Wat is daar mis mee? Je hangt hem in het kokende water, haalt hem eruit na paar minuten, laat ff opdrogen, en klaar.quote:
Je spoelt alle smaak wegquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Lekker bij mijn biefstukje.
Maar Arch, zoiets na training doet waarschijnlijk dezelfde truuk als de 7up: https://all4running.nl/si(...)e-1kg-sis114013.htmlquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Lekker bij mijn biefstukje.
Je had toch heul geen weegschaal?quote:
En dat is gezonder dan 7up?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar Arch, zoiets na training doet waarschijnlijk dezelfde truuk als de 7up: https://all4running.nl/si(...)e-1kg-sis114013.html
Koolhydraten aanvullen enzo.
Had ik vorige week ook op de De Hoge Veluwe.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik belde net een restaurant om voor zaterdag te bespreken, uiteraard hebben wij een plekje voor u buiten op ons onovertroffen terras maar momentje er is wel 30 procent kans op regen en dan mag u niet meer naar binnen en het zou mijn hart breken om u weg te moeten sturen met een lege maag.
Deze specifieke heb ik niet onderzocht, maar er zal wel meer inzitten waar je lichaam wat mee kan dan pure suiker.quote:
Goeie logopedist of longfysio kan je dit prima lerenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe oefen je iets waarvan je geen idee hebt hoe het moet en waarbij iemand het niet even voor kan doen op een manier waarop je er wat aan hebt?
Beste voor herstel, en goedkoop, is chocolademelkquote:
Ja daaromquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook op de De Hoge Veluwe.
Zonder reserveren dan
Eerst moest mijn dochter vijf minuten nadat we drinken hadden gekregen poepen en half uur erna, toen eten net op tafel stond begon het keihard te regenen.
Mooi naar binnen gegaan, doet echt dan op dat moment niemand moeilijk over hoor.
Lazer op met die regels
Zijn
Dat lust ik niet, en chocolade is slecht voor mijn migraine.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Beste voor herstel, en goedkoop, is chocolademelk
Los van professionals.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie logopedist of longfysio kan je dit prima leren
Geen idee, ik las dit een keer ergens. Aangezien ik nog steeds suboptimaal beweeg is het op mij niet echt van toepassing vrees ik dus geen noodzaak uit te zoekenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat lust ik niet, en chocolade is slecht voor mijn migraine.
Hebbie ene "next best" ding?
Ja, maar wel laag voor iemand die elke dag een halve slagerij en de nodige liters cola naar binnen werktquote:
Vroeger vond ik dat echt lekker, maar ging er altijd van aan de schijterijquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Beste voor herstel, en goedkoop, is chocolademelk
Bij bier geen last trouwens?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Los van professionals.![]()
Voor de goede orde, ik ervaar het niet als een tekortkoming. Koolzuurhoudende dranken wegklokken vind ik op heel veel vlakken zwaar oncomfortabel, te beginnen bij m'n keel en m'n neus, dus die drink ik incidenteel en gewoon rustig. En verder hik ik.
Andere energiehuishouding én roken kan veel doenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar wel laag voor iemand die elke dag een halve slagerij en de nodige liters cola naar binnen werkt
In het geval van krachttraining klopt het ook wel, die specifieke die ik gelinkt had, heeft ook wat specifieke koolhydraten die vaak aardig "op" zijn na duursport.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee, ik las dit een keer ergens. Aangezien ik nog steeds suboptimaal beweeg is het op mij niet echt van toepassing vrees ik dus geen noodzaak uit te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |