Haha ja dat kloptquote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou gelukkig ben jij altijd een constante factor
Bijt ie alleen zwarte honden?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:04 schreef Arizona het volgende:
Het politiehondje van Paw Patrol ligt ook al onder vuur he. Dan ben je wat mij betreft echt aan het zoeken en aan het overdrijven.
In welke zin kon die grap niet?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb gisteren bewust een 'verkeerde' film gekeken. Deadpool 2, de enbyfobie viel op zich wel mee. Eén grap kon echt niet, maar vanwege de ondertiteling viel dat toch een beetje weg
Op discord gaat een bepaalde groep los over de zin: "Oh I really want a boy... or a girl. As long as it's either of them".quote:
Oh jakkesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja...![]()
Zijn / gaan jullie nog varen dit weekend?
Waar je dochter werkt?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:43 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan even een milkshake scoren bij de ijssalon!
Ah okay... Maar vind je dan dat de grap écht niet kan, en dus ook niet in de film zou moeten zitten, of vind je dat de grap voor jezelf te ver gaat?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op discord gaat een bepaalde groep los over de zin: "Oh I really want a boy... or a girl. As long as it's either of them".
Ik vond de rest van de film wel grappig
Sosooooooooquote:
Maar is dat een onderwerp waar uberhaupt geen grappen over kunnen/mogen volgens jou?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op discord gaat een bepaalde groep los over de zin: "Oh I really want a boy... or a girl. As long as it's either of them".
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand dit grappig vindt. Het is een zure opmerking, maar het hoeft van mij niet uit de film hoor. Er zijn veel ergere series/films geweest. Toen ik besefte dat ik op mannen viel, viel het me op dat er in vrijwel elke aflevering van Friends wel een grap ten koste van homo's gemaakt werd. Dat vind ik erger, maar dit was in de jaren 90 gewoon.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay... Maar vind je dan dat de grap écht niet kan, en dus ook niet in de film zou moeten zitten, of vind je dat de grap voor jezelf te ver gaat?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:07 schreef Momo het volgende:
Er probeerde een aantal weer het gebouw in te breken, politie weer erbij. Ze worden afgevoerd.
Ik zie de grap gewoon niet, het is een klein trapje tegen een community die het toch al lastig heeft. Het is ook niet helemaal eerlijk dat Deadpool hier kritiek op krijgt, want het is best een nette film met veel inclusiviteit en diversiteit. Bij VI maken ze veel meer van dit soort grappen in één aflevering en als ik daar dan wat stukjes van terug zie, komt het minder erg over, omdat ze iedereen op de hak nemen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar is dat een onderwerp waar uberhaupt geen grappen over kunnen/mogen volgens jou?
Of puur deze grap?
Nee maar ja, dat is het nou eenmaal met humor. Op het eerste gezicht vind ik die grap zelf nog wel vermakelijk maar dat hij voor jou persoonlijk minder grappig is, snap ik ook. Laatst maakte je zelf ook een best harde grap (over mensen met syndroom van Down, althans ik neem aan dat het een grap was) die ook voor sommige mensen wel grappig zal zijn en voor anderen weer veel te ver gaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand dit grappig vindt. Het is een zure opmerking, maar het hoeft van mij niet uit de film hoor. Er zijn veel ergere series/films geweest. Toen ik besefte dat ik op mannen viel, viel het me op dat er in vrijwel elke aflevering van Friends wel een grap ten koste van homo's gemaakt werd. Dat vind ik erger, maar dit was in de jaren 90 gewoon.
Mensen die helemaal losgaan over zoiets moeten zich echt afvragen wat ze er mee denken te bereiken.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zie de grap gewoon niet, het is een klein trapje tegen een community die het toch al lastig heeft. Het is ook niet helemaal eerlijk dat Deadpool hier kritiek op krijgt, want het is best een nette film met veel inclusiviteit en diversiteit. Bij VI maken ze veel meer van dit soort grappen in één aflevering en als ik daar dan wat stukjes van terug zie, komt het minder erg over, omdat ze iedereen op de hak nemen.
Is het wel een grap? Ik las het meer als: ik wil een jongen, nee, een meisje, als het maar één van de twee is, want het maakt hem niet uit?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig (ook niet hilarisch of zo).quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand dit grappig vindt. Het is een zure opmerking, maar het hoeft van mij niet uit de film hoor. Er zijn veel ergere series/films geweest. Toen ik besefte dat ik op mannen viel, viel het me op dat er in vrijwel elke aflevering van Friends wel een grap ten koste van homo's gemaakt werd. Dat vind ik erger, maar dit was in de jaren 90 gewoon.
Maak jij grappen dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:50 schreef Strani het volgende:
Ik discrimineer pas als ik over bepaalde groepen niet meer de grappen zou maken die ik over andere groepen wel maak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |