Ja hé, kijk ze ook zo met die staart heen en weer gaan en hun best doen om van die trede af te komenquote:
Koddig noemen ze dat toch? Maar zoveel tegelijk lijkt me wel drukquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja hé, kijk ze ook zo met die staart heen en weer gaan en hun best doen om van die trede af te komen
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Koddig noemen ze dat toch? Maar zoveel tegelijk lijkt me wel druk
Ja inderdaad. Hoe is het met je?quote:boertig, burlesk, dol, dolkomisch, dwaas, grappig, koddig, kolderiek, komiek, komisch, lachwekkend, potsierlijk. humoristisch (bn) : geestig, grappig, kluchtig, koddig, komiek, komisch, lachwekkend, leuk, luimig, uiig, vermakelijk.
Dus ga je nu laten zien of je een stoere man bent of een tamme huisvader?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:35 schreef ToT het volgende:
Ik word gechanteerd!
Als ik melk voor mini-ToT haal, krijg ik pas weer een Margarita!
Gelukkig maar! Ja hier gaat het wat beter. Gisteren te veel last van hooikoorts, vandaag viel gelukkig mee.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was een hectisch weekje, maar nu wel weer een beetje rust gevonden.....en met jou?
Geerdje
Oh hier te weinig regen tegen de hooikoorts helaas......quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ja hier gaat het wat beter. Gisteren te veel last van hooikoorts, vandaag viel gelukkig mee.
Gisteravond heeft het hier goed gestormd, ik denk dat het daarom vandaag wel meevalt. Maar die regen was wel welkomquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh hier te weinig regen tegen de hooikoorts helaas......
Hier wel onweer, een uurtje ongeveer gisteravond.... wij missen hier altijd die hevigste buienquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Gisteravond heeft het hier goed gestormd, ik denk dat het daarom vandaag wel meevalt. Maar die regen was wel welkom
Wist het wel ...vol in de keuken genomen wat nou geen margarita..en daarna natuurlijk braaf boodschapjes doenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Dus ga je nu laten zien of je een stoere man bent of een tamme huisvader?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wist het wel ...vol in de keuken genomen wat nou geen margarita..en daarna natuurlijk braaf boodschapjes doen
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Dus ga je nu laten zien of je een stoere man bent of een tamme huisvader?
Mazzelquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier wel onweer, een uurtje ongeveer gisteravond.... wij missen hier altijd die hevigste buien
Het is wel duidelijk wie daar de eindbaas is.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wist het wel ...vol in de keuken genomen wat nou geen margarita..en daarna natuurlijk braaf boodschapjes doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |