3 uur straniquote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:48 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb mijn portie seksuele gebbetjes weer uit m'n systeem voor de komende drie maanden.
Nee, ik werk niet mee aan het enablen van zulke slechte gewoontes bij bedelaars.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:49 schreef skysherrif het volgende:
kan ik vna iemand wit brood ham en kaas lenen ik heb zin in tosti's
oquote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet mee aan het enablen van zulke slechte gewoontes bij bedelaars.
Bruin brood kan ik je wel geven.
Ik heb dat hier wel liggen. Ik stuur het met de eerstvolgende postduif jouw kant op.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:49 schreef skysherrif het volgende:
kan ik vna iemand wit brood ham en kaas lenen ik heb zin in tosti's
YASSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik heb dat hier wel liggen. Ik stuur het met de eerstvolgende postduif jouw kant op.
Of een bordeelquote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:45 schreef Strani het volgende:
Ik bedenk net #OpenUp ook een perfecte slogan zou zijn voor een gynaecologenpraktijk.
En nu jullie ook.
De komende drie maanden!?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:48 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb mijn portie seksuele gebbetjes weer uit m'n systeem voor de komende drie maanden.
quote:
Opa Strani heb z’n gebbetjes ook weer gehad.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:48 schreef Strani het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat van het eten en slapen ga ik vooral heeeeel hard voor duimen voor je. Want dat zou nogal wat schelen.
Lijkt me wel zo handig!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal het bij m'n volgende bezoek eens voorstellen!
Oh dat is niet erg hoor haha, die arme duif moet ook wat eten onderwegquote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Geen garantie dat je alles heelhuids binnenkrijgt, trouwens. Onze postduif houdt zelf enorm van tosti’s, dus ik sluit niet uit dat ie ze onderweg zelf maakt en opvreet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind open up mooi thema en hopelijk blijft het behoudenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat goed uitgelegd van hemEcht mooi zo'n terugblik en vooruitblik.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat is niet erg hoor haha, die arme duif moet ook wat eten onderwegLaat ‘m zich dan maar goed vetmesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ie leuk? Friends achtig?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een nieuwe verslaving jongens, de serie Dertigers![]()
Jaaa meisie in mijn tijd konden we dagen zo doorgaan maar nou is opa wat sneller moe.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:56 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Opa Strani heb z’n gebbetjes ook weer gehad.
Ik kijk ook, apart he.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:21 schreef Koen66 het volgende:
hier staat nu 's avonds vaak The Handmaid Tale op, toch ook best een bizarre serie
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa meisie in mijn tijd konden we dagen zo doorgaan maar nou is opa wat sneller moe.
*steekt z'n pijp nog eens tevergeefs aan
Jaaa daarvoor is opa nooit te oud.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:03 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Maar fietsen met je derde been lukt gelukkig nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |