De grote AAA zijn sequels, maar hell, ik wilde alleen Horizon te zien en ik zou al blij zijn. Grote uitgevers willen weinig risico lopen, een nadeel van oplopende ontwikkelkosten vermoed ik. Daarom kunnen indies juist origineel zijn. Stray lijkt me potentie hebben bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:02 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Niet zozeer qua graphics. Dat geloof ik wel. Ik vond de games nogal inspiratieloos. Veel dertien-in-een-dozijn (indie) meuk.
We waren in #8 toen het begon.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:28 schreef dud0r het volgende:
Zo, ik ben ook weer bijgekeken. Hoeveel topics heb ik gemist
Gistermiddag was deel 7 of 8 de meest recentequote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:28 schreef dud0r het volgende:
Zo, ik ben ook weer bijgekeken. Hoeveel topics heb ik gemist
Hoewel mijn laatste aankopen voornamelijk digitale exemplaren zijn geweest uit een van de vele sales van de afgelopen maanden, ga ik toch voor de disc versie.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:18 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al tijden geen disc meer in mijn ps4 gestopt, dus ik vermoed dat de digital edition al prima voor me is.
Ik zit in een wat luxere positie met reviewcodes en zo. Dus als ik eens wat moet kopen (van mezelf dan) boeit het me niet of het full price is. Of ik wacht even op een salequote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoewel mijn laatste aankopen voornamelijk digitale exemplaren zijn geweest uit een van de vele sales van de afgelopen maanden, ga ik toch voor de disc versie.
Sommige games wil/moet ik persé day one hebben, en digitale games die niet in de sale zijn, of gewoon nieuw, zijn vaak heel lang 60-70 euro.
Games op disc kun je dan gewoon weer doorverkopen of ruilen.
Oh valt mee.quote:
Wellicht gaat 't beter in 60fps met ray tracing aanquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zaten wel gave beelden tussen. Zelfs demon's souls was ik enthiousast over terwijl ik het origineel toch echt te moeilijk vond
Spiderman is een spin off waarschijnlijk. Komt ook holiday 2020 al.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh valt mee.
Zaten wel gave beelden tussen. Zelfs demon's souls was ik enthiousast over terwijl ik het origineel toch echt te moeilijk vond
Resi 8, astrobot, spinnenman 2, allemaal zin in.
Enige wat ik wel miste en op hoopte was een BOI 2
Ook prima, het zag er in ieder geval goed uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Spiderman is een spin off waarschijnlijk. Komt ook holiday 2020 al.
En dan later gewoon Spiderman 2 met Peter Parker.
Daar neig ik ook naar. Ik vraag me alleen dan wel af hoe het zit met backwards compatible en de enkele games die ik op disc heb. Zou mooi zijn als je die aan je PSN-profiel kan toevoegen zodat je daarna de beschikking hebt over de digitale versie.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:18 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al tijden geen disc meer in mijn ps4 gestopt, dus ik vermoed dat de digital edition al prima voor me is.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:34 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die XSX is nu bijna klein.quote:
En de originele Xboxquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Die XSX is nu bijna klein.
Jammer dat de Gamecube er niet bijstaat.
twitter:KazHiraiCEO twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 09:53:57We wanted download speeds on the PS5 to be much faster than on the PS4, which is why we decided to make the console look like a giant internet router. reageer retweet
twitter:KazHiraiCEO twitterde op donderdag 11-06-2020 om 22:02:13The #PS5's SSD is so fast that Sony is finally able start a console launch event only 2 minutes late reageer retweet
twitter:Nibellion twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 10:45:42Sony confirms that Spider-Man: Miles Morales for #PS5 is a "remaster with a substantial expansion" of the original game that includes major enhancements
https://t.co/k5EwlPCQjH https://t.co/scTjCT4uSf reageer retweet
Nog een keer plattenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:58 schreef Aurelius het volgende:
twitter:Nibellion twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 10:45:42Sony confirms that Spider-Man: Miles Morales for #PS5 is a "remaster with a substantial expansion" of the original game that includes major enhancements
https://t.co/k5EwlPCQjH https://t.co/scTjCT4uSf reageer retweet
Op welke remasters doel je nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:01 schreef Black-Hole het volgende:
Flikker op met al die remasters en enhanced editions en breng eens wat nieuws. Liever kwaliteit en originaliteit boven kwantiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |