abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juni 2020 @ 09:34:01 #251
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_193611495
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 08:59 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in.
Wat zul je weer een fijne dag hebben vandaag :)
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_193611519
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:34 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

In een periode waar heel veel weer redelijk normaal is zal dat nodig zijn ;)
pi_193611535
Vandaag eindelijk na 3 maanden weer eens het terras op *O*
pi_193611596
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:39 schreef Simmertje het volgende:
Vandaag eindelijk na 3 maanden weer eens het terras op *O*
Ik kan je vertellen, het is niet veel anders dan het voorheen was ;) enjoy!

Hier vanavond ook weer restaurant :Y)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2020 09:49:20 ]
pi_193611722
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:27 schreef quirina het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Air_China_Flight_112

Lekker Russisch roulette spelen op weg naar je zonvakantie in het vliegtuig. :W
Ik ben wel benieuwd, als ik 70+ zou zijn zou ik het niet doen misschien. Maar nu zou ik het zeker wel aandurven.

Wat mij wel tegenhoudt zijn beperkingen op je vakantiebestemming... Krijg je geen echt vakantiegevoel terwijl je wel een hoogseizoen prijs betaalt.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 10:06:45 #256
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_193611787
Als je denkt, ik zit niet in het OV dus heb er geen last van. Think again.
Dat het OV zo beperkt is - en lijkt te blijven - gaan we allemaal veel hinder van krijgen. Het alternatief voor de langere afstand is namelijk... de auto.

Daar gaan er denk ik vrij veel van bijkomen.

Des te belangrijker dat er goed wordt ingezet op meer thuiswerken en fietsen. Ook in het najaar (www.hetregentbijnanooit.nl). En dat kan ook prima, we moeten het alleen voor zijn dat we na de zomervakantie weer terugvallen in ons oude ritme.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_193611828
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:07 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Kijk zoals OV enzo is dat vervelend. Maar die afstandsregel beperkt je toch inmiddels totaal niet meer? Of heb je echt nog veel plaatsen waar het echt wordt gehandhaafd?

Ik zie het werkelijk nergens meer. Ook niet in restaurants o.i.d.
Restaurant waar we vorig weekend waren voelde precies als voorheen. Misschien een of twee tafeltjes minder, maar zat gewoon helemaal vol. Tussen meeste tafels zat genoeg ruimte, maar dat was lang niet overal mogelijk.

Denk dat die 1,5 meter in de praktijk gewoon niet te doen is, dat zie je nu al. Meer een regel voor op papier. No way dat ze het overal kunnen handhaven. Helemaal als steeds meer mensen schijt krijgen aan die 1,5 meter (terecht, want het voegt vooral buiten niks meer toe imo).
  zaterdag 13 juni 2020 @ 10:15:01 #258
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193611854
Het is op dit moment ook lastig handhaven omdat de noodverordeningen juridisch discutabel zijn. Dat verandert als de veilige afstand in de wet is opgenomen, al kan ik niet inschatten of burgemeesters dan weer meer werk gaan maken van de handhaving.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  zaterdag 13 juni 2020 @ 10:17:00 #259
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193611873
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:34 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Hij zit heerlijk op zijn zolderkamer.
pi_193611928
Gisteren voor de lunch het terras opgeweest voor spiegeleieren broods en diverse speciaalbieren. Fijn om dat weer eens te doen!
pi_193611938
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:07 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Kijk zoals OV enzo is dat vervelend. Maar die afstandsregel beperkt je toch inmiddels totaal niet meer? Of heb je echt nog veel plaatsen waar het echt wordt gehandhaafd?

Ik zie het werkelijk nergens meer. Ook niet in restaurants o.i.d.
De afstandsregel geldt ook nog steeds voor met meer dan twee personen in een auto zitten, als je niet uit 1 gezin komt.Erg beperkend vind ik.
Leipe shit ouwe
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 juni 2020 @ 10:27:52 #262
284411 crew  heywoodu
pi_193611973
In het OV heb je er sowieso geen last van, reizen met de trein is echt beter dan het in hele lange tijd geweest is nu :D

Het is zelden tot nooit echt druk in de trein, niemand gaat naast je zitten, of je nou op een plek voor twee of voor vier personen zit, heerlijk _O_
pi_193612048
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:15 schreef hooibaal het volgende:
Het is op dit moment ook lastig handhaven omdat de noodverordeningen juridisch discutabel zijn. Dat verandert als de veilige afstand in de wet is opgenomen, al kan ik niet inschatten of burgemeesters dan weer meer werk gaan maken van de handhaving.
:')
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193612097
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:06 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Als je denkt, ik zit niet in het OV dus heb er geen last van. Think again.
Dat het OV zo beperkt is - en lijkt te blijven - gaan we allemaal veel hinder van krijgen. Het alternatief voor de langere afstand is namelijk... de auto.

Daar gaan er denk ik vrij veel van bijkomen.

Des te belangrijker dat er goed wordt ingezet op meer thuiswerken en fietsen. Ook in het najaar (www.hetregentbijnanooit.nl). En dat kan ook prima, we moeten het alleen voor zijn dat we na de zomervakantie weer terugvallen in ons oude ritme.
Ik hoop van harte dat het perspectief op kantoorwerk nu ook bij de doorgaans krampachtig aan de kantoortuin vasthoudende klanten en managers wat is veranderd. Ik hoef zelf niet zo nodig terug naar de situatie '5 dagen per week aanwezig op kantoor, tenzij ..'. Die mentaliteit komt vaak enerzijds van een gevoel van controle omdat men eigenlijk totaal niet in kan schatten hoe iemand inhoudelijk presteert en dan maar op criteria als aanwezigheid gaat sturen: "Die zit hier dagelijks van 8 tot 18:00 op kantoor, die zal we veel werk leveren!'. Anderzijds speelt ook het idee dat een team beter zou presteren als ze constant in dezelfde fysieke ruimte aanwezig zouden zijn. Persoonlijk was ik die mening eigenlijk ook wel enigszins toegedaan en blijf ik erbij dat soms de meest efficiënte aanpak toch blijft om met een paar mensen gewoon in een ruimte te brainstormen over oplossingen met een (al dan niet digitaal) whiteboard erbij. Maar daarvoor hoef je natuurlijk niet 5 dagen per week met een heel team van 10-20 man continu op dezelfde werklocatie te zitten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193612103
Je kan als land stug volhouden wat je wilt maar als steeds meer landen teruggaan naar het oude normaal zonder deze onzin regels die niet realistisch zijn, noch helpen buiten, zie de Dam-protesten etc. Dan verlies je natuurlijk alle geloofwaardigheid als overheid zijnde. Ik voorzie een leuke verkiezingstijd volgend jaar. De PVV of FvD zullen lekker de grootste partijen worden want het meerendeel van Nederland is klaar met deze onzin en deze partijen pleiten juist voor afschaffing van deze flauwekul en betutteling, en terecht. Mijn stem hebben ze, en met mij vele anderen nu.

Natuurlijk zullen de verkiezingen wel opschort worden onder het mom van volksgezondheid want ze hebben nu poep in de broek.
pi_193612120
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Je kan als land stug volhouden wat je wilt maar als steeds meer landen teruggaan naar het oude normaal zonder deze onzin regels die niet realistisch zijn, noch helpen buiten, zie de Dam-protesten etc. Dan verlies je natuurlijk alle geloofwaardigheid als overheid zijnde. Ik voorzie een leuke verkiezingstijd volgend jaar. De PVV of FvD zullen lekker de grootste partijen worden want het meerendeel van Nederland is klaar met deze onzin en deze partijen pleiten juist voor afschaffing van deze flauwekul en betutteling, en terecht. Mijn stem hebben ze, en met mij vele anderen nu.

Natuurlijk zullen de verkiezingen wel opschort worden onder het mom van volksgezondheid want ze hebben nu poep in de broek.
Wie zijn precies al die landen die 'teruggaan naar het oude normaal'?
  zaterdag 13 juni 2020 @ 10:46:03 #267
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193612174
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Brazilië :')
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_193612205
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die zijn er nog niet, maar die insteek hebben vele landen wel. Hier in Nederland hangt alles af van een discutabel vaccin wat misschien nooit komt :') Wat als het virus muteert naar een milde verkoudheid? Of er een medicijn komt die het ziekteverloop minder erg maakt. Iedereen doet nu net alsof dit virus in de kracht van een killer virus blijft rondgaan (wat overigens ook nooit het geval was, maar dat terzijde), die half Nederland gaat uitroeien en alleen een vaccin kan ons redden van de ondergang :') man man man wat een betutteling zeg _O- Nee het virus is er nog nauwelijks, levert geen ziekenhuisopnames op, ook volgend jaar niet, maar we moeten nog steeds leven met beperkingen, want het heilige beschermende vaccin is er nog niet _O- :')
pi_193612226
Morgen zal 1 promille van de wereldbevolking besmet zijn geweest met het coronavirus.
pi_193612267
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Die zijn er nog niet, maar die insteek hebben vele landen wel. Hier in Nederland hangt alles af van een discutabel vaccin wat misschien nooit komt :') Wat als het virus muteert naar een milde verkoudheid? Of er een medicijn komt die het ziekteverloop minder erg maakt. Iedereen doet nu net alsof dit virus in de kracht van een killer virus blijft rondgaan (wat overigens ook nooit het geval was, maar dat terzijde), die half Nederland gaat uitroeien en alleen een vaccin kan ons redden van de ondergang :') man man man wat een betutteling zeg _O- Nee het virus is er nog nauwelijks, levert geen ziekenhuisopnames op, ook volgend jaar niet, maar we moeten nog steeds leven met beperkingen, want het heilige beschermende vaccin is er nog niet _O- :')
Nou nogmaals dan, welke landen?
Nederland heeft na Zweden zo ongeveer de minst stringente lockdown opgelegd in Europa. We hebben inmiddels al steeds meer versoepeld en lopen daar bij mijn weten niet uit de pas met andere landen. Sterker nog, er zijn ook al landen om ons heen waar ze bijvoorbeeld toch versoepelingsmaatregelen weer hebben teruggedraaid. Ik ben erg benieuwd waar de illusie vandaan komt dat Nederland op de één of andere wijze bijzonder restrictief of terughouden zou zijn in vergelijking met andere landen.
pi_193612273
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:50 schreef Idisrom het volgende:
Morgen zal 1 promille van de wereldbevolking besmet zijn geweest met het coronavirus.
Boeie. Hoeveel % heeft in het ziekenhuis gelegen aan de beademing, of is er aan onderdoor gegaan. Dan praat je echt over 0,0000001 % :')
pi_193612299
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Boeie. Hoeveel % heeft in het ziekenhuis gelegen aan de beademing, of is er aan onderdoor gegaan. Dan praat je echt over 0,0000001 % :')
Ik bedoelde het alleen als een feit, een soort meetpunt.
Relatief gezien zijn er wereldwijd nog maar weinig mensen ziek geworden van dit virus.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 10:56:02 #273
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_193612303
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_193612311
quote:
Een megagolf van zes personen?
pi_193612316
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou nogmaals dan, welke landen?
Nederland heeft na Zweden zo ongeveer de minst stringente lockdown opgelegd in Europa. We hebben inmiddels al steeds meer versoepeld en lopen daar bij mijn weten niet uit de pas met andere landen. Sterker nog, er zijn ook al landen om ons heen waar ze bijvoorbeeld toch versoepelingsmaatregelen weer hebben teruggedraaid. Ik ben erg benieuwd waar de illusie vandaan komt dat Nederland op de één of andere wijze bijzonder restrictief of terughouden zou zijn in vergelijking met andere landen.
Ik kan geen enkel land opnoemen in de wereld die deze onzin op gaat nemen in een fucking wet :') Wat suggereert dat het best wel niet tijdelijk gaat zijn en tot een vaccin zo blijft enzo. Met voor alle respect, al weken een aantal ziekenhuisopnames per dag die op 1 hand te tellen zijn, en een dalende IC bezetting, al weken... en hier was het allemaal om te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')