Waarom Albanië dan? Natuur?quote:Op maandag 15 juni 2020 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het begint met een A.
En eindigt op Lbaantje.
Oh zal nu misschien nog wel meevallen!quote:Op maandag 15 juni 2020 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou het nu ook alweer druk zijn denk je? In mijn hoofd is de massa nog doodsbang voor Noord Italie, maar misschien zie ik dat verkeerd.
Natuur, mensen, stapje terug in de tijd. Het noorden heeft de Albaneze Alpen, het zuiden stranden als in Griekenland.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:52 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom Albanië dan? Natuur?
Ik ken het niet zo goed
En is dat moeilijk te bereizen?
Wie weetquote:Op maandag 15 juni 2020 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuur, mensen, stapje terug in de tijd. Het noorden heeft de Albaneze Alpen, het zuiden stranden als in Griekenland.
Ik ga slapen, leuk je weer eens gesproken te hebben, kom je nog eens vaker langs hier?
Ik ben niet zo heel reislustig hoor, soms maak ik een onverwachte uitschieter waarbij iedereen denkt "wtf CL wat mankeert jou". Ik was voor Japan al een paar keer naar de VS geweest, het was m'n eerste Azië-avontuur. M'n enige reisverslag op Fok ging over Shanghai en Singapore, laatst nog terug zitten lezenquote:Op maandag 15 juni 2020 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer qua sfeer, de andere landen zijn een beetje allemaal de wat "killere" landen maar dat is niet het goede woord. Noordelijk in ieder geval.En dan Zuid Korea. Volgens mij herinner ik me jouw Japan reisverslag nog wel. Toen begon je met reizen toch?
Hoe vond je Shanghai dan?quote:Op maandag 15 juni 2020 00:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel reislustig hoor, soms maak ik een onverwachte uitschieter waarbij iedereen denkt "wtf CL wat mankeert jou". Ik was voor Japan al een paar keer naar de VS geweest, het was m'n eerste Azië-avontuur. M'n enige reisverslag op Fok ging over Shanghai en Singapore, laatst nog terug zitten lezen
Hysterisch. Maar schoner dan verwacht. Heb alleen geen idee wat ik er allemaal heb gegeten.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 01:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hysterisch. Maar schoner dan verwacht. Heb alleen geen idee wat ik er allemaal heb gegeten.
Dat zou echt niks voor mij zijn, wil altijd weten wat ik precies eetquote:Op maandag 15 juni 2020 01:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hysterisch. Maar schoner dan verwacht. Heb alleen geen idee wat ik er allemaal heb gegeten.
Échtes Deutsche fruhstuck.quote:Op maandag 15 juni 2020 07:23 schreef kwiwi het volgende:
Heb even een ontbijtbuffet voor iedereen op het dorpsplein gezet. Smakelijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2020 07:23 schreef kwiwi het volgende:
Heb even een ontbijtbuffet voor iedereen op het dorpsplein gezet. Smakelijk![]()
[ afbeelding ]
kwijlquote:Op maandag 15 juni 2020 07:23 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwegh.quote:Op maandag 15 juni 2020 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een dag vol vergaderingen. Morgen ook. Ik kom steeds minder aan mijn werk toe zo
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |