quote:
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
je algemene kennis is zeer uitgebreid in iedergeval
Ik voorspel kei- en kei- en keiharde en dierlijke seks.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu zomaar publiekelijk complimentjes geven![]()
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien wat minder je neus in de boeken steken maar in een kutje voor een keer (sc sex talk)
JIj denkt dat als je een comppliment geeft dat sowieso eindigt in sex?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik voorspel kei- en kei- en keiharde en dierlijke seks.
Doe jij dit nog?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien wat minder je neus in de boeken steken maar in een kutje voor een keer (sc sex talk)
Nou bij mij vaak wel.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JIj denkt dat als je een comppliment geeft dat sowieso eindigt in sex?
Wat vind je vrouw daarvan?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Man dat is nog niks, zat wel eens in 5 SCs tegelijk
Dit zijn boeken die ik 20 jaar geleden al heb gelezenquote:Op zondag 14 juni 2020 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen 'straks gaan ze weer gelijk allemaal rare dingen zeggen', maar daar ben ik alweer te laat mee zie ik ...quote:Op zondag 14 juni 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. dit is wat raar. sorry, zal het niet meer doen
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen 'straks gaan ze weer gelijk allemaal rare dingen zeggen', maar daar ben ik alweer te laat mee zie ik ...
Boeit d'r niet, ze snapt niet dat ik m'n tijd daaraan verspil.quote:
Dan ben je al wel oud zegquote:Op zondag 14 juni 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zijn boeken die ik 20 jaar geleden al heb gelezen
Ik leer daar een paar moeilijke termen uit en en voilà.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ook hee veel management boeken en ontwikkeling gelezen. Kan het niet helpen dat leuk te vinden.
Ik hield me in.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen 'straks gaan ze weer gelijk allemaal rare dingen zeggen', maar daar ben ik alweer te laat mee zie ik ...
Ze is wel een hoogvlieger niet?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Boeit d'r niet, ze snapt niet dat ik m'n tijd daaraan verspil.
Zij verspilt d'r tijd liever aan Candy crush spelen en TLC kijken
De Engelse talige Masterminds van de NLP zou jij wel kunnen waarderen.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik leer daar een paar moeilijke termen uit en en voilà.
Wilde jij ook al UitStraliaanse uitspraken gaan doenquote:
Je moet gewoon even haar candy crushen huehue.quote:
Ach je tijd verdoen op Fok kan ik ook moeilijk hoogstaand noemenquote:
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet gewoon even haar candy crushen huehue.
Nee ik wilde gewoon veel hartjes posten.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde jij ook al UitStraliaanse uitspraken gaan doen
Dat is misschien nog wel verontrustenderquote:Op zondag 14 juni 2020 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik wilde gewoon veel hartjes posten.
Hooggeleid wel.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
Je de gesprekken zijn hier idd niet hoogvliegend
Gewoon over seks praten, slotjequote:Op zondag 14 juni 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
Je de gesprekken zijn hier idd niet hoogvliegend
Nice.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent een beetje aan de vroege kant voor LUNCHGENOT maar welkom terug.
Nee hup, gewoon nu je boterhammetjes gaan eten.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent een beetje aan de vroege kant voor LUNCHGENOT maar welkom terug.
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja nee jongens ik ben begin juli pas fulltime terug.
Vakantie?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat doe je allemaal?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
Siquote:Op zondag 14 juni 2020 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vakantie?
Maar leuk je weer even te zien
Zou nu eigenlijk in Spanje zitten. Maar heb uiteindelijk huisje in Gelderland geboekt. Best geinig wel joh.quote:
Maatquote:
Lekker joh, geniet ervanquote:Op zondag 14 juni 2020 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Si
[..]
Zou nu eigenlijk in Spanje zitten. Maar heb uiteindelijk huisje in Gelderland geboekt. Best geinig wel joh.
[..]
Maat
lekkerquote:Op zondag 14 juni 2020 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Si
[..]
Zou nu eigenlijk in Spanje zitten. Maar heb uiteindelijk huisje in Gelderland geboekt. Best geinig wel joh.
[..]
Maat
vakansiequote:Op zondag 14 juni 2020 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Si
[..]
[..]
Maat
De haagsebal ook.quote:
Zijn dat voor ballen?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog ballen van de ballenkoning in de vriezer liggen.
Sounds legitquote:Op zondag 14 juni 2020 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou die stiekem even buiten gefokt hebben?
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou die stiekem even buiten gefokt hebben?
Ja dat denk ik ook wel eens ja.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op de WC.
Ik vind het wel knap ofzo, zoveel online zijn en dan in het weekend of op vakanties totaal niet, het zit dan toch soort van in je routine lijkt me.
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En geloof me, je vreet je vingers erbij op.
https://ballenkoning.nl/gehaktbal/
Ja inderdaad apart. Mij lukt het niet hoor, zelfs op vakantie ben ik geregeld hierquote:Op zondag 14 juni 2020 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op de WC.
Ik vind het wel knap ofzo, zoveel online zijn en dan in het weekend of op vakanties totaal niet, het zit dan toch soort van in je routine lijkt me.
Ik ookquote:Op zondag 14 juni 2020 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja inderdaad apart. Mij lukt het niet hoor, zelfs op vakantie ben ik geregeld hier
Als ik op vakantie ben dan ben ik hier ook zelden hoor.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja inderdaad apart. Mij lukt het niet hoor, zelfs op vakantie ben ik geregeld hier
Vanaf Curaçao was het altijd lastig met het tijdsverschilquote:
Zeker binnen Europa en als ik niet aan het rijden ben bezondig ik me er toch makkelijk aanquote:Op zondag 14 juni 2020 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ben dan ben ik hier ook zelden hoor.
Heb jij geen partner?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
Op reis en zeker wanneer alleen neem ik gewoon mijn laptop mee. In de avond lekker uit eten, vaak nog een paar drankjes en dan naar mijn kamer. Mijn avonden op reis zien er ongeveer hetzelfde uit als mijn avonden thuis.
Mja ligt er aan, als ik alleen op vakantie ben en een laptop bij heb dan wel, maar als ik naar de VS ben dan eigenlijk niet echt.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker binnen Europa en als ik niet aan het rijden ben bezondig ik me er toch makkelijk aan
Ik zie dit ook voor me, hoe heet jij ook alweer?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
Moet je in de weekenden en op vakantie opeens de hele avond met je partner praten enzo
USA is net als Curaçao, als je daar bent en Fok behoefte hebt ligt iedereen hier te pittenquote:Op maandag 15 juni 2020 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ligt er aan, als ik alleen op vakantie ben en een laptop bij heb dan wel, maar als ik naar de VS ben dan eigenlijk niet echt.
Niks mis meequote:Op zondag 14 juni 2020 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
Op reis en zeker wanneer alleen neem ik gewoon mijn laptop mee. In de avond lekker uit eten, vaak nog een paar drankjes en dan naar mijn kamer. Mijn avonden op reis zien er ongeveer hetzelfde uit als mijn avonden thuis.
Huh? Je hebt een andere baan? Al vier jaar?!quote:Op maandag 15 juni 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie dit ook voor me, hoe heet jij ook alweer?
quote:Op maandag 15 juni 2020 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Je hebt een andere baan? Al vier jaar?!
quote:Op maandag 15 juni 2020 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Je hebt een andere baan? Al vier jaar?!
hear, hear..quote:Op zondag 14 juni 2020 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is wel een ding hoor.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
Moet je in de weekenden en op vakantie opeens de hele avond met je partner praten enzo
Zou ik wel weer heen willen. Jammer dat het gelijk een klein fortuin kostquote:Op maandag 15 juni 2020 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ligt er aan, als ik alleen op vakantie ben en een laptop bij heb dan wel, maar als ik naar de VS ben dan eigenlijk niet echt.
Hang jezelf niet te strak, Koen.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:05 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest er maar eens een einde aan maken geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |