Jezusquote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
Een vriend van me zit op Howler, Tinder voor furry's...
Hij neemt het allemaal niet heel serieus, daarom kunnen we er wel om lachenquote:
Ja leven en laten leven zeg ik altijd maar sommige dingen zijn gewoon echt onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij neemt het allemaal niet heel serieus, daarom kunnen we er wel om lachen. Maar jeetje daar zitten een paar figuren op
. Bijzonder wereldje.
Genoeg vrouwen die daar juist oceaan op gaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:03 schreef Karzai het volgende:
maar geen rughaar ofzo, ook geen borsthaar
Lekker, ik ga zo aan een enorme pan aspergesoep beginnenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik maak vanavond een pan tomaten-groentesoep. Lekker met een stokbroodje
Ook lekkerquote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, ik ga zo aan een enorme pan aspergesoep beginnen
Ja het ging vandaag weer iets beter, gisteren was volgens haar als de ergste kater ooit en dan maal een miljoen volgens haar (ik weet niet waar ze dat praten in superlatieven van heeft) en ze kreeg mij aan het lachen trouwens.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Zusje nog een beetje kunnen steunen?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het ging vandaag weer iets beter, gisteren was volgens haar als de ergste kater ooit en dan maal een miljoen volgens haar (ik weet niet waar ze dat praten in superlatieven van heeft) en ze kreeg mij aan het lachen trouwens.
- Ja die oncoloog-radioloog krijgt het voor elkaar om een uur lang je aan te staren en dan geen twee woorden te zeggen en alleen maar schaaps te glimlachen.
- Awkward of niet?
- Ja moet ook steeds zeggen tegen hem zeggen dat het allemaal wel goed komt met hem.
-![]()
- Was langdurig aan het kotsen op een toilet en dan klopt hij exact om de minuut op de deur.
- Serieus, is die niet helemaal goed of zo dan?
- De Limburgse zustertjes vinden hem zo'n superlieve man en lopen weg met hem.
- Limburgers.
- Ja
Ja we hebben niet meer dan een een seconde nodig om elkaars gedachten te raden en we hebben dezelfde zwartgallige humor.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zusje lijkt wel op jou he?
Fijn dat ze zich weer een beetje heeft herpakt. Mijn moeder ging vaak kopje onder in haar eigen ellende en dat helpt niet als je een zware strijd te strijden hebt.
Vind het wel superzielig voor haar, zag en voelde zelf de eerste tranen al wel opwellen toen ze het over een jongen van 25 met een terminale hersentumor had die ze daar ontmoet had, dan is het wel even slikken en brok in de keel maar goed dan maakt ze weer een grapje over dat ze zelf voortaan haar speeksel uit een flesje moet halen om de brokken in haar keel door te kunnen slikken en dan is het wel weer goed.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zusje lijkt wel op jou he?
Fijn dat ze zich weer een beetje heeft herpakt. Mijn moeder ging vaak kopje onder in haar eigen ellende en dat helpt niet als je een zware strijd te strijden hebt.
Druk overal al wel weer hè?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:58 schreef mschol het volgende:
wil je even schoenen kopen en andere kleding, troteer je dus al de drukte in de stad, hebben ze het toch niet liggen in de winkel...
zo alles alsnog online bestellen
druk is een beetje relatief: voor een dag als dit is het niet druk tov dag voor corona..quote:
"het nieuwe druk"quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
druk is een beetje relatief: voor een dag als dit is het niet druk tov dag voor corona..
tov dag 'tijdens' corona is het druk
Pfff, ja, ziekenhuizen zijn wat dat betreft niet de meest opbeurende plekken. Ook veel ellende gezien in die drie maanden dat ik mijn moeder bezocht op de oncologieafdelingquote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het wel superzielig voor haar, zag en voelde zelf de eerste tranen al wel opwellen toen ze het over een jongen van 25 met een terminale hersentumor had die ze daar ontmoet had, dan is het wel even slikken en brok in de keel maar goed dan maakt ze weer een grapje over dat ze zelf voortaan haar speeksel uit een flesje moet halen om de brokken in haar keel door te kunnen slikken en dan is het wel weer goed.
Ja bijzonder sfeertje in ziekenhuizen, raar dat je daar anders tegenaan kijkt als je zelf een witte jas aan hebt.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pfff, ja, ziekenhuizen zijn wat dat betreft niet de meest opbeurende plekken. Ook veel ellende gezien in die drie maanden dat ik mijn moeder bezocht op de oncologieafdeling![]()
Wat geweldig dat jullie samen kunnen lachen![]()
Ik hoop er nooit achter te komen hoe ik zelf zou zijn in zo’n situatie. Ik denk en hoop niet zo sombermans als mijn moeder. Ik hou ook wel van lachen en dingen wegrelativeren
Moet dan ook altijd wel denken aan Saddleworth Moor en dat geeft een nare bijsmaak maar dat is eigenlijk onzin.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Tikje jaloers op een oude vriend van me die nu rondwandelt in het Peak District.
Waarom moet je daar aan denken?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet dan ook altijd wel denken aan Saddleworth Moor en dat geeft een nare bijsmaak maar dat is eigenlijk onzin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Moors_murdersquote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom moet je daar aan denken?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Moors_murders
Hadden mijn ouders het vaak over omdat die gast uit Glasgow kwam, konden ze ook niet begrijpen en rijmen met hun ervaringen met Glaswegians.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat een gruwelijke zaak. Hm, gelukkig is dat niet het mooiste deel van het Peak District
is die ook bewapend?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, Ik stuur net mijn budamustfuckkwiwi drone een beetje bij.
Jazeker, schiet zelfs giftige hongerige cobra's af, zeg maar als ik op 't knopje moet drukken?quote:
Nou als je de target goed in beeld hebt roep ik SHOTS FIREDquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, schiet zelfs giftige hongerige cobra's af, zeg maar als ik op 't knopje moet drukken?
Ok leukquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou als je de target goed in beeld hebt roep ik SHOTS FIRED
Ja dat moeten we niet hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok leuk![]()
Even goed mikken voordat ik Buda juist ongelukkig maak en onze dorparchitect een giftige hongerige cobra om haar nek schiet.
Als jij haar nu naar buiten lokt met iets dan blaas ik dat hele restaurant wel op met een raket?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kunnen we beter wachten totdat kwiwi even naar het toilet is ofzo..
k ben niet echt in de buurtquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij haar nu naar buiten lokt met iets dan blaas ik dat hele restaurant wel op met een raket?
Hij is nog niet zo lang geleden gestorven toch?quote:
Klopt. Toevallig laatst eens het een en ander over hem gelezen, best een tragisch levenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is nog niet zo lang geleden gestorven toch?
Tragisch leven ja?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt. Toevallig laatst eens het een en ander over hem gelezen, best een tragisch leven. Wonderful Life heeft hij in een naar jaar geschreven en is eigenlijk zijn enige echte succes geworden en toen stierf hij in 2016 vanwege een auto-ongeval.
Ik weet niet meer waar het artikel van was, misschien beschreven ze het gewoon wat zwart (haha, got him?)quote:
ja wacht nu op de burenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat je aan de borrel ging enzo?
Ik zag voorheen nooit kleur en dat wil ik stiekem graag zo houden, ik ga op zoek naar Colin Vearncombe zijn verhaal.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar het artikel van was, misschien beschreven ze het gewoon wat zwart (haha, got him?). Maar ze brachten het een beetje alsof hij nogal een gefaalde artiest was, terwijl iedereen hem dus kent van dit prachtige nummer
. En dan ook nog een jonge dood.
Ben je bekogeld met rot fruit?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een wijkje afVoel me wel een beetje bekeken hoor soms. Loop je in zo'n woonwijk, best dure huizen allemaal, een doodlopend steegje in. Niemand kent je en iedereen weet dat je er niks te zoeken hebt
Beetje herkenbaar ditquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een wijkje afVoel me wel een beetje bekeken hoor soms. Loop je in zo'n woonwijk, best dure huizen allemaal, een doodlopend steegje in. Niemand kent je en iedereen weet dat je er niks te zoeken hebt
wat voor gure dingen doe jij allemaal daarzo...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en foto's makenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beetje herkenbaar dit. Wij mochten onze woning niet bezichtigen en omdat we niet volledig blind een contract wilden tekenen gingen we af en toe dus even kijken hoe de bouw verliep. De mensen die dit zagen keken ons telkens echt kapot joh. Meerdere keren vertrokken omdat ik het echt niet aan kon
.
Huh maar het is toch heel normaal om naar de bouw te gaan kijken voor mensen die er gaan wonen? Daar zou ik echt schijt aan hebben. Je had daar serieus wat te zoeken wat in het geval van Fles niet opgaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beetje herkenbaar dit. Wij mochten onze woning niet bezichtigen en omdat we niet volledig blind een contract wilden tekenen gingen we af en toe dus even kijken hoe de bouw verliep. De mensen die dit zagen keken ons telkens echt kapot joh. Meerdere keren vertrokken omdat ik het echt niet aan kon
.
Keer een huis gekocht in een bosrijke omgeving, was echt de hemel daar, hadden we bezichtiging gehad en ik alles afkraken en uitermate dedain doen "ja graag of niet maar dan zul je wel met de prijs moeten zakken voor je kuthuis" kwamen we ze een half uur later tegen met wandelen en wij liepen zo ongeveer te dartelen van geluk om die omgeving en dat huisquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.
Straatjes afstrepen op de kaartquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor gure dingen doe jij allemaal daarzo...![]()
Kan er sowieso weinig over vinden.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag voorheen nooit kleur en dat wil ik stiekem graag zo houden, ik ga op zoek naar Colin Vearncombe zijn verhaal.
Ja las het inderdaad, de strekking is juist dat het leven zwaar kut is.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan er sowieso weinig over vinden.
Maar hij schreef het nummer sadistisch. Hij had op dat moment geen geld om eten te kopen.
Beetje jammer dat het een zwartgallig nummer is eigenlijk.
Ja en de laatste dagen (toen het af was) ook door de ramen van een gelijksoortig appartement op de begane grond kijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja en foto's makenOok verdacht natuurlijk
Maar ja als ik ergens een Vlaamse gaai zie zitten of zo, of een prachtig oud straatnaambordje, dan maak ik een foto
Bij een specifieke man kregen we de indruk dat hij telkens direct de politie belde. Dit is achteraf bevestigd door medebewoners die destijds hetzelfde hebben gedaan (ook zelf gaan kijken, niet de politie bellen haha). Er zijn nummerborden doorgegeven aan de politiequote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh maar het is toch heel normaal om naar de bouw te gaan kijken voor mensen die er gaan wonen? Daar zou ik echt schijt aan hebben. Je had daar serieus wat te zoeken wat in het geval van Fles niet opgaat.
ja dat is niet eens zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja las het inderdaad, de strekking is juist dat het leven zwaar kut is.
Wat doe jij hier?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straatjes afstrepen op de kaart![]()
Denk dat ik maar eens gewoon een papieren plattegrond ga gebruiken zodat ik wat te laten zien heb als ik er ooit op aangesproken word (wat tot op heden nog niet gebeurd is trouwens). Ik groet ook altijd iedereen vriendelijk. Meesten groeten dan wel terug
Een loser.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ja dat is niet eens zo.
Hij had in dat jaar meerdere auto-ongelukken gehad, gewoon een depriprutser dus.
Dat slaat inderdaad helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja en de laatste dagen (toen het af was) ook door de ramen van een gelijksoortig appartement op de begane grond kijken. Foto's maken ook zo'n ding ja
.
[..]
Bij een specifieke man kregen we de indruk dat hij telkens direct de politie belde. Dit is achteraf bevestigd door medebewoners die destijds hetzelfde hebben gedaan (ook zelf gaan kijken, niet de politie bellen haha). Er zijn nummerborden doorgegeven aan de politie. Echt enorm sneu als je weet dat er binnenkort 36 stellen/gezinnen in het gebouw tegenover/naast je gaan wonen. Maar goed, sommige mensen
![]()
.
Gelukkig denken mensen dat helemaal niet. Althans de overgrote meerderheid denkt dat niet. Een enkeling denkt dat wellicht wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is er misschien ook weer eentje voor 'vroeger was alles beter'. Mensen denken altijd meteen dat je een roofoverval of terroristische aanslag aan het plannen bent ofzo. Doet me denken aan die lompe oproep in zo'n neighbourhood watch Facebookgroep over een verdachte vrouw die gestopt moest worden. Bleek de vrouw ook in de groep te zitten en gewoon lekker Pokémon Go te spelen_!
Ja van een kant ben ik zo ook wel weer. Van de andere keer wil ik de mensen uit de buurt waar ik minstens een paar jaar ga wonen wel te vriend houdenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat slaat inderdaad helemaal nergens op.Maar ik was er echt niet voor weggegaan, doei, je mocht daar gewoon zijn. Misschien had ik zelf wel die man gevraagd wat zijn probleem was.
Ik heb een mooi knap erudiet hoofd, geld te over en het besef dat dure kleren de man maken en ik ben behept met een vriendelijke lieve uitstraling en sex appeal <------quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
-Ik wandel en bekijk alle buurten van Deventer zou toch wel voldoende moeten zijn, hoef je echt geen bewijs van te leveren toch.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een mooi knap erudiet hoofd, geld te over en het besef dat dure kleren de man maken en ik ben behept met een vriendelijke lieve uitstraling en sex appeal <------maar ik heb ooit eens een vriendin gehad en die zoop zich iedere avond helemaal naar de tering en ik deed wel eens mee en toen we een keer dwaas door de supermarkt liepen volgde een bewaker mij, heb hem aangesproken daarop met mijn kegel gvd
Ze komt geen bordje aspergesoep eten?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoor niets meer van amoureuze advocate
Die is eigenlijk voor ziek zusje en demente ouders morgen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze komt geen bordje aspergesoep eten?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is eigenlijk voor ziek zusje en demente ouders morgen.
Lekker even weggedommeld op het balkon iddquote:
Je hebt een date?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoor niets meer van amoureuze advocate
Heb je ook een tuintjeh?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker even weggedommeld op het balkon idd
Hij heeft gefapt voor de webcam omdat ze lieve dingen zei.quote:
Hoe weet jij dat? Een van de spectators geweest?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft gefapt voor de webcam omdat ze lieve dingen zei.
Dit kloptquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft gefapt voor de webcam omdat ze lieve dingen zei.
Oh ja dat is echt de enige mogelijkheid waarop ik dit zou kunnen weten je hebt volkomen gelijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:41 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Een van de spectators geweest?
Nergens gezegd dat het echt de enige mogelijkheid is.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja dat is echt de enige mogelijkheid waarop ik dit zou kunnen weten je hebt volkomen gelijk.
Die heb je van mijquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar iets trekt mij wel bij deze band.
Muziekaal is het maar matig, of was je dat nog niet opgevallen?quote:
Ik zet nu het geluid aan.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Muziekaal is het maar matig, of was je dat nog niet opgevallen?
Volgens mij zijn ze alleen de laatste jaren wat forser geworden en 1 dame kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Het zijn niet de mooiste vrouwen ter wereld maar toch zit er voor een leven lang prettige zaadlozing in![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze alleen de laatste jaren wat forser geworden en 1 dame kwijtgeraakt
Doet ze beter dan @bitterbalquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Die houdt het nogal uit inderdaad
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Er staan nou 2 gastenmet een fles lachgas te klooien aan de overkant. Eentje werkt ballon na ballon weg en is al behoorlijk van de wereld, die andere lijkt niet heel goed te weten hoe die fles werkt
Walgelijke hypequote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Er staan nou 2 gastenmet een fles lachgas te klooien aan de overkant. Eentje werkt ballon na ballon weg en is al behoorlijk van de wereld, die andere lijkt niet heel goed te weten hoe die fles werkt
Staat er niet ergens in de wet dat het alleen gebruikt mag worden waarvoor het gemaakt is ofzo?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Walgelijke hype. Ik doe zelf wel eens drugs maar die lachgaszooi is echt iets om ver vandaan te blijven, daar kunnen je hersenen nooit meer van herstellen
. Zo zonde dat veel kinderen het doen en het ook zo populair is met uitgaan en in studentenhuizen. Maar ja, het kan niet verboden worden.
Dat weet ik niet, zou wel kunnen inderdaad. Maar dat is vet lastig om te controlerenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat er niet ergens in de wet dat het alleen gebruikt mag worden waarvoor het gemaakt is ofzo?
Gezellig! Was je vakantie leuk, Whis?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weer thuis (al even). Zo ff uit eten ter afsluiting vd vakantie
Ik schat Rutte wel zo in dat hij hem aanhoort, paar keer knikt en hem daarna wat koekjes geeft zodat hij tevreden in zijn ledikantje koekjes gaat eten en daarna gaat slapen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:01 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)avernijverleden.html
Diepe zucht
Het is een beetje een doorlopende voorstelling jaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:43 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Door jouw balkon is wel stukken meer te zien dan alleen een pomp.
Hou je de prijzen ook bij?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een beetje een doorlopende voorstelling ja
Ik vind dat van mensen die inktvip eten.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:12 schreef Molo het volgende:
Lachgas is echt drugs voor de grootste losers des levens
Ja? Waarom is dat?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat van mensen die inktvip eten.
Ik vond octopus in elk geval niet echt lekker. Zo raar tentakel op je bordquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat van mensen die inktvip eten.
Mijn zeer volwassen buren gebruiken het wel eens als ze een feestje hebben. Zoals gisteravond. De huizen zijn hier zo gehorig dat ik het ze echt in de ballon kan horen doen. Duurde een tijdje tot ik had uitgevonden wat het geluid was, eerst dacht ik steeds dat ik de dop van de colafles niet goed dicht had. Niet mijn ding maar ze hebben dan wel altijd de grootste lolquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Walgelijke hype. Ik doe zelf wel eens drugs maar die lachgaszooi is echt iets om ver vandaan te blijven, daar kunnen je hersenen nooit meer van herstellen
. Zo zonde dat veel kinderen het doen en het ook zo populair is met uitgaan en in studentenhuizen. Maar ja, het kan niet verboden worden.
En dan in je mond ook nogquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond octopus in elk geval niet echt lekker. Zo raar tentakel op je bord
En dan daarna janken dat je neurologisch letsel hebt en je hele lijf gewoon naar de tering isquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn zeer volwassen buren gebruiken het wel eens als ze een feestje hebben. Zoals gisteravond. De huizen zijn hier zo gehorig dat ik het ze echt in de ballon kan horen doen. Duurde een tijdje tot ik had uitgevonden wat het geluid was, eerst dacht ik steeds dat ik de dop van de colafles niet goed dicht had. Niet mijn ding maar ze hebben dan wel altijd de grootste lol
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was ook geen feestje. Close encounter of the disgusting kind.
Van de peut? ja. Onregelmatig maar goed.quote:
Moeilijk omdat ik liever geen alien knaag?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Moeilijke vent![]()
Doe je wel aan orale seks?
Ja is wel risicovol he? Naja ze zijn oud (wijs laten we even buiten beschouwing) genoeg om het voor henzelf te bepalen denk ik.. Ze doen het gelukkig maar af en toe en alleen binnenhuis. Want het zou me ook niet verbazen als er opeens zo'n gasfles op de stoep zou staan.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan daarna janken dat je neurologisch letsel hebt en je hele lijf gewoon naar de tering is![]()
Hoop altijd dat zulke mensen gewoon een dodelijk ongeval krijgen uiteindelijk ofzo, ipv de rest van hun leven het zorgstelsel lekker uitzuigen met hun zelf veroorzaakte hulpbehoevendheid
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van de peut? ja. Onregelmatig maar goed.
[ afbeelding ]
Zijn veel voedselbronnen die er raar uit zien toch? Lekker avontuurlijk johquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeilijk omdat ik liever geen alien knaag?
Nee, op dit moment niet.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn zeer volwassen buren gebruiken het wel eens als ze een feestje hebben. Zoals gisteravond. De huizen zijn hier zo gehorig dat ik het ze echt in de ballon kan horen doen. Duurde een tijdje tot ik had uitgevonden wat het geluid was, eerst dacht ik steeds dat ik de dop van de colafles niet goed dicht had. Niet mijn ding maar ze hebben dan wel altijd de grootste lol
Ampullen?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Hier zie ik ook regelmatig van die buisjes/cartridge/hoe noem je die dingen liggen.
Ja, maar ik vond het dus niet lekker.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn veel voedselbronnen die er raar uit zien toch? Lekker avontuurlijk joh
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die zuignappen tegen je huig.
Je kunt het toch als verdoving gebruiken bij de tandarts?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Wel enorm gehorig dan zeg.
En tsja, ieder moet het zelf weten, als ze zich maar goed hebben ingelezen. Maar dat betwijfel ik altijd bij lachgas, want het is zo schadelijk. Geen enkele drug is goed voor je, maar er zijn zo veel minder schadelijke en soms zelfs natuurlijke alternatieven die je waarschijnlijk een even leuke of misschien nog wel leukere avond kunnen geven. Ik ben best bang voor een toekomstig probleem betreffende de gevolgen van lachgas, de langetermijngevolgen zijn op dit moment namelijk nog niet bekend, maar de prognose is niet goed
.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schat Rutte wel zo in dat hij hem aanhoort, paar keer knikt en hem daarna wat koekjes geeft zodat hij tevreden in zijn ledikantje koekjes gaat eten en daarna gaat slapen.
Yepquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja is wel risicovol he? Naja ze zijn oud (wijs laten we even buiten beschouwing) genoeg om het voor henzelf te bepalen denk ik.. Ze doen het gelukkig maar af en toe en alleen binnenhuis. Want het zou me ook niet verbazen als er opeens zo'n gasfles op de stoep zou staan.
Er stikken toch weleens van die Japanners die een levende octopus om een stokje frotten en in z'n geheel in hun keel duwen.quote:
Ik ben eigenlijk wel blij dat jij er zo veel vanaf weetquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Wel enorm gehorig dan zeg.
En tsja, ieder moet het zelf weten, als ze zich maar goed hebben ingelezen. Maar dat betwijfel ik altijd bij lachgas, want het is zo schadelijk. Geen enkele drug is goed voor je, maar er zijn zo veel minder schadelijke en soms zelfs natuurlijke alternatieven die je waarschijnlijk een even leuke of misschien nog wel leukere avond kunnen geven. Ik ben best bang voor een toekomstig probleem betreffende de gevolgen van lachgas, de langetermijngevolgen zijn op dit moment namelijk nog niet bekend, maar de prognose is niet goed
.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er stikken toch weleens van die Japanners die een levende octopus om een stokje frotten en in z'n geheel in hun keel duwen.
Er zijn er ook die ze in hun kut stoppen...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er stikken toch weleens van die Japanners die een levende octopus om een stokje frotten en in z'n geheel in hun keel duwen.
Yepquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo is dat onzin? Veel gemeentes hebben een verbod erop, op het gebruik in openbare ruimtequote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij dat jij er zo veel vanaf weetIk zat al te denken van jah moet ik dan de pielietsie bellen of zo? Maar dat is dus onzin. Okee.
Gegrild of levend?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zijn er ook die ze in hun kut stoppen...
Die Aziaten sporen sowieso niet met hun eetgewoontenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh nou ja ik begreep dat het niet te verbieden was. En overlast veroorzaken deden ze ook niet. Dusjahquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo is dat onzin? Veel gemeentes hebben een verbod erop, op het gebruik in openbare ruimte
Waarom zou je dan de politie willen bellen?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja ik begreep dat het niet te verbieden was. En overlast veroorzaken deden ze ook niet. Dusjah
Ben er een beetje klaar mee.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die Aziaten sporen sowieso niet met hun eetgewoonten
Zó veel weet ik er nou ook weer niet vanaf hoor, maar toen lachgas normaal werd onder leeftijdsgenoten en het mij ook wel eens werd aangeboden ben ik me toch eens gaan inlezen. Ik ben best wel een pussy als het op drugs aankomtquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij dat jij er zo veel vanaf weetIk zat al te denken van jah moet ik dan de pielietsie bellen of zo? Maar dat is dus onzin. Okee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Hoe oud is hoertjequote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
Het hoertje van de buurt heeft een vrij luidruchtig feestje want papa en mama zijn niet thuis.... En draait na net allerlei rap-drama's, nu De Toreador
![]()
Man man man
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:33 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
In b4 picsquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
Het hoertje van de buurt heeft een vrij luidruchtig feestje want papa en mama zijn niet thuis.... En draait na net allerlei rap-drama's, nu De Toreador
![]()
Man man man
Disturbing, maar daarnaast ook best een gekke maaltijd. Alleen maar vlees met bonen in tomatensausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Volgende generatie dan wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen zijn helemaal niet zo leuk hè, zullen we met zijn allen maar uitsterven?
Geklikt. Snel weggeklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Corona doet z'n best nog niet genoegquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen zijn helemaal niet zo leuk hè, zullen we met zijn allen maar uitsterven?
Faces of deathSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
18 geworden en vrij laag begaafd. Kan zo achter de ramen, op een goedkope locatiequote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe oud is hoertje? Ik wil even m'n beeldvorming compleet maken.
Oh noquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
18 geworden en vrij laag begaafd. Kan zo achter de ramen, op een goedkope locatie
Alvast uit hun lijden verlossen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gooien we de kinderen van nu alvast in het zoutzuur voordat het monsters worden.
Dat ze nog niet met kind geschopt is door ene D'Shailin-Dieudonner is me nog een meevaller hoorquote:
Vriendin van mij heeft een zwakbegaafde dochter van 13 en die zit ieder weekend met een taser en een geweer klaar om Marokkanen bij de instelling weg te houden, gaat haar niet lukken want ze heeft al borstenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
18 geworden en vrij laag begaafd. Kan zo achter de ramen, op een goedkope locatie
Ja zo'n meisje is dit ookquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft een zwakbegaafde dochter van 13 en die zit ieder weekend met een taser en een geweer klaar om Marokkanen bij de instelling weg te houden, gaat haar niet lukken want ze heeft al borsten
Hier heeft jeugd het ook ietsjes aanzienlijk makkelijker in hun leverquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
Overigens moeten we ergens misschien opgelucht zijn dat drugsproblemen onder de jeugd hier vooral GHB maar veel meer voorkomend lachgas betreffen en niet dingen als Flakka, meth en Krokodil zoals in de VS en Rusland.
Ik vertrouw volledig op uw opvoeding van uw dochterquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zo'n meisje is dit ook
Echt hoor, ik hoop dat mijn dochter ietsjes wijzer blijft dan dit geval
Ze kunnen aardig zuipen anders.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier heeft jeugd het ook ietsjes aanzienlijk makkelijker in hun lever
Die bepaalt nu al zelf wat er met haar zelf, haar ouders en ongeveer de hele buurt gebeurt dus ik heb goeie hoopquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vertrouw volledig op uw opvoeding van uw dochter
Maar dat heeft toch niet zo veel te maken met het moeilijk hebben in het leven?quote:
Luxedrugquote:
Ik las leverquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niet zo veel te maken met het moeilijk hebben in het leven?
En dan denk je dat wij weten wat dat is?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:40 schreef RockNijntje het volgende: Flakka en Krokodil zoals in de VS en Rusland
.
Gratis tip relatietip van de dorpspsycholoog, nooit meer uitvallen tegen je vriendje over een open raam tijdens onweer anders ziet hij binnen een paar maanden je preutje als dat van zijn oma, zo zijn mannen en zo werkt het.nu eenmaal.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een beetje een doorlopende voorstelling ja
Al die harddrugs zijn niks beter.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:12 schreef Molo het volgende:
Lachgas is echt drugs voor de grootste losers des levens
Hip past wel bij jou jaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja
Ook nog nieuwe bewoners van dat hoekpand gesproken. Het is helemaal hip aan het worden
Ben niet tegen hem uitgevallen, het is gelukkig een gezonde relatie waarin dingen besproken kunnen worden. Ik heb gisteren ook nog gevraagd of hij het erg vindt dat ik hem af en toe wat dingen leer over op jezelf wonen, aangezien dit voor hem nieuw en overweldigend is. Hij vindt het vervelend als er iets misgaat maar hij vindt het fijn als ik hem dan help, zegt hij.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis tip relatietip van de dorpspsycholoog, nooit meer uitvallen tegen je vriendje over een open raam tijdens onweer anders ziet hij binnen een paar maanden je preutje als dat van zijn oma, zo zijn mannen en zo werkt het.nu eenmaal.
Pittig ding ben je toch ookquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben niet tegen hem uitgevallen, het is gelukkig een gezonde relatie waarin dingen besproken kunnen worden. Ik heb gisteren ook nog gevraagd of hij het erg vindt dat ik hem af en toe wat dingen leer over op jezelf wonen, aangezien dit voor hem nieuw en overweldigend is. Hij vindt het vervelend als er iets misgaat maar hij vindt het fijn als ik hem dan help, zegt hij.
Seks is vies dus dat van die preut is prima.
Zeker, thanks!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig! Was je vakantie leuk, Whis?
Nou ja, ik durf hier geen plaatjes te postenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan denk je dat wij weten wat dat is?
Zolang dat zonder het bijbehorende kapsel is vind ik het primaquote:
Jaartje of 15 nog proberen uit te stellen ja, willen jullie baby's?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zolang dat zonder het bijbehorende kapsel is vind ik het prima.
Interessant welquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, ik durf hier geen plaatjes te posten. Laten we zeggen dat mensen van Flakka ultrasterke zombies worden die mensen aanvallen en soms zelfs opeten en met een stuk of vijf man overmeesterd moeten worden doordat ze er zo sterk van worden. Krokodil maakt relatief snel je hele lichaam kapot, kun je binnen een paar weken of maanden (weet ik zo snel eventjes niet) je botjes zien
.
Ik vertel het nu een beetje grappend, maar het is eigenlijk heel erg zielig en triest. Die mensen zijn zo arm dat ze naar dit soort middelen grijpen en dit eindigt meestal in de dood.
Baby's zijn welkom als we klaar zijn met feesten, de wereld gezien hebben en geld hebben. Hopelijk ben ik tegen die tijd nog vruchtbaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaartje of 15 nog proberen uit te stellen ja, willen jullie baby's?
Daarom heb je nog minimaal 15 jaarquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Baby's zijn welkom als we klaar zijn met feesten, de wereld gezien hebben en geld hebben. Hopelijk ben ik tegen die tijd nog vruchtbaar.
Tegen die tijd doet vruchtbaarheid er niet meer toequote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Baby's zijn welkom als we klaar zijn met feesten, de wereld gezien hebben en geld hebben. Hopelijk ben ik tegen die tijd nog vruchtbaar.
Goed afvalmiddel wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, ik durf hier geen plaatjes te posten. Laten we zeggen dat mensen van Flakka ultrasterke zombies worden die mensen aanvallen en soms zelfs opeten en met een stuk of vijf man overmeesterd moeten worden doordat ze er zo sterk van worden. Krokodil maakt relatief snel je hele lichaam kapot, kun je binnen een paar weken of maanden (weet ik zo snel eventjes niet) je botjes zien
.
Ik vertel het nu een beetje grappend, maar het is eigenlijk heel erg zielig en triest. Die mensen zijn zo arm dat ze naar dit soort middelen grijpen en dit eindigt meestal in de dood.
Ik speel gitaar met m'n aderen en pezen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje verdacht dat je dat allemaal weet.
nopesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik stel me bitterbal wel eens zo voor maar dat zal wel niet![]()
Nou..........hoe lang is het geleden dat je je Zweedse simpie in bed hebt gehad?quote:
Maar hij woonde toch al een tijdje in zijn uppie in jouw kamer toen jij aan het reizen was? Vind het wel echt serieus een goede tip van US, niet vanwege het geen seks idee maar wel iets waar je echt op moet letten. Toen ik vanochtend las hoe je hem op dat open raam "aansprak"herkende ik die toon van hoe ik de kinderen van mijn werk dingen denk bij te brengen. En uiteraard zegt hij dat hij het fijn vindt, maar dat kan wel op een gegeven moment opeens heel erg tegen gaan staan. Daarnaast moet je er voor waken dat de relatie gelijkwaardig blijft en dat is met hem dingen leren best tricky.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben niet tegen hem uitgevallen, het is gelukkig een gezonde relatie waarin dingen besproken kunnen worden. Ik heb gisteren ook nog gevraagd of hij het erg vindt dat ik hem af en toe wat dingen leer over op jezelf wonen, aangezien dit voor hem nieuw en overweldigend is. Hij vindt het vervelend als er iets misgaat maar hij vindt het fijn als ik hem dan help, zegt hij.
Seks is vies dus dat van die preut is prima.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar hij woonde toch al een tijdje in zijn uppie in jouw kamer toen jij aan het reizen was? Vind het wel echt serieus een goede tip van US, niet vanwege het geen seks idee maar wel iets waar je echt op moet letten. Toen ik vanochtend las hoe je hem op dat open raam "aansprak"herkende ik die toon van hoe ik de kinderen van mijn werk dingen denk bij te brengen. En uiteraard zegt hij dat hij het fijn vindt, maar dat kan wel op een gegeven moment opeens heel erg tegen gaan staan. Daarnaast moet je er voor waken dat de relatie gelijkwaardig blijft en dat is met hem dingen leren best tricky.
Hij wordt het dus of op den duur helemaal zat of hij gaat er aan wennen en vindt het dan wel lekker makkelijk dat jij degene bent die nadenkt.
Ga er verder ook niet meer over hebben want ik hoef jou ook niet op te voeden maar wel echt iets om in je achterhoofd te houden.
Bij mannen is het vaak zo dat ze het pas gaan vertellen als het een enorm probleem voor ze iss geworden.....quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
Toon is wel lastig op het internet. Geloof me, ik ken m'n eigen vriend, we weten hoe communicatie werkt tussen ons op dit gebied, het is okay, hij vertelt het me als het dat niet is.
Overigens zou ik het nog 40 jaar aan moeten horen als z'n computer gestolen wordt dus uhm...
Je weet nog niets want je kent elkaar nog geen 75 jaar, stop eens met dat ik weet alles.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
Toon is wel lastig op het internet. Geloof me, ik ken m'n eigen vriend, we weten hoe communicatie werkt tussen ons op dit gebied, het is okay, hij vertelt het me als het dat niet is.
Overigens zou ik het nog 40 jaar aan moeten horen als z'n computer gestolen wordt dus uhm...
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij mannen is het vaak zo dat ze het pas gaan vertellen als het een enorm probleem voor ze iss geworden.....
Ik weet niet alles, maar ik weet wel dingen die besproken zijn en dit is er toevallig eentje van omdat ik dezelfde zorgen had als jullie.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet nog niets want je kent elkaar nog geen 75 jaar, stop eens met dat ik weet alles.
Naja als het voor jou werkt. Maar probeer gewoon een klein beetje aan te nemen wat ik zeg. En nee ik ben absoluut geen relatie expert maar weet wel redelijk wat van mensen. Doe er gewoon je voordeel mee deze tips joh.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Daarom ben ik ook blij eindelijk eens wat anders te hebben. Mijn vriend is haast meer een vrouw dan ik op het gebied van communicatie en emoties. We lachen er wel eens om, maar stiekem is het ideaal
.
Ik heb echt wel genoeg relatie-ervaring om te weten hoe dit kleine specifieke dingetje waar het nu over gaat werkt en wat je daarin wel en niet moet doenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja als het voor jou werkt. Maar probeer gewoon een klein beetje aan te nemen wat ik zeg. En nee ik ben absoluut geen relatie expert maar weet wel redelijk wat van mensen. Doe er gewoon je voordeel mee deze tips joh.
Okay ik zal minder kritisch op je reageren. Maar je moet er ook bewust van zijn dat jij hier zelf alles neer plemt en dat mensen er dan iets van mogen en kunnen vinden. En dat dan soms ook niet is wat je graag wil horen. Verder even goede vrienden hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb echt wel genoeg relatie-ervaring om te weten hoe dit kleine specifieke dingetje waar het nu over gaat werkt en wat je daarin wel en niet moet doen. Ik ken m'n eigen vriend echter wat beter dan jij, dus fijn dat het goed bedoeld is, maar je mag soms ook een klein beetje aannemen dat iemand weet wat hij of zij doet, zou prettig zijn
.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik stel me bitterbal wel eens zo voor maar dat zal wel niet![]()
Mooi, mooie zonsondergang vandaag he?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Heerlijk stuk gefietst door de polders van mijn eiland. En terug door de stad.
[ afbeelding ]
Prachtige foto weer. Waar is dit?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi, mooie zonsondergang vandaag he?
Dordrecht. Ik heb even gewacht tot er geen auto’s warenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:26 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Prachtige foto weer. Waar is dit?
Sinds Corona lijken veel straten I'm Legend.
Aan het einde van de straat wacht het vrouwelijke kruis van je dromen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het woord zwoel is op z’n plaats bij haar.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan het einde van de straat wacht het vrouwelijke kruis van je dromen.
Zo zou ik het noemen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja![]()
Op naar de herfst en de winter.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja![]()
Jij verheugt je toch aan het begin van de herfst ook al op de lente?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat je je nog al verheugt op herfst en winter. we zijn pas net begonnen
ja maar das andersquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij verheugt je toch aan het begin van de herfst ook al op de lente?
Lekker joh, strandwandelingen, dikke jassen, frisse kop waaien, open haard. berenkleedje, langzaam opwarmen, rode snoezelige wijn, naakte huidquote:
Ben ik de enige die zich verheugt?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja![]()
De herfst heeft zeker fijne kanten, dat ben ik je eens. Maar wekenlang grijs is niet mijn favoriete weertype.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker joh, strandwandelingen, dikke jassen, frisse kop waaien, open haard. berenkleedje, langzaam opwarmen, rode snoezelige wijn, naakte huid
Die is lekker met biljetjes aan het spelen johquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich verheugt?
BTW, waar is Flash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |