Als dass kein bumsen wird. Auf den zweiten Date denn natürlich.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[23:12, 11-6-2020] Claus: ja yoga, maar ook tinder
[23:12, 11-6-2020] 🍍🌴: tinder is je hobby?
[23:12, 11-6-2020] Claus: ja zeker
[23:12, 11-6-2020] 🍍🌴: Elke dag een andere?
[23:12, 11-6-2020] Claus: elke tweede dag
[23:13, 11-6-2020] Claus: ik kan niet zooo veel meer. ben al oud
[23:13, 11-6-2020] 🍍🌴: Elke keer een nieuwe?
[23:15, 11-6-2020] Claus: ne, elke tweede ker
[23:15, 11-6-2020] Claus: ik vind ONS niet zo goed
Huh wat?quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Maar waren toch ook wat rare dingetjes, net uit met zijn ex ofzo toch?
Ik doe mijn best LTVDK.
quote:De Amerikaanse countryband Lady Antebellum heet tegenwoordig Lady A. De band legt op Twitter uit dat de naamsverandering is gedaan wegens de associatie van het woord 'Antebellum' met het slavernijverleden van de Verenigde Staten.
Leuker dan wiequote:
Tijd voor een protestdemonstratie, da's toch het middel tegenwoordigquote:
staan jullie daar dan morgen bij de midgetgolf te demonstrerenquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tijd voor een protestdemonstratie, da's toch het middel tegenwoordig
Morgen samenkomen op het Malieveld?quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tijd voor een protestdemonstratie, da's toch het middel tegenwoordig
5 fokkers op het maliveld.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen samenkomen op het Malieveld?
Zou je stiekem wel leuk vinden he?quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staan jullie daar dan morgen bij de midgetgolf te demonstreren
Zoietsquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen samenkomen op het Malieveld?
zou ik wel stuk gaan jaquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je stiekem wel leuk vinden he?
mooi zegquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Fantastisch toch
Gweldigquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Fantastisch toch
Dan zou ik voor rentenieren kiezen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Vage shit herrineringen drupellen binnen![]()
Ik zat naar haar kin te staren en ik zei ineens in een zakelijke serieus gesprek, you know your chin looks like an Italian icecream and I want to lick on your chin like a labrador![]()
Denk dat ik morgen serieus ergens anders kan solliciteren. of rentenieren
Erg slecht voor mijn karakterquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik voor rentenieren kiezen.
Ze krijgen dan ook hun halve fanbase over zich heen op twitter. En de nodige deugmensen natuurlijk die het fantastisch vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieus![]()
De wereld wordt met de minuut gestoorder
Onderdrukkers en Duitsers zijn sowieso een geslaagde combiquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan hij claus wegzetten als witte onderdrukker
Ze wil er ook per se garnalen opquote:
Was dat die taart? Ziet er wel lekker uit zegquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze wil er ook per se garnalen op
Ze wilde eigenlijk ook haring erop maar dat veto ik
Meeste mensen gaan aan de drank en antidepressiva binnen twee jaar na starten met rentenieren op jonge leeftijdquote:
Ik zou voor Kawasaki gaan. Vroem vroem bitches.quote:
Wat een gekkiesquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Meeste mensen gaan aan de drank en antidepressiva binnen twee jaar na starten met rentenieren op jonge leeftijd
Yes!quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was dat die taart? Ziet er wel lekker uit zeg
Dat tweedequote:Op donderdag 11 juni 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zou me terugtrekken op een Schotse klif. Jij zou feestend ten onder gaan op St. Barths?
Gebrek aan zingeving en structuur in het leven hebben veel mensen moeite mee hoorquote:
Goed conceptquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
Zitten dus boterhammen met groenten en visbeleg aan de binnenkant![]()
Je ziet ze ook wel in de supermarkt daar. Is vrij gebruikelijk bij feestjes
Ik vind het fantastisch, mogen we hier ook vaker serveren
Precies!quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed conceptIdeaal voor mensen die niet van zoet houden.
Ja dit, ik kan wel wat tragische verhalen vertellen daarover.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebrek aan zingeving en structuur in het leven hebben veel mensen moeite mee hoor
Zit je op eens de hele dag met je zeikwijf opgescheept.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebrek aan zingeving en structuur in het leven hebben veel mensen moeite mee hoor
Ja, ik kan me daar weinig bij voorstellen. Maar ik haal zingeving uit heel andere dingen dan werk.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Welk zeikwijf?quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Zit je op eens de hele dag met je zeikwijf opgescheept.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:33 schreef Molo het volgende:
Het is dat ik geen foto's van haar online zet, maar echt, dat karakter en die kop van dat wijffie. Wat kun je toch bizar gek zijn op je eigen kind, niet normaal meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Ze krijgen dan ook hun halve fanbase over zich heen op twitter. En de nodige deugmensen natuurlijk die het fantastisch vinden.
Nieuw wijfquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Zit je op eens de hele dag met je zeikwijf opgescheept.
Ik zie m'n zeikwijf nu al te vaak door dat thuiswerkenquote:
Of wel, als je masochist bentquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je gaat echt niet met een zeikwijf zitten met genoeg geld hoor
Koos zet hier net romantisch Slayer opquote:
Ik doe meequote:Op donderdag 11 juni 2020 23:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos zet hier net romantisch Slayer op
At ease wereldverbeteraar, check dat meisje op 0.25 en de rest boeit toch geen enkele flikkerquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag ik even oreren?
Gvd Van alle arme kleine ondernemers die echt op hun tandvlees bijten zitten gemeentes het hardst te janken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)nen-noemen~a7f52a32/
Maar ondertussen roepen ze dat ze tot 2021 sowieso hun kantoren blijven sluiten en dus ineffectief doorklooien.
Ongeacht of cor&ona nou weg is of niet schijnbaar.![]()
Mandatory suicide nu hierquote:
Wat si de klacht?quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag ik even oreren?
Gvd Van alle arme kleine ondernemers die echt op hun tandvlees bijten zitten gemeentes het hardst te janken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)nen-noemen~a7f52a32/
Maar ondertussen roepen ze dat ze tot 2021 sowieso hun kantoren blijven sluiten en dus ineffectief doorklooien.
Ongeacht of cor&ona nou weg is of niet schijnbaar.![]()
Yes lekker nummer en geweldige clip.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
At ease wereldverbeteraar, check dat meisje op 0.25 en de rest boeit toch geen enkele flikker![]()
Lijkt wel een choloquote:
Mijn lievelingsquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Yes lekker nummer en geweldige clip.
Zware liefde voor Falco hierquote:
Gisteravond nog over gehad tegen mijn vriend. Dat schaamhaar style dotjes borsthaar van Tubbsquote:
Een van de eerste excuusnegersquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Gisteravond nog over gehad tegen mijn vriend. Dat schaamhaar style dotjes borsthaar van Tubbs
Hier in Rotterdam noemen we dat negertsquote:
In de film kwam er een aziaat bij.quote:
Die serie was echt epischquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de film kwam er een aziaat bij.
Maar ik hou van speedbooten op de een of andere manier.
Lijkt me zo gaaf dat je in Miami zo de boot pakt naar Havana.![]()
Ah, fentanylgekkiesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:28 schreef Molo het volgende:
Hadden jullie dit trouwens al gelezen over die arme meneer Floyd die zo'n grote vriendelijke reus was?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ies-tegen-de-misdaad
Ja wat dacht jij dan. Dat hij kinderpostzegels verknoopte?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:28 schreef Molo het volgende:
Hadden jullie dit trouwens al gelezen over die arme meneer Floyd die zo'n grote vriendelijke reus was?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ies-tegen-de-misdaad
Nee maar het tegengeluid hoor je amperquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan. Dat hij kinderpostzegels verknoopte?
Mensen die fentanyl voor de lol gebruiken, zoals dit pareltje, doen vaak hele gekke dingen die menselijk gezien bijna niet mogelijk zijn.quote:
En als ik water op je gooi?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee maar het tegengeluid hoor je amper
Die ophemeling van die vent
Dood had hij echt niet gehoeven maar het is net zo'n bontkraagje die met gestolen drugs in zijn klauwen doorgeschoten wordt 'maar altijd zo'n goede lieve jongen was voor zijn moeder'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |