US is een meester in de verhalende prozaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:34 schreef Fogel het volgende:
Hoe zei US dat ook alweer zo mooi een aantal dagen geleden? Iets in de richting van "sommigen hoeven geen witte puntmuts op om ze te herkennen"...
zoiets ja, klopt welquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:34 schreef Fogel het volgende:
Hoe zei US dat ook alweer zo mooi een aantal dagen geleden? Iets in de richting van "sommigen hoeven geen witte puntmuts op om ze te herkennen"...
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:34 schreef RockNijntje het volgende:
Klant ergert zich aan me omdat ik niet weet welke versie van zijn app er staat op een omgeving waar ik niet bij kan omdat hij me al sinds september geen rechten daartoe wil geven.
[ afbeelding ]
Dat is zeker waar!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
US is een meester in de verhalende proza
Zo kun je het natuurlijk ook noemenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
US is een meester in de verhalende proza
Lekker smurfen met de grote smurf van grote smurf, en daarna 99 andre smurfen smurfen?quote:
daarom flinterdun he.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje heeft een middagdate met een slimme knappe Duitse man met pretogen
Date vanmiddag. Met Claus.quote:
even de dealer bellen danquote:
Herr Dr. Claus.quote:
Staat nu blijkbaar een verkeerde versie live, wat dus gedaan is door een collega die over de releases gaat. Hij probeert mij er nu voor te blamen, terwijl hij gewoon zelf voor de zoveelste keer een verkeerde versie live heeft gezet, waardoor de klant al boos op ons isquote:
Een middag date.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje heeft een middagdate met een slimme knappe Duitse man met pretogen
Als je nou naar de winkel gaat, post het ff hier, dan attenderen we je er nog op.quote:
Ah. Dat klinkt meer als de hoofdvetpriester hiero.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat nu blijkbaar een verkeerde versie live, wat dus gedaan is door een collega die over de releases gaat. Hij probeert mij er nu voor te blamen, terwijl hij gewoon zelf voor de zoveelste keer een verkeerde versie live heeft gezet, waardoor de klant al boos op ons is.
Hou me hier buiten of geef me gewoon de rechten voor die omgeving verdomme.
neequote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:42 schreef Koen66 het volgende:
zou Ballie nog wel serieus kunnen daten na al deze opmerkingen?
Gewoon dat Heideroosjesnummer aanzetten, komt alles gut ja.quote:
straks tikt Claus op tafel.. en wijst in bepaalde richting naar bitterbahl.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:42 schreef Koen66 het volgende:
zou Ballie nog wel serieus kunnen daten na al deze opmerkingen?
Ja het heeft eventjes wat langer geduurd, maar 1984 voor gaat dan nu toch eindelijk eens beginnenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze achterlijkheid lijkt wel heel erg op het verbranden van boeken door totalitaire regimes. Uitwissen wat niet in je straatje past.
Joh ik ben ook een randdebiel en ik trek 24 uur per dag hoogbegaafde vrouwen aan, ziequote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
maar denk dat we claus beter kunnen benaderen als een zwakzinnige zodat ik minder zenuwachtig ben
Waren het daar geen varkens in plaats van negers?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het heeft eventjes wat langer geduurd, maar 1984 voor gaat dan nu toch eindelijk eens beginnen
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:45 schreef Koen66 het volgende:
waarom heb ik nu een mengsel van Allo Allo en Tiroler seksfilms in m'n hoofd
Nee dat was Animal Farm.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren het daar geen varkens in plaats van negers?
op naar een totalitaire (anti) Fascistische genderneutrale samenleving waaruit alle plezier is weggekniptquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het heeft eventjes wat langer geduurd, maar 1984 voor gaat dan nu toch eindelijk eens beginnen
Ach zo leuk zal claus wel niet zijn. Gewoon een doorsnee jongenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joh ik ben ook een randdebiel en ik trek 24 uur per dag hoogbegaafde vrouwen aan, zie
Nopes.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach zo leuk zal claus wel niet zijn. Gewoon een doorsnee jongen
Hij zag er best leuk uit. Al zegt dat weinig over zijn innerlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach zo leuk zal claus wel niet zijn. Gewoon een doorsnee jongen
Nee was met beestjes (al weet ik niet of er ooit een film van is gemaakt?). Met als moraal van het verhaal, alle beestjes zijn gelijk, alleen sommige beestjes zijn meer gelijk dan anderen.quote:
serieverkrachters zien er soms ook leuk uitquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zag er best leuk uit. Al zegt dat weinig over zijn innerlijk
misschien is het wel een onwijze teringlijerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zag er best leuk uit. Al zegt dat weinig over zijn innerlijk
Ik ken hem :pquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee was met beestjes (al weet ik niet of er ooit een film van is gemaakt?). Met als moraal van het verhaal, alle beestjes zijn gelijk, alleen sommige beestjes zijn meer gelijk dan anderen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieverkrachters zien er soms ook leuk uit
iedere herhaling van Pipo de Clown is intussen ook al lang onmogelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Jungle Book, is dat nog wel de bedoeling? ik bedoel een neger die door een panter en een beer opgevoed wordt, kan alleen maar door een blanke racist geschreven zijn.
[..]
die Duitser van die mccann kind lijkt heel erg op een kroketten en bitterballenmaker uit t dorp van mn ouders.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Klukkluk was dan ook een vrij domme karikatuur op een indiaan door een witte manquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedere herhaling van Pipo de Clown is intussen ook al lang onmogelijk
Alleen nog maar boer zoekt vrouw en heel holland bakt op tvquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:52 schreef Koen66 het volgende:
vanaf het najaar staan alle tv zenders op zwart (al kan dat ook niet meer gezegd worden)
Nieuwe programma's konden nauwelijks gemaakt worden door Corona
Oude programma's kan je niet herhalen dankzij de racisme roepers
dit klinkt wel hemelsquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen nog maar boer zoekt vrouw en heel holland bakt op tv
boer of boerin zoekt vrouw en/of man is de nieuwe titel toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neger zoekt blonde vrouw en Heel Holland Zwart.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja daar hebben we idd een probleem.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
boer of boerin zoekt vrouw en/of man is de nieuwe titel toch?
Maar daar zitten toch alleen maar witte mens in, niet heel erg veel diversiteit.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Agrarier (m/v/x) zoekt persoonquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
boer of boerin zoekt vrouw en/of man is de nieuwe titel toch?
ja omdat ze de velden strategisch uit het beeld houdenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar zitten toch alleen maar witte mens in, niet heel erg veel diversiteit.
zwarte/gele/rode boeren moet je volgens mij in NL met een zaklamp zoekenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar zitten toch alleen maar witte mens in, niet heel erg veel diversiteit.
Agrariër klinkt ook weel zo plat, maak er dan 'Natuurlijk cultivator' van ofzo.quote:
beter dit programma maar stoppen dan ookquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Agrariër klinkt ook weel zo plat, maak er dan 'Natuurlijk cultivator' van ofzo.
Dat is dan wel weer terecht, maar om andere redenenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedere herhaling van Pipo de Clown is intussen ook al lang onmogelijk
Wat is nu echt een typisch zwart beroep?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zwarte/gele/rode boeren moet je volgens mij in NL met een zaklamp zoeken
Het meeste agrarische werk dat hier wordt gedaan kun je makkelijker zoeken met wodka en goedkoop pilsquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh wacht, dat kan natuurlijk niet omdat In Agrariër Ariër verwerkt zitquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Agrariër klinkt ook weel zo plat, maak er dan 'Natuurlijk cultivator' van ofzo.
Dan moeten we gewoon Snackbar eigenaar zoekt man/vrouw doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bendelidquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is nu echt een typisch zwart beroep?
Katoenplukker?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch Ik Vertrek?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neger zoekt blonde vrouw en Heel Holland Zwart.
nu ben je Polen aan het framen, dat zal ook wel niet mogen volgens eoa groeperingquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het meeste agrarische werk dat hier wordt gedaan kun je makkelijker zoeken met wodka en goedkoop pils
Nee, want wit mag altijd beginnen, smerig privilegequote:
geen ideequote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ohja dit is ook weer stereotyperendquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu ben je Polen aan het framen, dat zal ook wel niet mogen volgens eoa groepering
Maar Polen worden niet zo snel boos.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu ben je Polen aan het framen, dat zal ook wel niet mogen volgens eoa groepering
Zie nu zo'n slappe anaconda voor mequote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Rennen kunnen ze wel hard en snel maar dan ben ik het ook een beetje kwijt, ja en traag en sloom de liefde bedrijven en dansen.
bij die slappe anaconda?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie nu zo'n slappe anaconda voor me
En trek in vlaai met sterke koffie erbij
Koen, je gelooft het nooit...quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee
Ik kom ze nooit zo vaak tegen eigenlijk
Ga vlaai en koffie halen dan...quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie nu zo'n slappe anaconda voor me
En trek in vlaai met sterke koffie erbij
Marathonloperquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig om mijn arm op te leunen tijdens het typenquote:
LOLquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Koen, je gelooft het nooit...
Ik wilde dus dat beroemde plaatje van jou posten, en dan erbij als commentaar. Dat komt omdat je ze bijna niet ziet staan in het donker.
Maar hij lijkt verwijderd door imgur zelf!!!
Hij is gewoon pleite!
Shit.quote:
Yep..quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Shit.
Ik ben ervoor aan het trainen, maar ben niet zwart, ben ik nu kansloos?
Te ver, vlaaiquote:
ik moest lachenquote:
serieus?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Koen, je gelooft het nooit...
Ik wilde dus dat beroemde plaatje van jou posten, en dan erbij als commentaar. Dat komt omdat je ze bijna niet ziet staan in het donker.
Maar hij lijkt verwijderd door imgur zelf!!!
Hij is gewoon pleite!
Kun je nog zo hard rennen met je schrale witte kont, er zal altijd een snellere neger zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Shit.
Ik ben ervoor aan het trainen, maar ben niet zwart, ben ik nu kansloos?
Dure sneakerverkoperquote:
was toch bij die tent waar we destijds meeten met LDG erbij?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:04 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL
Is echt al lang geleden trouwens. Ook geen idee meer waar in Rotterdam dat was
Wat is het snelste volk eigenlijk? Ethiopiërs of Kenianen ofzo toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je nog zo hard rennen met je schrale witte kont, er zal altijd een snellere neger zijn.
Ik roep gewoon "stop de dief" en dan springt die boa met zijn wapenstok er wel op.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je nog zo hard rennen met je schrale witte kont, er zal altijd een snellere neger zijn.
Gewoon kneiterhete koffie over jeelf heengooien, dan ben je sneller wakker dan wanneer je het drinkt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Te ver, vlaai
Maar koffie heb ik wel hier voor mijn neus goddank![]()
Was ook wel nodig om uit coma te komen
Lig je daar ziek in bedquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dure sneakerverkoper
Op mijn werk zijn de meeste negerts arts trouwens... Hmmzzzz
Ja klopt maar weet niet meer waar dat wasquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was toch bij die tent waar we destijds meeten met LDG erbij?
bedoel je niet medicijnman?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dure sneakerverkoper
Op mijn werk zijn de meeste negerts arts trouwens... Hmmzzzz
Ja, ik dacht ook daar ergens in de buurt ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was toch bij die tent waar we destijds meeten met LDG erbij?
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, want wit mag altijd beginnen, smerig privilege
Gewoon zeggen, ja die neger heeft mijn telefoon gejat.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik roep gewoon "stop de dief" en dan springt die boa met zijn wapenstok er wel op.
Kánquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon kneiterhete koffie over jeelf heengooien, dan ben je sneller wakker dan wanneer je het drinkt.
Evolutionair gezien zal het land met de snelste mensenetende dieren ook de snelste mensen moeten hebben, theoretisch gezien in ieder geval. Beetje de hele dag rennen voor je leven enzo, survival of the fittest.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is het snelste volk eigenlijk? Ethiopiërs of Kenianen ofzo toch?
Links in Afrika de sprinters, rechts de duurlopers, heeft met de verhouding witte en rode spiermassa te maken.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is het snelste volk eigenlijk? Ethiopiërs of Kenianen ofzo toch?
Ik zou met een mok beginnen, een hele kan is wat veel.quote:
In onderzoek, niet primair procesquote:
quote:
ik zit te kijken of ik foto's gemaakt heb maar volgens mij nietquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja klopt maar weet niet meer waar dat was
Vijf jaar terug oid?
Spritze 11quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
UKTV laat weten dat het om de aflevering The Germans gaat, waarin onder meer een majoor te zien is die zich racistisch uitlaat over een cricketteam. The Guardian meldt dat de bewuste scčne al eerder door meerdere zenders is weggeknipt.
https://www.nu.nl/media/6(...)ZiMTnJL7kkb24wCC0AII
' oeleboele je gaat je vast snel beter voele'quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:09 schreef Molo het volgende:
[..]
In onderzoek, niet primair proces
[..]![]()
Winti rituelen yooooo
Dwarslaesie? We begraven je een week tot aan je kin en voeren je alcohol en drugs en dan is het vast over na je weekdurende delier
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
' oeleboele je gaat je vast snel beter voele'
een week lang alcohol en drugs gevoerd krijgen klinkt niet verkeerd,quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:09 schreef Molo het volgende:
[..]
In onderzoek, niet primair proces
[..]![]()
Winti rituelen yooooo
Dwarslaesie? We begraven je een week tot aan je kin en voeren je alcohol en drugs en dan is het vast over na je weekdurende delier
Yep!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Evolutionair gezien zal het land met de snelste mensenetende dieren ook de snelste mensen moeten hebben, theoretisch gezien in ieder geval. Beetje de hele dag rennen voor je leven enzo, survival of the fittest.
dat is die aflevering toch..?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
die scene in falwty towers dat die dat loopje doet is echt geniaal
450 mlquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou met een mok beginnen, een hele kan is wat veel.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' oeleboele je gaat je vast snel beter voele'
[ afbeelding ]
Houden ze rekening meequote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een week lang alcohol en drugs gevoerd krijgen klinkt niet verkeerd,
Maar na 1week in een gat is dat gat wel verzadigt met je eigen uitwerpselen
Dj Pim Pam Pompenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee er is weer een pastoortje in de Middeleeuwen blijven hangenhttps://nos.nl/artikel/23(...)dens-dj-en-band.html
nee nee, je moet wel 1 lijn trekken. Duitsers mogen dan ook niet meer gepest worden met hun verledenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. jammer dat ze dat er uit halen.
grappen over duitsers zijn altijd terecht
Gewoon de hele middag Claus voor de gek houden met de Hitlergroet en een snorretje, weet je meteen of hij humor heeftquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel joh.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, je moet wel 1 lijn trekken. Duitsers mogen dan ook niet meer gepest worden met hun verleden
En Limburgers?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, je moet wel 1 lijn trekken. Duitsers mogen dan ook niet meer gepest worden met hun verleden
wat denk je dat ik aantrek?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de hele middag Claus voor de gek houden met de Hitlergroet en een snorretje, weet je meteen of hij humor heeft
Je hebt er zin in met Claus de Paus he?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met kaplaarzenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een strak Duits officiers uniform?
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een strak Duits officiers uniform?
Vraag of je alles mag vloggen en in de cloud mag zetten voor later mocht 'het nodig zijn'quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Houden ze rekening mee
Daarnaast hebben de meeste dwarslaesiepatiënten geen actieve mogelijkheden te poepen.... De blaas loopt op gegeven moment vanzelf wel over maar poep hoopt lekker op.
Dus dan schuif je na zo'n 'behandelritueel' direct lekker het ziekenhuis in met je urineweginfectie en je darmissues.
Voordeel is dat je de pijn ervan ook niet voelt
Limburgers zijn übermenschen, wij kunnen nergens mee gepest wordenquote:
Waren dat die Hugo Boss pakjes?quote:
iets dat makkelijk uit gaatquote:
Wel, maar ze begrijpen het gewoon nietquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Limburgers zijn übermenschen, wij kunnen nergens mee gepest worden
Sorry mijn Frans is niet zo bestquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Limburgers zijn übermenschen, wij kunnen nergens mee gepest worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Sowieso.. geen seks op de eerste date.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij trekt vanavond je kuisheidsgordel aan
Shitquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Preutse houding zegquote:
hmm, oke, dan maar geen seksquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Seks is alleen om kindjes te maken.
Over preuts gesproken.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn daar regels voor tegenwoordig?quote:
Als je niet goed genoeg oefent krijg je mislukte kindjesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
Excuses gekregen van de releasecollega dat hij in de afgelopen tijd zo vaak heeft lopen prutsen en dit via de boze klant altijd op mijn bordje terechtkomt. Lieve mensen bestaan nog.
Nee hoor, geef je volledig gelijk.quote:
Vroeg hij daarna of je een relatie hebt?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
Excuses gekregen van de releasecollega dat hij in de afgelopen tijd zo vaak heeft lopen prutsen en dit via de boze klant altijd op mijn bordje terechtkomt. Lieve mensen bestaan nog.
En wat als je nou al online gedate hebt door Corona?quote:
Hij date een meisje met dezelfde voornaam als ik, heel verwarrend en ongemakkelijk af en toe.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Vroeg hij daarna of je een relatie hebt?
quote:
Goeie vraag welquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En wat als je nou al online gedate hebt door Corona?
En dan iemand nu voor het eerst echt ziet?
Iedereen moet doen wat ie zelf wilquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als in video dates ofzo?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]ben een beetje te goed ingeburgerd. Ik gooi ook geen glas weg op zondag omdat het teveel geluid maakt
![]()
Is de tweede date een eerste date met een ander persoon?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie vraag wel
Mag de tweede date wel geneukt worden trouwens?
Geen idee, ik date niet meer. Ken die regels niet meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie vraag wel
Dus als hij jouw naam zegt weet je ook dat hij die weleens hard kreunend zegt/schreeuwt terwijl hij keihard klaarkomtquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij date een meisje met dezelfde voornaam als ik, heel verwarrend en ongemakkelijk af en toe.
Wel lastig als je een date met een prostitue hebt....quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie vraag wel
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie vraag wel
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dus als hij jouw naam zegt weet je ook dat hij die weleens hard kreunend zegt/schreeuwt terwijl hij keihard klaarkomt
En als je het niet weet en niet inbeeldde, doe je dat nu wel
Is het een date als je er voor moet betalen? Voor die vrouw is het werk dan.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:45 schreef crv het volgende:
[..]
Wel lastig als je een date met een prostitue hebt....
Vind dat altijd zo sneu iemand haar naam roepen tijdens het spritzen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dus als hij jouw naam zegt weet je ook dat hij die weleens hard kreunend zegt/schreeuwt terwijl hij keihard klaarkomt
Hij is een pretty hot halfbloedje (is dit racistischquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:45 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:45 schreef crv het volgende:
[..]
Nou enquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Noem je Molo nu ....quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is het een date als je er voor moet betalen? Voor molo is het werk dan.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]ben een beetje te goed ingeburgerd. Ik gooi ook geen glas weg op zondag omdat het teveel geluid maakt
![]()
Jezus wat een ingewikkelde vragen old e vroege ochtendquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is de tweede date een eerste date met een ander persoon?
oh wacht, ik mag het niet meer zo persoonlijk maken hier.quote:
Jij zou er wel perfect passen jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin dat Zwitserland meer en meer te waarderen
Heet dat een date tegenwoordig?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:45 schreef crv het volgende:
[..]
dat kan, maar dat kost extraquote:
Ik hoor meestal de naam Jezus geschreeuwd worden als dat moment komtquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo sneu iemand haar naam roepen tijdens het spritzen.
Dat zijn van die types die gaan huilen als ze borsten zien.
En zwart geld, zwart geld?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:50 schreef Fogel het volgende:
Mag de zwarte markt nog de zwarte markt heten?
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is een pretty hot halfbloedje (is dit racistisch?) die iedere dag hardloopt en in de sportschool staat, als ik dit beeld bij iemand van m'n collega's moet hebben dan het liefst bij hem
.
Waarom heet het eigenlijk zwart geld?quote:
Of melk, de witte motorquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:50 schreef Fogel het volgende:
Mag de zwarte markt nog de zwarte markt heten?
Van die high-end prostitutes. Die eerst luxe met je gaan uieteten op jouw kosten en vervolgens mag je ook nog lappen voor de seks..quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon witwassen, dan is het weer goed
Klinkt op zich nog als een legit afro Amerikaanse naam ookquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:51 schreef Arch-Indar het volgende:
Dit weekend heet elke voetballer in Engeland Black Lives Matter!
ik ben bang dat als het echt doorslaat wij als blanken niet meer mogen leven, dat is beledigendquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Mag je als blanke dadelijk nog wel een neusring of grote oorbel of is dat beledigend?
Is toch alleen voor mafkezen en kalven, dus boeiend.quote:
Een goed stel borsten roept natuurlijk best wat emoties op.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo sneu iemand haar naam roepen tijdens het spritzen.
Dat zijn van die types die gaan huilen als ze borsten zien.
Pretty Woman...quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van die high-end prostitutes. Die eerst luxe met je gaan uieteten op jouw kosten en vervolgens mag je ook nog lappen voor de seks..
Had ik het vanochtend ook over (nja, blanke mensen met cornrows dan). Dat is cultural appropriation en respectloos naar de 'zwarte' cultuur toe. Dus nee, mag niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Mag je als blanke dadelijk nog wel een neusring of grote oorbel of is dat beledigend?
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is toch alleen voor mafkezen en kalven, dus boeiend.
Ooit vroeg overigens een collega een andere collega (uit Algerije) die chocolademelk aan het drinken was of ie zijn kleur aan het bijvullen was... dat was een uitspraak die toen eigenlijk ook al niet kon
Ja, dat is net zo krom als dat je als blanke niet nigga mag zeggen, maar als zwarte wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had ik het vanochtend ook over (nja, blanke mensen met cornrows dan). Dat is cultural appropriation en respectloos naar de 'zwarte' cultuur toe. Dus nee, mag niet.
geld moet rollenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van die high-end prostitutes. Die eerst luxe met je gaan uieteten op jouw kosten en vervolgens mag je ook nog lappen voor de seks..
Vriendin van me had een tijdje wat met een kerel die haar bedankte na het klaarkomenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een goed stel borsten roept natuurlijk best wat emoties op.
ik las uietietenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:55 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk kan dat wel, compleet afhankelijk van relatie en context
Ik heb tegen mijn roodharige collega ook al gezegd dat ik hem best ok vindt ondanks dat hij geen ziel heeft
Ja dat snap ik ook nietquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat is net zo krom als dat je als blanke niet nigga mag zeggen, maar als zwarte wel.
En zo hoort het.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriendin van me had een tijdje wat met een kerel die haar bedankte na het klaarkomen
.....
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriendin van me had een tijdje wat met een kerel die haar bedankte na het klaarkomen
.....
en wat zei zij?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
.....
Prachtig verwoord welquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een goed stel borsten roept natuurlijk best wat emoties op.
Was vrij snel uitquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat zei zij?
je hoeft me niet te bedanken alleen betalen
Relatie was suboptimaal en degene met de choco had de ander als chef.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:55 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk kan dat wel, compleet afhankelijk van relatie en context
Ik heb tegen mijn roodharige collega ook al gezegd dat ik hem best ok vindt ondanks dat hij geen ziel heeft
Wel heel beleefd.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
.....
je slaat wat door hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had ik het vanochtend ook over (nja, blanke mensen met cornrows dan). Dat is cultural appropriation en respectloos naar de 'zwarte' cultuur toe. Dus nee, mag niet.
Ja las het ja, bizar.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dan is niks ok natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Relatie was suboptimaal en degene met de choco had de ander als chef.
Dat is een bookable offense begrijp ik?quote:
wat?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:57 schreef RockNijntje het volgende:
Een bekende van me is uit een beauty-Facebookgroep gegooid omdat ze dreads heeft. Heeft ze al zo'n jaar of tien en niemand heeft er ooit moeilijk over gedaan. Maar ineens op een dag was het cultural appropriation en kreeg ze allemaal nare berichtjes en werd ze in die groep belachelijk gemaakt, uitgescholden, met Hitler vergelijken, etc. alvorens ze haar uit de groep gooiden.
Neequote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bedankt zeggen voor verleende diensten is toch normaal?
Had hij beter geld kunnen geven, had ze er nog wat aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
.....
Jezusquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:57 schreef RockNijntje het volgende:
Een bekende van me is uit een beauty-Facebookgroep gegooid omdat ze dreads heeft. Heeft ze al zo'n jaar of tien en niemand heeft er ooit moeilijk over gedaan. Maar ineens op een dag was het cultural appropriation en kreeg ze allemaal nare berichtjes en werd ze in die groep belachelijk gemaakt, uitgescholden, met Hitler vergelijken, etc. alvorens ze haar uit de groep gooiden.
Bij het weggaan heeft hij wat muntjes op het schoteltje achtergelaten.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had hij beter geld kunnen geven, had ze er nog wat aan.
Ik zeg niet dat ik de mening deel hč. Zijn slechts observaties.quote:
Ja, beetje jammer. Ik vind het juist een teken van acceptatie, respect en waardering als mensen uit andere culturen culturele verschijnselen zo mooi vinden dat ze ze overnemen. Maar als je zoiets zegt begrijp je het allemaal gewoon niet of zoquote:
misschien toch andere mensen zoeken om mee om te gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik de mening deel hč. Zijn slechts observaties.
[..]
Ja, beetje jammer. Ik vind het juist een teken van acceptatie, respect en waardering als mensen uit andere culturen culturele verschijnselen zo mooi vinden dat ze ze overnemen. Maar als je zoiets zegt begrijp je het allemaal gewoon niet of zo.
Nou ja of het wil gewoon helemaal niks anders zeggen dan dat je iets mooi vind.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik de mening deel hč. Zijn slechts observaties.
[..]
Ja, beetje jammer. Ik vind het juist een teken van acceptatie, respect en waardering als mensen uit andere culturen culturele verschijnselen zo mooi vinden dat ze ze overnemen. Maar als je zoiets zegt begrijp je het allemaal gewoon niet of zo.
Dat is idd krom.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:01 schreef RockNijntje het volgende:
Overigens is de consensus in dergelijke beautygroepen dat vrouwen met kroeshaar hun haar wel stijl mogen maken en blond mogen verven. Bizarre wereld.
Zij verdiende denk ik tien keer zoveel als hijquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij het weggaan heeft hij wat muntjes op het schoteltje achtergelaten.
Haha ja dit wilde ik net zeggen. Maar ik ben nooit benadeeld omdat ik stijl haar heb.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:01 schreef RockNijntje het volgende:
Overigens is de consensus in dergelijke beautygroepen dat vrouwen met kroeshaar hun haar wel stijl mogen maken en blond mogen verven. Bizarre wereld.
Behalve jij zelfquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb niemand in mijn omgeving die zo is doorgeslagen
Sugarmommy.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Zij verdiende denk ik tien keer zoveel als hij
Het gaat om het principequote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ook niet, allemaal beschaafde mensen op stand hier, die halen zulke strapatsen niet uit en denken ook niet in extremen, prettig wel.quote:
ja, maar blond is toch raar danquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:01 schreef RockNijntje het volgende:
Zulke mensen moeten gewoon oprotten, hou op hoor, dikke onzinquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:01 schreef RockNijntje het volgende:
is ze nu vrijgezel?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zou je dan een sloeber wippen die ook nog eens awkard in bed is?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Zullen we ook een beautygroep beginnen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten gewoon oprotten, hou op hoor, dikke onzin
ik ook niet, hou me er ver vanquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
Alles kan kapotquote:
Nerds zijn leukquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zou je dan een sloeber wippen die ook nog eens awkard in bed is?
zoekt ze een minnaar on the side?quote:
Als jij je pens netjes scheert, zekersquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we ook een beautygroep beginnen?
Ik alleen wat punkers met wie ik eigenlijk geen contact heb (behalve dus laatst een reactie op een Facebookstatus). Verder krijg ik de verhalen vooral mee via media, social media en bekenden die verhalen gehoord of meegemaakt hebben. Ik denk oprecht niet dat ik vrienden zou kunnen zijn met dergelijke 'extremisten', dan ben ik veel te bang om alles fout te doenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
Tuurlijk wordt dat niet genormaliseerdquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik alleen wat punkers met wie ik eigenlijk geen contact heb (behalve dus laatst een reactie op een Facebookstatus). Verder krijg ik de verhalen vooral mee via media, social media en bekenden die verhalen gehoord of meegemaakt hebben. Ik denk oprecht niet dat ik vrienden zou kunnen zijn met dergelijke 'extremisten', dan ben ik veel te bang om alles fout te doen. Vandaar dus ook dat ik hoop dat dit extreme niet genormaliseerd wordt.
Gelijk weer overal voorwaarden aan stellen hequote:
nee maar de meerderheid heeft wel last van dat soort minderheidjesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt dat niet genormaliseerd
Ja door mensen die beetje werkeloos links tuig gaan zitten uithangen en hun loserleven willen compenseren door deugmens uit te hangen
Dat is gelukkig niet de meerderheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |