Ik kom morgen even kijkenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werk op een grote fabriek waar overheidssubsidie wordt omgezet in co2
Bij de deur, of bij de trap is het ook lekker hoor, de locatie maakt niet zoveel uit.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Vind ik ook wel heel erg lekker bij ramen
Maar verder is het vrij vreemd....
of nee: eidooier-ravioli is echt goddelijk
hehehequote:Op maandag 15 juni 2020 14:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bij de deur, of bij de trap is het ook lekker hoor, de locatie maakt niet zoveel uit.
Jij kan toch zeggen dat er iemand zonder onderbroek langskomt? Dat ze die door moeten laten?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk niet dat je langs de portier komt
Oh jee nou heb je Molo kwaad gemaakt. Niet verstandigquote:Op maandag 15 juni 2020 14:21 schreef Modus het volgende:
Ik heb ook nog nooit zelf gehaktballen gemaakt. Geen behoefte aan om te maken/te eten, en nog steeds niet.
OOOOEEEEEEHHHH WAT RAAARRRRRR
ja!quote:Op maandag 15 juni 2020 14:23 schreef gianni61 het volgende:
poah, een goede zelfgemaakte gehaktbal is ook wel een genot hoor
Ik heb een rijkspasquote:Op maandag 15 juni 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk niet dat je langs de portier komt
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, 2 gaten voor mijn voeten zijn te verwarrend.
Rokje is altijd goed
wat eet je wel graag?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om ze eten. Hoe is dat raar.
Kantonese broodjes met lopende gezouten zoete eidooier erin, bohhhhquote:Op maandag 15 juni 2020 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Vind ik ook wel heel erg lekker bij ramen
Maar verder is het vrij vreemd....
of nee: eidooier-ravioli is echt goddelijk
Dat valt wel meequote:Op maandag 15 juni 2020 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor de binnenbekleding van je slagaders ook.
ik heb geen idee wat je met een rijkspas kan, maar ik verwacht alsnog dat ze moeilijk gaan doenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een rijkspas
ik zeg gewoon dat ik naar de ict kom kijken en ijskoffie wil
Soort hall pass maar dan grootserquote:Op maandag 15 juni 2020 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat je met een rijkspas kan, maar ik verwacht alsnog dat ze moeilijk gaan doen
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:01 schreef Arch-Indar het volgende:
Vroeger hadden we harde schijven, en dan moest je achterop zon jumpertje omzetten, op master of slave.
Dat zou nu ook niet meer mogen.
Liloquote:
Milaquote:Op maandag 15 juni 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Korben Dallas multipas
Big badaboom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |