zeker tenzij het mezelf lukt uiteraard, zoniet ben ik wel bereid om je er een fifty bovenop te doenquote:Op zondag 14 juni 2020 18:33 schreef Jimbo het volgende:
Mocht ik weer een batch ps's kunnen kopen bij launch, is ervan van hier interesse in aanschaf ervan? Reken wel iets voor de moeite maar geen woekerprijzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Demon’s Souls de rest kan allemaal fake zijnquote:Op zondag 14 juni 2020 16:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Welke hiervan zijn gameplay en geen bullshots?Niet dat ik het ermee eens ben dat next-gen tegenvalt
quote:Op zondag 14 juni 2020 16:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Demon's Souls is de enige in-game, vermoedelijk ook nog met de nodige nabewerking.
Dit zou weinigen verrassen inderdaadquote:Op zondag 14 juni 2020 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels weer down natuurlijk maar lijken logische prijs en datum.
Amazon.co.uk had 'm voor 600 pond staan. Ö vond ik ook wel een logische prijs.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen Nintendoquote:Op zondag 14 juni 2020 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zit standaard health regeneration in en na twee keer sterven in hetzelfde gebied krijg je de vraag of je de easy mode wil spelen.
Het is weer tijd voor next gen gekheid.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pagina op Bol.com voor de Sony PlayStation 5 is live.
https://www.bol.com/nl/p/(...)ole/9300000004162282
Bestellen via deze link he jonguns, Dan verdient Danny er centjes mee.
dit rijmt niet?quote:Op zondag 14 juni 2020 20:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor next gen gekheid.
Een console dat beter is dan al die master race pc’s.
Een console dat zich ook onderscheidt met diversiteit.
Het huismerk van cranky en ratch, the last of joel en nutsack boy.
Veel terraflops, ssd crazy super power. Een krachtigere console dan de psx.
Met een prachtige slanke lijntje en een te gekke afwerking met plastic.
De wait is over.
Feel the crazy powarr of the PlayStation 5.
Digital waarschijnlijk 50 euro goedkoper.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de reviews.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2020 18:59 schreef KennyPowers het volgende:
Foto van jimboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
User reviews zijn de beste uitvinding sinds gesneden brood.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor next gen gekheid.
Een console dat beter is dan al die master race pc’s.
Een console dat zich ook onderscheidt met diversiteit.
Het huismerk van cranky en ratch, the last of joel en nutsack boy.
Veel terraflops, ssd crazy super power. Een krachtigere console dan de psx.
Met een prachtige slanke lijntje en een te gekke afwerking met plastic.
De wait is over.
Feel the crazy powarr of the PlayStation 5.
Was gratis in ps+ ooit, mss heb je hem alquote:Op zondag 14 juni 2020 13:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van Ratchet and Clank gespeeld. Maar dat zeg er wel tof uitKoop die misschien wel
Die kneusjes die al reviews doenquote:Op zondag 14 juni 2020 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pagina op Bol.com voor de Sony PlayStation 5 is live.
https://www.bol.com/nl/p/(...)ole/9300000004162282
Bestellen via deze link he jonguns, Dan verdient Danny er centjes mee.
En toch, als je ze zo ziet, vind ik het een tof design. Gedurfd, maar tofquote:
Waarschijnlijk allemaal 12 jarige jochies die nu al bij pa en ma de kop gek lopen te zeuren.quote:
Die was destijds toch tegelijk met Bloodborne in de Plus?quote:Op zondag 14 juni 2020 21:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was gratis in ps+ ooit, mss heb je hem al
Mocht ik er zelf naast grijpen, en als de 2e batch nog maanden duurt, dan heb ik er wel interesse in.quote:Op zondag 14 juni 2020 18:33 schreef Jimbo het volgende:
Mocht ik weer een batch ps's kunnen kopen bij launch, is ervan van hier interesse in aanschaf ervan? Reken wel iets voor de moeite maar geen woekerprijzen
ja zou ook niet meer vragen, maar eerst eens kijken of ik een kleine batch kan regelen.quote:Op maandag 15 juni 2020 06:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mocht ik er zelf naast grijpen, en als de 2e batch nog maanden duurt, dan heb ik er wel interesse in.
Net zoals E-Dubble heb ik er dan wel maximaal 50 extra voor over.
Wat was er niet? Pre-orders zijn nog niet open hoor. Alleen wat in-store gameshops hebben pre-orders aangenomen.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:56 schreef Friday12 het volgende:
Ja gvd waarom was dit er niet na het event
Nu ben ik te laat
Ja zoals bol.. daar wil ik hemquote:Op maandag 15 juni 2020 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat was er niet? Pre-orders zijn nog niet open hoor. Alleen wat in-store gameshops hebben pre-orders aangenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |