Ja werkt altijdquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:12 schreef Amee het volgende:
Maar doen jullie mannen dat ook?
"Anders geen dick!"
Haha!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:23 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee want mannen willen altijd wel wel en schieten dan hunzelf in de voet of ja lul.
Kijk Amee, tip van Stokj: als je niet wilt dat een Dick de eindbaas is dan moet je als Pussy het initiatief nemen tot het zijn van eindbaas.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:12 schreef Amee het volgende:
"Anders geen dick!"
In welk opzicht dan ook? Haha! Dan kom ik altijd onder te liggen. 🤪quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Kijk Amee, tip van Stokj: als je niet wilt dat een Dick de eindbaas is dan moet je als Pussy het initiatief nemen tot het zijn van eindbaas.
En voor de heren geldt natuurlijk het tegenovergestelde.
Net als in de natuur: de sterkste is de leider. Dus de sterkte thuis, in welk opzicht dan ook, is dan de eindbaas😜
Als jij wilt dat de ander de baas is over jou in bed dan kan je dat toelaten. Maar het kan zijn dat jij de baas bent over hele andere dingen.quote:Op zondag 14 juni 2020 07:55 schreef Amee het volgende:
[..]
In welk opzicht dan ook? Haha! Dan kom ik altijd onder te liggen. 🤪
Haha!quote:Op zondag 14 juni 2020 11:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Als jij wilt dat de ander de baas is over jou in bed dan kan je dat toelaten. Maar het kan zijn dat jij de baas bent over hele andere dingen.
Wijze stokj weet zovéél van álles!quote:Op zondag 14 juni 2020 11:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Als jij wilt dat de ander de baas is over jou in bed dan kan je dat toelaten. Maar het kan zijn dat jij de baas bent over hele andere dingen.
Hahahquote:Op zondag 14 juni 2020 12:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wijze stokj weet zovéél van álles!![]()
![]()
Eensquote:Op zondag 14 juni 2020 12:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Hahah![]()
Gewoon simpel tegen de dingen aankijken
Tuurlijk niet mannen ..dat zou echt dom zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:12 schreef Amee het volgende:
"Anders geen dick!"
quote:Op zondag 14 juni 2020 12:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wijze stokj weet zovéél van álles!![]()
![]()
Iedereen zit waarschijnlijk bij te komen van zaterdag óf zit zichzelf vol te vreten met vlees, vis of groente van de BBQ.quote:
Ben aan het Animal Crossen. Haha!quote:
Bijkomen? Ik ben nog steeds vol door aan het gaan vanaf vorige week maandagquote:Op zondag 14 juni 2020 17:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Iedereen zit waarschijnlijk bij te komen van zaterdag óf zit zichzelf vol te vreten met vlees, vis of groente van de BBQ.
Bbq baasquote:Op zondag 14 juni 2020 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bijkomen? Ik ben nog steeds vol door aan het gaan vanaf vorige week maandag
Pas maar op dat je zelf niet op de BBQ belandquote:Op zondag 14 juni 2020 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bijkomen? Ik ben nog steeds vol door aan het gaan vanaf vorige week maandag
Ik best ver vind ik zelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |