US is een meester in de verhalende prozaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:34 schreef Fogel het volgende:
Hoe zei US dat ook alweer zo mooi een aantal dagen geleden? Iets in de richting van "sommigen hoeven geen witte puntmuts op om ze te herkennen"...
zoiets ja, klopt welquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:34 schreef Fogel het volgende:
Hoe zei US dat ook alweer zo mooi een aantal dagen geleden? Iets in de richting van "sommigen hoeven geen witte puntmuts op om ze te herkennen"...
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:34 schreef RockNijntje het volgende:
Klant ergert zich aan me omdat ik niet weet welke versie van zijn app er staat op een omgeving waar ik niet bij kan omdat hij me al sinds september geen rechten daartoe wil geven.
[ afbeelding ]
Dat is zeker waar!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
US is een meester in de verhalende proza
Zo kun je het natuurlijk ook noemenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
US is een meester in de verhalende proza
Lekker smurfen met de grote smurf van grote smurf, en daarna 99 andre smurfen smurfen?quote:
daarom flinterdun he.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje heeft een middagdate met een slimme knappe Duitse man met pretogen
Date vanmiddag. Met Claus.quote:
even de dealer bellen danquote:
Herr Dr. Claus.quote:
Staat nu blijkbaar een verkeerde versie live, wat dus gedaan is door een collega die over de releases gaat. Hij probeert mij er nu voor te blamen, terwijl hij gewoon zelf voor de zoveelste keer een verkeerde versie live heeft gezet, waardoor de klant al boos op ons isquote:
Een middag date.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje heeft een middagdate met een slimme knappe Duitse man met pretogen
Als je nou naar de winkel gaat, post het ff hier, dan attenderen we je er nog op.quote:
Ah. Dat klinkt meer als de hoofdvetpriester hiero.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat nu blijkbaar een verkeerde versie live, wat dus gedaan is door een collega die over de releases gaat. Hij probeert mij er nu voor te blamen, terwijl hij gewoon zelf voor de zoveelste keer een verkeerde versie live heeft gezet, waardoor de klant al boos op ons is.
Hou me hier buiten of geef me gewoon de rechten voor die omgeving verdomme.
neequote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:42 schreef Koen66 het volgende:
zou Ballie nog wel serieus kunnen daten na al deze opmerkingen?
Gewoon dat Heideroosjesnummer aanzetten, komt alles gut ja.quote:
straks tikt Claus op tafel.. en wijst in bepaalde richting naar bitterbahl.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:42 schreef Koen66 het volgende:
zou Ballie nog wel serieus kunnen daten na al deze opmerkingen?
Ja het heeft eventjes wat langer geduurd, maar 1984 voor gaat dan nu toch eindelijk eens beginnenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze achterlijkheid lijkt wel heel erg op het verbranden van boeken door totalitaire regimes. Uitwissen wat niet in je straatje past.
Joh ik ben ook een randdebiel en ik trek 24 uur per dag hoogbegaafde vrouwen aan, ziequote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
maar denk dat we claus beter kunnen benaderen als een zwakzinnige zodat ik minder zenuwachtig ben
Waren het daar geen varkens in plaats van negers?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het heeft eventjes wat langer geduurd, maar 1984 voor gaat dan nu toch eindelijk eens beginnen
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:45 schreef Koen66 het volgende:
waarom heb ik nu een mengsel van Allo Allo en Tiroler seksfilms in m'n hoofd
Nee dat was Animal Farm.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren het daar geen varkens in plaats van negers?
op naar een totalitaire (anti) Fascistische genderneutrale samenleving waaruit alle plezier is weggekniptquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het heeft eventjes wat langer geduurd, maar 1984 voor gaat dan nu toch eindelijk eens beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |