Beetje die heupen los en fotomodellen uit eten alsof het rijpe watermeloenen zijn, is een optiequote:Op maandag 15 juni 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet ik stage komen lopen bij je?
Zoek eerst maar een nieuwe targetquote:Op maandag 15 juni 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wingbal says no?
We moeten wel een nieuwe strategie gaan uitstippelen nu Kwiwi Gergely heeft
quote:Op maandag 15 juni 2020 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje die heupen los en fotomodellen uit eten alsof het rijpe watermeloenen zijn, is een optie
En als het vandaag goed gaat, mag mijn kleine draaitol daar wel vaker heen. Hij reageerde al op de deurbel, dus dat is wel een goed teken..quote:Op maandag 15 juni 2020 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Altijd handig om een doggysitter achter de hand te hebben
De dogsitter of Sjef?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En als het vandaag goed gaat, mag mijn kleine draaitol daar wel vaker heen. Hij reageerde al op de deurbel, dus dat is wel een goed teken..
niet fotomodellen als rijpe watermeloenen zien wel?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, fotomodellen hoeft nou ook weer niet.
Ja maar een ANWB fietsroutetype met kort haar en Zeeman ondergoed de meloensensatie geven is niet echt een aanraderquote:Op maandag 15 juni 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, fotomodellen hoeft nou ook weer niet.
quote:Op maandag 15 juni 2020 12:33 schreef Arch-Indar het volgende:
Het gaat om de smaak, en dat het tot op je wangen nat is.
Oké, ik geloof dat we de meloenen even moeten bewaren voor een later stadiumquote:Op maandag 15 juni 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar een ANWB fietsroutetype met kort haar en Zeeman ondergoed de meloensensatie geven is niet echt een aanrader
Je zegt tegen content hoe het eruit moet zienquote:Op maandag 15 juni 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
weet je nou wat zo raar is met dat html/css gedoe. de opdrachten doen lukt mij dus maar heb nou eigenlijk geen idee wat ik doe
ja dat begrijp ikquote:Op maandag 15 juni 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zegt tegen content hoe het eruit moet zien
Beginnen we met een zak bordeauxrode kersen.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, ik geloof dat we de meloenen even moeten bewaren voor een later stadium
Perzik?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog nooit zo blij geweest met meloenenallergie.
de helft vliegt ernaast manquote:
Neuh, ik stuur vergelijkbare terugquote:Op maandag 15 juni 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebruiken jullie dat al niet om de gifjes van Molo tegen te houden?
Ik heb heel leuk zeeman-ondergoedquote:Op maandag 15 juni 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar een ANWB fietsroutetype met kort haar en Zeeman ondergoed de meloensensatie geven is niet echt een aanrader
Ik heb op dit moment kersen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |