Bol heeft toch dezelfde-dag-bezorging? En AH bezorgt ook vers spul aan huis.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe snel PostNL is.
Als zo'n rookworst een aantal dagen onderweg is is hoef ik hem niet meer
La place was jaar of 10 terug top, stonden er gewoon echte koks, tegenwoordig staan er wat scholieren slappe hap warm te maken.quote:Op maandag 13 juli 2020 04:44 schreef Eightyone het volgende:
Bij La Place gaat het ook niet goed.
https://nos.nl/artikel/23(...)ongen-ontslagen.html
Corona is de schuldige. Maar toegegeven: het aanbod is nog geen schim van 15 jaar terug. Destijds verdienden ze goed aan me.
Het Belgische alternatief 'Lunch Garden' is tegenwoordig beter.
Er wordt überhaupt niet meer zo veel warm gemaakt als toen.quote:Op maandag 13 juli 2020 04:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
La place was jaar of 10 terug top, stonden er gewoon echte koks, tegenwoordig staan er wat scholieren slappe hap warm te maken.
Laat me niet lachen.. De beloofde 'volgende dag' lukt ze bij mij al zelden. Als ik iets vlot wil hebben laat ik Bol links liggen.quote:
Hoe doorgeschoten?quote:Op maandag 13 juli 2020 06:45 schreef Resistor het volgende:
Ik wil niet betalen voor de 'experience' van een ander, ik wil boodschappen doen en door naar de volgende winkel. Jumbo is een beetje doorgeschoten daarmee.
Maar dat ligt denk ik meer aan PostNL dan aan Bol zelf.quote:Op maandag 13 juli 2020 07:05 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Laat me niet lachen.. De beloofde 'volgende dag' lukt ze bij mij al zelden. Als ik iets vlot wil hebben laat ik Bol links liggen.
Precies dit ja.quote:Op maandag 13 juli 2020 04:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
La place was jaar of 10 terug top, stonden er gewoon echte koks, tegenwoordig staan er wat scholieren slappe hap warm te maken.
Sowieso de opvatting dat winkele een 'experience' moet zijn is een lachertje. Doorgeschoten marketingmensjes gelul. Of ik nou een pak pannenkoekenmix haal bij de Adi waar ze de pallets naar binnen rijden of bij een Jumbo waar iemand me met een palmblad koelte toewuift.... mij zal het de reet roesten, zolang het wat ik koop maar smaakt en niet te duur is.quote:Op maandag 13 juli 2020 06:45 schreef Resistor het volgende:
Ik wil niet betalen voor de 'experience' van een ander, ik wil boodschappen doen en door naar de volgende winkel. Jumbo is een beetje doorgeschoten daarmee.
Misschien Frank Lammers weer eens opbellenquote:Op maandag 13 juli 2020 06:20 schreef Cynix ® het volgende:
Jumbo is duidelijk niet meer het onstuimig groeiende wonderkind dus. HEMA brokkelt af, een verdere samenwerking wordt dus niks. En La Place nu ook al de vernieling in. En sinds Jumbo net zo duur is als de AH, gaan veel mensen ook weer gewoon naar die AH, die nog wél gewoon verder groeit.
Van Eerd zal niet in zijn nopjes zijn.
Datquote:Op maandag 13 juli 2020 07:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sowieso de opvatting dat winkele een 'experience' moet zijn is een lachertje. Doorgeschoten marketingmensjes gelul. Of ik nou een pak pannenkoekenmix haal bij de Adi waar ze de pallets naar binnen rijden of bij een Jumbo waar iemand me met een palmblad koelte toewuift.... mij zal het de reet roesten, zolang het wat ik koop maar smaakt en niet te duur is.
Maar zou jij zijn vrouw uit de Jumbo reclame doen? Of ga je toch voor de dochter? Koekoek.quote:Op maandag 13 juli 2020 07:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien Frank Lammers weer eens opbellen
Wat ik bij het boodschappen doen vooral wil experiencen is dat ik er snel klaar mee ben.quote:Op maandag 13 juli 2020 07:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sowieso de opvatting dat winkele een 'experience' moet zijn is een lachertje. Doorgeschoten marketingmensjes gelul. Of ik nou een pak pannenkoekenmix haal bij de Adi waar ze de pallets naar binnen rijden of bij een Jumbo waar iemand me met een palmblad koelte toewuift.... mij zal het de reet roesten, zolang het wat ik koop maar smaakt en niet te duur is.
Dit! En dat de prijs laag is.... Het zal me boeien hoe die winkel eruit ziet!quote:Op maandag 13 juli 2020 08:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat ik bij het boodschappen doen vooral wil experiencen is dat ik er snel klaar mee ben.
Hier echt compleet het tegenovergestelde! Zelfde dag bezorging tot nu toe in 100% van de gevallen gelukt (x=~20).quote:Op maandag 13 juli 2020 07:05 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Laat me niet lachen.. De beloofde 'volgende dag' lukt ze bij mij al zelden. Als ik iets vlot wil hebben laat ik Bol links liggen.
Ik kan me ook niet heugen dat ik daar ooit problemen mee heb gehad. Tot dusver was 'de volgende dag in huis' ook echt de volgende dag in huis.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Hier echt compleet het tegenovergestelde! Zelfde dag bezorging tot nu toe in 100% van de gevallen gelukt (x=~20).
Dag erna kan ik me ook niet herinneren dat er vertraging is geweest.
Toch zijn veel mensen daar meer gevoelig voor dan je zult denken - zitten hele marketing teams achter en is echt een soort wetenschap geworden hoe je de customer journey (letterlijk en figuurlijk) zo lang mogelijk kunt maken in de super zodat er zo veel mogelijk shit aan je handen blijft plakken en je dus altijd met meer naar huis gaat dan je opgeschreven had.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat
Of het nou om boodschappen, kleding of electronica of witgoed gaat, ik weet wat ik hebben moet/wil en dan is het kopen en wegwezen.
En of een winkel nou saai en grijs is aangekleed of met goud en diamanten is ingelegd zal me een zorg zijn.
Die hele experience economy is een manier van marketinglui geweest om zichzelf relevant te houden en weer extra boekjes te verkopen of voor hoge prijzen seminars te gevenquote:Op maandag 13 juli 2020 06:45 schreef Resistor het volgende:
Ik wil niet betalen voor de 'experience' van een ander, ik wil boodschappen doen en door naar de volgende winkel. Jumbo is een beetje doorgeschoten daarmee.
dan weet jij hoe je die overheerlijke broodjes gemarineerde kip kunt maken. wat mis ik dat zeg.quote:Op maandag 13 juli 2020 09:15 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Die hele experience economy is een manier van marketinglui geweest om zichzelf relevant te houden en weer extra boekjes te verkopen of voor hoge prijzen seminars te geven
Ik heb als scholier bij La Place gewerkt overigens en sindsdien zal ik er nooit meer eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |