Wat is daar mis mee? Je hangt hem in het kokende water, haalt hem eruit na paar minuten, laat ff opdrogen, en klaar.quote:
Je spoelt alle smaak wegquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Lekker bij mijn biefstukje.
Maar Arch, zoiets na training doet waarschijnlijk dezelfde truuk als de 7up: https://all4running.nl/si(...)e-1kg-sis114013.htmlquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Lekker bij mijn biefstukje.
Je had toch heul geen weegschaal?quote:
En dat is gezonder dan 7up?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar Arch, zoiets na training doet waarschijnlijk dezelfde truuk als de 7up: https://all4running.nl/si(...)e-1kg-sis114013.html
Koolhydraten aanvullen enzo.
Had ik vorige week ook op de De Hoge Veluwe.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik belde net een restaurant om voor zaterdag te bespreken, uiteraard hebben wij een plekje voor u buiten op ons onovertroffen terras maar momentje er is wel 30 procent kans op regen en dan mag u niet meer naar binnen en het zou mijn hart breken om u weg te moeten sturen met een lege maag.
Deze specifieke heb ik niet onderzocht, maar er zal wel meer inzitten waar je lichaam wat mee kan dan pure suiker.quote:
Goeie logopedist of longfysio kan je dit prima lerenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe oefen je iets waarvan je geen idee hebt hoe het moet en waarbij iemand het niet even voor kan doen op een manier waarop je er wat aan hebt?
Beste voor herstel, en goedkoop, is chocolademelkquote:
Ja daaromquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook op de De Hoge Veluwe.
Zonder reserveren dan
Eerst moest mijn dochter vijf minuten nadat we drinken hadden gekregen poepen en half uur erna, toen eten net op tafel stond begon het keihard te regenen.
Mooi naar binnen gegaan, doet echt dan op dat moment niemand moeilijk over hoor.
Lazer op met die regels
Zijn
Dat lust ik niet, en chocolade is slecht voor mijn migraine.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Beste voor herstel, en goedkoop, is chocolademelk
Los van professionals.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie logopedist of longfysio kan je dit prima leren
Geen idee, ik las dit een keer ergens. Aangezien ik nog steeds suboptimaal beweeg is het op mij niet echt van toepassing vrees ik dus geen noodzaak uit te zoekenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat lust ik niet, en chocolade is slecht voor mijn migraine.
Hebbie ene "next best" ding?
Ja, maar wel laag voor iemand die elke dag een halve slagerij en de nodige liters cola naar binnen werktquote:
Vroeger vond ik dat echt lekker, maar ging er altijd van aan de schijterijquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Beste voor herstel, en goedkoop, is chocolademelk
Bij bier geen last trouwens?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Los van professionals.![]()
Voor de goede orde, ik ervaar het niet als een tekortkoming. Koolzuurhoudende dranken wegklokken vind ik op heel veel vlakken zwaar oncomfortabel, te beginnen bij m'n keel en m'n neus, dus die drink ik incidenteel en gewoon rustig. En verder hik ik.
Andere energiehuishouding én roken kan veel doenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar wel laag voor iemand die elke dag een halve slagerij en de nodige liters cola naar binnen werkt
In het geval van krachttraining klopt het ook wel, die specifieke die ik gelinkt had, heeft ook wat specifieke koolhydraten die vaak aardig "op" zijn na duursport.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee, ik las dit een keer ergens. Aangezien ik nog steeds suboptimaal beweeg is het op mij niet echt van toepassing vrees ik dus geen noodzaak uit te zoeken
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat echt lekker, maar ging er altijd van aan de schijterij. Toen kwam die chocomel vers en daar had ik geen last van, toen een tijdje niet op en nu vind ik het niet meer te zuipen
Jeps :p maar altijd zo geweest. Ook voor het roken trouwensquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar wel laag voor iemand die elke dag een halve slagerij en de nodige liters cola naar binnen werkt
Niet echt, drink ik sowieso niet snel en daar zit minder koolzuur in dan in cola.quote:
Ketonenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In het geval van krachttraining klopt het ook wel, die specifieke die ik gelinkt had, heeft ook wat specifieke koolhydraten die vaak aardig "op" zijn na duursport.
En aangezien ik AI vaker over naar ammoniak ruikend zweet heb gehoord, heb ik een vermoeden dat het in die hoek zit.
Is ook zo. Wel fijn dan, geen lijdensdruk danquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet echt, drink ik sowieso niet snel en daar zit minder koolzuur in dan in cola.
Snackbuikbal.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
maar vrees wel dat het stoppen met roken mij tot een vadsige snack maakt :p
Dan heb je je stofwisseling meequote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps :p maar altijd zo geweest. Ook voor het roken trouwens
Hoeft niet zo te zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Dat is eiwitoverschotquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als die schetenbloemkoollucht waar bodybuilders naar ruiken?
Genoeg negers die dat wel kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
En ik hik gewoon één of twee keer dan. Op zich hetzelfde idee, alleen veel minder efficiënt dan een flinke boer.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook zo. Wel fijn dan, geen lijdensdruk dan
Van knapperige Bitterbal naar vadsige gehaktbal uit de jus.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Middenrif, kan zo'n naar gevoel zijn datquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik hik gewoon één of twee keer dan. Op zich hetzelfde idee, alleen veel minder efficiënt dan een flinke boer.
Nee, het is niet echt "de hik"! Gewoon een keer "hips" en het is weer weg.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Middenrif, kan zo'n naar gevoel zijn dat
Beige skippybal.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van knapperige Bitterbal naar vadsige gehaktbal uit de jus.
Zie je toch niet op de foto'squote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bah doe je zoveel moeite voor je uiterlijk ruik je naar een dood rottend kuikentje.
Bellenblazen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hik veel, maar echt de hik heb ik zelden.
Die link mis ik.quote:
nog een uurtje wachten op de kibbeling.quote:
Beter dan 500 gram vleesquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het totale pakje is 270 gram. das zeker ook teveel? :p
Neuh dat valt wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens sommige mensen welquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bent stiekem naar een andere action geweest dan die in mijn glazen bolquote:
dat maakte mijn moeder vroeger vaak.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
ik eet zometeen een kliekje van gisterenavond, gevulde paprika met gehakt
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat maakte mijn moeder vroeger vaak.
Ik kiepte altijd de inhoud op mn bord en gooide de paprika weg
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat ik net ontdekzijn van liesje geloof ik
[ afbeelding ]
Dagwindequote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat ik net ontdekzijn van liesje geloof ik
[ afbeelding ]
als ik iets goor vond, dan was het wel warme paprika.quote:
nee da's de helft ongeveerquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb net ook maar weer de zonnewering omhoog gehaald. Alleen schoot ik uit en heb ik nu een gekneusde tiet.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
buienradar geloven of de lucht? :p
kussens maar naar binnen gehaald. vertrouw het niet :p
oh heb je nu een zonnewering?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net ook maar weer de zonnewering omhoog gehaald. Alleen schoot ik uit en heb ik nu een gekneusde tiet.
In je kussensloop, of dekbedovertrek.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren de was gedaan. Opgehangen. Nu opvouwen. Ik mis een handdoekje en een theedoek.
WAAR DAN.
Boh, lekker is datquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
ik eet zometeen een kliekje van gisterenavond, gevulde paprika met gehakt
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Weet je nog, die zomers waarbij ik mijn zonnewering begin april uitdraaide en pas eind oktober weer omhoog deed?
Die ik al hadquote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh heb je nu een zonnewering?welke?
Heb je niet meer gekeken naar iets anders?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ik al hadDoet niet zo heel veel.
Nee, is onwijs duur.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je niet meer gekeken naar iets anders?
Ja en dat doe je ook één keer.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt, je kan wel die schaduwdoeken doen maar moet je ook elke keer opzetten
Waar bestel jij? Ik heb steeds geen zin en tijd voor tuincentrum bezoekquote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, prettig. Er vallen nu tenminste weer voor normalere prijzen planten te bestellen.
Het zou volgende week beter weer worden he? Dan kan ik weer klagen dat het 33 graden is in huisquote:
Ik kreeg Directplant als tip, die hebben nu weer een normaal minimumbestelbedrag van ¤25. In de piektijden was dat ¤150/¤350.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar bestel jij? Ik heb steeds geen zin en tijd voor tuincentrum bezoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |