Die zijn er al meer dan genoegquote:
Volgens mij kun je gewoon een toeristenvisum aanvragenquote:Op maandag 15 juni 2020 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oman. Held.Dacht dat het moeilijk binnen te komen was maar voor werk misschien anders? Ben je ook wel eens in Jemen geweest? Wel extra fijn dat nu alles weer een beetje open gaat, waardeer je het toch meer.
Oman is niet zo heel aantrekkelijk vind ikquote:Op maandag 15 juni 2020 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon een toeristenvisum aanvragengeloof niet dat het zo moeilijk is. Maar vond het ook niet zo bijzonder.
Jemen nog niet geweest. Lijkt me leuk maar doe dat wel in m'n eigen tijd denk ik.
Ja dat gedoe met die regels word ik wel een beetje moe van. Snap het wel maar is allemaal zo lastig te volgen
Oh dacht dat het vrij gesloten nog was maar beetje tegenvaller dus? Waar hoop je straks als eerste weer heen te kunnen?quote:Op maandag 15 juni 2020 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon een toeristenvisum aanvragengeloof niet dat het zo moeilijk is. Maar vond het ook niet zo bijzonder.
Jemen nog niet geweest. Lijkt me leuk maar doe dat wel in m'n eigen tijd denk ik.
Ja dat gedoe met die regels word ik wel een beetje moe van. Snap het wel maar is allemaal zo lastig te volgen
Nee is het ook niet. Verwende lui, weinig eigen cultuur.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oman is niet zo heel aantrekkelijk vind ik
Sint Petersburg! Begin van dit jaar twee keer geweest en is me heel goed bevallen. Mooie stad en gezellig ook daar.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dacht dat het vrij gesloten nog was maar beetje tegenvaller dus? Waar hoop je straks als eerste weer heen te kunnen?
Oh daar zou ik ook wel eens heen willen. Buda heeft er nog een reisverslag van in TRV en zag en goed uit.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
Sint Petersburg! Begin van dit jaar twee keer geweest en is me heel goed bevallen. Mooie stad en gezellig ook daar.
Waar zou jij heen willen dan?
Zuid Korea lijkt een beetje af te wijken van de rest van je lijstje.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:38 schreef CherryLips het volgende:
Reislijst: Denemarken, IJsland, zuid-Korea, Rusland.
Ooit.
En daarna Canada en oostkust en zuiden VS.
Ja ik heb Japan al gehadquote:Op maandag 15 juni 2020 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zuid Korea lijkt een beetje af te wijken van de rest van je lijstje.
Noord Korea hé?quote:Op maandag 15 juni 2020 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daar zou ik ook wel eens heen willen. Buda heeft er nog een reisverslag van in TRV en zag en goed uit.
Ik zou naar zoveel dingen willen, Italie bijvoorbeeld omdat ik er nog nooit geweest ben en misschien is het nog redelijk rustig in bijvoorbeeld Venetie, dat zou wel iets toevoegen aan de ervaring denk ik. De Stannen wil ik ook nog graag zien, niet allemaal, maar een stukje. Maar heel eerlijk, als je nu tegen me zou zeggen, je mag nog 1 reis maken dan hoef ik geen seconde na te denken en weet je het antwoord wel.![]()
Venetië is wel leuk om geweest te zijnquote:Op maandag 15 juni 2020 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daar zou ik ook wel eens heen willen. Buda heeft er nog een reisverslag van in TRV en zag en goed uit.
Ik zou naar zoveel dingen willen, Italie bijvoorbeeld omdat ik er nog nooit geweest ben en misschien is het nog redelijk rustig in bijvoorbeeld Venetie, dat zou wel iets toevoegen aan de ervaring denk ik. De Stannen wil ik ook nog graag zien, niet allemaal, maar een stukje. Maar heel eerlijk, als je nu tegen me zou zeggen, je mag nog 1 reis maken dan hoef ik geen seconde na te denken en weet je het antwoord wel.![]()
Ik bedoel meer qua sfeer, de andere landen zijn een beetje allemaal de wat "killere" landen maar dat is niet het goede woord. Noordelijk in ieder geval.quote:
Zou het nu ook alweer druk zijn denk je? In mijn hoofd is de massa nog doodsbang voor Noord Italie, maar misschien zie ik dat verkeerd.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:43 schreef engine het volgende:
[..]
Venetië is wel leuk om geweest te zijnmaar wel altijd te druk denk ik.
Waarom Albanië dan? Natuur?quote:Op maandag 15 juni 2020 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het begint met een A.
En eindigt op Lbaantje.
Oh zal nu misschien nog wel meevallen!quote:Op maandag 15 juni 2020 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou het nu ook alweer druk zijn denk je? In mijn hoofd is de massa nog doodsbang voor Noord Italie, maar misschien zie ik dat verkeerd.
Natuur, mensen, stapje terug in de tijd. Het noorden heeft de Albaneze Alpen, het zuiden stranden als in Griekenland.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:52 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom Albanië dan? Natuur?
Ik ken het niet zo goed
En is dat moeilijk te bereizen?
Wie weetquote:Op maandag 15 juni 2020 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuur, mensen, stapje terug in de tijd. Het noorden heeft de Albaneze Alpen, het zuiden stranden als in Griekenland.
Ik ga slapen, leuk je weer eens gesproken te hebben, kom je nog eens vaker langs hier?
Ik ben niet zo heel reislustig hoor, soms maak ik een onverwachte uitschieter waarbij iedereen denkt "wtf CL wat mankeert jou". Ik was voor Japan al een paar keer naar de VS geweest, het was m'n eerste Azië-avontuur. M'n enige reisverslag op Fok ging over Shanghai en Singapore, laatst nog terug zitten lezenquote:Op maandag 15 juni 2020 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer qua sfeer, de andere landen zijn een beetje allemaal de wat "killere" landen maar dat is niet het goede woord. Noordelijk in ieder geval.En dan Zuid Korea. Volgens mij herinner ik me jouw Japan reisverslag nog wel. Toen begon je met reizen toch?
Hoe vond je Shanghai dan?quote:Op maandag 15 juni 2020 00:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel reislustig hoor, soms maak ik een onverwachte uitschieter waarbij iedereen denkt "wtf CL wat mankeert jou". Ik was voor Japan al een paar keer naar de VS geweest, het was m'n eerste Azië-avontuur. M'n enige reisverslag op Fok ging over Shanghai en Singapore, laatst nog terug zitten lezen
Hysterisch. Maar schoner dan verwacht. Heb alleen geen idee wat ik er allemaal heb gegeten.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 01:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hysterisch. Maar schoner dan verwacht. Heb alleen geen idee wat ik er allemaal heb gegeten.
Dat zou echt niks voor mij zijn, wil altijd weten wat ik precies eetquote:Op maandag 15 juni 2020 01:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hysterisch. Maar schoner dan verwacht. Heb alleen geen idee wat ik er allemaal heb gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |