kan te droog worden, nog niet gaar, rubberig….quote:
Hoe moet dat helpen eigenlijk?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder drinkt altijd rauw ei tegen de katers.
![]()
ik heb er geloof ik nog nooit een gemaaktquote:Op maandag 15 juni 2020 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha kijk daar is de eerste aasgier alweer
Ja maar Jezusquote:Op maandag 15 juni 2020 14:19 schreef Muck het volgende:
[..]
kan te droog worden, nog niet gaar, rubberig….
omdraaien kan lastig zijn...
kun je een jerrycan vullen en op mn werk langsbrengen morgen?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:19 schreef Molo het volgende:
Gianni, ik heb zelf ijskoffie gemaakt en het is heerlijk
kan ik ook nietquote:Op maandag 15 juni 2020 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar Jezus
Als je dat niet kan zou ik ook geen onderbroeken aantrekken of een auto besturen
Ga over een half uurtje onderweg!quote:Op maandag 15 juni 2020 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je een jerrycan vullen en op mn werk langsbrengen morgen?
+1quote:Op maandag 15 juni 2020 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je een jerrycan vullen en op mn werk langsbrengen morgen?
ik hou het meestal bij spiegeleieren of uitsmijtersquote:Op maandag 15 juni 2020 14:20 schreef Muck het volgende:
Ik maak weleens een japans omeletje met wat sojasaus door het ei geklopt en een bosuitje in fijne ringetjes erin
Jij bent de medicus, jij zou het moeten kunnen weten.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je daarna alle resterende drank uitkotst of zo.
Dat is wel een beetje raar hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 14:21 schreef Modus het volgende:
Ik heb ook nog nooit zelf gehaktballen gemaakt. Geen behoefte aan om te maken/te eten, en nog steeds niet.
OOOOEEEEEEHHHH WAT RAAARRRRRR
Ben je veganist/vegetariër?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:21 schreef Modus het volgende:
Ik heb ook nog nooit zelf gehaktballen gemaakt. Geen behoefte aan om te maken/te eten, en nog steeds niet.
Japanners eten overal een rauwe eierdooier bij, echt overal.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:20 schreef Muck het volgende:
Ik maak weleens een japans omeletje met wat sojasaus door het ei geklopt en een bosuitje in fijne ringetjes erin
Ja, 2 gaten voor mijn voeten zijn te verwarrend.quote:
Goeie bouwstoffen hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Japanners eten overal een rauwe eierdooier bij, echt overal.
Dat is wel stuk moeilijker. Helemaal om ze gaar te krijgen zonder dat ze uitelkaar pleuren tijdens het bakken.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:21 schreef Modus het volgende:
ik werk op een grote fabriek waar overheidssubsidie wordt omgezet in co2quote:
Vind ik ook wel heel erg lekker bij ramenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Japanners eten overal een rauwe eierdooier bij, echt overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |