Doe het niet!quote:Op maandag 15 juni 2020 00:05 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest er maar eens een einde aan maken geloof ik

Proud to be white t-shirtje aan.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik wel weer heen willen. Jammer dat het gelijk een klein fortuin kost

Ja maar gaat er dus over dat je dan niet mag FOk!ken he?quote:Op maandag 15 juni 2020 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is wel een ding hoor.
Je moet op een gegeven moment vrede hebben met de rust.
Dan gaat zij bellen en ik een beetje fokken.
Of we gaan uit.

Huh wat gaat waar over?quote:Op maandag 15 juni 2020 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar gaat er dus over dat je dan niet mag FOk!ken he?

Hey Liesjequote:

USA zou ik dit jaar sowieso maar latenquote:Op maandag 15 juni 2020 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]

Niet mogen? Wowquote:Op maandag 15 juni 2020 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar gaat er dus over dat je dan niet mag FOk!ken he?

Nou dat het mij best lastig lijkt om zoals Haags zoveel te FOKken, dan ben je denk ik wel een beetje verslaafd, ik wel in ieder geval en dan in de weekenden en vakanties dan opeens helemaal niet FOKt. Dus dat je dan opeens hele avonden met je partner moet praten en jij draagt als oplossing aan dat zij dan even gaat bellen en jij gaat FOKken.quote:

Langere afstand : vliegen, kortere afstand : huurautoquote:Op maandag 15 juni 2020 00:08 schreef mschol het volgende:
ooit wil ik best nog eens wat punten in de VS willen bezoeken, maar naast de kosten heb ik ook weinig vertrouwen in het OV systeem daar

Ja!quote:Op maandag 15 juni 2020 00:06 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Liesje
Leuk om je weer ergens tegen te komen
Maar reizen zal nu ook wel even op een laag pitje liggen?
Laatste tijd niet verder dan Duitsland geweest

Ik was niet bezig met Haags maar met wat ik deed op vakantie.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat het mij best lastig lijkt om zoals Haags zoveel te FOKken, dan ben je denk ik wel een beetje verslaafd, ik wel in ieder geval en dan in de weekenden en vakanties dan opeens helemaal niet FOKt. Dus dat je dan opeens hele avonden met je partner moet praten en jij draagt als oplossing aan dat zij dan even gaat bellen en jij gaat FOKken.

Trein stelt idd weinig voor, dan kan je zowat beter Lange afstands bussen pakkenquote:Op maandag 15 juni 2020 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
good fucking luck zonder rijbewijs
zoals ik al zei: zie op tegen OV daar...

Oh dat zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was niet bezig met Haags maar met wat ik deed op vakantie.
Het valt me vaker op dat jij een onderwerp of vraag voor jezelf in je hoofd hebt en dat dat dan volgens j0u HET onderwerp is.
 Naja sorry dan maar.
 Naja sorry dan maar.

Zat in Oman toen het allemaal beetje begon in Nederland. Daarna wel een tijd thuisgezeten...dat begon wel te vervelen jaquote:Op maandag 15 juni 2020 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!
Ja saai he? Het laatste wat ik gepland had was Noord Italie maar had al gecanceld en een dag later werd het code oranje. Ik durfde gewoon niet. Nu volgend weekend weekendje Valkenburg met Fles maar verder nog niets gepland. Voor jou ook zeker wennen, mis je het reizen?
 Maar laatste weken vaak van zondag tot vrijdag in Duitsland bezig. Bevalt eigenlijk best goed.
  Maar laatste weken vaak van zondag tot vrijdag in Duitsland bezig. Bevalt eigenlijk best goed. 

Maakt niet uit natuurlijk. Maar dacht zeg het even.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat zou heel goed kunnen.Naja sorry dan maar.

Oman. Held.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Zat in Oman toen het allemaal beetje begon in Nederland. Daarna wel een tijd thuisgezeten...dat begon wel te vervelen jaMaar laatste weken vaak van zondag tot vrijdag in Duitsland bezig. Bevalt eigenlijk best goed.
En eigenlijk kun je in Nederland ook best leuke dingen doen. Dus dat ben ik deze zomer wel beetje van plan.
 Dacht dat het moeilijk binnen te komen was maar voor werk misschien anders? Ben je ook wel eens in Jemen geweest? Wel extra fijn dat nu alles weer een beetje open gaat, waardeer je het toch meer.
 Dacht dat het moeilijk binnen te komen was maar voor werk misschien anders? Ben je ook wel eens in Jemen geweest? Wel extra fijn dat nu alles weer een beetje open gaat, waardeer je het toch meer.

Plus dat je er nu niet eens heen magquote:Op maandag 15 juni 2020 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]

Reken er maar op dat NL deze zomer zo vol is als een potje met pieren.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:16 schreef engine het volgende:
En eigenlijk kun je in Nederland ook best leuke dingen doen. Dus dat ben ik deze zomer wel beetje van plan.

Ja goed om te horen, ben me er totaal niet bewust van. Weet ook niet of ik het kan veranderen want ik vind nog steeds je reactie niet helemaal passend op wat je van me quote maar daarover verschillen we van mening.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maakt niet uit natuurlijk. Maar dacht zeg het even.
Op vakantie met Fles? Wist niet dat jullie friends with benefits waren?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |