Ik kom morgen even kijkenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werk op een grote fabriek waar overheidssubsidie wordt omgezet in co2
Bij de deur, of bij de trap is het ook lekker hoor, de locatie maakt niet zoveel uit.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Vind ik ook wel heel erg lekker bij ramen
Maar verder is het vrij vreemd....
of nee: eidooier-ravioli is echt goddelijk
hehehequote:Op maandag 15 juni 2020 14:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bij de deur, of bij de trap is het ook lekker hoor, de locatie maakt niet zoveel uit.
ik denk niet dat je langs de portier komtquote:
Jij kan toch zeggen dat er iemand zonder onderbroek langskomt? Dat ze die door moeten laten?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk niet dat je langs de portier komt
Oh jee nou heb je Molo kwaad gemaakt. Niet verstandigquote:Op maandag 15 juni 2020 14:21 schreef Modus het volgende:
Ik heb ook nog nooit zelf gehaktballen gemaakt. Geen behoefte aan om te maken/te eten, en nog steeds niet.
OOOOEEEEEEHHHH WAT RAAARRRRRR
ja!quote:Op maandag 15 juni 2020 14:23 schreef gianni61 het volgende:
poah, een goede zelfgemaakte gehaktbal is ook wel een genot hoor
Ik heb een rijkspasquote:Op maandag 15 juni 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk niet dat je langs de portier komt
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, 2 gaten voor mijn voeten zijn te verwarrend.
Rokje is altijd goed
wat eet je wel graag?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om ze eten. Hoe is dat raar.
Kantonese broodjes met lopende gezouten zoete eidooier erin, bohhhhquote:Op maandag 15 juni 2020 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Vind ik ook wel heel erg lekker bij ramen
Maar verder is het vrij vreemd....
of nee: eidooier-ravioli is echt goddelijk
Dat valt wel meequote:Op maandag 15 juni 2020 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor de binnenbekleding van je slagaders ook.
ik heb geen idee wat je met een rijkspas kan, maar ik verwacht alsnog dat ze moeilijk gaan doenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een rijkspas
ik zeg gewoon dat ik naar de ict kom kijken en ijskoffie wil
Soort hall pass maar dan grootserquote:Op maandag 15 juni 2020 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat je met een rijkspas kan, maar ik verwacht alsnog dat ze moeilijk gaan doen
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:01 schreef Arch-Indar het volgende:
Vroeger hadden we harde schijven, en dan moest je achterop zon jumpertje omzetten, op master of slave.
Dat zou nu ook niet meer mogen.
Liloquote:
Milaquote:Op maandag 15 juni 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Korben Dallas multipas
Big badaboom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |