Échtes Deutsche fruhstuck.quote:Op maandag 15 juni 2020 07:23 schreef kwiwi het volgende:
Heb even een ontbijtbuffet voor iedereen op het dorpsplein gezet. Smakelijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2020 07:23 schreef kwiwi het volgende:
Heb even een ontbijtbuffet voor iedereen op het dorpsplein gezet. Smakelijk![]()
[ afbeelding ]
kwijlquote:Op maandag 15 juni 2020 07:23 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwegh.quote:Op maandag 15 juni 2020 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een dag vol vergaderingen. Morgen ook. Ik kom steeds minder aan mijn werk toe zo
[ afbeelding ]
Dibs op de twee eieren en de koffiequote:Op maandag 15 juni 2020 07:23 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
niet zo boos kijkenquote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Onze helpdesk zat in Bulgarije, maar vanaf volgende week in India en Zuid-Afrika. Ze hebben wel Nederlandstalige ondersteuning. Ben benieuwd
"Ik kan niet inloggen"
"Alles sal reg kom"
Die van ons zit in Roemenië, spreken redelijk Nederlands maar met een beetje pech proberen ze je een bamboo fiets aan te smerenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Onze helpdesk zat in Bulgarije, maar vanaf volgende week in India en Zuid-Afrika. Ze hebben wel Nederlandstalige ondersteuning. Ben benieuwd
"Ik kan niet inloggen"
"Alles sal reg kom"
quote:Op maandag 15 juni 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
"Ik kan niet inloggen"
"Alles sal reg kom"
Ik heb regelmatig leuke gesprekken met de jongens in Sofia gehad. Toeristische tip uitgewisseld en zoquote:Op maandag 15 juni 2020 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van ons zit in Roemenië, spreken redelijk Nederlands maar met een beetje pech proberen ze je een bamboo fiets aan te smeren
Mijn vorige werkgever had een deel van de helpdesk in India zitten. Gesprekken met die gasten liepen altijd uit op één groot misverstand. Meestal was opnieuw bellen en hopen dat je iemand in Kuala Lumpur aan de telefoon kreeg de enige oplossingquote:Op maandag 15 juni 2020 09:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
India is ook altijd leuk. "Please confirm the same". "Thank you for the same".
Ja dat vinden ze daar ook prettig, zit je weer met een 06 van Ludmiliana die je graag rond zou leiden in Brasovquote:Op maandag 15 juni 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig leuke gesprekken met de jongens in Sofia gehad. Toeristische tip uitgewisseld en zo
Brasov is een toffe stad, dus ik zou zeker van dat aanbod gebruik makenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat vinden ze daar ook prettig, zit je weer met een 06 van Ludmiliana die je graag rond zou leiden in Brasov![]()
En dan denken ze zelf vaak goh wat kan ik toch leuk gesprekken voeren met genoeg olie in de moter en ik denk alleen maar jij wil Nederlandse piemel
Best hoor, ik heb er toch niets aan nu.quote:
Yesquote:Op maandag 15 juni 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best hoor, ik heb er toch niets aan nu.
Bij ons gaat invoicing via India... Inderdaad misverstand op misverstandquote:Op maandag 15 juni 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vorige werkgever had een deel van de helpdesk in India zitten. Gesprekken met die gasten liepen altijd uit op één groot misverstand. Meestal was opnieuw bellen en hopen dat je iemand in Kuala Lumpur aan de telefoon kreeg de enige oplossing
klamboe kopenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon m'n bed weer in. Stomme mug en z'n
Kerel is dus gewoon níet gestoken, ik een keer of tien.
ik snap dat niet. ik wordt haast nooit gestokenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon m'n bed weer in. Stomme mug en z'n
Kerel is dus gewoon níet gestoken, ik een keer of tien.
*zwaait*quote:Op maandag 15 juni 2020 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
joh, lekker grijs, al is het, volgens mij, jou richting op (sta @ cs) wel blauwer
Ik wil de doos van Pandora die mijn mailbox is, weer graag dichtdoen en gaan slapenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag echt geen zin en mijn hoofd slaapt nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |