36quote:Op maandag 15 juni 2020 11:38 schreef Nia het volgende:
In Peking, een agglomeratie met ruim 21 miljoen inwoners, zijn tien nieuwe woonwijken in quarantaine geplaatst na die recente uitbraak met 36 nieuwe gevallen
Die gedachte heb ik ook al eens gehad jaquote:Op maandag 15 juni 2020 11:55 schreef DonDruiper het volgende:
Ik heb ook het idee dat er als het ware doden worden 'opgespaard' om toch iedere dag doden te melden om aan te geven dat het echt nog niet klaar is.
Op het moment dat er géén doden meer worden gemeld, is het hek helemaal van de dam.
I know, BNW is even verderop.
Ik denk dat mensen zich vooral moeten beseffen hoe rommelig dataverzameling is. Er is geen alwetende god die 2 minuten na een sterfgeval even een belletje naar het RIVM doet ofzo. Je blijft afhankelijk van mensen en organisaties en zo af en toe schiet het doorgeven van een sterfgeval aan het RIVM er natuurlijk wel eens bij in waardoor je situaties krijgt als dat een sterfgeval pas 3 weken later in de statistieken wordt opgenomen.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:55 schreef DonDruiper het volgende:
Ik heb ook het idee dat er als het ware doden worden 'opgespaard' om toch iedere dag doden te melden om aan te geven dat het echt nog niet klaar is.
Op het moment dat er géén doden meer worden gemeld, is het hek helemaal van de dam.
I know, BNW is even verderop.
True.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen zich vooral moeten beseffen hoe rommelig dataverzameling is. Er is geen alwetende god die 2 minuten na een sterfgeval even een belletje naar het RIVM doet ofzo. Je blijft afhankelijk van mensen en organisaties en zo af en toe schiet het doorgeven van een sterfgeval aan het RIVM er natuurlijk wel eens bij in waardoor je situaties krijgt als dat een sterfgeval pas 3 weken later in de statistieken wordt opgenomen.
Van een visplankie op een markt.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
informatie van China, ik weet niet of we dat nog moeten geloven hmm
Zo af en toe.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen zich vooral moeten beseffen hoe rommelig dataverzameling is. Er is geen alwetende god die 2 minuten na een sterfgeval even een belletje naar het RIVM doet ofzo. Je blijft afhankelijk van mensen en organisaties en zo af en toe schiet het doorgeven van een sterfgeval aan het RIVM er natuurlijk wel eens bij in waardoor je situaties krijgt als dat een sterfgeval pas 3 weken later in de statistieken wordt opgenomen.
Ik heb zo geen data over de aantallen sterfgevallen dat pas 3 weken of nog later gerapporteerd wordt, maar ik zag het in die dagelijkse RIVM cijfers nooit heel veel voorbij komen. Natuurlijk wel veel gevallen dat pas een paar dagen later in de statistieken verscheen, maar dat lijkt me vrij normaal.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:12 schreef 1Noek1 het volgende:
[..]
Zo af en toe.![]()
Er is ook geen alwetende God voor nodig, me dunkt.
Oh! Niet op een dinsdag?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:13 schreef HulkHeld het volgende:
Vandaag een persco van Rutte, hoe laat staat deze gepland? 19:00?
Al gelekt wat er vandaag dan weer wordt versoepeld?
Niks, zal vast weer een toespraakje zijn met teksten als houd vol, het virus is nog onder ons, we moeten voorzichtig zijnquote:Op maandag 15 juni 2020 12:13 schreef HulkHeld het volgende:
vliegen is veilig maar op het terras schijnt het nog gevaarlijk te zijnquote:Op maandag 15 juni 2020 12:13 schreef HulkHeld het volgende:
Reizen naar de meeste Europese landen en een ruimere bezoekregeling in virusvrije verpleeghuizen.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:13 schreef HulkHeld het volgende:
Ik zat er gisteren, niets van gemerkt.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
vliegen is veilig maar op het terras schijnt het nog gevaarlijk te zijn
quote:Op maandag 15 juni 2020 12:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zat er gisteren, niets van gemerkt.
Dit wou ik ook net vragen!quote:Op maandag 15 juni 2020 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Zie het niet in de tvgids staan van de kpn app
Waar haalt men altijd die info vandaan
Eigenlijk moet je daar eens een paar goede kritische journalisten neerzetten, die de vloer wel aanvegen met dit beleid met 2 maten, i.p.v. die marionetten wat van tevoren ingestudeerd is.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
vliegen is veilig maar op het terras schijnt het nog gevaarlijk te zijn
HOU VOL!quote:Op maandag 15 juni 2020 12:13 schreef HulkHeld het volgende:
Waar hoorde je dat dan?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hoorde de 15e juni, kan het ook missen hebben hoor.
staat niks in de tvgids.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hoorde de 15e juni, kan het ook missen hebben hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |