En wat kan daar aan misgaan?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:03 schreef Modus het volgende:
Ik durf geen omelet te maken, omdat ik denk dat het mega mislukt.
#teamnognooitomeletgemaakt
Kan ook in een wokpan of is koekenpan toch beter?
Een omelet vraagt nog net een minimaal beetje kunde en geduldquote:
quote:
Niet dat ik weetquote:Op maandag 15 juni 2020 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een ernstige handicap of zo?
Mega aanbakken, of juist te snel stoppen met bakken.quote:
dat ben ik niet hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een omelet vraagt nog net een minimaal beetje kunde en geduld. Dit blijft mij nog steeds verbazen, gehakt niet rul kunnen bakken
https://forum.viva.nl/ete(...)list_messages/102883
Jeetje, dat kan ik zelfs.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een omelet vraagt nog net een minimaal beetje kunde en geduld. Dit blijft mij nog steeds verbazen, gehakt niet rul kunnen bakken
Nee jij bent in vergelijk daarmee een meesterkokquote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij bent in vergelijk daarmee een meesterkok
Mensenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Woon je nog bij je moeder?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:08 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Niet dat ik weet
[..]
Mega aanbakken, of juist te snel stoppen met bakken.
Waarom nog nooit gedaan? Gewoon nog nooit de behoefte gehad het zelf te maken. Nu wel.
nou nou nou, een goede omelet is nog best een kunstvorm hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 14:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Woon je nog bij je moeder?
Wat lees ik hier tochquote:Op maandag 15 juni 2020 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou nou nou, een goede omelet is nog best een kunstvorm hoor
klopt!quote:Op maandag 15 juni 2020 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch nog even opzoeken wat een omelet precies is...quote:Op maandag 15 juni 2020 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nah, een omelet is losgeklopt en dubbelgeflapt, eventueel met vullingquote:Op maandag 15 juni 2020 14:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch nog even opzoeken wat een omelet precies is...
Want het is toch gewoon een gebakken ei?
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Woon je nog bij je moeder?
dat mislukt is ja. En qua excuus gooi je er dan champignons en ham en paprika in en doe je net of je het HEEERLIJK vindtquote:Op maandag 15 juni 2020 14:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch nog even opzoeken wat een omelet precies is...
Want het is toch gewoon een gebakken ei?
Mijn moeder drinkt altijd rauw ei tegen de katers.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog nooit een omelet gemaakt, maar ik hou ook niet van ei.
Maar het is nog steeds een gebakken ei....quote:Op maandag 15 juni 2020 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, een omelet is losgeklopt en dubbelgeflapt, eventueel met vulling
Ja, maar, hoe is dat moeilijk?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, een omelet is losgeklopt en dubbelgeflapt, eventueel met vulling
kloptquote:Op maandag 15 juni 2020 14:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds een gebakken ei....
kan te droog worden, nog niet gaar, rubberig….quote:
Hoe moet dat helpen eigenlijk?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder drinkt altijd rauw ei tegen de katers.
![]()
ik heb er geloof ik nog nooit een gemaaktquote:Op maandag 15 juni 2020 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha kijk daar is de eerste aasgier alweer
Ja maar Jezusquote:Op maandag 15 juni 2020 14:19 schreef Muck het volgende:
[..]
kan te droog worden, nog niet gaar, rubberig….
omdraaien kan lastig zijn...
kun je een jerrycan vullen en op mn werk langsbrengen morgen?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:19 schreef Molo het volgende:
Gianni, ik heb zelf ijskoffie gemaakt en het is heerlijk
kan ik ook nietquote:Op maandag 15 juni 2020 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar Jezus
Als je dat niet kan zou ik ook geen onderbroeken aantrekken of een auto besturen
Ga over een half uurtje onderweg!quote:Op maandag 15 juni 2020 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je een jerrycan vullen en op mn werk langsbrengen morgen?
+1quote:Op maandag 15 juni 2020 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je een jerrycan vullen en op mn werk langsbrengen morgen?
ik hou het meestal bij spiegeleieren of uitsmijtersquote:Op maandag 15 juni 2020 14:20 schreef Muck het volgende:
Ik maak weleens een japans omeletje met wat sojasaus door het ei geklopt en een bosuitje in fijne ringetjes erin
Jij bent de medicus, jij zou het moeten kunnen weten.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je daarna alle resterende drank uitkotst of zo.
Dat is wel een beetje raar hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 14:21 schreef Modus het volgende:
Ik heb ook nog nooit zelf gehaktballen gemaakt. Geen behoefte aan om te maken/te eten, en nog steeds niet.
OOOOEEEEEEHHHH WAT RAAARRRRRR
Ben je veganist/vegetariër?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:21 schreef Modus het volgende:
Ik heb ook nog nooit zelf gehaktballen gemaakt. Geen behoefte aan om te maken/te eten, en nog steeds niet.
Japanners eten overal een rauwe eierdooier bij, echt overal.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:20 schreef Muck het volgende:
Ik maak weleens een japans omeletje met wat sojasaus door het ei geklopt en een bosuitje in fijne ringetjes erin
Ja, 2 gaten voor mijn voeten zijn te verwarrend.quote:
Goeie bouwstoffen hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Japanners eten overal een rauwe eierdooier bij, echt overal.
Dat is wel stuk moeilijker. Helemaal om ze gaar te krijgen zonder dat ze uitelkaar pleuren tijdens het bakken.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:21 schreef Modus het volgende:
ik werk op een grote fabriek waar overheidssubsidie wordt omgezet in co2quote:
Vind ik ook wel heel erg lekker bij ramenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Japanners eten overal een rauwe eierdooier bij, echt overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |