huuuuuuuuh ging toch heel de middag daar juist regenen? Of neem je me in het ootjequote:Op zondag 14 juni 2020 22:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ik woon gelukkig lekker in het oosten van het land, daar regent het al drie jaar niet
Nee hoor, het waren vooral drupjes, geen echte regen.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:43 schreef Paul het volgende:
[..]
huuuuuuuuh ging toch heel de middag daar juist regenen? Of neem je me in het ootje
Volgens mij was heel Nederland verbaast over de regen vanmiddag. Ik wou in de paleistuinen gaan wandelen. Dat mocht ik met paraplu gaan doen maar daar heb ik voor gepast.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:38 schreef Paul het volgende:
Ik heb een klacht over deze reeks
Ik volg die reeks en daar zitten allemaal zo van die weeramateurs zo die de hele dag naar kaartjes kijken.
MAAR NIEMAND HAD EVEN KUNNEN ZEGGEN DAT HET VANMIDDAG GING REGENEN! Daardoor was ik dus heel nat geworden zonder jas. Ben echt wel teleurgesteld
Dat wast
quote:Op zondag 14 juni 2020 22:38 schreef Paul het volgende:
Ik heb een klacht over deze reeks
Ik volg die reeks en daar zitten allemaal zo van die weeramateurs zo die de hele dag naar kaartjes kijken.
MAAR NIEMAND HAD EVEN KUNNEN ZEGGEN DAT HET VANMIDDAG GING REGENEN! Daardoor was ik dus heel nat geworden zonder jas. Ben echt wel teleurgesteld
Dat wast
Al die regen die in 3 jaar had moeten vallen is vanmiddag en vanavond ingehaald.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ik woon gelukkig lekker in het oosten van het land, daar regent het al drie jaar niet
Niet hierquote:Op maandag 15 juni 2020 00:10 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Al die regen die in 3 jaar had moeten vallen is vanmiddag en vanavond ingehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |