Nou bedanktquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nou, jij bent ook niet al te snugger.
Als ze dat á la 1984 gaan doen en flink doorvoeren dan heeft de slavenhandel nooit bestaan, dus hebben ze ook niks om op terug te vallen als er weer ergens om gehuild moet worden. Ergens best wel grappig, net als die huilebalk die van mening is dat kinderen niet over de tweede wereldoorlog moeten leren omdat het misschien bepaalde kinderen kan triggerenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja joh, als die lui een standbeeldje weg willen prima, maar ze willen het liefst ook de geschiedenisboeken volledig aanpassen.
Tering jij bent wel een stuk wijzer geworden in dat bos van jequote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als ze dat á la 1984 gaan doen en flink doorvoeren dan heeft de slavenhandel nooit bestaan, dus hebben ze ook niks om op terug te vallen als er weer ergens om gehuild moet worden. Ergens best wel grappig, net als die huilebalk die van mening is dat kinderen niet over de tweede wereldoorlog moeten leren omdat het misschien bepaalde kinderen kan triggeren
De natuur doet iets met jequote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tering jij bent wel een stuk wijzer geworden in dat bos van je
@Zipportal poppenspeler.exetwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 14:24:25MAKE AMERICA GREAT AGAIN! reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:42 schreef Durmada het volgende:
Hallo Tjacka's vrienden, @:Tjacka heeft een foutje gemaakt in bnw.
Nou ja je zou een standbeeld wel een vorm van verheerlijking kunnen noemen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is er echt NIEMAND die die periode verheerlijkt
Toch moedige pogingen in NWS.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:59 schreef GGMM het volgende:
Ja sorry hoor, ik word zo droevig van die mongolen dat ik er zo min mogelijk van mee wil krijgen.
Dat ging meer over moderatie en censuur en niet zozeer over de inhoudelijke discussie omtrent BLMquote:
Dat wilde ik nog toevoegen ja. Wel een puntgave voorzet geef je iedereen.(nu.nl mods/admin)quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ging meer over moderatie en censuur en niet zozeer over de inhoudelijke discussie omtrent BLM
Ja true.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog toevoegen ja. Wel een puntgave voorzet geef je iedereen.(nu.nl mods/admin)
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:15 schreef Coco. het volgende:
Ik lees nu over de moedige pogingen van @:GGMM in NWS.
Nice he. Ook voor browser tabbladen enzo.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:58 schreef Doublepain het volgende:
@:Scrummie2.1
Als ik text kopieer op mijn laptop of iPhone, dan kan ik het in de ander kopiëren
Wist niet dat dat verbonden is met elkaar, grappig
Wat voor 'moedige pogingen'?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:15 schreef Coco. het volgende:
Ik lees nu over de moedige pogingen van @:GGMM in NWS.
Telegraaf, niet geklikt.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:53 schreef onlogisch het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)op-radio-1-tot-ziens
(lol)
T, niet geklikt.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:53 schreef onlogisch het volgende:
(lol)
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:53 schreef onlogisch het volgende:
(lol)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |