het volgende:
Ubergeil. Maar ik krijg volgende maand mijn nieuwe bolide en die lijkt in niets hier op.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.alfaromeo.nl/quadrifoglio/giulia-quadrifoglio
@:Lange_lans
Utrecht is totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:56 schreef Buitendam het volgende:
Vind het wel grappig maar weet niet of het verstandig is van hem.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:56 schreef Buitendam het volgende:
Oke Adolfquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het beste uit Utrecht is de trein naar !! AMSTERDAM !!
Intercity's, Sprinters, ICE, de hele teringzooi.
INSTAPPEN EN GASSEN MAAR !!
Oh nee, zo zie ik dat niet. Maar ik kan hieruit wel het een en ander aan conclusies uit trekken.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:19 schreef onlogisch het volgende:
User @:Buitendam krijgt de spreekwoordelijke deksel op de neus
hieruit uit?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh nee, zo zie ik dat niet. Maar ik kan hieruit wel het een en ander aan conclusies uit trekken.
Was Berghuis in zijn jeugd ook voor Ajax of is dat gelul?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:GangaNultien twitterde op woensdag 10-06-2020 om 10:25:12Juden nicht willkommen https://t.co/mRgVaxzBGH reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |