Ze kunnen toch ook vanuit het ziekenhuis doorschuiven naar de IC? Dus vorige week opgenomen, daarna toestand verslechterd en naar de IC.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Des te raarder is die stijging op de IC de afgelopen twee dagen. Je neemt aan dat ze eerst opgenomen worden in het ziekenhuis en daarna eventueel doorgaan naar de IC? Al zullen er ook wel wat direct naar de IC moeten natuurlijk. Staat alleen niet echt in contrast met elkaar heb ik het idee.
Ik kijk alleen Jensenquote:
Daar snap ik ook geen donder van. Ik neem ook eigenlijk aan dat de criteria om naar het ziekenhuis te mogen gaan eerder versoepeld is dan ingeperkt. Dat maakt het aantal ic-opnames ten opzichte van ziekenhuisopnames nog vreemder.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Des te raarder is die stijging op de IC de afgelopen twee dagen. Je neemt aan dat ze eerst opgenomen worden in het ziekenhuis en daarna eventueel doorgaan naar de IC? Al zullen er ook wel wat direct naar de IC moeten natuurlijk. Staat alleen niet echt in contrast met elkaar heb ik het idee.
Onzin.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
In je eigen huis ben je niet meer veilig.
Politiestaat. Bah.
Dat kan, maar dan is ook zo'n beetje alles naar de ic met de lage ziekenhuisopnamecijfers van dit moment.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:52 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook vanuit het ziekenhuis doorschuiven naar de IC? Dus vorige week opgenomen, daarna toestand verslechterd en naar de IC.
Blijken ze alleen maar een rondleiding hebben gehad!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:04 schreef _serial_ het volgende:
Zie je maar mooi weer, gisteren +8 paniek, de wereld vergaat, nu -9
Oké, dank. Creatief omgaan met de ruimtes dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:36 schreef hooibaal het volgende:
[..]
100 vanaf 1 juli, als ze ervoor zorgen dat er afstand gehouden wordt.
Toch iets te stellig geweest?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:23 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Twee weken na de heropening van de horeca, de middelbare scholen en na allerlei demonstraties. Volgens mij zegt dat genoeg.
En dan hoor je ze niet meer. Totdat er weer iets van nieuws naar buiten komt wat negatief gelezen kán worden. Circle of life.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:04 schreef _serial_ het volgende:
Zie je maar mooi weer, gisteren +8 paniek, de wereld vergaat, nu -9
Dat schijnt trend van beide kampen te zijn in dit topic; andersdenkenden afbranden op basis van dagcijfers. Jammer. Het was ooit een informatief topic.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En dan hoor je ze niet meer. Totdat er weer iets van nieuws naar buiten komt wat negatief gelezen kán worden. Circle of life.
zijn er cijfers van?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het heeft ook in geen enkel land tot een noemenswaardige stijging gezorgd. Dus van tevoren wist je al dat dat hier ook niet het geval zou zijn bij de openstelling van horeca etc. Dat restaurant in Leer was oa weer een uitzondering die de media met beide handen aangreep.
We zullen zien. Misschien wel.quote:
Jij doet al weken alsof Mark hier meeleest.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:27 schreef Landgeld het volgende:
Laten we meer versoepelen. Komop Mark Rutte. Gooi die boel open.
Ik twijfel of 'ie een account heeft, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:27 schreef Landgeld het volgende:
Laten we meer versoepelen. Komop Mark Rutte. Gooi die boel open.
Van Leer? Geen idee. Maar over het algemeen is het zo dat wanneer je er niks meer over hoort dat het loos alarm was en slechts een oplevinkje was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |