Als dass kein bumsen wird. Auf den zweiten Date denn natürlich.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[23:12, 11-6-2020] Claus: ja yoga, maar ook tinder
[23:12, 11-6-2020] 🍍🌴: tinder is je hobby?
[23:12, 11-6-2020] Claus: ja zeker
[23:12, 11-6-2020] 🍍🌴: Elke dag een andere?
[23:12, 11-6-2020] Claus: elke tweede dag
[23:13, 11-6-2020] Claus: ik kan niet zooo veel meer. ben al oud
[23:13, 11-6-2020] 🍍🌴: Elke keer een nieuwe?
[23:15, 11-6-2020] Claus: ne, elke tweede ker
[23:15, 11-6-2020] Claus: ik vind ONS niet zo goed
Huh wat?quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Maar waren toch ook wat rare dingetjes, net uit met zijn ex ofzo toch?
Ik doe mijn best LTVDK.
quote:De Amerikaanse countryband Lady Antebellum heet tegenwoordig Lady A. De band legt op Twitter uit dat de naamsverandering is gedaan wegens de associatie van het woord 'Antebellum' met het slavernijverleden van de Verenigde Staten.
Leuker dan wiequote:
Tijd voor een protestdemonstratie, da's toch het middel tegenwoordigquote:
staan jullie daar dan morgen bij de midgetgolf te demonstrerenquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tijd voor een protestdemonstratie, da's toch het middel tegenwoordig
Morgen samenkomen op het Malieveld?quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tijd voor een protestdemonstratie, da's toch het middel tegenwoordig
5 fokkers op het maliveld.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen samenkomen op het Malieveld?
Zou je stiekem wel leuk vinden he?quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staan jullie daar dan morgen bij de midgetgolf te demonstreren
Zoietsquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen samenkomen op het Malieveld?
zou ik wel stuk gaan jaquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je stiekem wel leuk vinden he?
mooi zegquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Fantastisch toch
Gweldigquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Fantastisch toch
Dan zou ik voor rentenieren kiezen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Vage shit herrineringen drupellen binnen![]()
Ik zat naar haar kin te staren en ik zei ineens in een zakelijke serieus gesprek, you know your chin looks like an Italian icecream and I want to lick on your chin like a labrador![]()
Denk dat ik morgen serieus ergens anders kan solliciteren. of rentenieren
Erg slecht voor mijn karakterquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik voor rentenieren kiezen.
Ze krijgen dan ook hun halve fanbase over zich heen op twitter. En de nodige deugmensen natuurlijk die het fantastisch vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieus![]()
De wereld wordt met de minuut gestoorder
Onderdrukkers en Duitsers zijn sowieso een geslaagde combiquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan hij claus wegzetten als witte onderdrukker
Ze wil er ook per se garnalen opquote:
Was dat die taart? Ziet er wel lekker uit zegquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze wil er ook per se garnalen op
Ze wilde eigenlijk ook haring erop maar dat veto ik
Meeste mensen gaan aan de drank en antidepressiva binnen twee jaar na starten met rentenieren op jonge leeftijdquote:
Ik zou voor Kawasaki gaan. Vroem vroem bitches.quote:
Wat een gekkiesquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Meeste mensen gaan aan de drank en antidepressiva binnen twee jaar na starten met rentenieren op jonge leeftijd
Yes!quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was dat die taart? Ziet er wel lekker uit zeg
Dat tweedequote:Op donderdag 11 juni 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zou me terugtrekken op een Schotse klif. Jij zou feestend ten onder gaan op St. Barths?
Gebrek aan zingeving en structuur in het leven hebben veel mensen moeite mee hoorquote:
Goed conceptquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
Zitten dus boterhammen met groenten en visbeleg aan de binnenkant![]()
Je ziet ze ook wel in de supermarkt daar. Is vrij gebruikelijk bij feestjes
Ik vind het fantastisch, mogen we hier ook vaker serveren
Precies!quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed conceptIdeaal voor mensen die niet van zoet houden.
Ja dit, ik kan wel wat tragische verhalen vertellen daarover.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebrek aan zingeving en structuur in het leven hebben veel mensen moeite mee hoor
Zit je op eens de hele dag met je zeikwijf opgescheept.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebrek aan zingeving en structuur in het leven hebben veel mensen moeite mee hoor
Ja, ik kan me daar weinig bij voorstellen. Maar ik haal zingeving uit heel andere dingen dan werk.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Welk zeikwijf?quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Zit je op eens de hele dag met je zeikwijf opgescheept.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:33 schreef Molo het volgende:
Het is dat ik geen foto's van haar online zet, maar echt, dat karakter en die kop van dat wijffie. Wat kun je toch bizar gek zijn op je eigen kind, niet normaal meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Ze krijgen dan ook hun halve fanbase over zich heen op twitter. En de nodige deugmensen natuurlijk die het fantastisch vinden.
Nieuw wijfquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Zit je op eens de hele dag met je zeikwijf opgescheept.
Ik zie m'n zeikwijf nu al te vaak door dat thuiswerkenquote:
Of wel, als je masochist bentquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je gaat echt niet met een zeikwijf zitten met genoeg geld hoor
Koos zet hier net romantisch Slayer opquote:
Ik doe meequote:Op donderdag 11 juni 2020 23:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos zet hier net romantisch Slayer op
At ease wereldverbeteraar, check dat meisje op 0.25 en de rest boeit toch geen enkele flikkerquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag ik even oreren?
Gvd Van alle arme kleine ondernemers die echt op hun tandvlees bijten zitten gemeentes het hardst te janken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)nen-noemen~a7f52a32/
Maar ondertussen roepen ze dat ze tot 2021 sowieso hun kantoren blijven sluiten en dus ineffectief doorklooien.
Ongeacht of cor&ona nou weg is of niet schijnbaar.![]()
Mandatory suicide nu hierquote:
Wat si de klacht?quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag ik even oreren?
Gvd Van alle arme kleine ondernemers die echt op hun tandvlees bijten zitten gemeentes het hardst te janken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)nen-noemen~a7f52a32/
Maar ondertussen roepen ze dat ze tot 2021 sowieso hun kantoren blijven sluiten en dus ineffectief doorklooien.
Ongeacht of cor&ona nou weg is of niet schijnbaar.![]()
Yes lekker nummer en geweldige clip.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
At ease wereldverbeteraar, check dat meisje op 0.25 en de rest boeit toch geen enkele flikker![]()
Lijkt wel een choloquote:
Mijn lievelingsquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Yes lekker nummer en geweldige clip.
Zware liefde voor Falco hierquote:
Gisteravond nog over gehad tegen mijn vriend. Dat schaamhaar style dotjes borsthaar van Tubbsquote:
Een van de eerste excuusnegersquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Gisteravond nog over gehad tegen mijn vriend. Dat schaamhaar style dotjes borsthaar van Tubbs
Hier in Rotterdam noemen we dat negertsquote:
In de film kwam er een aziaat bij.quote:
Die serie was echt epischquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de film kwam er een aziaat bij.
Maar ik hou van speedbooten op de een of andere manier.
Lijkt me zo gaaf dat je in Miami zo de boot pakt naar Havana.![]()
Ah, fentanylgekkiesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:28 schreef Molo het volgende:
Hadden jullie dit trouwens al gelezen over die arme meneer Floyd die zo'n grote vriendelijke reus was?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ies-tegen-de-misdaad
Ja wat dacht jij dan. Dat hij kinderpostzegels verknoopte?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:28 schreef Molo het volgende:
Hadden jullie dit trouwens al gelezen over die arme meneer Floyd die zo'n grote vriendelijke reus was?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ies-tegen-de-misdaad
Nee maar het tegengeluid hoor je amperquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan. Dat hij kinderpostzegels verknoopte?
Mensen die fentanyl voor de lol gebruiken, zoals dit pareltje, doen vaak hele gekke dingen die menselijk gezien bijna niet mogelijk zijn.quote:
En als ik water op je gooi?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee maar het tegengeluid hoor je amper
Die ophemeling van die vent
Dood had hij echt niet gehoeven maar het is net zo'n bontkraagje die met gestolen drugs in zijn klauwen doorgeschoten wordt 'maar altijd zo'n goede lieve jongen was voor zijn moeder'
Oh op die manierquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Mensen die fentanyl voor de lol gebruiken, zoals dit pareltje, doen vaak hele gekke dingen die menselijk gezien bijna niet mogelijk zijn.
Hier in het durrep loopt ook zo'n zaakquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee maar het tegengeluid hoor je amper
Die ophemeling van die vent
Dood had hij echt niet gehoeven maar het is net zo'n bontkraagje die met gestolen drugs in zijn klauwen doorgeschoten wordt 'maar altijd zo'n goede lieve jongen was voor zijn moeder'
Damn, dat soort dingem dus jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh op die manier
Ooit meegemaakt dat iemand ín de Zweedse band, een heel hoog-laag bed omflipte. Het bed waar ie dus ín lag hč, compleet vastgebonden
Ik had patiënten die tegen mij fantastisch warenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier in het durrep loopt ook zo'n zaak![]()
Iemand doodgeschoten op het woonwagenkamp, maat het was zo'n lieve jongen! En de advocaat die hij al meer dan 20 jaar heeft, is ook dol op hem
Ik voelde al iets van nattigheid op basis van je post jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien denk je er dan anders over, was een grapje. Pffff
twitter:timdewit twitterde op donderdag 11-06-2020 om 22:15:49De beroemde Fawlty Towers-aflevering “Don’t mention the war” is niet langer in overeenstemming met de racisme-richtlijnen van UKTV, een Britse online streaming service. En is zodoende niet meer te bekijken. https://t.co/swDSH1CMLB reageer retweet
Deugkneuzerij waarschijnlijk. Tevens goedemorgenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:16 schreef Koen66 het volgende:
twitter:timdewit twitterde op donderdag 11-06-2020 om 22:15:49De beroemde Fawlty Towers-aflevering “Don’t mention the war” is niet langer in overeenstemming met de racisme-richtlijnen van UKTV, een Britse online streaming service. En is zodoende niet meer te bekijken. https://t.co/swDSH1CMLB reageer retweet
En wat is daar nu weer racisme aan? Of zijn Duitsers een apart ras tegenwoordig?
En 1 wit melk-kadetje?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:56 schreef Molo het volgende:
Ik heb verkeerd besteld bij de online AH, nu zeven bollen buffelmozzarella in huis![]()
![]()
![]()
Gutmenschen..quote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:16 schreef Koen66 het volgende:
En wat is daar nu weer racisme aan? Of zijn Duitsers een apart ras tegenwoordig?
in fawlty towers komen toch geen donkere mensen voor?quote:
In deze aflevering een donkere artsquote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in fawlty towers komen toch geen donkere mensen voor?
en werd die discriminerend behandeldquote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In deze aflevering een donkere arts
Vast wel. Fawlty Towers is per definitie fout. Maar foute humor was heel lang leuk. Nu niet meer. Denk ik.quote:
Dat maakt tegenwoordig niet meer uit.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Zefs bugs bunny mag niet meer lees ik net...
Hij haalt het voorbeeld aan van een Looney Tunes-cartoon, waarin Bugs Bunny een klapsigaar laat ontploffen en ineens een zwart gezicht heeft en dikke rode lippen.
Er is ook steeds vaker gezeik over bepaalde Efteling-attracties idd. Zal ook wel niet lang meer duren.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]Iets dergelijks gebeurde bij meer cartoons.
Soms ben ik blij dat ik meer dan de helft van m'n leven leefde in een normale tijd
Carnival Festival was toch al aangepast dacht ik? Geen Chinezen meer met overdreven spleetogen etcquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is ook steeds vaker gezeik over bepaalde Efteling-attracties idd. Zal ook wel niet lang meer duren.
Monsieur Cannibale bestaat nog schijnbaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Carnival Festival was toch al aangepast dacht ik? Geen Chinezen meer met overdreven spleetogen etc
Wat ik hier vooral raar aan vind is dat alle Hitler / nazi-Duitsland verwijzingen wel nog steeds mogen. Beetje meten met twee maten.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Zefs bugs bunny mag niet meer lees ik net...
Hij haalt het voorbeeld aan van een Looney Tunes-cartoon, waarin Bugs Bunny een klapsigaar laat ontploffen en ineens een zwart gezicht heeft en dikke rode lippen.
kloptquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ik hier vooral raar aan vind is dat alle Hitler / nazi-Duitsland verwijzingen wel nog steeds mogen. Beetje meten met twee maten.
Een programma met een neger erin van de buis halen omdat er een neger in zit en jezelf dan ANTI-racisme noemenquote:
nee nee, ik vind dat we voor de zekerheid ook alle programma's met John Williams van de buis moeten halenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een programma met een neger erin van de buis halen omdat er een neger in zit en jezelf dan ANTI-racisme noemenLeg het mij maar uit.
Kan ook zijn dat dit gaat over de 'Don't mention the war'-scčne. Maar dan moet je alle Britse comedy van na de oorlog van de buis halenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een programma met een neger erin van de buis halen omdat er een neger in zit en jezelf dan ANTI-racisme noemenLeg het mij maar uit.
Het is sowieso meten met twee maten.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ik hier vooral raar aan vind is dat alle Hitler / nazi-Duitsland verwijzingen wel nog steeds mogen. Beetje meten met twee maten.
dit.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze achterlijkheid lijkt wel heel erg op het verbranden van boeken door totalitaire regimes. Uitwissen wat niet in je straatje past.
Ja, net zoiets als een rectificatie eisen voor een peiling waarvan de uitkomst je niet aanstaat. Oh, wacht...quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze achterlijkheid lijkt wel heel erg op het verbranden van boeken door totalitaire regimes. Uitwissen wat niet in je straatje past.
En een hele hoop hier zitten nu handenwrijvend thuis. Stelletje lamzakken. Zo dat hebben we mooi voor elkaar nu.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Geschiedenis moet weg vind ik ook raar. Ik snap dat ze willen dat mensen die echt slechte dingen gedaan hebben niet geëerd mogen worden met grote schilderijen, beelden, straten die naar ze vernoemd zijn of wat dan ook. Maar dat er echt nooit meer over gesproken mag worden en kinderen er op school niet meer over mogen leren, zeg maar, letterlijk de geschiedenis wissen, uhmquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het is sowieso meten met twee maten.
Alle beelden en alles van mensen die vroeger iets verkeerds gedaan hebben moeten weg, Alles geschiedenis moet gewist worden en elk fout stuke satire of film Of wat dan ook moet pleite.
maar tijdens elke demonstratie lopen ze met borden met fotos van die crimineel George, die van de 40 jaar of zo dat ie leefde 8 jaar in de gevangenis heeft gezeten....en die willen ze als voorbeeld hebben..
WTF....
Yep, 'urban' heeft een slechte naam. Dat mag ook niet meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:21 schreef gianni61 het volgende:
ik hoorde dinsdag ook op de radio dat ze urban muziek nu progressive muziek wilden gaan noemen.
Die snapte ik al helemaal niet.
de 538 dj's gelukkig ook allemaal niet.
dit jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:21 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon allemaal lief doen voor elkaar.
maar goed dat m'n pa vorig jaar overleden is, die heette zoquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep, 'urban' heeft een slechte naam. Dat mag ook niet meer.
Waarom moet iedereen maar overal jeuk aan hebben tegenwoordig? Is de planeet echt te vol soms of wat?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep, 'urban' heeft een slechte naam. Dat mag ook niet meer.
Nou ja, we moeten niks natuurlijk. Het jammere is alleen dat enige vorm van discussie niet mogelijk is. Want je wordt gelijk in het racistische hoekje getrapt als je met tegenargumenten komt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En een hele hoop hier zitten nu handenwrijvend thuis. Stelletje lamzakken. Zo dat hebben we mooi voor elkaar nu.
En wij moeten het allemaal maar goed vinden.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen maar overal jeuk aan hebben tegenwoordig? Is de planeet echt te vol soms of wat?
Ja, daar hebben ze na 5 moskeeën in het land gezegd "Tot hier en niet verder". Zo kan het ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:27 schreef kwiwi het volgende:
Ben toch weer extra blij dat ik in Zwitserland woon op zulke momenten. Hier mag een negerzoen gewoon nog een Mohrenkopf genoemd worden. Sterker nog er zijn bakkerijen die zo heten.
En dan heb je nog bergen ook. Wat doe ik hier nogquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:27 schreef kwiwi het volgende:
Ben toch weer extra blij dat ik in Zwitserland woon op zulke momenten. Hier mag een negerzoen gewoon nog een Mohrenkopf genoemd worden. Sterker nog er zijn bakkerijen die zo heten.
En brezelsquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan heb je nog bergen ook. Wat doe ik hier nog
Ze discrimineren hier openlijk. Ook blanke mensen uit westerse landenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze na 5 moskeeën in het land gezegd "Tot hier en niet verder". Zo kan het ook.
Verhuizen danquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan heb je nog bergen ook. Wat doe ik hier nog
Dit jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze discrimineren hier openlijk. Ook blanke mensen uit westerse landenIn advertenties voor huurwoningen staat soms dat het niet voor buitenlanders is
Zal mij een worst wezen, weet dat liever van tevoren zodat ik er geen tijd aan verspil.
jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is de planeet echt te vol soms of wat?
Vriend daar vroeg dinsdag nog wanneer ik nou zijn kant op komquote:
Door sommigen ja. Anderen beweren dan weer bij hoog en laag dat rascisme niet bestaat.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, we moeten niks natuurlijk. Het jammere is alleen dat enige vorm van discussie niet mogelijk is. Want je wordt gelijk in het racistische hoekje getrapt als je met tegenargumenten komt.
Hier zou dan anoniem op zon huis ingeschreven moeten kunnen worden, zodat er van te voren niet gezien kan worden wie er dat huis wil.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze discrimineren hier openlijk. Ook blanke mensen uit westerse landenIn advertenties voor huurwoningen staat soms dat het niet voor buitenlanders is
Zal mij een worst wezen, weet dat liever van tevoren zodat ik er geen tijd aan verspil.
heb je nog een kamertje vrij?quote:
Nou ja en terecht ook vind ik, ik ben hier nog altijd 'te gast' en geen Zwitser.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja
Zwitsers eerst, ik vind dat prima hoor, duidelijk en open erover
Weggekaapt door je traagheid broquote:
Als je komt even laten weten, gaan we irl slowchattenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriend daar vroeg dinsdag nog wanneer ik nou zijn kant op kom
Ja, ik voel me bij geen van beide extremen thuis. Ik hou niet van extremen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Door sommigen ja. Anderen beweren dan weer bij hoog en laag dat rascisme niet bestaat.
Het zijn gewoon 2 extremen die er nu met het debat vandoor gaan.
Helaas
Beetje maar hoor....quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
In Hongarije krijgt zo'n discussie ook geen voet aan de grond. Maar ja, die schieten weer een beetje door naar de andere kant
Zuri, ander kanton, en eng johquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je komt even laten weten, gaan we irl slowchatten
Ik heb al een negerinnenreet, ik zit veiligquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bro mag ook niet meer, pas nou op.
Als die groep die jeuk heeft dat voor zichzelf oplost. Scheelt het weer 10%. Kunnen wij weer normaal doenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen maar overal jeuk aan hebben tegenwoordig? Is de planeet echt te vol soms of wat?
Je bent blank. Sowieso fout, wat je ook zegt of doet of hebt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb al een negerinnenreet, ik zit veilig
Denk ik 😅
klinkt klein, maar ik doe het er voor.quote:
Geen man, dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je bent blank. Sowieso fout, wat je ook zegt of doet of hebt.
Ja, op Fok scheelt dat hier een hele hoop ja, met wat je kan zeggen. Hypocriete lui hier.quote:
Uhuh, dat ook jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, op Fok scheelt dat hier een hele hoop ja, met wat je kan zeggen.
In koophuis, met baan en flink inkomen en allesquote:
Als wij een politiek partij zouden starten en beide hetzelfde zouden zeggen, dan kreeg jij een standbeeld van de mensen hier, en ik een rechtszaak aan mijn broek.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh, dat ook ja
Al kom ik over het algemeen schandalig vaak met alles weg
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:37 schreef Molo het volgende:
Ga het liefst kamperen in Zweden om mijn verhevenheid boven anderen te vieren met andere geprivilegieerden
Lekker corona opsnuiven en dan met je vette aars de statistieken een beetje de "goede" kant op trekken.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:37 schreef Molo het volgende:
Ga het liefst kamperen in Zweden om mijn verhevenheid boven anderen te vieren met andere geprivilegieerden
En dan ging UitStraling een wedkantoortje beginnen en wij allemaal inzetten of dat standbeeld eerder in de gracht zou liggen dan dat jij je rechtszaak gewonnen hebt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als wij een politiek partij zouden starten en beide hetzelfde zouden zeggen, dan kreeg jij een standbeeld van de mensen hier, en ik een rechtszaak aan mijn broek.
noem jij molo nu dik? ;oquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker corona opsnuiven en dan met je vette aars de statistieken een beetje de "goede" kant op trekken.
Gelukkig hebben we jou altijd nog om de mate van polarisatie nog even te polariserenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
Ze verbieden een tekenfilmpje en iedereen is ineens openlijk Neonazi hier, mooi hoe dat werkt.
Ordnung muss sein.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou altijd nog om de mate van polarisatie nog even te polariseren
Iedereen ja?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
Ze verbieden een tekenfilmpje en iedereen is ineens openlijk Neonazi hier, mooi hoe dat werkt.
Hangt er al een poster van George boven je bed? Je held?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen ja?
Best nazistisch idd, aangeven dat de extremen er met het debat vandoor gaan
Over polariseren gesproken.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hangt er al een poster van George boven je bed? Je held?
Dat bedoel ik dus met doorslaan...quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kleine hint: Als je nou toch al solliciteert naar een rechtszaak, doe het dan niet tegen haarquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De ratio keert wel weer terug als de griep over is en iedereen weer een baantje heeft.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen ja?
Best nazistisch idd, aangeven dat de extremen er met het debat vandoor gaan
Maar men slaat hier helaas ook door ja
En Trump wil exclusiviteit he? Hij betaald een half miljard dus vind dat ie het eerste recht heeft ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Intussen in coronaland...
https://www.telegraaf.nl/(...)aast-op-vaccinkennis
Houdt de AIVD van de straat..quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Intussen in coronaland...
https://www.telegraaf.nl/(...)aast-op-vaccinkennis
Je kan het niet meer goed doen, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben geen neonazi, ik ben wel doodsbang iets verkeerd te doen. Voorheen ging ik om met mensen met een donkere huidskleur net zoals ik om ga met mensen met een lichte huidskleur, ik had het verschil niet eens door. Nu dat niet meer goed genoeg is merk ik dat ik het gevoel heb mensen met een donkere huidskleur en witte 'extremisten' te ontlopen, omdat ik niets fout wil doen. Kan niet helemaal de bedoeling zijn maar goed, ik ben klaar met racist genoemd worden omdat ik donkere mensen gewoon wil behandelen als iedereen.
Dit jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben geen neonazi, ik ben wel doodsbang iets verkeerd te doen. Voorheen ging ik om met mensen met een donkere huidskleur net zoals ik om ga met mensen met een lichte huidskleur, ik had het verschil niet eens door. Nu dat niet meer goed genoeg is merk ik dat ik het gevoel heb mensen met een donkere huidskleur en witte 'extremisten' te ontlopen, omdat ik niets fout wil doen. Kan niet helemaal de bedoeling zijn maar goed, ik ben klaar met racist genoemd worden omdat ik donkere mensen gewoon wil behandelen als iedereen.
je bent blank, dus je bent racist.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:51 schreef RockNijntje het volgende:
Grappig dat je dat zegt want ik heb dit vooral op het werk. Privé niet, mijn vrienden weten dat ik tegen iedereen hetzelfde doe.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:51 schreef RockNijntje het volgende:
Dit zijn bij ons keiharde regels voor mannen zelfs, niet met vrouwen alleen in een afgesloten kamer en niet alleen met een vrouw in de lift.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt want ik heb dit vooral op het werk. Privé niet, mijn vrienden weten dat ik tegen iedereen hetzelfde doe.
Maar ik zie het ook met mannelijke collega's sinds #metoo, mijn baas doet bijvoorbeeld de deur van zijn kantoor niet meer dicht als hij een gesprek met een vrouwelijke collega heeft. Met mannen wel.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn bij ons keiharde regels voor mannen zelfs, niet met vrouwen alleen in een afgesloten kamer en niet alleen met een vrouw in de lift.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt want ik heb dit vooral op het werk. Privé niet, mijn vrienden weten dat ik tegen iedereen hetzelfde doe.
Maar ik zie het ook met mannelijke collega's sinds #metoo, mijn baas doet bijvoorbeeld de deur van zijn kantoor niet meer dicht als hij een gesprek met een vrouwelijke collega heeft. Met mannen wel.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn bij ons keiharde regels voor mannen zelfs, niet met vrouwen alleen in een afgesloten kamer en niet alleen met een vrouw in de lift.
Doodnormaal is het niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat, is inmiddels doodnormaal kikkertje, kan je als bedrijf de kop kosten zelfs in de VS.
Er komt een dag dat als je op straat hallo zegt tegen een vrouw, dat je een knie in je nek krijgt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ik zie het ook met mannelijke collega's sinds #metoo, mijn baas doet bijvoorbeeld de deur van zijn kantoor niet meer dicht als hij een gesprek met een vrouwelijke collega heeft. Met mannen wel.Belachelijk dat het zo moet. Kinderen van nu weten straks niet eens meer beter.
Ja bizar maar goed.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]Belachelijk dat het zo moet. Kinderen van nu weten straks niet eens meer beter.
What's next? Aparte vrouwen- en mannenliften?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren we net zover dat we unisex wc's hebben, kan dat ook allemaal weer teruggedraaid wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
What's next? Aparte vrouwen- en mannenliften?
Nee, maar het is heel makkelijk om "gebruikelijk" en "normaal" door elkaar te halen. Trappen elke dag weer mensen in.quote:
Al die moskeeen in nederland zijn alvast voorbereid.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
What's next? Aparte vrouwen- en mannenliften?
Oh ja er moet dan ook een transgenderlift gebouwd worden natuurlijk. En zo nog wel een paar.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waren we net zover dat we unisex wc's hebben, kan dat ook allemaal weer teruggedraaid worden
Wij slaan door omdat we te ver gaande regels en te ver gaand gedrag van anderen afkeuren? Ok fam.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijns inziens slaan jullie door en/of overdrijven jullie schromelijk
Sorry.
Zucht.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er komt een dag dat als je op straat hallo zegt tegen een vrouw, dat je een knie in je nek krijgt.
Of Whiskers in de rechtszaal.
Nope.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het nieuwe normaal wordt het tegenwoordig genoemd geloof ik.
Nee, jullie slaan door omdat jullie extremisten tot de maat verheffen en daar vervolgens tegen ageren.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij slaan door omdat we te ver gaande regels en te ver gaand gedrag van anderen afkeuren? Ok fam.
Ik zie dat jij een quote van Benjamin Franklin gebruikt. Is die man belangrijk voor jou?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijns inziens slaan jullie door en/of overdrijven jullie schromelijk
Sorry.
Waarom maak je mij tot je ultieme vijandsbeeld?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zie dat jij een quote van Benjamin Franklin gebruikt. Is die man belangrijk voor jou?
Ik lees namelijk in de wikipedia:
From 1785 to 1788, he served as governor of Pennsylvania. He initially owned and dealt in slaves
Ik vind wel dat je dat tekstje moet verwijderen eigenlijk, van Fok....
Hij overdrijft een beetje denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom maak je mij tot je ultieme vijandsbeeld?
In vooral Amerikaanse bedrijven is dat wel degelijk een nieuw normaal, dat mannen voorzichtig moeten zijn met zich alleen met een vrouw in een gesloten ruimte begeven. Mijn baas is echt niet zo uit zichzelf, maar het is een Amerikaans bedrijf waar nou eenmaal de cultuur van 'aanklachten voorkomen' heerst.quote:
Het zijn helaas wel vaak degenen die bepaalde regels opleggen en je in discussies als #metoo en BlackLivesMatter het hardst hoort en het meest aanwezig zijn. Dat wekt de impressie dat wat zij zeggen gebruikelijk is of moet worden. Dat verwart mensen nou eenmaal: wordt van hen ook ineens [insert hetgeen de extremisten zeggen] verwacht? Is dit het nieuwe 'gebruikelijk'?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, jullie slaan door omdat jullie extremisten tot de maat verheffen en daar vervolgens tegen ageren.
Extremisten zijn de maat niet
Ja, dat doen we toch volgens haar? Iedereen hier verzint alles. Ok, bijna iedereen, Uitstraling is de enige die niks verzint.quote:
Nee maar het is Multi en dus de enige deugvlaai van Nederlandquote:
Nou doe je het weer godverdommequote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat doen we toch volgens haar? Iedereen hier verzint alles. Ok, bijna iedereen, Uitstraling is de enige die niks verzint.
Ik vraag liever gewoon in het zuiden of ik meerdere soorten vlaai in een doosje mag, want vlaai uit Brabant/Limburgquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar het is Multi en dus de enige deugvlaai van Nederland
laat hem maar, dat is eentje van boven de rivieren.quote:
Helemaal waar, staat ook echt zwart op wit op je jaarlijkse beoordeling of je je aan deze regels gehouden hebt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In vooral Amerikaanse bedrijven is dat wel degelijk een nieuw normaal, dat mannen voorzichtig moeten zijn met zich alleen met een vrouw in een gesloten ruimte begeven. Mijn baas is echt niet zo uit zichzelf, maar het is een Amerikaans bedrijf waar nou eenmaal de cultuur van 'aanklachten voorkomen' heerst.
Mijn moeder sinds ik in de stad woon: "je koopt je vlaai toch wel bij zo'n leuk bakkertje? Desnoods iets lekkers van de Turkse bakker, die hebben ook leuke baksels. Maar alsjeblieft niet bij de Albert Heijn of Multivlaai halen!"quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat hem maar, dat is eentje van boven de rivieren.
Ik weet nog de eerste keer dat ik in een multivlaai filiaal was. jeugdtrauma
Hallo Black Mirrorquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal waar, staat ook echt zwart op wit op je jaarlijkse beoordeling of je je aan deze regels gehouden hebt.
Ik haal daar vaak vlaaien voor verjaardagen ook. Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan? Dat je er zoveel maanden later nogeens op wordt aangesproken dat je toen en toen met een vrouw en een dichte deur gezien bent en dat je dus moet bloeden?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal waar, staat ook echt zwart op wit op je jaarlijkse beoordeling of je je aan deze regels gehouden hebt.
Kan je daar geen dekknaap voor gebruiken?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee manben werkkleding aan het sorteren en opruimen. Schoof ik al 6 weken voor me uit :’)
Ik beeld me jouw user name en Posts altijd in met een Limburgs vragend accentquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat doen we toch volgens haar? Iedereen hier verzint alles. Ok, bijna iedereen, Uitstraling is de enige die niks verzint.
KOENTJUHHquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:21 schreef Koen66 het volgende:
Zo ik ben ff weg en de sfeer is goed verbeterd hier zie ik
Jawel daar wordt echt wel op gelet en krijg je ook soms wel te horen, wij hebben kantoren over de hele wereld maar ons hoofdkantoor staat in Denver dus dat is wel eens lastig voor de buitenlanders, als je daar voor de eerste keer komt dien je ook te tekenen daarvoor bij aankomst, tijdje hadden ze een voorlichtingsfilmpje zelfs maar daar kregen ze teveel commentaar op.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan? Dat je er zoveel maanden later nogeens op wordt aangesproken dat je toen en toen met een vrouw en een dichte deur gezien bent en dat je dus moet bloeden?Daar word je niet "right then and there" op aangesproken of zo?
heb even op de site gekeken, maar Limburg heeft geeneens een multivlaaiquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik haal daar vaak vlaaien voor verjaardagen ook. Lekker makkelijk.
Dan ben ik de halve voorraad kwijt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je daar geen dekknaap voor gebruiken?
Dat is natuurlijk overdreven. Zolang er geen klachten binnenkomen (zoals overal) is alles prima.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest lachenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat raar, in Limboland heb je immers bakkers met echte vlaaiquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb even op de site gekeken, maar Limburg heeft geeneens een multivlaai
En de mannen zijn aan dek bezig als ware spechtenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je daar geen dekknaap voor gebruiken?
Wiens geld heb je nu weer afgepakt, racistische witman?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg vanmiddag een envelop binnen die helemaal onder de postzegels zit. En er zit één nauwelijks serieus te nemen biljetje inUit 1848
dat wel.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik beeld me jouw user name en Posts altijd in met een Limburgs vragend accent
Dat mag.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik beeld me jouw user name en Posts altijd in met een Limburgs vragend accent
Die klachten waren er te overquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk overdreven. Zolang er geen klachten binnenkomen (zoals overal) is alles prima.
Noem je je dekslaaf nu ook nog eens dief? Foeiquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan ben ik de halve voorraad kwijt.
Eindelijk die ene waar je op zat te wachten?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg vanmiddag een envelop binnen die helemaal onder de postzegels zit. En er zit één nauwelijks serieus te nemen biljetje inUit 1848
dat wel.
Niet meer dan, want er zat er één in Beek vroeger. Maar goed, geen bestaansrecht in Limburg natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb even op de site gekeken, maar Limburg heeft geeneens een multivlaai
door schade en schande wijs geworden.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Noem je je dekslaaf nu ook nog eens dief? Foei
ja, in makado zat die geloof he?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet meer dan, want er zat er één in Beek vroeger. Maar goed, geen bestaansrecht in Limburg natuurlijk
nietusquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
jongens. het is veelte te vroeg voor dit
Bijwingbal Duckquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
jongens. het is veelte te vroeg voor dit
Ik heb er goed genoeg voor betaald, deugvrouwquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wiens geld heb je nu weer afgepakt, racistische witman?
eerder opstaan, dan voelt het niet zo vroeg.quote:
In de Makado inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, in makado zat die geloof he?
maar geen bestaatsreht inderdaad.
ik weet nog dat er ooit een subway in vaals opende.
Maar ja, daar zitten 3 duitse bakkerijen die ook allemaal belegde broodjes verkopen, die veel lekkerder en goedkoper zijn dan de subway. Dus die winkel is ook geen jaar open geweest
beetjequote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaah daar is ze, al zenuwachtig voor het grote moment?
Geen rel, discussie.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:31 schreef Koen66 het volgende:
ik heb de racisme rel grotendeels gemist zie ik, jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |