Ik doe vandaag niks anders meer dan buiten zitten met een kopje koffie.quote:
Dan moet je snel 112 bellen. Dan is het erg!quote:
Ik koop die dingen niet meer. Teveel fomo.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet turnip prijzen voor vanavond nog checken....
quote:Op maandag 15 juni 2020 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie hebben het weer voor elkaar hoor, nu heb ik van die citroenijsjes in de vriezer.
Dropgedeelte maakt het niet echt beter voor mij haha.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik vond het juist goddelijk klinken en dan met zo'n dropstokje.
Dit ja.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik vond het juist goddelijk klinken en dan met zo'n dropstokje.
Lekker he?quote:Op maandag 15 juni 2020 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie hebben het weer voor elkaar hoor, nu heb ik van die citroenijsjes in de vriezer.
Bevroren limoncelo?quote:Op maandag 15 juni 2020 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zijn lekker, echt lekker zuur en citroenig.
Dwamaqueen.quote:Op maandag 15 juni 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe gaan we deze tijd over 50 jaar uitleggen aan onze (klein)kinderen.
Kind: waarom ging NL in 2020 helemaal op slot en kwamen we in donkere tijden en de 3e oorlog?
“Nou, er was een heel erg virus. En daar gingen wel 8000 mensen van dood.”
Kind: maar van de griep gingen sommige jaren wel 10.000 mensen dood.
“Ja maar van deze hoorden we dat een 16 jarige kapper naar het zkh moest”
Maar de leraar zei dat NL in de grootste crisis sinds de 2e oorlog raakte.
“Ja maar 8000 doden hč! Wat wil je nou horen snotneus!“
Klopt.quote:
Dat heet beschavingquote:Op maandag 15 juni 2020 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt.
Maar daar moest ik wel even aan denken.
Ik vind juist half bang NL dramaqueens.
Dr ligt iets van 8 man op de ic, waarom nog die achterlijke Corona regels![]()
Ja daar leidt dat dus toequote:Op maandag 15 juni 2020 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heet beschaving![]()
Pappa deden jullie vroeger echt het hele land op slot om 8000 zieke bejaarden te redden want tegenwoordig sturen we drones over de hele wereld om beige mensen op te sporen, wat zijn de tijden veranderd hč pap?
Verdubbeld zelfsquote:
Denken dat we er over vijftig jaar nog zijnquote:Op maandag 15 juni 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Kind: waarom ging NL in 2020 helemaal op slot en kwamen we in donkere tijden en de 3e oorlog?
ik in ieder geval zeker nietquote:Op maandag 15 juni 2020 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denken dat we er over vijftig jaar nog zijn
Gewoon over een jaartje of 10 een nucleaire oorlog, meteorietinslag, ijstijd en iedereen wegquote:Op maandag 15 juni 2020 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denken dat we er over vijftig jaar nog zijn
positief weerquote:Op maandag 15 juni 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon over een jaartje of 10 een nucleaire oorlog, meteorietinslag, ijstijd en iedereen weg
Mja dat is mijn fascinatie voor het post-apocalyptischequote:
ja hou dat lekker voor je zelf doemdenkerquote:Op maandag 15 juni 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja dat is mijn fascinatie voor het post-apocalyptische
Wat heb je daaraan als iedereen weg is?quote:Op maandag 15 juni 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja dat is mijn fascinatie voor het post-apocalyptische
Als iedereen weg is dan is er niemand om zich er druk over te maken wat je daar aan hebt.quote:Op maandag 15 juni 2020 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heb je daaraan als iedereen weg is?
Nou?!
blijf jij als enige over met je fascinatiequote:Op maandag 15 juni 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als iedereen weg is dan is er niemand om zich er druk over te maken wat je daar aan hebt.
Tot stof zullen wij gaan.quote:Op maandag 15 juni 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als iedereen weg is dan is er niemand om zich er druk over te maken wat je daar aan hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tot stof zullen wij gaan.
Leuke gedachte wel hoor.
Scherp!quote:
jaja, er zit ook al bijna een halve liter koffie inquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, er zit ook al bijna een halve liter koffie in
wel als ik al om 5 uur in de auto zit. Dan heb ik een thermosbeker bij me.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:29 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je dat nodig 's ochtends?
Eén bakje is voor mij wel genoeg op een dag vaak.
Ja dat kan ik me voorstellen. Zijn geen tijden om wakker te zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel als ik al om 5 uur in de auto zit. Dan heb ik een thermosbeker bij me.
Hoe laat ben je normaal weer thuis dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel als ik al om 5 uur in de auto zit. Dan heb ik een thermosbeker bij me.
17:50 als er geen file is.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe laat ben je normaal weer thuis dan?
nee, dit is pas sinds een paar weken.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dichter bij het werk gaan wonen was geen optie?
Ah zoquote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dit is pas sinds een paar weken.
en voor 2 dagen per week.
De rest van de week zit ik wel gewoon in het zuiden.
En dit is toch afgelopen als men eens stopt met die hele biomassa onzin
wat doe jij met die biomassa fraude?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat voor iets doe je dat je met biomassa te maken hebt?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op dezelfde centrale?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:15 schreef engine het volgende:
[..]
Wat voor iets doe je dat je met biomassa te maken hebt?
Ben ook op een biomassa centrale bezig nu
ik wilde net, maar de poetsvrouwen waren net bezigquote:
Gaan we weer hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we weer hoorDan vind jij het toch lekker een griepje he puntmuts.
Moest gniffelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we weer hoorDan vind jij het toch lekker een griepje he puntmuts.
Waarom kan het nietquote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik zou eindelijk gaan wandelen vandaag.
Weer een dag binnen zitten.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)i-geeft-code-geel-af
Mijn Alts hebben het nooit gedaan. Tenminste sinds de refurbishmentquote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:56 schreef Amarantha het volgende:
Kutzooi shiftknop van mijn laptop is kapot
Ik baal wel want kan nu geen vraagteken meer doen enz.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Alts hebben het nooit gedaan. Tenminste sinds de refurbishment
@liesje1979 !quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik baal wel want kan nu geen vraagteken meer doen enz.
tis wel warm buiten.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt eerst nog wel een ochtendje smurfen.
Denk ik nietquote:
Ja dit is ook niets, ik noem dit grijzeluchtzweten.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis wel warm buiten.
dadelijk krijgen we de rest van de zomer alleen nog maar dit weer
Van 13 tot 19 uur. Dus je hebt nog evenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik zou eindelijk gaan wandelen vandaag.
Weer een dag binnen zitten.
We krijgen heus nog verzengend woestijnweer voor een nķg krokanter korstje.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis wel warm buiten.
Haha ja. Na alle horrorberichten over 40 graden, geen water uit de kraan, wordt het gewoon weer zo'n kutzomer als wat was het, 2017?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis wel warm buiten.
Gewoon copy pastenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik baal wel want kan nu geen vraagteken meer doen enz.
* Doet schietgebedjequote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja. Na alle horrorberichten over 40 graden, geen water uit de kraan, wordt het gewoon weer zo'n kutzomer als wat was het, 2017?
Dat zou niet zo slecht zijn toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja. Na alle horrorberichten over 40 graden, geen water uit de kraan, wordt het gewoon weer zo'n kutzomer als wat was het, 2017?
k hoop hetquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We krijgen heus nog verzengend woestijnweer voor een nķg krokanter korstje.
Nee dat is kut, neem mijn laptop wel weer mee naar mijn "werkplek" kijken of ze daar kunnen fixen en anders maar toetsenbord eraan hangen.quote:
Even iets ertussenin zou fijn zijnquote:
ah nee, het bedrijf is wel in duitse handen, maar ik zit gewoon in brabantquote:
Voortaan douchen in de airfryer dus dikkequote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
krijg net 2 jeans binnen. moet misschien toch een maatje groter
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voortaan douchen in de airfryer dus dikke
Dikke Nubiërquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
Als je aan het stoppen bent met roken schijnt dit normaal te zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou. kreeg de knoop niet eens dicht
ik hoor Sir Mix-a-lot al ergens op de achtergrond.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou. kreeg de knoop niet eens dicht
dat vrees ik ook jaquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je aan het stoppen bent met roken schijnt dit normaal te zijn
Or rather: Als je daarmee gaat beginnen wordt het erger
Mijn lijflied.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoor Sir Mix-a-lot al ergens op de achtergrond.
Als iemand in je huishouden poogt te stoppen is het ook normaal. Te vaak chips voor m'n neus.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je aan het stoppen bent met roken schijnt dit normaal te zijn
Or rather: Als je daarmee gaat beginnen wordt het erger
je moet hem dan ook aan laten drogenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal je zien dat ie dan ook alleen nog maar in bad uit gaat![]()
Lekkâh handâhg
Koop lekker een nieuwe joh. Geld zat jijquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet hem dan ook aan laten drogen
nee heb deze juist in de sale gekocht :pquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop lekker een nieuwe joh. Geld zat jij
Ik moet de laatste tijd juist telkens kleiner bestellenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet de laatste tijd juist telkens kleiner bestellen
Ja kut is dat. Weleens een broek gekocht "want ze lopen altijd uit" en dan rekte die dus niet mee. Veel te strak.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Een jeans loopt nu eenmaal uit, hou daar bij het kopen rekening mee. Zorg dat je knoop en rits net aan dicht kunnen als je de spijkerbroek koopt. Na een paar keer dragen zit de broek dan perfect.
Ik heb het dus gewoon goed gedaan
quote:
Dat werkt wel alleen bij echte jeans, bij die dingen met stretch die je veel ziet tegenwoordig werkt dat toch niet helemaal zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Een jeans loopt nu eenmaal uit, hou daar bij het kopen rekening mee. Zorg dat je knoop en rits net aan dicht kunnen als je de spijkerbroek koopt. Na een paar keer dragen zit de broek dan perfect.
Ja maar nadat ie uit de was komt is het altijd weer even oprekkenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Doe ff een beter verhaal hee. Minstens erbij hoeveel PK hij heeft.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
Net gehaast in mijn pyjama wat broodjes en beleg gehaald, ronkende V8 voor de deur, haren in de war, blik van ga aan de kant want ik heb haast, slaapwalm, knorrig![]()
Maar ik heb lekkere broodjes en sterke koffie
Minder snacken.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
k moet gewoon wat aan die snackbuik doen
Kleinere porties eten?quote:
Ja, of niet en je bent ineens 30kg zwaarder.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, of niet en je bent ineens 30kg zwaarder.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, of sporten ofzo. Of weer een zwaar Eigen Huis en TuinDakterras-project oppakken.quote:
Ja, ok. niet meteen.quote:
Helemaal niet, jij gewoon teveel.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik eet gewoon normale porties. jij eet te weinig
Ik denk dat het gewoon allemaal niet klopt die gezinsverpakkingen. begrijp niet hoe je met een heel gezin zon kleine hoeveelheid vlees of zakje groente kan etenquote:
Nou ja het klinkt alsof je het op z'n minst kunt proberen!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ah das wel stuk minder hoor. Soms 1 liter maar tegenwoordig vaker minderquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel liter cola drink je per dag?
1 liter?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah das wel stuk minder hoor. Soms 1 liter maar tegenwoordig vaker minder
ja dat had ik wel al gedacht maar zo snel?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarre, Bal, even serieus: je had voorheen wel zwaar actief werk natuurlijk, als je dezelfde hoeveelheden bent blijven eten, is het niet gek dat je nu aan het aankomen bent met waarschijnlijk flink minder beweging op een dag.
Ja dat gaat vrij snel, erbij gaat ongeveer tig keer zo hard als er afquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat had ik wel al gedacht maar zo snel?
ik heb ook geen weegschaal in huis.
Mwah, maand of 2-3 nu toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat had ik wel al gedacht maar zo snel?
ik heb ook geen weegschaal in huis.
dus er is geen zwart gatquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat gaat vrij snel, erbij gaat ongeveer tig keer zo hard als er af
Als ik dat drink kom ik echt aan als een gek..quote:
Da's vooral gevoelsmatig zo omdat je ineens minder "mag" van jezelf.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat gaat vrij snel, erbij gaat ongeveer tig keer zo hard als er af
Dat is toiletreiniger,quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah das wel stuk minder hoor. Soms 1 liter maar tegenwoordig vaker minder
Houdt de boel wel beter in balans ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. hmm okeDus het probleem zou te fixen zijn met veel lopen
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toiletreiniger,
- Voor het beste resultaat schrob je voor- en nadat je de Coca-Cola gebruikt.
- Doe de wc-deksel en de wc-bril omhoog en schrob de vlekken met de borstel.
- Breng Coca-Cola aan.
- Laat de Coca-Cola intrekken.
- Schrob nogmaals met de borstel en spoel de wc door om de vlekken weg te spoelen.
Same. Ik drink hoogstens een glaasje limonade per dag, rest is water/koffie/thee (allen zonder suiker/melk/whatever). Dan komt de incidentele reep chocolade minder hard aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik dat drink kom ik echt aan als een gek..drink 1 glaasje jus in de ochtend en de rest van de dag alleen thee/water.
Nee gewoon uit eigen ervaringquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's vooral gevoelsmatig zo omdat je ineens minder "mag" van jezelf.
ik heb ook werkelijk geen idee wat nou veel calorieen bevat en wat niet. Ja weet dat cola niet goed is natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Houdt de boel wel beter in balans ja.
Dat is de meest logische plek voor je lichaam, de centrale plek om energie op te slaanquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
nou ja er mag best wat vlees bij maar dan niet op de buik natuurlijk
Ja, omdat je moet gaan opletten wat je eet.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon uit eigen ervaring. Toen ik in het ziekenhuis lag ben ik 2 maanden tijd 20/25 kilo afgevallen, daarna op dieetadvies in een maand of 3/4 30 kilo aangekomen en nu al bijna een anderhalf jaar bezig om dat er weer op een gezonde manier af te krijgen
Dat is wel belachelijk veel ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
en misschien dan geen 500 gram vlees meer per dag![]()
Leugens.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de meest logische plek voor je lichaam, de centrale plek om energie op te slaan
Ja dat ik eet ik gewoon normaal per dag. LTVDK vind dat teveel, jij dus ook maar voor mij is dat gewoon de dagelijkse hoeveelheid :pquote:
Dat doe ik eigenlijk niet echt, ik loop gewoon extra veel kilometers zodat ik gewoon kan blijven snoepen en toch nog afvallenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, omdat je moet gaan opletten wat je eet.
Dat is gewoon een puppy dagelijksquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
en misschien dan geen 500 gram vlees meer per dag![]()
Dus.... Dat is eigenlijk precies wat ik zeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk niet echt, ik loop gewoon extra veel kilometers zodat ik gewoon kan blijven snoepen en toch nog afvallen
Ja, maakt mij persoonlijk verder niet uit ofzo hoor, maar vlees is nogal hoog in calorieën in de meeste gevallen. Niet vreemd dat je aankomt dan.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat ik eet ik gewoon normaal per dag. LTVDK vind dat teveel, jij dus ook maar voor mij is dat gewoon de dagelijkse hoeveelheid :p
ja zoveel is het niet hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is gewoon een puppy dagelijks
Het is wel echt veel.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zoveel is het niet hoorTenminste vind ik. Ik kan dat eten plus groente en aardappels erbij en uur later heb ik weer trek
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zoveel is het niet hoorTenminste vind ik. Ik kan dat eten plus groente en aardappels erbij en uur later heb ik weer trek
Zo weinig, dan heb jij een episch kontje dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Als ik vlees eet is dat tussen de 70 en 90 gram.
Het is meer dat ik nog steeds in herstel ben en dus ook niet te weinig wil eten, plus ik loop dagelijs 15+ km, dan heb ik ook wel energie nodig om te herstellen anders kom ik de dag er na niet vooruitquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus.... Dat is eigenlijk precies wat ik zeg.Als je oplet met je inname (en dus bepaalde dingen zou laten staan), zou er waarschijnlijk al meer af zijn.
Disclaimer: in het geval van een redelijk normaal functionerend lichaam, ik ben me er van bewust dat er hormoonderpers zijn.
Nee joh. Vette pens van de chocola en het stil zitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo weinig, dan heb jij een episch kontje dan?
Nah, áls ik vlees eet, dan ga ik er ook voor. Die ene keer in de drie maanden.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Als ik vlees eet is dat tussen de 70 en 90 gram.
Hou je ook bij wat je eet eigenlijk? In verband met genoeg voedingsstoffen binnenkrijgen enzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is meer dat ik nog steeds in herstel ben en dus ook niet te weinig wil eten, plus ik loop dagelijs 15+ km, dan heb ik ook wel energie nodig om te herstellen anders kom ik de dag er na niet vooruit
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh. Vette pens van de chocola en het stil zitten.
Braak je dan na een uur geen vijf liter vleessap uit?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, áls ik vlees eet, dan ga ik er ook voor. Die ene keer in de drie maanden.
Niet meer zo panisch als vorig jaarquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hou je ook bij wat je eet eigenlijk? In verband met genoeg voedingsstoffen binnenkrijgen enzo?
Ah, gewoon een gezonde aanpak dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet meer zo panisch als vorig jaarMaar zorg wel dat ik per dag gewoon voldoende eiwitten (kwark, vlees, melk), 2 stuks fruit en ca. 3 ons groenten binnenkrijg.
Ik denk niet dat ik genoeg weg zou krijgen om vijf liter vleessap te kunnen produceren.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Braak je dan na een uur geen vijf liter vleessap uit?
Nou ja ook gewoon deels luiheid, als ik met avondeten alleen vlees en groenten heb dan is het eten binnen 10 minuten klaar, met aardappels of rijst erbij duurt het gelijk veel langerquote:
Valt wel mee toch? Afhankelijk van hoeveel moeite ik erin wil steken, kost het me hoogstens vijf minuten extra, aardappelen. Rijst net zo, in het geval van wok gewoon gelijk met m'n groente de rijst opzetten en zodra de groente (en vlees dan, in jouw geval) gaar is, is de rijst ook wel klaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ook gewoon deels luiheid, als ik met avondeten alleen vlees en groenten heb dan is het eten binnen 10 minuten klaar, met aardappels of rijst erbij duurt het gelijk veel langer
Het meeste vlees is in 5-10 minuten gaar, als ik groenten in de wok gooi is dat net 5 minuutjes. Rijst moet je al een minuut of 10 koken en dan nog een kwartier laten staan.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Afhankelijk van hoeveel moeite ik erin wil steken, kost het me hoogstens vijf minuten extra, aardappelen. Rijst net zo, in het geval van wok gewoon gelijk met m'n groente de rijst opzetten en zodra de groente (en vlees dan, in jouw geval) gaar is, is de rijst ook wel klaar.
Een echte oervrouwquote:
Kwartier laten staan doe ik echt nooit.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het meeste vlees is in 5-10 minuten gaar, als ik groenten in de wok gooi is dat net 5 minuutjes. Rijst moet je al een minuut of 10 koken en dan nog een kwartier laten staan.
oh ik wel. hoeft dat niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kwartier laten staan doe ik echt nooit.
Ik merk het verschil niet, gaat toch allemaal door elkaar.quote:
k vind rijst wel echt lekker maar mede door dit maak ik het niet zo vaakquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik merk het verschil niet, gaat toch allemaal door elkaar.
Mja ik neem liever gewoon wat extra vlees en groenten zodat ik dat er niet bij hoef te makenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar aardappelen duren écht niet langer dan de groente hoor. Gisteren binnen 10 minuten alles klaar.
Ik hou van koolhydraten.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik neem liever gewoon wat extra vlees en groenten zodat ik dat er niet bij hoef te maken
Heb ik ook nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kwartier laten staan doe ik echt nooit.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harig en een kont zo groot als de asteroīde die de dino's heeft uitgeroeid?
Het maakt denk ik wel verschil als je het er 'los' naast hebt, maar zodra je alles bij elkaar flikkert?quote:
Of er gewoon vlees doorheen doen danquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou van koolhydraten.
En met extra groente alleen red ik het niet, dan gaat de chocolade eraan.
Is dat kwartier staat niet vooral om overtollig vocht te laten verdampen of zo?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het maakt denk ik wel verschil als je het er 'los' naast hebt, maar zodra je alles bij elkaar flikkert?
Nee. 99/100 eet ik "gewoon" vegetarisch.quote:
Ja, en daar zal ook wel een smaakverschil bij ontstaan. Gok ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat kwartier staat niet vooral om overtollig vocht te laten verdampen of zo?
Beetje het arseen laten verdampenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doorgaren en binnenkant kan dan perfect vocht opnemen terwijl de buitenkant niet zompig wordtquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn pornosterren die het met minder moeten doen.
Worstquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn pornosterren die het met minder moeten doen.
Hoe en wanneer en waarom ben je daar ooit mee begonnen?quote:
Eenzijdige voedingsstoffen zijn ook niet goed he.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
en de grap is dat ik voor mijn lengte nog steeds niet genoeg weegDus heb ik alsnog te weinig gegeten denk ik
Trek? Geen besef van wat een normale hoveelheid is want kwam niet aan en kreeg het op. Daarna had ik gewoon weer trekquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe en wanneer en waarom ben je daar ooit mee begonnen?
nee klopt maar laatste jaren is er wel wat meer diversiteit in gekomenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eenzijdige voedingsstoffen zijn ook niet goed he.
nou ja merk wel echt veel verschil tussen mij en andere in het snoep/snack gedrag. Ik eet niet uit verveling of omdat het er staat. Als ik geen honger heb eet ik niet. En zie andere mensen die vaak klagen over aankomen toch iets eten omdat het er staat of omdat ze het gewoon lekker vinden qua smaak. Ik doe dat dus niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En de trek/dorst-prikkel die nogal eens verward wordt.
Of gewoon geen "vol"-prikkel krijgen.
En actief werk, dus eh.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee klopt maar laatste jaren is er wel wat meer diversiteit in gekomen
Ik heb dat vooral met drinken.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En de trek/dorst-prikkel die nogal eens verward wordt.
Of gewoon geen "vol"-prikkel krijgen.
Ja maar vroeger bij mijn ouders was het ook zo. Kon gewoon vreten wat ik wilde ;P maar goed word wat ouder en zo dus blijkbaar is dit het moment dat ik ook aankomquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En actief werk, dus eh.![]()
Maar even serieus: als je wil aankomen op bepaalde plekken, zal je moeten gaan sporten. Vet gaat gewoon zitten waar het zelf wil namelijk.
Maar als je eenmaal dorst hébt, ben je eigenlijk te laat begonnen met drinken.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met drinken.
Ik kan zo een fles 7up op achter elkaar, of dorst blijven houden, en water werkt dan voor geen meter want dat voel je niet in je keel of zo. Geen prik.
Dit doe je al vanaf je jeugd?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Trek? Geen besef van wat een normale hoveelheid is want kwam niet aan en kreeg het op. Daarna had ik gewoon weer trekDus dacht niet dat ik nou teveel at ofzo :p
Ja, leeftijd werkt daar zeker in mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar vroeger bij mijn ouders was het ook zo. Kon gewoon vreten wat ik wilde ;P maar goed word wat ouder en zo dus blijkbaar is dit het moment dat ik ook aankom
nou vroeger thuis kreeg ik niet zoveel vlees neequote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit doe je al vanaf je jeugd?
Het kan hoor, hele bevolkingsgroepen die zo leven (Inuit bijvoorbeeld), maar het is hier in Nederland niet echt gebruikelijk of onder de noemer 'normaal'
Wat eet je zoal voor vlees?
Nou, het is vooral na het sporten. Als ik bv smiddags hardloop, dan kan ik echt de hele avond door drinken.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar als je eenmaal dorst hébt, ben je eigenlijk te laat begonnen met drinken.
Is dat niet meer dat je dan andere tekorten hebt opgelopen tijdens het lopen? Zouten/mineralen enzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, het is vooral na het sporten. Als ik bv smiddags hardloop, dan kan ik echt de hele avond door drinken.
Mijn dochter tikte dit weekend een heel blik cola achterover...quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met drinken.
Ik kan zo een fles 7up op achter elkaar, of dorst blijven houden, en water werkt dan voor geen meter want dat voel je niet in je keel of zo. Geen prik.
Boks op dat laatste, koolzuurhoudende dranken moeten langzaam.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn dochter tikte dit weekend een heel blik cola achterover...
Ik zat echt te kijken van watttttt???![]()
![]()
![]()
Ik trok dat vķķr mijn maagverkleining al niet joh. Al die bubbels vooral
Ze liet lachend één boer en ging toen weer verder spelenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks op dat laatste, koolzuurhoudende dranken moeten langzaam.
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Doorgaren en binnenkant kan dan perfect vocht opnemen terwijl de buitenkant niet zompig wordt
Basmati op die manier
Een kilo erbij, verdulleme.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja zoveel mensen die een tikje aangekomen zijn in quarantaine tijd, is niet echt rocket science.
Wat is je bmi dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
en de grap is dat ik voor mijn lengte nog steeds niet genoeg weegDus heb ik alsnog te weinig gegeten denk ik
Ik ben alleen maar afgevallen?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja zoveel mensen die een tikje aangekomen zijn in quarantaine tijd, is niet echt rocket science.
Ja, daar faalt mijn lijf dus in, boeren laten.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze liet lachend één boer en ging toen weer verder spelen
Met afgepast water koken dus hč, niet in ruim water laten zompen en dan afgieten ofzoquote:
Auwquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daar faalt mijn lijf dus in, boeren laten.Epische buikkrampen daarentegen kan het perfect.
De edele kunst van geen fuck geven in de praktijkquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze liet lachend één boer en ging toen weer verder spelen
Sorry.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Met afgepast water koken dus hč, niet in ruim water laten zompen en dan afgieten ofzo
Tot op heden nietquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik geef geen fuck, maar het helpt niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De edele kunst van geen fuck geven in de praktijk
Zou kunnen hoor. Maar dan moet ik dus wat nemen tijdens het sporten.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat niet meer dat je dan andere tekorten hebt opgelopen tijdens het lopen? Zouten/mineralen enzo?
Dat klopt wel meteen een stuk beter met het "7up werkt wel" verhaal.
In januari zat ik met lopen op een daggemiddelde van 12 km en nu op 16+ terwijl ik niet meer of minder ben gaan etenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij deed al niets of weinig
Die beheerst ze tot in perfectie jaquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De edele kunst van geen fuck geven in de praktijk
Zomprijst = alleen vullingquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sorry.
Ik denk dat ik dan beter een rijstkokertje kan aanschaffen. Het boeit me te weinig om goed af te passen.
Van die zakjes rijst kopen? Dan maakt de hoeveelheid water niet uit toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sorry.
Ik denk dat ik dan beter een rijstkokertje kan aanschaffen. Het boeit me te weinig om goed af te passen.
Och, ik drink het sowieso amper en als ik rustig aan doe, valt het mee.quote:
Nee hoor, kan gewoon daarna!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor. Maar dan moet ik dus wat nemen tijdens het sporten.
Moet ik dat weer gaan meesjouwen. Ik zie mezelf al lopen met zon buikband met 2 bidonnetjes en wat gelletjes...
Oefenen schijnt te helpenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck, maar het helpt niet.
Luiwammes!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In januari zat ik met lopen op een daggemiddelde van 12 km en nu op 16+ terwijl ik niet meer of minder ben gaan eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hoe oefen je iets waarvan je geen idee hebt hoe het moet en waarbij iemand het niet even voor kan doen op een manier waarop je er wat aan hebt?quote:
Wel!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Van die zakjes rijst kopen? Dan maakt de hoeveelheid water niet uit toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |