Mja dacht ik, early/mid-december ofzo. Al zou een week voor Thanksgiving ook wel een logisch releasemoment zijn. Maar ja 't is wel weer goed mogelijk dat de verkrijgbaarheid weer karig is c.q. levertijden weer lang zijnquote:
Oh voor PS5 zelf bedoel je, ik dacht de next-gen patch van Cyberpunkquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mja dacht ik, early/mid-december ofzo. Al zou een week voor Thanksgiving ook wel een logisch releasemoment zijn. Maar ja 't is wel weer goed mogelijk dat de verkrijgbaarheid weer karig is c.q. levertijden weer lang zijn
quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:56 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Oh voor PS5 zelf bedoel je, ik dacht de next-gen patch van Cyberpunkdie komt pas in 2021 geloof ik
Waar is onze preview key eigenlijkquote:This week, journalists from all over the world are starting to independently play the game. We are eager to hear their opinions, as well as see your reactions when they publish their previews on the 25th of June
Blij dat ze de game op een fatsoenlijk console eerst kunnen spelen dan op Jaguarsquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:59 schreef 2dope het volgende:
Die tweet heeft al zestigduizend likes trouwens, in minder dan een uur [ afbeelding ]
Ze proberen het al sinds 2016 met de consoles.quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:30 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Een 4K HDR scherm wordt wel een vereiste zo.
Gamen is niet goedkoop zeg.
Nee, PS5 games op een externe disk moeten in principe eerst naar de interne SSD gekopieerd worden. PS4-spellen kunnen wel vanaf een externe disk gespeeld worden.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:08 schreef wolfrolf het volgende:
Gezien de ssd snelheid die ratchet & clank nodig gaan hebben om te werken zoals het eruit ziet, kan je ps5 games dus niet vanaf een tragere mechanische externe usb hdd spelen zeker
Natuurlijk. Voor anderhalf keer de normale prijsquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:02 schreef chibibo het volgende:
En het zou me niks verbazen als Sony zelf ook met een 'PS5 compatible' USB disk komt.
De speciale externe SSD’s gaan ook leuk worden.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Natuurlijk. Voor anderhalf keer de normale prijs
Helaas, alleen media die tienen gaan gevenquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Waar is onze preview key eigenlijk@:Pheno er stiekem mee vandoor gegaan?
Drunkmannedquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas, alleen media die tienen gaan geven
Volgende week toch? Iig komt die welquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:36 schreef DKUp het volgende:
De nieuwe COD is ook nog niet aangekondigd.
Vorige week werd er gezegd dat de aankondiging verder weg is dan mensen denken. Dan ga ik uit van juli of augustus. Modern Warfare 2019 doet het volgens mij nog heel goed. Een grote hit is dat weer na jaren meer negatieve reacties.quote:
Skate the Greatquote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:21 schreef Jimbo het volgende:
ook hier wil ik even de nadruk erop leggen dat er een nieuwe skate komt, en sowieso zal ie next gen worden dan
Of mobile
Oh, ik kan in de war zijn, deze hele zomer is zo'n Summer Game Mess in plaats van één event in een weekjequote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vorige week werd er gezegd dat de aankondiging verder weg is dan mensen denken. Dan ga ik uit van juli of augustus. Modern Warfare 2019 doet het volgens mij nog heel goed. Een grote hit is dat weer na jaren meer negatieve reacties.
Aankondigingen tot en met augustusquote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik kan in de war zijn, deze hele zomer is zo'n Summer Game Mess in plaats van één event in een weekje
Het is een clusterfuck. Normaal is het zo mooi als Microsoft en Sony tegenover elkaar staan op E3. Nu is het best saai zo'n nieuwe console war.quote:
"Maar het PS5 logo is het meest gelikte bericht op Insta, dus het werkt"quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:21 schreef Aurelius het volgende:
Het is marketing anno 2020. Aandacht van consoomers zo lang mogelijk proberen vast te houden en te rekken. Je krijgt fragmenten over de tijd verspreid. Bijvoorbeeld aankondingingsfimpjes voor teasers van trailers.
Vreselijk vermoeiend. En het werkt alleen maar averechts omdat iedereen het doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |