Hij probeert veel, maar of je er zo blij mee moet zijn.....quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:44 schreef Fernweh het volgende:
Kan hij ook op locatie schoonmaken? Wel niet naaien met de voorrij kosten.
True.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar je kunt het niet vroeg genoeg leren
Ha ha heerlijk!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
True.
Hierna heb ik hem in zijn badje gepropt waar hij nog dik een half uur door is gegaan met water te scheppen. Het meeste water viel terug het badje in en dat frustreerde hem mateloos!
Ik was er zelf wat minder blij mee!quote:
Pre-pubertjequote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was er zelf wat minder blij mee!![]()
Meneertje was ook al enorm moeilijk met eten, en hij raakte ook ZWAAR overstuur omdat hij zelf met zijn wandelwagen wilde lopen (wilde ik niet, omdat hij daar overal mee tegenaan botst en vast komt te zitten en dan weer gefrustreerd raakt). En zo waren er nog wel meer dingen die meneertje vandaag niet zo zinden, en ik had vannacht al zo slecht geslapen!
Maar gelukkig waren er natuurlijk ook wel hartstikke leuke momenten zoals gewoonlijk!
"Ik ben twee en ik zeg nee"quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha inderdaad, en dan zijn "The terrible two's" nog niet eens aangebroken!
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
"Ik ben twee en ik zeg nee"
"Ik ben drie en ik luister lekker nie"
Zelfs tot ruim na zijn 18equote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]Oh god, blijft die ellende nog door gaan ook?
Kleine Stokjsquote:
[quote]quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Of heeft-ie net een chicka volgeblaft en zit hij de komende driekwart jaar in spanningen?
Rare zin inderdaad.....maar heb hem geleerd om áltijd condooms te gebruiken.....ook al zegt ze aan de pil te zijn......just be safequote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Rare zin inderdaad.....maar heb hem geleerd om áltijd condooms te gebruiken.....ook al zegt ze aan de pil te zijn......just be safe
Verstandig! De tandeloze heks nam zo de snijboon in de maling. Elke keer zeggen dat ze aan de pil is terwijl er een bevruchting plaatsvindt. En de heks deed dat niet alleen bij de snijboon maar ook bij de 3 andere vriendjes met wie ze vreemd ging en uiteindelijk een cadeau kreeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Rare zin inderdaad.....maar heb hem geleerd om áltijd condooms te gebruiken.....ook al zegt ze aan de pil te zijn......just be safe
Kop op Fernweh, waarom open jij niet een topic over jouw liefde voor Abid om het een plek te geven?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Verstandig! De tandeloze heks nam zo de snijboon in de maling. Elke keer zeggen dat ze aan de pil is terwijl er een bevruchting plaatsvindt. En de heks deed dat niet alleen bij de snijboon maar ook bij de 3 andere vriendjes met wie ze vreemd ging en uiteindelijk een cadeau kreeg.
Jazeker!! Bij jou ook?quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Nood, alles kits achter de rits?
Druk met werken.....privéperikelen gehad, maar gelukkig 'opgelost' en moe.....nog twee dagen en twee weken werken en dan eindelijk vakantie!quote:
Ai dat is wel klote, die perikelen. Gelukkig opgelost! Even lekker rustig aan.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Druk met werken.....privéperikelen gehad, maar gelukkig 'opgelost' en moe.....nog twee dagen en twee weken werken en dan eindelijk vakantie!
Oh hey Mini-ToT je bent gauw gegroeid! Heb je die ouwe omgelegd omdat hij je geen chupa chups wou geven?quote:
Komt goed!quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ai dat is wel klote, die perikelen. Gelukkig opgelost! Even lekker rustig aan.
[..]
Oh hey Mini-ToT je bent gauw gegroeid! Heb je die ouwe omgelegd omdat hij je geen chupa chups wou geven?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:52 schreef Fernweh het volgende:
Oh hey Mini-ToT je bent gauw gegroeid! Heb je die ouwe omgelegd omdat hij je geen chupa chups wou geven?
Volgens mij heeft hij het ook warm.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verstop me tot ze de zoektocht hebben opgegeven!
Ook wel ja, maar hij heeft ook absoluut geen zin in eten. Toch lijkt hij nu wel honger en dorst te krijgen. Mevrouw ToT maakt een flesje klaar.quote:
Ja ik heb nu ook geen zin meer man, te heet. Ik eet al dagen hetzelfde Thaise curry want dat heb ik zo af.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook wel ja, maar hij heeft ook absoluut geen zin in eten. Toch lijkt hij nu wel honger en dorst te krijgen. Mevrouw ToT maakt een flesje klaar.
Boos?quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verstop me tot ze de zoektocht hebben opgegeven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |