Jezusquote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
Een vriend van me zit op Howler, Tinder voor furry's...
Hij neemt het allemaal niet heel serieus, daarom kunnen we er wel om lachenquote:
Ja leven en laten leven zeg ik altijd maar sommige dingen zijn gewoon echt onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij neemt het allemaal niet heel serieus, daarom kunnen we er wel om lachen. Maar jeetje daar zitten een paar figuren op
. Bijzonder wereldje.
Genoeg vrouwen die daar juist oceaan op gaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:03 schreef Karzai het volgende:
maar geen rughaar ofzo, ook geen borsthaar
Lekker, ik ga zo aan een enorme pan aspergesoep beginnenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik maak vanavond een pan tomaten-groentesoep. Lekker met een stokbroodje
Ook lekkerquote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, ik ga zo aan een enorme pan aspergesoep beginnen
Ja het ging vandaag weer iets beter, gisteren was volgens haar als de ergste kater ooit en dan maal een miljoen volgens haar (ik weet niet waar ze dat praten in superlatieven van heeft) en ze kreeg mij aan het lachen trouwens.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Zusje nog een beetje kunnen steunen?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het ging vandaag weer iets beter, gisteren was volgens haar als de ergste kater ooit en dan maal een miljoen volgens haar (ik weet niet waar ze dat praten in superlatieven van heeft) en ze kreeg mij aan het lachen trouwens.
- Ja die oncoloog-radioloog krijgt het voor elkaar om een uur lang je aan te staren en dan geen twee woorden te zeggen en alleen maar schaaps te glimlachen.
- Awkward of niet?
- Ja moet ook steeds zeggen tegen hem zeggen dat het allemaal wel goed komt met hem.
-![]()
- Was langdurig aan het kotsen op een toilet en dan klopt hij exact om de minuut op de deur.
- Serieus, is die niet helemaal goed of zo dan?
- De Limburgse zustertjes vinden hem zo'n superlieve man en lopen weg met hem.
- Limburgers.
- Ja
Ja we hebben niet meer dan een een seconde nodig om elkaars gedachten te raden en we hebben dezelfde zwartgallige humor.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zusje lijkt wel op jou he?
Fijn dat ze zich weer een beetje heeft herpakt. Mijn moeder ging vaak kopje onder in haar eigen ellende en dat helpt niet als je een zware strijd te strijden hebt.
Vind het wel superzielig voor haar, zag en voelde zelf de eerste tranen al wel opwellen toen ze het over een jongen van 25 met een terminale hersentumor had die ze daar ontmoet had, dan is het wel even slikken en brok in de keel maar goed dan maakt ze weer een grapje over dat ze zelf voortaan haar speeksel uit een flesje moet halen om de brokken in haar keel door te kunnen slikken en dan is het wel weer goed.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zusje lijkt wel op jou he?
Fijn dat ze zich weer een beetje heeft herpakt. Mijn moeder ging vaak kopje onder in haar eigen ellende en dat helpt niet als je een zware strijd te strijden hebt.
Druk overal al wel weer hè?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:58 schreef mschol het volgende:
wil je even schoenen kopen en andere kleding, troteer je dus al de drukte in de stad, hebben ze het toch niet liggen in de winkel...
zo alles alsnog online bestellen
druk is een beetje relatief: voor een dag als dit is het niet druk tov dag voor corona..quote:
"het nieuwe druk"quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
druk is een beetje relatief: voor een dag als dit is het niet druk tov dag voor corona..
tov dag 'tijdens' corona is het druk
Pfff, ja, ziekenhuizen zijn wat dat betreft niet de meest opbeurende plekken. Ook veel ellende gezien in die drie maanden dat ik mijn moeder bezocht op de oncologieafdelingquote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het wel superzielig voor haar, zag en voelde zelf de eerste tranen al wel opwellen toen ze het over een jongen van 25 met een terminale hersentumor had die ze daar ontmoet had, dan is het wel even slikken en brok in de keel maar goed dan maakt ze weer een grapje over dat ze zelf voortaan haar speeksel uit een flesje moet halen om de brokken in haar keel door te kunnen slikken en dan is het wel weer goed.
Ja bijzonder sfeertje in ziekenhuizen, raar dat je daar anders tegenaan kijkt als je zelf een witte jas aan hebt.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pfff, ja, ziekenhuizen zijn wat dat betreft niet de meest opbeurende plekken. Ook veel ellende gezien in die drie maanden dat ik mijn moeder bezocht op de oncologieafdeling![]()
Wat geweldig dat jullie samen kunnen lachen![]()
Ik hoop er nooit achter te komen hoe ik zelf zou zijn in zo’n situatie. Ik denk en hoop niet zo sombermans als mijn moeder. Ik hou ook wel van lachen en dingen wegrelativeren
Moet dan ook altijd wel denken aan Saddleworth Moor en dat geeft een nare bijsmaak maar dat is eigenlijk onzin.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Tikje jaloers op een oude vriend van me die nu rondwandelt in het Peak District.
Waarom moet je daar aan denken?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet dan ook altijd wel denken aan Saddleworth Moor en dat geeft een nare bijsmaak maar dat is eigenlijk onzin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Moors_murdersquote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom moet je daar aan denken?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Moors_murders
Hadden mijn ouders het vaak over omdat die gast uit Glasgow kwam, konden ze ook niet begrijpen en rijmen met hun ervaringen met Glaswegians.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat een gruwelijke zaak. Hm, gelukkig is dat niet het mooiste deel van het Peak District
is die ook bewapend?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, Ik stuur net mijn budamustfuckkwiwi drone een beetje bij.
Jazeker, schiet zelfs giftige hongerige cobra's af, zeg maar als ik op 't knopje moet drukken?quote:
Nou als je de target goed in beeld hebt roep ik SHOTS FIREDquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, schiet zelfs giftige hongerige cobra's af, zeg maar als ik op 't knopje moet drukken?
Ok leukquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou als je de target goed in beeld hebt roep ik SHOTS FIRED
Ja dat moeten we niet hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok leuk![]()
Even goed mikken voordat ik Buda juist ongelukkig maak en onze dorparchitect een giftige hongerige cobra om haar nek schiet.
Als jij haar nu naar buiten lokt met iets dan blaas ik dat hele restaurant wel op met een raket?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kunnen we beter wachten totdat kwiwi even naar het toilet is ofzo..
k ben niet echt in de buurtquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij haar nu naar buiten lokt met iets dan blaas ik dat hele restaurant wel op met een raket?
Hij is nog niet zo lang geleden gestorven toch?quote:
Klopt. Toevallig laatst eens het een en ander over hem gelezen, best een tragisch levenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is nog niet zo lang geleden gestorven toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |