US is een meester in de verhalende prozaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:34 schreef Fogel het volgende:
Hoe zei US dat ook alweer zo mooi een aantal dagen geleden? Iets in de richting van "sommigen hoeven geen witte puntmuts op om ze te herkennen"...
zoiets ja, klopt welquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:34 schreef Fogel het volgende:
Hoe zei US dat ook alweer zo mooi een aantal dagen geleden? Iets in de richting van "sommigen hoeven geen witte puntmuts op om ze te herkennen"...
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:34 schreef RockNijntje het volgende:
Klant ergert zich aan me omdat ik niet weet welke versie van zijn app er staat op een omgeving waar ik niet bij kan omdat hij me al sinds september geen rechten daartoe wil geven.
[ afbeelding ]
Dat is zeker waar!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
US is een meester in de verhalende proza
Zo kun je het natuurlijk ook noemenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
US is een meester in de verhalende proza
Lekker smurfen met de grote smurf van grote smurf, en daarna 99 andre smurfen smurfen?quote:
daarom flinterdun he.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje heeft een middagdate met een slimme knappe Duitse man met pretogen
Date vanmiddag. Met Claus.quote:
even de dealer bellen danquote:
Herr Dr. Claus.quote:
Staat nu blijkbaar een verkeerde versie live, wat dus gedaan is door een collega die over de releases gaat. Hij probeert mij er nu voor te blamen, terwijl hij gewoon zelf voor de zoveelste keer een verkeerde versie live heeft gezet, waardoor de klant al boos op ons isquote:
Een middag date.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje heeft een middagdate met een slimme knappe Duitse man met pretogen
Als je nou naar de winkel gaat, post het ff hier, dan attenderen we je er nog op.quote:
Ah. Dat klinkt meer als de hoofdvetpriester hiero.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat nu blijkbaar een verkeerde versie live, wat dus gedaan is door een collega die over de releases gaat. Hij probeert mij er nu voor te blamen, terwijl hij gewoon zelf voor de zoveelste keer een verkeerde versie live heeft gezet, waardoor de klant al boos op ons is.
Hou me hier buiten of geef me gewoon de rechten voor die omgeving verdomme.
neequote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:42 schreef Koen66 het volgende:
zou Ballie nog wel serieus kunnen daten na al deze opmerkingen?
Gewoon dat Heideroosjesnummer aanzetten, komt alles gut ja.quote:
straks tikt Claus op tafel.. en wijst in bepaalde richting naar bitterbahl.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:42 schreef Koen66 het volgende:
zou Ballie nog wel serieus kunnen daten na al deze opmerkingen?
Ja het heeft eventjes wat langer geduurd, maar 1984 voor gaat dan nu toch eindelijk eens beginnenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze achterlijkheid lijkt wel heel erg op het verbranden van boeken door totalitaire regimes. Uitwissen wat niet in je straatje past.
Joh ik ben ook een randdebiel en ik trek 24 uur per dag hoogbegaafde vrouwen aan, ziequote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
maar denk dat we claus beter kunnen benaderen als een zwakzinnige zodat ik minder zenuwachtig ben
Waren het daar geen varkens in plaats van negers?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het heeft eventjes wat langer geduurd, maar 1984 voor gaat dan nu toch eindelijk eens beginnen
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:45 schreef Koen66 het volgende:
waarom heb ik nu een mengsel van Allo Allo en Tiroler seksfilms in m'n hoofd
Nee dat was Animal Farm.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren het daar geen varkens in plaats van negers?
op naar een totalitaire (anti) Fascistische genderneutrale samenleving waaruit alle plezier is weggekniptquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het heeft eventjes wat langer geduurd, maar 1984 voor gaat dan nu toch eindelijk eens beginnen
Ach zo leuk zal claus wel niet zijn. Gewoon een doorsnee jongenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joh ik ben ook een randdebiel en ik trek 24 uur per dag hoogbegaafde vrouwen aan, zie
Nopes.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach zo leuk zal claus wel niet zijn. Gewoon een doorsnee jongen
Hij zag er best leuk uit. Al zegt dat weinig over zijn innerlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach zo leuk zal claus wel niet zijn. Gewoon een doorsnee jongen
Nee was met beestjes (al weet ik niet of er ooit een film van is gemaakt?). Met als moraal van het verhaal, alle beestjes zijn gelijk, alleen sommige beestjes zijn meer gelijk dan anderen.quote:
serieverkrachters zien er soms ook leuk uitquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zag er best leuk uit. Al zegt dat weinig over zijn innerlijk
misschien is het wel een onwijze teringlijerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zag er best leuk uit. Al zegt dat weinig over zijn innerlijk
Ik ken hem :pquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee was met beestjes (al weet ik niet of er ooit een film van is gemaakt?). Met als moraal van het verhaal, alle beestjes zijn gelijk, alleen sommige beestjes zijn meer gelijk dan anderen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieverkrachters zien er soms ook leuk uit
iedere herhaling van Pipo de Clown is intussen ook al lang onmogelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Jungle Book, is dat nog wel de bedoeling? ik bedoel een neger die door een panter en een beer opgevoed wordt, kan alleen maar door een blanke racist geschreven zijn.
[..]
die Duitser van die mccann kind lijkt heel erg op een kroketten en bitterballenmaker uit t dorp van mn ouders.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Klukkluk was dan ook een vrij domme karikatuur op een indiaan door een witte manquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedere herhaling van Pipo de Clown is intussen ook al lang onmogelijk
Alleen nog maar boer zoekt vrouw en heel holland bakt op tvquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:52 schreef Koen66 het volgende:
vanaf het najaar staan alle tv zenders op zwart (al kan dat ook niet meer gezegd worden)
Nieuwe programma's konden nauwelijks gemaakt worden door Corona
Oude programma's kan je niet herhalen dankzij de racisme roepers
dit klinkt wel hemelsquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen nog maar boer zoekt vrouw en heel holland bakt op tv
boer of boerin zoekt vrouw en/of man is de nieuwe titel toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neger zoekt blonde vrouw en Heel Holland Zwart.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja daar hebben we idd een probleem.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
boer of boerin zoekt vrouw en/of man is de nieuwe titel toch?
Maar daar zitten toch alleen maar witte mens in, niet heel erg veel diversiteit.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Agrarier (m/v/x) zoekt persoonquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
boer of boerin zoekt vrouw en/of man is de nieuwe titel toch?
ja omdat ze de velden strategisch uit het beeld houdenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar zitten toch alleen maar witte mens in, niet heel erg veel diversiteit.
zwarte/gele/rode boeren moet je volgens mij in NL met een zaklamp zoekenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar zitten toch alleen maar witte mens in, niet heel erg veel diversiteit.
Agrariër klinkt ook weel zo plat, maak er dan 'Natuurlijk cultivator' van ofzo.quote:
beter dit programma maar stoppen dan ookquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Agrariër klinkt ook weel zo plat, maak er dan 'Natuurlijk cultivator' van ofzo.
Dat is dan wel weer terecht, maar om andere redenenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedere herhaling van Pipo de Clown is intussen ook al lang onmogelijk
Wat is nu echt een typisch zwart beroep?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zwarte/gele/rode boeren moet je volgens mij in NL met een zaklamp zoeken
Het meeste agrarische werk dat hier wordt gedaan kun je makkelijker zoeken met wodka en goedkoop pilsquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh wacht, dat kan natuurlijk niet omdat In Agrariër Ariër verwerkt zitquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Agrariër klinkt ook weel zo plat, maak er dan 'Natuurlijk cultivator' van ofzo.
Dan moeten we gewoon Snackbar eigenaar zoekt man/vrouw doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bendelidquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is nu echt een typisch zwart beroep?
Katoenplukker?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch Ik Vertrek?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neger zoekt blonde vrouw en Heel Holland Zwart.
nu ben je Polen aan het framen, dat zal ook wel niet mogen volgens eoa groeperingquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het meeste agrarische werk dat hier wordt gedaan kun je makkelijker zoeken met wodka en goedkoop pils
Nee, want wit mag altijd beginnen, smerig privilegequote:
geen ideequote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ohja dit is ook weer stereotyperendquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu ben je Polen aan het framen, dat zal ook wel niet mogen volgens eoa groepering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |