Wat is daar mis mee? Je hangt hem in het kokende water, haalt hem eruit na paar minuten, laat ff opdrogen, en klaar.quote:
Je spoelt alle smaak wegquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Lekker bij mijn biefstukje.
Maar Arch, zoiets na training doet waarschijnlijk dezelfde truuk als de 7up: https://all4running.nl/si(...)e-1kg-sis114013.htmlquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Lekker bij mijn biefstukje.
Je had toch heul geen weegschaal?quote:
En dat is gezonder dan 7up?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar Arch, zoiets na training doet waarschijnlijk dezelfde truuk als de 7up: https://all4running.nl/si(...)e-1kg-sis114013.html
Koolhydraten aanvullen enzo.
Had ik vorige week ook op de De Hoge Veluwe.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik belde net een restaurant om voor zaterdag te bespreken, uiteraard hebben wij een plekje voor u buiten op ons onovertroffen terras maar momentje er is wel 30 procent kans op regen en dan mag u niet meer naar binnen en het zou mijn hart breken om u weg te moeten sturen met een lege maag.
Deze specifieke heb ik niet onderzocht, maar er zal wel meer inzitten waar je lichaam wat mee kan dan pure suiker.quote:
Goeie logopedist of longfysio kan je dit prima lerenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe oefen je iets waarvan je geen idee hebt hoe het moet en waarbij iemand het niet even voor kan doen op een manier waarop je er wat aan hebt?
Beste voor herstel, en goedkoop, is chocolademelkquote:
Ja daaromquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook op de De Hoge Veluwe.
Zonder reserveren dan
Eerst moest mijn dochter vijf minuten nadat we drinken hadden gekregen poepen en half uur erna, toen eten net op tafel stond begon het keihard te regenen.
Mooi naar binnen gegaan, doet echt dan op dat moment niemand moeilijk over hoor.
Lazer op met die regels
Zijn
Dat lust ik niet, en chocolade is slecht voor mijn migraine.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Beste voor herstel, en goedkoop, is chocolademelk
Los van professionals.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie logopedist of longfysio kan je dit prima leren
Geen idee, ik las dit een keer ergens. Aangezien ik nog steeds suboptimaal beweeg is het op mij niet echt van toepassing vrees ik dus geen noodzaak uit te zoekenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat lust ik niet, en chocolade is slecht voor mijn migraine.
Hebbie ene "next best" ding?
Ja, maar wel laag voor iemand die elke dag een halve slagerij en de nodige liters cola naar binnen werktquote:
Vroeger vond ik dat echt lekker, maar ging er altijd van aan de schijterijquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Beste voor herstel, en goedkoop, is chocolademelk
Bij bier geen last trouwens?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Los van professionals.![]()
Voor de goede orde, ik ervaar het niet als een tekortkoming. Koolzuurhoudende dranken wegklokken vind ik op heel veel vlakken zwaar oncomfortabel, te beginnen bij m'n keel en m'n neus, dus die drink ik incidenteel en gewoon rustig. En verder hik ik.
Andere energiehuishouding én roken kan veel doenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar wel laag voor iemand die elke dag een halve slagerij en de nodige liters cola naar binnen werkt
In het geval van krachttraining klopt het ook wel, die specifieke die ik gelinkt had, heeft ook wat specifieke koolhydraten die vaak aardig "op" zijn na duursport.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee, ik las dit een keer ergens. Aangezien ik nog steeds suboptimaal beweeg is het op mij niet echt van toepassing vrees ik dus geen noodzaak uit te zoeken
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat echt lekker, maar ging er altijd van aan de schijterij. Toen kwam die chocomel vers en daar had ik geen last van, toen een tijdje niet op en nu vind ik het niet meer te zuipen
Jeps :p maar altijd zo geweest. Ook voor het roken trouwensquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar wel laag voor iemand die elke dag een halve slagerij en de nodige liters cola naar binnen werkt
Niet echt, drink ik sowieso niet snel en daar zit minder koolzuur in dan in cola.quote:
Ketonenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In het geval van krachttraining klopt het ook wel, die specifieke die ik gelinkt had, heeft ook wat specifieke koolhydraten die vaak aardig "op" zijn na duursport.
En aangezien ik AI vaker over naar ammoniak ruikend zweet heb gehoord, heb ik een vermoeden dat het in die hoek zit.
Is ook zo. Wel fijn dan, geen lijdensdruk danquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet echt, drink ik sowieso niet snel en daar zit minder koolzuur in dan in cola.
Snackbuikbal.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
maar vrees wel dat het stoppen met roken mij tot een vadsige snack maakt :p
Dan heb je je stofwisseling meequote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps :p maar altijd zo geweest. Ook voor het roken trouwens
Hoeft niet zo te zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Dat is eiwitoverschotquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als die schetenbloemkoollucht waar bodybuilders naar ruiken?
Genoeg negers die dat wel kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
En ik hik gewoon één of twee keer dan. Op zich hetzelfde idee, alleen veel minder efficiënt dan een flinke boer.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook zo. Wel fijn dan, geen lijdensdruk dan
Van knapperige Bitterbal naar vadsige gehaktbal uit de jus.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Middenrif, kan zo'n naar gevoel zijn datquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik hik gewoon één of twee keer dan. Op zich hetzelfde idee, alleen veel minder efficiënt dan een flinke boer.
Nee, het is niet echt "de hik"! Gewoon een keer "hips" en het is weer weg.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Middenrif, kan zo'n naar gevoel zijn dat
Beige skippybal.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van knapperige Bitterbal naar vadsige gehaktbal uit de jus.
Zie je toch niet op de foto'squote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bah doe je zoveel moeite voor je uiterlijk ruik je naar een dood rottend kuikentje.
Bellenblazen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hik veel, maar echt de hik heb ik zelden.
Die link mis ik.quote:
nog een uurtje wachten op de kibbeling.quote:
Beter dan 500 gram vleesquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het totale pakje is 270 gram. das zeker ook teveel? :p
Neuh dat valt wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens sommige mensen welquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bent stiekem naar een andere action geweest dan die in mijn glazen bolquote:
dat maakte mijn moeder vroeger vaak.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
ik eet zometeen een kliekje van gisterenavond, gevulde paprika met gehakt
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat maakte mijn moeder vroeger vaak.
Ik kiepte altijd de inhoud op mn bord en gooide de paprika weg
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat ik net ontdekzijn van liesje geloof ik
[ afbeelding ]
Dagwindequote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
als ik iets goor vond, dan was het wel warme paprika.quote:
nee da's de helft ongeveerquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb net ook maar weer de zonnewering omhoog gehaald. Alleen schoot ik uit en heb ik nu een gekneusde tiet.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
buienradar geloven of de lucht? :p
kussens maar naar binnen gehaald. vertrouw het niet :p
oh heb je nu een zonnewering?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net ook maar weer de zonnewering omhoog gehaald. Alleen schoot ik uit en heb ik nu een gekneusde tiet.
In je kussensloop, of dekbedovertrek.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren de was gedaan. Opgehangen. Nu opvouwen. Ik mis een handdoekje en een theedoek.
WAAR DAN.
Boh, lekker is datquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
ik eet zometeen een kliekje van gisterenavond, gevulde paprika met gehakt
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Weet je nog, die zomers waarbij ik mijn zonnewering begin april uitdraaide en pas eind oktober weer omhoog deed?
Die ik al hadquote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh heb je nu een zonnewering?welke?
Heb je niet meer gekeken naar iets anders?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ik al hadDoet niet zo heel veel.
Nee, is onwijs duur.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je niet meer gekeken naar iets anders?
Ja en dat doe je ook één keer.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt, je kan wel die schaduwdoeken doen maar moet je ook elke keer opzetten
Waar bestel jij? Ik heb steeds geen zin en tijd voor tuincentrum bezoekquote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, prettig. Er vallen nu tenminste weer voor normalere prijzen planten te bestellen.
Het zou volgende week beter weer worden he? Dan kan ik weer klagen dat het 33 graden is in huisquote:
Ik kreeg Directplant als tip, die hebben nu weer een normaal minimumbestelbedrag van ¤25. In de piektijden was dat ¤150/¤350.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar bestel jij? Ik heb steeds geen zin en tijd voor tuincentrum bezoek
Ik moet ook nog een plant kopen. een grote, meer richting boom, voor binnen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar bestel jij? Ik heb steeds geen zin en tijd voor tuincentrum bezoek
Je hebt een flosdraadje gespannen in de badkamer?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:50 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, ik weet het weer. Niet alles paste op de waslijn en dat heb ik ergens anders opgehangenIk was m'n ondergoed ook kwijt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:50 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, ik weet het weer. Niet alles paste op de waslijn en dat heb ik ergens anders opgehangenIk was m'n ondergoed ook kwijt.
In Nederland? Nopequote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Weet je nog, die zomers waarbij ik mijn zonnewering begin april uitdraaide en pas eind oktober weer omhoog deed?
Ja zo'n Leifheit-apparaat met vijf van die flosdraadjes die niet strak willen blijven.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een flosdraadje gespannen in de badkamer?
Vind paprika echt heerlijkquote:
Nee?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Nee, dat is ook vies.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind paprika echt heerlijk
Lust je wel tomaat?
Monstera's doen het altijd wel goed. Tenzij je een hond of kat hebt.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een plant kopen. een grote, meer richting boom, voor binnen.
De vorige is dood, en mevr AI is bijna jarig dus goed kado wel.
Afgelopen twee zomersquote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee?
Of je bedoelt die hoerige onzomer met die woestijnhitte?
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
https://www.buienradar.nl/
Kom maar naar beneden godenvocht
Ja, kutzomers dat. Gewoon normale, Nederlandse zomers graag.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee?
Of je bedoelt die hoerige onzomer met die woestijnhitte?
O, zo’n dingquote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n Leifheit-apparaat met vijf van die flosdraadjes die niet strak willen blijven.
Van jou wist ik al dat je niet spoort.quote:
Holy shitquote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg Directplant als tip, die hebben nu weer een normaal minimumbestelbedrag van ¤25. In de piektijden was dat ¤150/¤350.
Bananenpalm?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een plant kopen. een grote, meer richting boom, voor binnen.
De vorige is dood, en mevr AI is bijna jarig dus goed kado wel.
Schijnen prima planten te leveren.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Holy shit![]()
En zal eens kijken
Stokrozen, kruodenplanten en jasmijn wil ik
Combinatie tussen prei en brie?quote:
Zou eten, denk ik.quote:
Stenen eruit breken?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schijnen prima planten te leveren.Ga er in ieder geval nog kijken voor m'n uit te breken stuk, maar da's een hoerenklus die ik niet alleen wil doen.
waarom niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel het grootste nadeel aan dat coronagezeik, even snel naar de supermarkt omdat je gedurende de dag wat anders bedenkt voor het avondeten nodigt niet echt uit.
Het zijn klinkertjes en die moeten nog afgevoerd ook. Plus band neerleggen en meer van dat soort letterlijke zware werk.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Stenen eruit breken?
Heb je een breekijzer ofzo? Dan wip je de zut er zo uit
Omdat mensen idioten zijn.quote:
Is hier in de supermarkten nu aanzienlijk relaxter en rustigerquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel het grootste nadeel aan dat coronagezeik, even snel naar de supermarkt omdat je gedurende de dag wat anders bedenkt voor het avondeten nodigt niet echt uit.
Bigbag bestellen om af te laten voeren?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn klinkertjes en die moeten nog afgevoerd ook. Plus band neerleggen en meer van dat soort letterlijke zware werk.
Ze staan tot vier winkels verderop in de rij hier om de Lidl in te kunnen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Is hier in de supermarkten nu aanzienlijk relaxter en rustiger
Niet meer online bestellen hier nu, man, wat heb ik er inmiddels een schurfthekel aan![]()
Waardering voor mijn lokale Lidl is weer extra toegenomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles moet door het huis heen he.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:09 schreef Molo het volgende:
Bi
[..]
Bigbag bestellen om af te laten voeren?
Holy shitquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze staan tot vier winkels verderop in de rij hier om de Lidl in te kunnen.
Krap ingerichte winkel, idioten die met het hele gezin boodschappen willen doen en lekker bijbabbelen precies waar ik wezen moet.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat zijn ze buiten corona ook toch![]()
Ik ga nu vrijwel weer elke dag naar de super
Die Lidl spant ook wel de kroon hoor. Maar het verschil is wel bizar, ik ga nu eigenlijk het liefst naar het winkelcentrumpje bij m'n werk, daar valt het goed te doen. Maar da's weer nét wat teveel uit de richting voor een "nee, ik wil niet dat eten, ik wil die andere specifieke onzin".quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Holy shit
![]()
Hier eigenlijk lekker op zijn Westlands, iedereen chill as fuck en relaxt beetje afstand houdend door de winkel heen sjezen
Voelde gisteren en afgelopen weekend eigenlijk heel prima weer
Goed om Joops hoofd leeg te maken toch, dom fysiek werkquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles moet door het huis heen he.(Ja, of een kraan huren, maar dat gaat me ook weer wat ver)
En ik doe het meeste nog steeds alleen in de tuin.
Hebben we.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed om Joops hoofd leeg te maken toch, dom fysiek werk
Heb je wel een hondje (plank op wielen) om zut op te leggen die je door je huids heen kunt trekken ofzo?
Ja hij zit hier op de hoek en is ruime chille winkel met fijn personeel. Ook altijd bijzonder goed vers fruit en groente, itt de AH hier die ook nog eens slecht veel duurder isquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die Lidl spant ook wel de kroon hoor. Maar het verschil is wel bizar, ik ga nu eigenlijk het liefst naar het winkelcentrumpje bij m'n werk, daar valt het goed te doen. Maar da's weer nét wat teveel uit de richting voor een "nee, ik wil niet dat eten, ik wil die andere specifieke onzin".
de liddle wint geloof ik ook altijd de prijzen voor beste groenten en fruitquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hij zit hier op de hoek en is ruime chille winkel met fijn personeel. Ook altijd bijzonder goed vers fruit en groente, itt de AH hier die ook nog eens slecht veel duurder is
Ja kan enorm verschillenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Scheelt hemelsbreed denk ik 6km met elkaar, maar holy crap, dat mentaliteitsverschil.
En schijnen ook een erg goed wijnaanbod te hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de liddle wint geloof ik ook altijd de prijzen voor beste groenten en fruit
Hier net regenquote:
Filiaal waar ik dan weleens kom is altijd een teringbende. Maar dat ligt aan het volk dat er komt en niet zozeer aan de winkel.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En schijnen ook een erg goed wijnaanbod te hebben.
Jaaaaa! Paarse winde.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja is ook echt zo, heel erg tevreden over. Veel seizoensproducten ook en dat is alleen maar goed op alle vlakkenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier net ook een paar verdwaalde druppels maar niet echt regen te noemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier net regen
Zit met de ramen wagenwijd open![]()
![]()
![]()
![]()
Ja best redelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En schijnen ook een erg goed wijnaanbod te hebben.
Lidl kom ik zelf dan weer amper, teveel van het aanbod kan ik maar weinig mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hij zit hier op de hoek en is ruime chille winkel met fijn personeel. Ook altijd bijzonder goed vers fruit en groente, itt de AH hier die ook nog eens slecht veel duurder is
Ja die is niet zo heel betrouwbaar vandaag gok ik.quote:
Bolletje vol met zaad, huehue.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Als die uitgebloeid is bloemen laten zitten en laten uitdrogen. Worden dan kleine bolletjes die vol zitten met zaad, dat kan je verzamelen en dan heb je weer voor volgend jaar.
Hier ook. In andere supermarkten is de kwaliteit van groenten en fruit lang niet zo hoog als bij de lidl. Blijft ook langer goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is ook echt zo, heel erg tevreden over. Veel seizoensproducten ook en dat is alleen maar goed op alle vlakken
Sowieso lekkere verse broodjesquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet
Ze hebben ook lekkere ham-kaascroissants
ah nicequote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Als die uitgebloeid is bloemen laten zitten en laten uitdrogen. Worden dan kleine bolletjes die vol zitten met zaad, dat kan je verzamelen en dan heb je weer voor volgend jaar.
Wie?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ramon Beuk koopt wijn in voor de Lidl.
Jouw allergieënquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lidl kom ik zelf dan weer amper, teveel van het aanbod kan ik maar weinig mee.![]()
AH kom ik om die reden ook nooit, Jumbo kom ik alleen omdat 'ie op 5 minuten lopen zit en ik dat brood wél kan hebben.
Tsja, het is wat het is.quote:
O ja die heb ik hier ook, daar maak ik broodjes gezond vanquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. In Boedapest kocht ik vaak laugenbrötchen. Erg lekker
Peulvruchten, noten, maïs, een hoop zaden gaan niet goed en een stapeltje fruit (meloenen, frambozen, passievrucht en nog wat andere, maar daar zit niet echt een logisch verband in).quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor allergiën heb je als ik vragen mag?
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Peulvruchten, noten, maïs, een hoop zaden gaan niet goed en een stapeltje fruit (meloenen, frambozen, passievrucht en nog wat andere, maar daar zit niet echt een logisch verband in).
Oh, en teveel zuivel/lactose gaat ook niet goed.
Yummiequote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja die heb ik hier ook, daar maak ik broodjes gezond van
Gelukkig ga ik nergens direct dood aan en blijft het bij ongemak (en in kleine hoeveelheden gaat het meestal wel redelijk), maar het beperkt wel enorm.quote:
Ik ga morgen bloed doneren. Benieuwd hoe het daar gaat. Ik stel me nu mensen in witte pakken met naalden van anderhalve meter voor.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:28 schreef LTVDK het volgende:
Straks even naar de dokter, benieuwd hoe het nu is met de maatregelen daar.
Ze knippen je tong af, checken de achterkant van je onderbroek en daarna mag je in een potje braken, dat is alles.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:28 schreef LTVDK het volgende:
Straks even naar de dokter, benieuwd hoe het nu is met de maatregelen daar.
Witte bonen in gevulde koekenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En je leert dingen als dat ze blijkbaar erwten in supermarktbrood stoppen.
Die mag ik toch al niet, want amandelen.quote:
Ik zat er ook aan te denken, maar het wordt al zwart voor de ogen bij de gedachte. Dus nu zal dat helemaal vreselijk zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga morgen bloed doneren. Benieuwd hoe het daar gaat. Ik stel me nu mensen in witte pakken met naalden van anderhalve meter voor.
Vorige keer was echt helemaal aan het begin, nog voor de lockdown denk ik, toen moest ik ook buiten wachten met een mondkapje op en zulks. Maar toen had ik ook koorts en ademhalingsklachten dus dat zal toen wel hebben meegespeeldquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga morgen bloed doneren. Benieuwd hoe het daar gaat. Ik stel me nu mensen in witte pakken met naalden van anderhalve meter voor.
Ik ga naar de huisarts, niet naar Dr. Bitterbal.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze knippen je tong af, checken de achterkant van je onderbroek en daarna mag je in een potje braken, dat is alles.
Ik ben een keer met mijn ex meegeweest. Maar ze moesten haar bijna ondersteboven hangen om er wat bloed uit te krijgenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken, maar het wordt al zwart voor de ogen bij de gedachte. Dus nu zal dat helemaal vreselijk zijnIk kom de drempel niet eens over.
Was eens met een vriendin mee en ik zag zo pips dat ik een roze koek kreeg
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga naar de huisarts, niet naar Dr. Bitterbal.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest vorig jaar bloed laten prikken en dat ging al met moeite, drie keer van arm gewisseld, vervolgens klapte de ader dicht ofzo, en ik heb twee weken met een halve blauwe arm gelopen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben een keer met mijn ex meegeweest. Maar ze moesten haar bijna ondersteboven hangen om er wat bloed uit te krijgen
En ik mocht niet, want ik had mijn paspoort niet bij
Helaasquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter dan die domme programma's van hem danquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ramon Beuk koopt wijn in voor de Lidl.
Sojaquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Peulvruchten, noten, maïs, een hoop zaden gaan niet goed en een stapeltje fruit (meloenen, frambozen, passievrucht en nog wat andere, maar daar zit niet echt een logisch verband in).
Oh, en teveel zuivel/lactose gaat ook niet goed.
Heerlijke kokquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Beter dan die domme programma's van hem dan
jammerquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oef, jong nog.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Jezus
https://www.ad.nl/nijmege(...)3d64f13e4ea84d9050d1
Denk je?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorige keer was echt helemaal aan het begin, nog voor de lockdown denk ik, toen moest ik ook buiten wachten met een mondkapje op en zulks. Maar toen had ik ook koorts en ademhalingsklachten dus dat zal toen wel hebben meegespeeld
quote:
Plausibel ja.quote:
Heftig. Benieuwd wel naar onderliggende oorzaak/lijdenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Jezus
https://www.ad.nl/nijmege(...)3d64f13e4ea84d9050d1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:44 schreef Molo het volgende:
Misschien geen Labello meer gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik heb vrachtwagenuitstoot.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:48 schreef Molo het volgende:
Petrichor all over the place hier trouwens
Za-lig
Met de auto en alcohol op kort door de bocht?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:48 schreef Molo het volgende:
Ik zet lekker kort door de bocht in op alcohol als oorzaak
Wel een nasty dood trouwens
Waar komt die auto in terug?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met de auto en alcohol op kort door de bocht?
Hopelijk in een boom en niet in andere mensen.quote:
Oh zo, ik dacht ik heb iets over het hoofd gezien bij lezen van het nieuwsberichtquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hopelijk in een boom en niet in andere mensen.
Oh nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht ik heb iets over het hoofd gezien bij lezen van het nieuwsbericht
Maagbloeding is meestal niet direct na consumeren van alcohol
Wel redelijk vaak door het vaak consumeren van alcohol
De Gezondheidsraad raad ook een glas alcohol per dag afquote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh nee.
Vaak en veel waarschijnlijk. Dagelijks een glas wijn zal weinig boeien. Dagelijks een fles iets meer.
Ook als je het met mondkapje op door een rietje drinkt?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Gezondheidsraad raad ook een glas alcohol per dag af
satire?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:12 schreef Fogel het volgende:
https://genesiustimes.com(...)ng-black-in-america/ was dit hier al langsgekomen?
Stuur die straks deze kant maar op.quote:
Het is een De Speld, bal.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
wtf moet zij nou in zon panel? 17 jarig blank meisje
Ik zit in de auto bij de basisschool... het mag nu wel ff stoppen voordat we zo wegdrijven...quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stuur die straks deze kant maar op.
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
wtf moet zij nou in zon panel? 17 jarig blank meisje
Spreekwoord jonge.quote:
Ik ga hem erin houdenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spreekwoord jonge.
Zware bui in aantocht. Waarschijnlijk vaker in gebruik in kustgebieden, als ik 'm beredeneer.
Dan zie je ook de donkere wolken al aan komen rollen?quote:
Bliksem en donder.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zie je ook de donkere wolken al aan komen rollen?
quote:
quote:In het najaar van 1994 kreeg Manfred Langer last van zijn keel. Een week voor zijn dood volgde de diagnose keelkanker, waarvoor hij behandeld werd in het Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis. Langer besloot dat hij euthanasie wilde, maar zover kwam het niet meer. Hij overleed in zijn huis in Amsterdam op 21 november 1994.[5]
wie s dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in de krochten van Wikipedia.
Wtf.
[..]
Ja dan heeft hij vrij lang rondgelopen met klachten lijkt me zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in de krochten van Wikipedia.
Wtf.
[..]
Het is nu net van 'ja hoi ik heb best keelpijn, oké, dood.'quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan heeft hij vrij lang rondgelopen met klachten lijkt me zo.
Soms merk je dat pas bijzonder laat bij dat type kankerquote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan heeft hij vrij lang rondgelopen met klachten lijkt me zo.
Koningshuizen doen het altijd fantastisch vind ik, heerlijkquote:
Ja daar weet ik vrij veel vanquote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Soms merk je dat pas bijzonder laat bij dat type kanker
Ik zit er nu middeninquote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:36 schreef LTVDK het volgende:
Boh, zag net een mooie bui ontstaan die recht op @:Budapestenaar af gaat, flink gerommel
Je weet zeker ook wel iets van mijn aandoening af?quote:
Wat had je ook alweer?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je weet zeker ook wel iets van mijn aandoening af?
Al had ik een keer een Neurologe die er naar eigen zeggen nog nooit van gehoord had..![]()
Neurofibromatosequote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat had je ook alweer?
Heb wel jaartje neurologie gedaan toevallig.
Wel mooi om te zien hoe die bui zich echt heel plots ontwikkelde op de kruising van het Hollandsch Diep en de Biesboschquote:
ik heb wel drank uit Recklinghausenquote:
Ooh jawel, dat komt nog erg vaak voor zelfs, nou zelf wel een paar mensen met die aandoening gehad maar dat bestaat meestal toch uit doorverwijzen naar de chirurg, komt daar ook je gezichtsprobleem vandaan? Ik kan me een paar mensen herinneren die daar last van kregen namelijk.quote:
Kan zijn dat mijn zichtsprobleem daar uit voortkomen, Moet wel regelmatig naar de oogarts.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh jawel, dat komt nog erg vaak voor zelfs, nou zelf wel een paar mensen met die aandoening gehad maar dat bestaat meestal toch uit doorverwijzen naar de chirurg, komt daar ook je gezichtsprobleem vandaan? Ik kan me een paar mensen herinneren die daar last van kregen namelijk.
Heb je het overal of in de deel van je lichaam?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan zijn dat mijn zichtsprobleem daar uit voortkomen, Moet wel regelmatig naar de oogarts.
Maar dat erg vaak voorkomen valt best mee. Het behoort nu nog tot de zeldzame aandoeningen, maar het aantal tikt wel tegen de bovengrens van zeldzame ziektes aan..
overal op de huid iig. Van de onderkant van mijn voet tot in mijn nek en onder mijn oogquote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je het overal of in de deel van je lichaam?
Flinke lijst lees ik wel zeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
overal op de huid iig. Van de onderkant van mijn voet tot in mijn nek en onder mijn oog
Twee frontjes die even botsenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien hoe die bui zich echt heel plots ontwikkelde op de kruising van het Hollandsch Diep en de Biesbosch
Nog eentje straksquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Hele waslijst aan meetings afgewerkt. Ben er wel klaar mee voor vandaag eigenlijk
Nee, want dat heeft weinig zin Er blijft altijd wel weesfel achter, dus fibromen komen gewoon weer terug.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering. Moet je daar ook niet voortdurend aan geopereerd worden?
Zusje heeft een goed dagje, gisteren tweede chemo en vandaag nog geen duizend keer hoeven kotsen dus ze begint een beetje haar branie terug te krijgen.quote:
Mehquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zusje heeft een goed dagje, gisteren tweede chemo en vandaag nog geen duizend keer hoeven kotsen dus ze begint een beetje haar branie terug te krijgen.
Maakt het boodschappen doen weer wat aangenamerquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
Lekkerste wijf ooit gezien in de supermarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |