Jezusquote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
Een vriend van me zit op Howler, Tinder voor furry's...
Hij neemt het allemaal niet heel serieus, daarom kunnen we er wel om lachenquote:
Ja leven en laten leven zeg ik altijd maar sommige dingen zijn gewoon echt onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij neemt het allemaal niet heel serieus, daarom kunnen we er wel om lachen. Maar jeetje daar zitten een paar figuren op
. Bijzonder wereldje.
Genoeg vrouwen die daar juist oceaan op gaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:03 schreef Karzai het volgende:
maar geen rughaar ofzo, ook geen borsthaar
Lekker, ik ga zo aan een enorme pan aspergesoep beginnenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik maak vanavond een pan tomaten-groentesoep. Lekker met een stokbroodje
Ook lekkerquote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, ik ga zo aan een enorme pan aspergesoep beginnen
Ja het ging vandaag weer iets beter, gisteren was volgens haar als de ergste kater ooit en dan maal een miljoen volgens haar (ik weet niet waar ze dat praten in superlatieven van heeft) en ze kreeg mij aan het lachen trouwens.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Zusje nog een beetje kunnen steunen?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het ging vandaag weer iets beter, gisteren was volgens haar als de ergste kater ooit en dan maal een miljoen volgens haar (ik weet niet waar ze dat praten in superlatieven van heeft) en ze kreeg mij aan het lachen trouwens.
- Ja die oncoloog-radioloog krijgt het voor elkaar om een uur lang je aan te staren en dan geen twee woorden te zeggen en alleen maar schaaps te glimlachen.
- Awkward of niet?
- Ja moet ook steeds zeggen tegen hem zeggen dat het allemaal wel goed komt met hem.
-![]()
- Was langdurig aan het kotsen op een toilet en dan klopt hij exact om de minuut op de deur.
- Serieus, is die niet helemaal goed of zo dan?
- De Limburgse zustertjes vinden hem zo'n superlieve man en lopen weg met hem.
- Limburgers.
- Ja
Ja we hebben niet meer dan een een seconde nodig om elkaars gedachten te raden en we hebben dezelfde zwartgallige humor.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zusje lijkt wel op jou he?
Fijn dat ze zich weer een beetje heeft herpakt. Mijn moeder ging vaak kopje onder in haar eigen ellende en dat helpt niet als je een zware strijd te strijden hebt.
Vind het wel superzielig voor haar, zag en voelde zelf de eerste tranen al wel opwellen toen ze het over een jongen van 25 met een terminale hersentumor had die ze daar ontmoet had, dan is het wel even slikken en brok in de keel maar goed dan maakt ze weer een grapje over dat ze zelf voortaan haar speeksel uit een flesje moet halen om de brokken in haar keel door te kunnen slikken en dan is het wel weer goed.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zusje lijkt wel op jou he?
Fijn dat ze zich weer een beetje heeft herpakt. Mijn moeder ging vaak kopje onder in haar eigen ellende en dat helpt niet als je een zware strijd te strijden hebt.
Druk overal al wel weer hè?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:58 schreef mschol het volgende:
wil je even schoenen kopen en andere kleding, troteer je dus al de drukte in de stad, hebben ze het toch niet liggen in de winkel...
zo alles alsnog online bestellen
druk is een beetje relatief: voor een dag als dit is het niet druk tov dag voor corona..quote:
"het nieuwe druk"quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
druk is een beetje relatief: voor een dag als dit is het niet druk tov dag voor corona..
tov dag 'tijdens' corona is het druk
Pfff, ja, ziekenhuizen zijn wat dat betreft niet de meest opbeurende plekken. Ook veel ellende gezien in die drie maanden dat ik mijn moeder bezocht op de oncologieafdelingquote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het wel superzielig voor haar, zag en voelde zelf de eerste tranen al wel opwellen toen ze het over een jongen van 25 met een terminale hersentumor had die ze daar ontmoet had, dan is het wel even slikken en brok in de keel maar goed dan maakt ze weer een grapje over dat ze zelf voortaan haar speeksel uit een flesje moet halen om de brokken in haar keel door te kunnen slikken en dan is het wel weer goed.
Ja bijzonder sfeertje in ziekenhuizen, raar dat je daar anders tegenaan kijkt als je zelf een witte jas aan hebt.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pfff, ja, ziekenhuizen zijn wat dat betreft niet de meest opbeurende plekken. Ook veel ellende gezien in die drie maanden dat ik mijn moeder bezocht op de oncologieafdeling![]()
Wat geweldig dat jullie samen kunnen lachen![]()
Ik hoop er nooit achter te komen hoe ik zelf zou zijn in zo’n situatie. Ik denk en hoop niet zo sombermans als mijn moeder. Ik hou ook wel van lachen en dingen wegrelativeren
Moet dan ook altijd wel denken aan Saddleworth Moor en dat geeft een nare bijsmaak maar dat is eigenlijk onzin.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Tikje jaloers op een oude vriend van me die nu rondwandelt in het Peak District.
Waarom moet je daar aan denken?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet dan ook altijd wel denken aan Saddleworth Moor en dat geeft een nare bijsmaak maar dat is eigenlijk onzin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Moors_murdersquote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom moet je daar aan denken?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Moors_murders
Hadden mijn ouders het vaak over omdat die gast uit Glasgow kwam, konden ze ook niet begrijpen en rijmen met hun ervaringen met Glaswegians.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat een gruwelijke zaak. Hm, gelukkig is dat niet het mooiste deel van het Peak District
is die ook bewapend?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, Ik stuur net mijn budamustfuckkwiwi drone een beetje bij.
Jazeker, schiet zelfs giftige hongerige cobra's af, zeg maar als ik op 't knopje moet drukken?quote:
Nou als je de target goed in beeld hebt roep ik SHOTS FIREDquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, schiet zelfs giftige hongerige cobra's af, zeg maar als ik op 't knopje moet drukken?
Ok leukquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou als je de target goed in beeld hebt roep ik SHOTS FIRED
Ja dat moeten we niet hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok leuk![]()
Even goed mikken voordat ik Buda juist ongelukkig maak en onze dorparchitect een giftige hongerige cobra om haar nek schiet.
Als jij haar nu naar buiten lokt met iets dan blaas ik dat hele restaurant wel op met een raket?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kunnen we beter wachten totdat kwiwi even naar het toilet is ofzo..
k ben niet echt in de buurtquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij haar nu naar buiten lokt met iets dan blaas ik dat hele restaurant wel op met een raket?
Hij is nog niet zo lang geleden gestorven toch?quote:
Klopt. Toevallig laatst eens het een en ander over hem gelezen, best een tragisch levenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is nog niet zo lang geleden gestorven toch?
Tragisch leven ja?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt. Toevallig laatst eens het een en ander over hem gelezen, best een tragisch leven. Wonderful Life heeft hij in een naar jaar geschreven en is eigenlijk zijn enige echte succes geworden en toen stierf hij in 2016 vanwege een auto-ongeval.
Ik weet niet meer waar het artikel van was, misschien beschreven ze het gewoon wat zwart (haha, got him?)quote:
ja wacht nu op de burenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat je aan de borrel ging enzo?
Ik zag voorheen nooit kleur en dat wil ik stiekem graag zo houden, ik ga op zoek naar Colin Vearncombe zijn verhaal.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar het artikel van was, misschien beschreven ze het gewoon wat zwart (haha, got him?). Maar ze brachten het een beetje alsof hij nogal een gefaalde artiest was, terwijl iedereen hem dus kent van dit prachtige nummer
. En dan ook nog een jonge dood.
Ben je bekogeld met rot fruit?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een wijkje afVoel me wel een beetje bekeken hoor soms. Loop je in zo'n woonwijk, best dure huizen allemaal, een doodlopend steegje in. Niemand kent je en iedereen weet dat je er niks te zoeken hebt
Beetje herkenbaar ditquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een wijkje afVoel me wel een beetje bekeken hoor soms. Loop je in zo'n woonwijk, best dure huizen allemaal, een doodlopend steegje in. Niemand kent je en iedereen weet dat je er niks te zoeken hebt
wat voor gure dingen doe jij allemaal daarzo...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en foto's makenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beetje herkenbaar dit. Wij mochten onze woning niet bezichtigen en omdat we niet volledig blind een contract wilden tekenen gingen we af en toe dus even kijken hoe de bouw verliep. De mensen die dit zagen keken ons telkens echt kapot joh. Meerdere keren vertrokken omdat ik het echt niet aan kon
.
Huh maar het is toch heel normaal om naar de bouw te gaan kijken voor mensen die er gaan wonen? Daar zou ik echt schijt aan hebben. Je had daar serieus wat te zoeken wat in het geval van Fles niet opgaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beetje herkenbaar dit. Wij mochten onze woning niet bezichtigen en omdat we niet volledig blind een contract wilden tekenen gingen we af en toe dus even kijken hoe de bouw verliep. De mensen die dit zagen keken ons telkens echt kapot joh. Meerdere keren vertrokken omdat ik het echt niet aan kon
.
Keer een huis gekocht in een bosrijke omgeving, was echt de hemel daar, hadden we bezichtiging gehad en ik alles afkraken en uitermate dedain doen "ja graag of niet maar dan zul je wel met de prijs moeten zakken voor je kuthuis" kwamen we ze een half uur later tegen met wandelen en wij liepen zo ongeveer te dartelen van geluk om die omgeving en dat huisquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.
Straatjes afstrepen op de kaartquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor gure dingen doe jij allemaal daarzo...![]()
Kan er sowieso weinig over vinden.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag voorheen nooit kleur en dat wil ik stiekem graag zo houden, ik ga op zoek naar Colin Vearncombe zijn verhaal.
Ja las het inderdaad, de strekking is juist dat het leven zwaar kut is.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan er sowieso weinig over vinden.
Maar hij schreef het nummer sadistisch. Hij had op dat moment geen geld om eten te kopen.
Beetje jammer dat het een zwartgallig nummer is eigenlijk.
Ja en de laatste dagen (toen het af was) ook door de ramen van een gelijksoortig appartement op de begane grond kijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja en foto's makenOok verdacht natuurlijk
Maar ja als ik ergens een Vlaamse gaai zie zitten of zo, of een prachtig oud straatnaambordje, dan maak ik een foto
Bij een specifieke man kregen we de indruk dat hij telkens direct de politie belde. Dit is achteraf bevestigd door medebewoners die destijds hetzelfde hebben gedaan (ook zelf gaan kijken, niet de politie bellen haha). Er zijn nummerborden doorgegeven aan de politiequote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh maar het is toch heel normaal om naar de bouw te gaan kijken voor mensen die er gaan wonen? Daar zou ik echt schijt aan hebben. Je had daar serieus wat te zoeken wat in het geval van Fles niet opgaat.
ja dat is niet eens zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja las het inderdaad, de strekking is juist dat het leven zwaar kut is.
Wat doe jij hier?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straatjes afstrepen op de kaart![]()
Denk dat ik maar eens gewoon een papieren plattegrond ga gebruiken zodat ik wat te laten zien heb als ik er ooit op aangesproken word (wat tot op heden nog niet gebeurd is trouwens). Ik groet ook altijd iedereen vriendelijk. Meesten groeten dan wel terug
Een loser.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ja dat is niet eens zo.
Hij had in dat jaar meerdere auto-ongelukken gehad, gewoon een depriprutser dus.
Dat slaat inderdaad helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja en de laatste dagen (toen het af was) ook door de ramen van een gelijksoortig appartement op de begane grond kijken. Foto's maken ook zo'n ding ja
.
[..]
Bij een specifieke man kregen we de indruk dat hij telkens direct de politie belde. Dit is achteraf bevestigd door medebewoners die destijds hetzelfde hebben gedaan (ook zelf gaan kijken, niet de politie bellen haha). Er zijn nummerborden doorgegeven aan de politie. Echt enorm sneu als je weet dat er binnenkort 36 stellen/gezinnen in het gebouw tegenover/naast je gaan wonen. Maar goed, sommige mensen
![]()
.
Gelukkig denken mensen dat helemaal niet. Althans de overgrote meerderheid denkt dat niet. Een enkeling denkt dat wellicht wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is er misschien ook weer eentje voor 'vroeger was alles beter'. Mensen denken altijd meteen dat je een roofoverval of terroristische aanslag aan het plannen bent ofzo. Doet me denken aan die lompe oproep in zo'n neighbourhood watch Facebookgroep over een verdachte vrouw die gestopt moest worden. Bleek de vrouw ook in de groep te zitten en gewoon lekker Pokémon Go te spelen_!
Ja van een kant ben ik zo ook wel weer. Van de andere keer wil ik de mensen uit de buurt waar ik minstens een paar jaar ga wonen wel te vriend houdenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat slaat inderdaad helemaal nergens op.Maar ik was er echt niet voor weggegaan, doei, je mocht daar gewoon zijn. Misschien had ik zelf wel die man gevraagd wat zijn probleem was.
Ik heb een mooi knap erudiet hoofd, geld te over en het besef dat dure kleren de man maken en ik ben behept met een vriendelijke lieve uitstraling en sex appeal <------quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
-Ik wandel en bekijk alle buurten van Deventer zou toch wel voldoende moeten zijn, hoef je echt geen bewijs van te leveren toch.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een mooi knap erudiet hoofd, geld te over en het besef dat dure kleren de man maken en ik ben behept met een vriendelijke lieve uitstraling en sex appeal <------maar ik heb ooit eens een vriendin gehad en die zoop zich iedere avond helemaal naar de tering en ik deed wel eens mee en toen we een keer dwaas door de supermarkt liepen volgde een bewaker mij, heb hem aangesproken daarop met mijn kegel gvd
Ze komt geen bordje aspergesoep eten?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoor niets meer van amoureuze advocate
Die is eigenlijk voor ziek zusje en demente ouders morgen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze komt geen bordje aspergesoep eten?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is eigenlijk voor ziek zusje en demente ouders morgen.
Lekker even weggedommeld op het balkon iddquote:
Je hebt een date?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoor niets meer van amoureuze advocate
Heb je ook een tuintjeh?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker even weggedommeld op het balkon idd
Hij heeft gefapt voor de webcam omdat ze lieve dingen zei.quote:
Hoe weet jij dat? Een van de spectators geweest?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft gefapt voor de webcam omdat ze lieve dingen zei.
Dit kloptquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft gefapt voor de webcam omdat ze lieve dingen zei.
Oh ja dat is echt de enige mogelijkheid waarop ik dit zou kunnen weten je hebt volkomen gelijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:41 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Een van de spectators geweest?
Nergens gezegd dat het echt de enige mogelijkheid is.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja dat is echt de enige mogelijkheid waarop ik dit zou kunnen weten je hebt volkomen gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |