quote:
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
je algemene kennis is zeer uitgebreid in iedergeval
Ik voorspel kei- en kei- en keiharde en dierlijke seks.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu zomaar publiekelijk complimentjes geven![]()
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien wat minder je neus in de boeken steken maar in een kutje voor een keer (sc sex talk)
JIj denkt dat als je een comppliment geeft dat sowieso eindigt in sex?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik voorspel kei- en kei- en keiharde en dierlijke seks.
Doe jij dit nog?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien wat minder je neus in de boeken steken maar in een kutje voor een keer (sc sex talk)
Nou bij mij vaak wel.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JIj denkt dat als je een comppliment geeft dat sowieso eindigt in sex?
Wat vind je vrouw daarvan?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Man dat is nog niks, zat wel eens in 5 SCs tegelijk
Dit zijn boeken die ik 20 jaar geleden al heb gelezenquote:Op zondag 14 juni 2020 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen 'straks gaan ze weer gelijk allemaal rare dingen zeggen', maar daar ben ik alweer te laat mee zie ik ...quote:Op zondag 14 juni 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. dit is wat raar. sorry, zal het niet meer doen
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen 'straks gaan ze weer gelijk allemaal rare dingen zeggen', maar daar ben ik alweer te laat mee zie ik ...
Boeit d'r niet, ze snapt niet dat ik m'n tijd daaraan verspil.quote:
Dan ben je al wel oud zegquote:Op zondag 14 juni 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zijn boeken die ik 20 jaar geleden al heb gelezen
Ik leer daar een paar moeilijke termen uit en en voilà.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ook hee veel management boeken en ontwikkeling gelezen. Kan het niet helpen dat leuk te vinden.
Ik hield me in.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen 'straks gaan ze weer gelijk allemaal rare dingen zeggen', maar daar ben ik alweer te laat mee zie ik ...
Ze is wel een hoogvlieger niet?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Boeit d'r niet, ze snapt niet dat ik m'n tijd daaraan verspil.
Zij verspilt d'r tijd liever aan Candy crush spelen en TLC kijken
De Engelse talige Masterminds van de NLP zou jij wel kunnen waarderen.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik leer daar een paar moeilijke termen uit en en voilà.
Wilde jij ook al UitStraliaanse uitspraken gaan doenquote:
Je moet gewoon even haar candy crushen huehue.quote:
Ach je tijd verdoen op Fok kan ik ook moeilijk hoogstaand noemenquote:
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet gewoon even haar candy crushen huehue.
Nee ik wilde gewoon veel hartjes posten.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde jij ook al UitStraliaanse uitspraken gaan doen
Dat is misschien nog wel verontrustenderquote:Op zondag 14 juni 2020 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik wilde gewoon veel hartjes posten.
Hooggeleid wel.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
Je de gesprekken zijn hier idd niet hoogvliegend
Gewoon over seks praten, slotjequote:Op zondag 14 juni 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
Je de gesprekken zijn hier idd niet hoogvliegend
Nice.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent een beetje aan de vroege kant voor LUNCHGENOT maar welkom terug.
Nee hup, gewoon nu je boterhammetjes gaan eten.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent een beetje aan de vroege kant voor LUNCHGENOT maar welkom terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |